Jump to content

RedLabel

  • הודעות

    1,228
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

RedLabel שיחק אותה בתאריך אפריל 19

התכנים של RedLabel היו האהובים ביותר!

מוניטין

75 נייטרלי

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    קריות

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. היה קיים אצלי בדייהטסו אפלאוז 91, ולא באף רכב אחר שהיה לי מאז. באמת לא מבין למה לא שמים התראה על דבר כל כך קריטי. מצד שני כל הפנסים עוברים לאט לאט לנורות לד, כך שזאת תופעה שכנראה תיעלם בשנים הקרובות.
  2. מנצל"ש, מה מונע ממכפיל חניה עם בור להתמלא במים כשיורד גשם, או בחניון מקורה כששוטפים? רק המחשבה על זה שהרכב שלי אולי נכנס לבריכת מים היתה מונעת ממני להשתמש במכפיל כזה.
  3. הוא צריך חיבור לחשמל, מה שהופך אותו למוצר שונה לגמרי. אם יש לך חיבור חשמל זמין יש הרבה גרניקים בתקציב הנ"ל.
  4. כבר נתקלתי בפעמים שהיה כתוב לי refused delivery מאמזון ובמעקב של הדואר הכל היה רגיל ולא טענו שניסו למסור. לא בהכרח צריך להתרגש מזה, יכול להיות שמדובר בעניינים פנימיים של הדואר ואיך הם מתייגים דברים. לגבי זה שהשליח לא הגיע קצת מעצבן, אבל לפעמים אני מקבל את ההודעה הזאת אחרי שכבר אספתי את החבילה, הקשר בינה לבין המציאות לא הכי חזק. מצד שני, אני לא מקבל אחרי זה הודעה שהמסירה נכשלה. וכמובן, נסה ללכת לסניף לפני שאתה מאמין לאמזון. אפילו קרה לי פעם אחת שקיבלתי מהם את ההודעה שההזמנה בוטלה וכמה ימים אחרי קיבלתי את החבילה. יש לי לא מעט טענות לגבי הדואר אבל לרוב אפשר להציל את החבילה והעניינים מסתדרים. עריכה: בדקתי עכשיו, החבילה מאמזון עדיין לא מופיעה כ delivered 😄 (זה היה בתחילת 2021).
  5. הטענות שלך לגבי "אין אלטרנטיבה" פשוט לא נכונות. אם 1000 איש חייבים להגיע לנקודה X בשעה 8:00, כי אחרת יפטרו אותם/יפספסו תור לרופא/הילד יאחר לגן, כולם יעשו את הנסיעה, וזה שתייקר אותה בעוד כמה עשרות שקלים לא ישנה כלום. מי שחייב לבצע את הנסיעה עדיין יבצע אותה. השינוי היחיד האפשרי הוא אמצעי התחבורה שהוא בוחר. אם קיימת תחבורה ציבורית, הוא אולי יעדיף להשתמש בה - אבל אם התחבורה הציבורית לא קיימת או לא מאפשרת לאדם להגיע ליעד בזמן - רכב פרטי הוא האופציה היחידה, כלומר באמת אין אלטרנטיבה. צריך להציע לאדם אחד משניים: 1. אמצעי תחבורה חלופי שיביא אותו ליעד בזמן. 2. אפשרות לשנות את היעד או שעת ההגעה. אם לא הצעת אחד מהשניים האלה לא שינית כלום, חוץ מלהוריד מהכביש בדיוק את האחוז הקטן של נהגים שלא יוכלו להרשות לעצמם לשלם את העלות הנוספת, וייתכן מאוד שאת מקומם יתפסו נהגים אחרים שכן מוכנים לשלם, עקב הקיצור בזמן הנסיעה שימשוך נהגים נוספים. אשמח לראות את התוצאות של ניסוי נעים לירוק, לא הצלחתי למצוא פרסום מסודר. עד אז קשה לסמוך על מה שמפורסם באינטרנט. לגבי ניסיון קיים עם אגרות גודש, למיטב ידיעתי מדובר בערים שלפני הפעלת אגרת הגודש כבר היתה בהן רשת תחבורה ציבורית יעילה בהרבה ממה שקיים בארץ.
  6. בנוה גנים בקרית מוצקין יש כמה בניינים שנבנו לפני 10- 15 שנה ונבנו בשיטה הזאת (וגם בהם רואים את הקוים בין האלמנטים). לא יודע באיזה שיטה בונים שם בשנים האחרונות. ברחוב נשיאי ישראל בכרמיאל יש הרבה בניינים שנבנו בשיטה דומה לזאת, אבל הרבה יותר ישנים. הייתי בדירה שם, וגם הרצפות בין הקומות שם נראות טרומיות, כשמסתכלים על התקרה היא נראית מורכבת מפלטות בטון. הבניינים האלה ממש מפחידים, הרצפה בחדר המרגות מחוברת לקיר רק בצד אחד ויש נטיה חזקה של הרצפה לכיוון השני. מקווה שזאת תופעה של בניה גרועה שם ולא של בניינים טרומיים בכללי.
  7. RedLabel

    הונדה קלריטי בישראל?

