Jump to content

RedLabel

חברים של קארספורום
  • פרסום הודעות

    1,178
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

20 נייטרלי

אודות RedLabel

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    קריות

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. העניין הוא שמשרד החינוך מקבל את הנתונים על מי מהמורים התחסן, מהמורים עצמם.... ביקשו מכל מורה שימלא טופס שבו יכתוב אם הוא התחסן או הולך להתחסן. יכול להיות שהרבה פשוט לא טרחו למלא את הטופס. לא יפתיע אותי אם אין מנגנון שמצליב את ההעסקה כמורה עם מסד הנתונים של מקבלי החיסונים. מה שכן, אם אלה האחוזים האמיתיים זה די בזיון, במיוחד עם איומי ההשבתה וכל זה. העניין הוא, שממה שאני רואה ושומע מסביבי, המספר הזה לא נשמע כל כך הגיוני.
  2. שואל באמת - איזה ציוד צריך? את החיסונים אפשר לשמור בטמפרטורה של מקפיא רגיל עד חמישה ימים (אפשר גם להשתמש בחיסון של מודרנה שהוא אפילו יותר עמיד). צריך מישהו שיזריק את החיסון ומישהו שירשום מי קיבל את החיסון. לרשום מי קיבל, הכלא יכול לדאוג לזה. לתת את החיסון, מספיק שיגיע אמבולנס עם חובש/פראמדיק/אח. אפילו לא חייב אמבולנס של מד"א. האם עולה יותר להגיע כמה פעמים? אולי כן. אבל העלויות של זה נראות לי די זניחות באופן כללי.
  3. לא ממש רואה את ההגיון הלוגיסטי. לא צריך להקים מרכז חיסונים בכלא, אפשר גם לפתוח תחנה אחת ולחסן אחד אחד. מהרגע שאפשר לפצל מגשי חיסונים אפשר להגיע כל יום בדיוק עם כמות החיסונים הנדרשת. אם בכלא יש מרפאה (לא יודע איך זה בבתי כלא בארץ) לא צריך אפילו לעשות את זה, רק להביא להם חיסונים בכמות הנדרשת פעם בחמישה ימים במידה ויש אסירים שעומדים בקריטריונים.
  4. עשיתי את החיסון השני לפני כמה ימים, ביום של החיסון כאבה לי מאוד היד, יום אחרי כאבה היד + הרגשה לא טובה (כמו צינון, רק בלי תסמינים נשימתיים, לא יודע למקד יותר מזה). יומיים אחרי החיסון הרגשתי כבר מצוין. לעניין סוגיית האסירים, לא מבין למה לא מחסנים אותם לפי אותם הקריטריונים של שאר האוכלוסיה. סתם מסתבכים עם זה יותר ממה שצריך בגלל פוליטיקה.
  5. זה העניין, אני לא רוצה סתם אפלאוז, אני רוצה את ההיא ספציפית 😁 מ.ר. 91-151-07, עד לפני כמה שנים עוד הייתי רואה אותה מדי פעם באזור המפרץ בחיפה.
  6. למדתי על יונדאי GETZ GLF. המכונית הראשונה שנהגתי עליה היתה דייהטסו אפלאוז 1991 של ההורים, שנקנתה חדשה מהיבואן. זה היה בשנת 2005. היא היתה אצלנו עד 2009 בערך ונמכרה לחבר של המשפחה. הדייהטסו עוד היתה עם קרבורטור, ואני זוכר את התחושה של תגובה מיידית לכל ליטוף של הגז, בשונה מהמכוניות האחרות שהיו במשפחה באותה תקופה (קורולה ולאנטיס) שתמיד היה להן דיליי קל עד שההזרקה הגיבה. התחושה היתה שונה לגמרי ובאופן כללי למרות הגה קל הרגשתי מאוד "מחובר" למכונית. הדייהטסו הוחלפה ע"י מאזדה לאנטיס 1998 שנקנתה חדשה מהיבואן ע"י סבא וסבתא. גם את הרכב הזה מכרנו לאותו חבר של המשפחה בשנת 2015
  7. שכנעת אותי. אתה צודק. לא מבין איך לאדם שהוא מצד אחד כל כך טחון ומצד שני כל כך צנוע לא נותנים להתחסן. היית צריך להיות בעדיפות הראשונה. קבל את התנצלותי.
