Jump to content

RedLabel

  • הודעות

    1,262
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

RedLabel שיחק אותה בתאריך אפריל 19

התכנים של RedLabel היו האהובים ביותר!

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    קריות

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של RedLabel

נהג שודים

נהג שודים (6/14)

88

מוניטין

  1. בקליאו ההבדל היחיד בין הגרסאות (מבחינת מערכות בטיחות) הוא תיקון סטיה מנתיב שלא קיים באוטומטית. אני התלבטתי לאחרונה בין הקליאו לקורסה, אם חשובה לך בטיחות שים לב שהקורסה קיבלה 4 כוכבים במבחני ריסוק לעומת 5 של הקליאו. גם ה 208, אגב, קיבלה רק 4 כוכבים. אני אישית העדפתי את היתרון של הקליאו בבטיחות פאסיבית על בקרת סטיה מנתיב שיש באחרות, אבל אצלי 99% מהנסיעות בתוך העיר. אם תיקון סטיה מנתיב קריטי לפות"ש, אז הקליאו האוטומטית לא רלוונטית (קיימת התראת סטיה מנתיב בלבד).
  2. מחזק, יש לי שפריצר של ONR בדילול 1:16 (QD מהטבלה) קבוע ברכב, עובד מעולה על צואת ציפורים, חרקים מעוכים דורשים קצת יותר עבודה.
  3. RedLabel

    שכן שפשף טמבון אחורי

    מסכים עם המשפט האחרון, וכך גם כתבתי בכל ההודעות שלי - אם זה מפריע אז שיתקן. אבל היות ופות"ש מוכן להשאיר את המצב בלי תיקון בכלל, אני מנחש (ואולי אני טועה) שהוא לא מאלה שכל שריטה מפריעה להם. העניין הוא שיש במדינה הזאת רצון חזק מאוד לא לצאת פראייר, והתפיסה היא שאם מישהו פגע בי, אפילו בטעות, צריך להראות לו מה זה (למען הסר ספק - אני לא אומר שזה המניע של המגיבים, מדבר באופן כללי). המטרה שלי היתה להגיד שלדעתי צריך לקחת נשימה עמוקה ולהסתכל על המצב בצורה רגועה. לפעמים גם לוותר זה בסדר, ולא צריך להרגיש שיצאת פראייר בגלל זה 😊
  4. RedLabel

    שכן שפשף טמבון אחורי

    זה שהוא לוקח אחריות לא אומר שצריך להכניס לו את האלמנט. אם היה נזק ממשי כמובן שצריך לתקן, אבל הנזק הוא קוסמטי ולכן השאלה האם לתקן או לא היא שאלה של הרגשה. אם זה מאוד מפריע - שיתקן. אבל סיכוי טוב שפוליש יוריד את הרוב וישארו כמה שריטות קטנות יחסית במקומות שהצבע ירד לגמרי. במקרה כזה, להוציא מאות שקלים (גם אם זה לא מכיסך) נראה לי מוגזם.
  5. RedLabel