    המחשבה היא שבעתיד יהיה אפשר לייצר מימן באלקטרוליזה עם חשמל שמופק מאנרגיות מתחדשות ואז התהליך לא מזהם.
  8. הייתי בודק באתר היצרן אם יש דרייבר שצריך להתקין עבור ה usb controller. יכול להיות שהדרייבר שמותקן אוטומטית לא תואם באופן מלא. על הדרך שווה לבדוק גם אם יצא עדכון קושחה לביוס, בלוחות אם מודרניים ההתקנה בד"כ פשוטה וזה לפעמים פותר בעיות מוזרות מהסוג שאתה מתאר. עריכה: עכשיו כשפות"ש נתן קישור לדגם הספציפי, לא נראה שיש שם משהו רלוונטי.
  9. RedLabel

    הונדה קלריטי בישראל?

    בארה"ב עולה בערך 80 דולר לתדלק מיכל שמספיק לכ- 500 ק"מ, שזה בערך מקביל לבנזין.
  10. RedLabel

    הונדה קלריטי בישראל?

    האמת שזה די מאכזב, לקחו שם שמזוהה עם טכנולוגיה חדשה והפכו אותו לסתם עוד רכב. דווקא רכב עם סוללות לטעינה מהשקע והארכת טווח באמצעות תא דלק היה נשמע לי קונספט מעניין.
  11. מדובר ברכב שמיוצר בארה"ב ומן הסתם עומד בתקינה אמריקאית. אם זה המצב, אני לא מבין מה הבעיה, הרי רכבים בתקינה אמריקאית מותרים לייבוא בכל מקרה. החברה מתבססת על הנכסים של חברת פיסקר שהיתה מבוססת בקליפורניה, יצרנית הפיסקר קארמה למי שזוכר. הרכבים שמופיעים באתר שלהם גם מזכירים מאוד את הפיסקר קארמה בצורה (הצורה והשם גרמו לי לחקור קצת על החברה).
  12. RedLabel

    הונדה קלריטי בישראל?

    יש מקומות בארץ שמפיקים מימן, אם מישהו נניח עובד במקום כזה, הוא יכול למלא שם ולא בתחנת דלק. זה מקביל לעמדת טעינה בעבודה.
  13. מעדכן שגם אצלי הוחלף המדחס והבעיה נפתרה. הבעיה היא בשסתום ספיקה משתנה של המדחס שככל הנראה נתקע במצב סגור, אבל לפי המוסך הוא מגיע ביחידה אחת עם המדחס ולא ניתן להחליף אותו לבד. מקווה שזה יעזור אם מישהו יתקל בזה בעתיד. מערכת ה stop start ברכב הזה לא הכי מוצלחת והצלחתי בינתיים להיכנס איתה 3-4 פעמים למצבים שבהם המנוע לא הניע בזמן ופעם אחת למצב שהמנוע לא הניע בכלל והייתי צריך לכבות ולהדליק סוויצ'. המערכת פשוט לא משתלבת טוב עם גיר ידני. בנוסף, ברכבים מדגנמים אחרים, כשהמזגן על low המנוע לא נכבה, אצלי קורה הרבה פעמים שהוא נכבה ואחרי 10-20 שניות מניע מחדש, סתם מרגיז. משתדל לכבות את המערכת בכל תחילת נסיעה אבל לא תמיד אני זוכר. בטוח יש דרך להתחבר למחשב ולכבות את המערכת הזו, אם הייתי יודע רוסית הייתי מנסה למצוא פתרון לזה בפורומים שלהם, תמיד יש שם פתרונות יצירתיים.
  14. ממה שאני מכיר משואבים דומים הפילטר צריך להיות מחובר בכל מקרה, לא מפעילים את השואב בלעדיו. לשאיבה יבשה אפשר (אבל לא חייבים) להשתמש בשקית, בשאיבה רטובה צריך להוציא את השקית.
  15. עבר זמן מאז הנסיון הקודם (החרקים באו והלכו כל הזמן הזה) אבל בימים האחרונים שוב יש מכה של חרקים מתים בפינות. הפעם, מצויד בטלפון טוב יותר, צילמתי תמונות חדשות: לקבלת קנה מידה לגבי הגודל אפשר להסתכל בתמונות מההודעה הקודמת בנושא, שמצוטטת. כשעושים זום לתוך התמונה נראה שמדובר בנמלים מתות? אם לא, מה זה? ואם כן, למה הן באות למות בתוך הבית שלי? ולמה נראה שחלק מהגופות לא שלמות?
×
×
  • תוכן חדש...