  8. בחיי שאין לך התחלה שלך מושג איך דברים עובדים. ולגבי החברה שלך, היא עושה את את המטלות שלה בהפסקות. אתה מבין שלכל המורות האחרות יש את אותן מטלות, כן? הן פשוט עושות אותן מאוחר יותר, בבית. אבל כמות העבודה זהה. בכל מקרה, בהפסקה של 10 דקות אי אפשר להספיק לעשות שום דבר רציני. ואם אתה אומר שהטענה שלה היא שאפשר להספיק הכל בלי לעבוד בבית, אז תפסיק אתה לבלבל את המוח.
  9. אסור להוציא תלמידים מהכיתה. אתה יכול לסרב לעבוד עם לקוח. וחצי ממה שאתה כותב זה התבכיינויות על כמה העבודה שלך קשה.
  10. לא יודע איזה מורים יצא לך להכיר, אני לא מכיר כאלה. המורים שאי מכיר עובדים יום ולילה כדי לעשות את העבודה שלהם בצורה הכי טובה. לא אומר שהעבודה שלך קלה, אבל זה בכלל לא קשור לדיון.
  11. לא הייתי אומר שהשנה הלכה לפח. איכות הלמידה היתה נמוכה יותר, זה נכון, אבל ממש לא הייתי אומר שהשנה אבודה. לגבי ההשוואה להייטק אני מסכים איתך, זה מקצוע שונה עם תנאים שונים. אבל בתחילת הקורונה עבדתי במשרה חלקית בעבודה נוספת (לא בהייטק) והרעיון שם היה אותו הדבר - או שעובדים פחות או שיוצאים לחל"ת. בעצם אין אף מקצוע שבו דורשים מאנשים לוותר על ימי החופש שלהם בגלל הקורונה, רק בהוראה. בזמן שחצי מדינה יושבת בבית וחוגגת על החל"ת המורים ממשיכים לעבוד. ואם נראה לך שאני יכול להכריח תלמידים לשים מסכות כנראה שלא התמודדת בחיים שלך עם תלמידים. התלמידים שלי נחשבים תלמידים איכותיי
  12. גילוי נאות: אני מורה. לא פעם ראשונה שאתה מלכלך על המורים. אף אחד לא קיבל ימי חופש, כל המורים מלמדים כמו שלימדו לפני, רק שמלמדים בזום מהבית במקום בכיתה (להרבה מורים, עד תחילת הסגר, היו שיעורים בזום וגם שיעורים בכיתה). ואם אתה חושב שיותר קל ללמד בזום, אתה ממש טועה. צריך ללמד את אותה כמות חומר בדיוק וכשהתלמידים לא מולך בכיתה התנאים הרבה פחות טובים. זה שפתאום מצפים מהמורים ללמד בימי חופש למרות שהעבודה לא השתנתה, אלא רק המיקום שבו נמצאים כשעושים אותה, זאת חוצפה. אני לא חושב שעובדי הייטק שעברו לעבוד מהבית היו מסכימים לוותר על ימי החופש שלהם בגלל זה. וכן, בוודאי שהמורים ש
  13. אני חושב שזה יותר מורכב מזה. יש שיקולים שונים שהמדדים הרלוונטיים אליהם שונים. להפצה באוכלוסיה מן הסתם מדברים על ה R. אבל לעומס בבתי החולים מן הסתם מספר החולים קשה הוא הרלוונטי, גם אם ה R היה 1.00001. עוד דוגמא - מערך התחקירים האפידמיולוגיים מתוכנן לטפל ב 2000 מאומתים חדשים ביום, גם אם ה R נמוך, צריך לחזור למספר הזה כדי שאפשר יהיה לקטוע שרשראות הדבקה.
  14. אכן נראה ככה, אבל החומרים דומים לאלה של ה RS LINE, רק הצבעים שונים. זה נראה בתמונה כאילו הכל פלסטיק קשיח וזול, זה לא המצב. ההבדל היחיד הוא בקונסולה המרכזית, שבדגם הזול קצת צרה יותר.
  15. ההצהרה שציטטת היתה תאורטית. בפועל העמדה בקרית ביאליק קיימת כבר זמן מה ולא ראיתי שנעלם משם כלום. מצד שני, לא יצא לי להשתמש כי זה מקום שאנשים מתקהלים בו, ובתקופת קורונה לא הכי מתאים לי לעצור שם. בכל מקרה יש לי כלים ומשאבה על האופניים למקרה הצורך. מה שכן, כבר טרחו לשים עמדה כזאת, לא יכלו לפרגן קומפרסור חשמלי לניפוח?
×
×
  • תוכן חדש...