    שכן שפשף טמבון אחורי

    דעה לא פופולרית כנראה: השפשוף רק על הפגוש. זה חלק פלסטיק, הוא לא יחליד ואין שום נזק חוץ מהנזק הקוסמטי, ובעצם הפגוש מילא כאן את תפקידו (לחטוף מכות קטנות בלי נזק), וכנראה שלא בפעם האחרונה. אם זה לא מאוד מפריע לך הייתי מוותר או מנסה לתקן לבד. אני לוקח בחשבון שבסוף הסתבר שזאת לא תופעה שחוזרת על עצמה. אם זה היה אותו שכן זה היה סיפור אחר.
  6. דווקא גם בפעם הקודמת שהיה מבצע זה התחיל כמה חודשים לפני black friday והוא המשיך בזמן BF וגם אחרי. אני זוכר בוודאות כי קניתי משהו ב"מבצע" של משלוח חינם לפני BF ובסוף ב BF היה משלוח חינם וגם ירד המחיר.
  7. נהגתי שנים על i10 ידנית 1.0 ליטר בנסיעות יומיות מהקריות לחיפה בלי שום בעיות. כל עוד לא מפחדים לתת גז ולמשוך קצת הילוכים הכל בסדר. לרוב אפילו האצתי בעליות מהר יותר מרוב הרכבים האחרים גם בלי לחיצות מוגזמות על הגז.
  8. אני מתכוון ברכב קיים. לרוב יותר קל להחליף את הנייד מאשר את הרכב.
  9. העניין הוא שזה לא רק גוגל, אם הם יבטלו את AA הרבה יצרני רכב ישארו עם המכנסיים למטה. מה גם שזה יעודד אנשים לעבור לאפל. אם יהיה לי רכב עם מערכת מולטימדיה מקורית שבה אני פתאום יכול להשתמש עם אייפון אבל לא עם אנדרואיד, כנראה שזה יגרום לי לעבור, עם כל הצער שבדבר.
  10. הסיבה לזה היא שכורים מערביים (בשונה מכורים סובייטיים כמו צ'רנוביל) כבר אז נבנו כשהם נמצאים בתוך מעטפת מבטון שמונעת מחומר רדיואקטיבי להתפזר גם במקרה של התכה. בגלל זה גם כשיש תאונות ההיקף שלהן יחסית קטן. לדוגמא שרטוט של הכור בפוקושימה (מה שאני מדבר עליו נקרא containment drywell):
  11. בתור פתרון לטווח הקרוב זה אכן יותר הגיוני, אבל גנרטור שטוען סוללות זאת טכנולוגיה שכבר היתה קיימת ברכבים ונראה שויתרו עליה. אם ההבדל היחיד הוא שהדלק מגיע ממקורות מתחדשים, אפשר באותה מידה לתדלק משאיות בביו דיזל בלי התאמות כמעט, או אם הולכים על גנרטור אז להשתמש באותו המנוע (רק בלי גיר ומחובר לאלטרנטור רציני) ולהפעיל אותו בביו דיזל. השאלה היא האם היקף הייצור של דלקים ממקורות מתחדשים מספיק גדול כדי לתת מענה לשוק כל כך גדול (התשובה היא שלא). כמובן שאם אני טועה בקשר לזה, אז הפתרון שלהם הוא מצוין. אם כבר, אפשר לקחת את הנושא עוד צעד קדימה עם הפטנט הזה שכבר נמצא בשלבי ניסוי מתקדמים בגרמניה (והאמת משתלב טוב מאוד עם היברידי שנטען ע"י גנרטור, בלי קשר למקור הדלק): אבל אנחנו כבר מתרחקים ממימן שהוא נושא השרשור.
  12. אני באמת לא יודע איזו הכשרה צריך כדי לשרת על ספינת סוחר. אבל כדי להיות קצין שאחראי על תפעול של כור גרעיני צריך בצי ארה"ב תואר ראשון 4 שנתי מדעי ועוד שנה של הכשרה ברמה אקדמית בצי. אם על כל ספינה שמונעת באנרגיה גרעינית יהיו אנשים עם הכשרה כזאת, זה כנראה בסדר. אבל זה פתח לכל מני שקרים וזיופים כשהפיקוח הוא לא ברמה של צבא אלא רשויות אזרחיות, במיוחד כשרוב הספינות רשומות בכל מני מדינות עולם שלישי מסיבות כאלו ואחרות. ואגב, למרות שזאת טכנולוגיה מוכחת עושים בה שימוש רק במקרים מאוד ספציפיים וגם ספינות מלחמה לרוב מונעות בדלק מאובנים (טורבינות גז) למרות שקיימת האופציה לכור גרעיני. לא יודע מה הסיבה, אבל כנראה שיש סיבה.
  13. לגבי כורים גרעיניים, הם מכונה מאוד עדינה והסיבה שהרקורד שלהם הוא כל כך טוב היא שהם נמצאים בפיקוח תמידי של מקצוענים. שלא תבין אותי לא נכון - אני חושב שהעתיד (הלא מאוד רחוק) של הפקת האנרגיה הוא בכורים גרעיניים. אבל אם לכל טום דיק והארי יהיה כור גרעיני בבית רקורד הבטיחות הזה ישתנה מהר מאוד. אני אישית לא הייתי סומך על כל מלח באוניית משא או טכנאי בחברת תעופה שיהיה מסוגל לטפל כמו שצריך בכור גרעיני או לזהות בעיות בזמן, ולכן אני חושב שצריך להניע כלי רכב כאלה באמצעים קונבנציונליים יותר. באוניה אולי יש אפשרות לסחוב טונות של סוללות - במטוסים לא. לגבי גפ"מ אתה צודק. אבל יש גם לא מעט כלי רכב (בעיקר כבדים) שמונעים בגז טבעי, ושם הלחצים כבר יותר קרובים לאלו של מימן (3600 PSI) ולמיטב ידיעתי אין איתם בעיות בטיחות מיוחדות. לגבי הטענה האחרונה שלך לגבי היווצרות סדקים, אשמח לראות מקורות לבעיה הזו כי לא הכרתי אותה, אבל אני מניח שכמו כל חלק שסובל מהתעייפות החלפה תקופתית של המיכל תפתור את הבעיה. אין שום טכנולוגיה חדשה בפתרון הזה, זה גנרטור שמופעל בגז טבעי שטוען סוללה. הדבר היחיד ש"מיוחד" הוא שהגז אמור להיות ביו מתאן (שמופק מריקבון של פסולת ביולוגית ולכן הוא נייטראלי מבחינת פליטות פחמן) במקום מתאן שמופק מדלק מאובנים. או במילים אחרות, ההבדל היחיד הוא כמה זמן עבר מאז שהחומר הביולוגי נרקב. אבל לפחות אנחנו לא חופרים פחמן מתוך האדמה ומשחררים אותו לאטמוספירה.
  14. אז לדעתך כור גרעיני הוא פחות מסוכן ממימן דחוס? ובכל מקרה, מה ההבדל בין מימן דחוס לגפ"מ? שניהם מסוכנים פחות או יותר באותה מידה, חוץ מהעובדה שמימן קל יותר מהאויר ולכן לא אמורה להיות בעיה של הצטברות גז במקרה של דליפה. אם רכבים שמונעים בגפ"מ וגז טבעי הם יחסית נפוצים היום, אין שום סיבה שלא יהיו מיכלי מימן ברכבים.
  15. מחיפוש בגוגל של מספר השלדה נראה שמדובר בפיג'ו בוקסר דור אחרון. אם אני לא טועה סיומת 5X היתה מיועדת לרכבים מסחריים ולא אמורה להופיע על סובארו DL.
×
×
  • תוכן חדש...