Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הם כותבים מ 12 בחצות 

גם האתר worldometer מתחיל מ 12 בחצות לפני הסגר האתר גם נתן

יותר מ6000 מאומתים ליום באתר של משרד הבריאות היה בטבח ה5000 ליום 

 

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)
לפני 19 שעות, Potato כתב:

אני בהתלבטות דומה,יש לי דירה בחיפה ואני כבר שבוע אצל ההורים בירושלים,צריך לחזור לעבודה בחיפה בשני בבוקר.

האם לצאת מחר בערב יהיה סיכון?

 

אין שום סיכון

בגלל זה רוצים להפסיק את העבודות למי שאין אישור מעבר

 

דש לכולם מהצפון 

ההחלטה הכי טובה שקבלתי השנה 😄

לא מרגישים פה סגר, החסרון היחיד שאני הורס את החיטוב

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני 48 דקות, Transporter כתב:

 

אין שום סיכון

בגלל זה רוצים להפסיק את העבודות למי שאין אישור מעבר

 

דש לכולם מהצפון 

ההחלטה הכי טובה שקבלתי השנה 😄

לא מרגישים פה סגר, החסרון היחיד שאני הורס את החיטוב

לא נורא,

נקבל אותך צ׳אבי

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 20 שעות, yor2 כתב:

הם כותבים מ 12 בחצות 

גם האתר worldometer מתחיל מ 12 בחצות לפני הסגר האתר גם נתן

יותר מ6000 מאומתים ליום באתר של משרד הבריאות היה בטבח ה5000 ליום 

 

האתר פועל לפי שעון גריניץ' (UTC), שמאחר 2-3 שעות אחרי שעון ישראל (חורף/קיץ) . זה מסביר הפרש בספירה היומית, פעם למעלה ופעם למטה,, ושהסיכום מאוזן, אם כי יש הפרש קטן, כנראה גם בגלל השעות.

 

 

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אבל יש פער גדול בין האתרים הסכום הכולל שווה אבל יש פער בכמות המתים 

החולים 

אם ניקח את מספר המתים פה 11 שם 30

זה לא הגיוני אם היה כתוב פה 20 ושם  30 זה עוד מסתדר 

 

פה=אתר משרד הבריאות 

שם=אתר worldometer

 

לצערי אין לי אמון במערכת 

אבל נשמה להנחיות

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

@yor2כי המספרים היומיים תלויים בשעת הדיווח. כיוון שהתאריך מתחלף אצלנו 3 שעות לפני GMT והדייוח של worldometer הוא לפי GMT הקי שדיווח של משרד הבריאות בשעה 1 בלילה יכנס לתאריכים שונים באתרים השונים. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בתאריך 18.9.2020 בשעה 12:57, snoop90 כתב:

@korola

כי יש הרבה יותר מטען כלפי הציבור החרידי.

תחשוב על 2 עובדים שעשו את אותה הטעות וגרמו לאותו הנזק, אבל עובד ראשון טעה פעם ראשונה ועובד שני טעה בפעם ה200. כנראה שתכעס על העובד השני יותר.

 

הדוגמא היותר מתאימה היא שיש לי 2 עובדים , אחד רומני ואחד פולני (בכוונה לא כתבתי עדות אחרות).

שניהם עשו את אותה טעות וגרמו לאותו נזק, לשניהם זאת פעם ראשונה.

אבל אחד מהם שייך לעדה שידוע שהם גורמים נזקים בכוונה, אז על האחד הזה שייך לעדה הזאת אני אכעס יותר? 

 

כאילו WTF ... חרדי שנוסע באוטו לכיון ירושלים וטוען שהוא בדרך להפגנה לא נאמין לו ונשלח אותו בחזרה, כי הוא שייך לקבוצה בעייתית.

ואילו חילוני שנוסע לירושלים וטוען שהוא בדרך להפגנה זה בסדר, כי בקבוצה שלו כולם נשמעים להוראות ולא עושים ארוחות חג ענקיות.

פורסם

 אני חייב לציין, שאומנם מעולם לא הייתי פריק של ניקיון, או אדם שזה מאוד מפריע לו. אבל מאז הקורונה התחלתי לנקות כול הזמן את העגלה בסופר, וואלה אני רוצה שזה ימשך ככה.

זה לא יקרה כי אנשים כבר הפסיקו בכלל להתייחס לעמדת חיטוי בכניסה לסופר, אבל זה מה זה נחמד לדעת שהידיות של העגלה יחסית נקיות.

  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

איזה עגלה?

מאז שהתחילה הקורונה אני קונה את כל הסופר באוןליין. 

עולם חדש... איך לא עשיתי את זה קודם ?

עריכה אחרונה על ידי korola
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 30 דקות, korola כתב:

 

ואילו חילוני שנוסע לירושלים

פה איבדת אותי.

אי פעם ראית מפגין תל אביבי שיוצא מגבולות העיר? ועוד לירושלים?!?

 

עזוב הפגנות, אני מכיר שלל אנשים שלא יוצאים מתל אביב כלל, הכי רחוק זה נתב"ג ומשם למטוס...

  • מצחיק 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 40 דקות, David32 כתב:

 אני חייב לציין, שאומנם מעולם לא הייתי פריק של ניקיון, או אדם שזה מאוד מפריע לו. אבל מאז הקורונה התחלתי לנקות כול הזמן את העגלה בסופר, וואלה אני רוצה שזה ימשך ככה.

זה לא יקרה כי אנשים כבר הפסיקו בכלל להתייחס לעמדת חיטוי בכניסה לסופר, אבל זה מה זה נחמד לדעת שהידיות של העגלה יחסית נקיות.

אה ?

פשוט שטוף ידיים כשאתה חוזר הביתה. מה הטעם לנקות עגלות ?

(אחד שגם מבקר בסופרים ולק קונה אונליין).

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...