Jump to content

RedLabel

  • פרסום הודעות

    1,157
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות RedLabel

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    קריות

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. חבילה שהגיעה מעלי אקספרס, קיבלתי מייל מהדואר עם מספר מעקב ומספר מדף במרכז המסירה. כשהגעתי למרכז המסירה הראו לי את החבילה, היא היתה שייכת למישהו אחר (שם וכתובת אחרים על החבילה). פניתי מיד למוקד של הדואר והבטיחו לי שיטפלו בעניין. הרגע קיבלתי מהם תשובה: לא מבין מה הם עשו במשך 8 ימים. לא מסומן להם שיש פניה על החבילה הזאת ושיש איתה איזו בעיה, ככה שאולי לא יחזירו אותה מיד? חרא שירות. ודווקא בתקופה האחרונה לא היו לי איתם בעיות בכלל.
  2. קודם כל, בתור סטודנט וגם מתרגל בקורסים, אני מרגיש את הבעייתיות של הקורונה משני הצדדים. לגבי כל מי שאומר "שירמה גם הוא" - קל להגיד. למי שזה באמת מפריע לו יהיה קשה לחיות עם זה אחר כך. אני שונא לרמות ושונא שמרמים ויהיה לי קשה מאוד לחיות עם עצמי אם אני ארמה במבחן. אני יודע בוודאות שבאחד הקורסים שלקחתי בתור סטודנט אנשים רימו (רצו הודעות בקבוצה בזמן המבחן). אני לא רימיתי ובסוף יצא בסדר, אבל זה תלוי במבחן. מצד שני, בתור מתרגל בקורס בחירה של סוף התואר, ראיתי איך מבחן אמריקאי של 45 דקות הופך למבחן פתוח של 3 שעות, עם שאלות שאפילו אני נאבקתי איתן. אמנם לא למדתי למבחן והידע של
  3. קורה כל הזמן ברחוב של ההורים שלי, הרחוב שלהם יוצא מרחוב ראשי וכל פעם אני רואה אנשים מנצלים את הצומת הזו כדי להסתובב (וכמובן צריכים לפחות פניית 3 נקודות בגלל כישורי הנהיגה הנהדרים שלהם) למרות שיש מעגל תנועה, ליטרלי, 10 מטר בהמשך הרחוב הראשי בכיוון אחד, ומעגל נוסף בערך 50 מטר בכיוון השני.
  4. בחיפה בצומת שבין דרך העצמאות לרחוב פלים היה רמזור שבו היו ארבעה נתיבים כשאחד אחד הנתיבים מתחלף בין פניה ימינה לפניה שמאלה. אנשים לא הבינו מה הולך שם ולכן ביטלו אותו, היום יש "נתיבון" באורך מכונית אחת שפונה שמאלה בנוסף לשני הנתיבים הנורמליים לכל כיוון. התמונה בגוגל סטריט ויו מראה למה הצורה החדשה היא פתרון ממש גרוע:
  5. לגבי הגברת הזאת, אולי לא היה צריך להתעסק איתה מלכתחילה, אבל היא עצמה מודה שביקשו ממנה להזדהות והיא סירבה, ואז התחיל הבלגאן. במדינה מתוקנת היא היתה מבלה את הלילה במעצר ולא מקבלת פרחים.
  6. מסכים לגבי המתנחלים בשמאלי, פחות לגבי האמצעי - לפחות אפשר לעקוף אותם. בכללי בכל מצב שבו אפשר לעקוף, גם אם מימין, המצב עוד סביר. לא מכיר אף אחד שעצרו אותו על עקיפה מימין בסיטואציה כזו. המתנחלים בשמאלי משגעים אותי כשהם נוסעים באותה מהירות כמו טור רכבים (או רכב אחד, במקרים היותר מעצבנים) שנמצא בימני - אין אפשרות לעקוף אותם והם סתם מעכבים אותך. עוד דבר הוא אנשים שנעצרים באמצע הרחוב עם איתות מצוקה כשיש תנועה בנתיב הנגדי. אני צריך לחכות בסבלנות לעקוף כי לכבודו לא מתאים לעשות רונדלים או לחפש מקום עצירה שלא מפריע.
  7. לא יודע אם בכוונה, אבל מזכיר לי את זה: בכל מקרה יצא ממש יפה! הלבנים בשכבות התחתונות מודבקות איכשהו או רק מונחות אחת על השניה?
  8. גם בלאנטיס 98 שהיתה לי, המקום בפגוש הקדמי התאים ללוחית אמריקאית ובאחורי לאירופאית. בפועל היו שמים לוחית אירופאית מקדימה שהיתה מתעקמת לגמרי כשהיו מבריגים אותה למקום. באיזשהו שלב החלפתי לאמריקאית מקדימה וזה נראה הרבה יותר טוב. השאלה היא מי קובע מה נחשב מקום שמתאים רק ללוחית אמריקאית, כמו שאמרתי בלאנטיס טכנית ניתן היה להרכיב לוחית אירופאית אבל היא בלטה מהצדדים של השקע של המקום הייעודי. לא נראה שמישהו לקח את זה בחשבון.
  9. השאלה היותר חשובה היא למה אין להם את הנתונים. הרי לפי איכוני שב"כ יודעים בדיוק את המיקום הגאוגרפי שבו אנשים נדבקו, התחקור האפידמיולוגי אמור להשלים את התמונה, במיוחד עם המערכת החדשה למעקב אחרי שרשראות הדבקה שהציג יולי אדלשטיין.
  10. למה בעצם? לי היה wave מאותו דגם, נשבר לי המברג לפני איזה 10 שנים והחליפו לי ל wave חדש (הדגם עם הביטים), שהוא לדעתי יותר טוב. לפי זה, אם מחליפים לך את הכלי בחדש אז האחריות מתארכת ל 25 שנה מייצור החדש, וככל שאתה רחוק יותר מתאריך הייצור כך גדלה הסבירות שלא יהיו חלקי חילוף זמינים ופשוט יחליפו לך את כל הכלי, והאחריות תתחדש... זאת אומרת שבפועל האחריות לרוב תהיה לכל החיים, אלא אם כן שמרת על הכלי טוב מדי 😅 אגב, בדקתי את תאריך הייצור של הלדרמן שלי לפי מה שכתבת, כנראה שזה היה לפני 12 שנים ולא 10.
  11. משהו כאן נראה לי מוזר, אם היה שינוי בהגדרה היינו צריכים לראות "מדרגה" במספר החולים קשה כאשר ההגדרה השתנתה, כמו שהיה בסין בתחילת המגיפה כששינו את ההגדרה של מוות כתוצאה מקורונה (היה רק מי שמצאו אצלו את הוירוס ושינו את זה לכל מי שהיו לו תסמינים דומים, או משהו כזה).
  12. האמת שמחקרים מראים שדווקא לא גודל העונש הוא מה שמרתיע. אנשים בד"כ מוכנים לעבור עבירות כי הם לא חושבים שיתפסו אותם. ברגע שתפסו אותם והם נענשו (ושוב, גודל העונש פחות משנה), הם מבינים שאכן יש סיכוי שיתפסו, והסיכוי שלהם לבצע את אותה עבירה יורד משמעותית.
  13. אולי להאשים את השוטרים בזה שאנשים עוברים עבירות זה ללכת קצת רחוק מדי. אבל שוטר שאמור לחלק קנסות על אי עטיית מסכה ולא עושה את זה הוא חלק מהבעיה, או לכל הפחות, אם רוצים להיות סופר שמרניים, לא חלק מהפתרון.
  14. בטויוטה יאריס 2015 יש שפריצר בבסיס של הוישר, שמשפריץ את המים לאורך הוישר (ממש רואים זרם מים במקביל לוישר), הוא פוגע בפלטה שנמצאת בקצה העליון של הוישר (כנראה כדי להגביל את מרחק ההתזה) וכל העסק נשפך על השמשה. לא ראיתי מנגנון כזה באף מכונית אחרת, מה גם שיש רק וישר אחד לשמשה הקדמית. דומה למה שרואים כאן (הלחץ במציאות יותר גבוה מאשר בסרטון):
  15. הגרפים האלה מטעים כי כמות החולים נקבעת לפי היום שבו התבצעה הבדיקה, כך שכמות החולים ביום מסוים יכולה לעלות גם יומיים - שלושה אחרי, בגלל זה הרבה פעמים נראה שבימים האחרונים יש ירידה. הגרף באתר של worldmeters מתעלם מזה ושם המגמה דווקא ברורה:
×
×
  • Create New...