Jump to content

PriceDevil

  • פרסום הודעות

    390
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

117 טוב

1 עוקב

אודות PriceDevil

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. דווקא נראה שהסוחר הנדון הועיל מאד לפות"ש שקיבל מחיר מצוין על רכבו.
  2. סטלביו זה לא טויוטה קורולה. כל אחד יכול בחיפוש פשוט למצוא את המודעה עליה אתה מדבר ביד 2 לפי הנתונים שציינת. יתכן שהיה לו לקוח שהתחרט, ויתכן שמדובר ברכב אחר עם נתונים כפי שפורסמו (אין לוחית רישוי במודעה) לדעתי במקרה זה - זה לא מעיד על שום דבר (ולכן כל השרשור הזה פשוט מיותר)
  3. אם יש במלאי - יש מצב להנחות כי הדגם החדש מעבר לפינה. (ואם אתה שואל אותי שווה לחכות לדגם החדש) ואין קשר לסוף השנה.
  4. תלוי בדגם אותו אתה מעוניין לרכוש. הנחות משמעותיות לא נראה שתהיינה - גם מכוניות לא בטוח שתהיינה במלאי.
  5. יש קיה טלורייד אחת שהגיעה בייבוא מקביל ותומחרה ב-400000 ש"ח.
  6. Evoltis הוא השם האסייתי של ה-Ascent
  7. שלוש יחידות של הדגם עלו על הכביש בשבוע שחלף (שלושתן בייבוא סדיר - כנראה רכבי הדגמה) הדגם הגיע לכאן בשתי רמות גימור: הנמוכה (LIMITED) עם 8 מקומות, והגבוהה (LUXURY) עם שבעה מקומות. מדובר על גיפון די מגודל באורך 5 מטר ההנעה (כמובן) כפולה. המנוע הוא 2.4 טורבו מפיק 260 כ"ס, ומשודך לתיבה רציפה. שתי הגירסאות מאובזרות מאד, וכוללות מערך בטיחות מקורי מלא, וגג פנורמי. מחירים: LIMITED עם 8 מקומות: 299990 ש"ח LUXURY עם 7 מקומות: 330000 ש"ח במחירים הללו, לא מאמין שיימכרו יותר מעשרות בודדות אם בכלל. מדובר בדגם הראשון המ
  8. כשרכב בנסיעה הטמפרטורה גבוהה בהרבה מ-50 מעלות צלסיוס 😇
  9. @yogev20 היצרנים מודעים לגמרי לתנאים הלא אופטימליים בהם מועברים ומאוכסנים כלי הרכב. בעבר כלי הרכב החדשים היו מובלים כשהם מכוסים בשכבה עבה של שעווה. כדי להגן עליהם מפגעי המלח ומזג האוויר בכלל. בשנים האחרונות עם התפתחות חומרים אקריליים ידידותיים יותר וקלים יותר להסרה וניקוי הפסיקו עם השעווה שהיתה די קשה להסרה ותמיד נשארו ממנה שרידים, ועברו לחומרים אחרים שגם אם אינך רואה אותם בעין - הם שם. היצרנים מודעים לכך שכלי הרכב עשויים לעמוד תקופה לפני אספקתם (וכמעט תמיד זה יהיה בקרבת הים) ודאגים להגן על כלי הרכב בחומרים מתאימים. כמו"כ יש פרוטוקול מסודר להכנה למסירה של כלי רכב שעמדו
  10. סככה אולי תתן תחושה שהרכב מוגן, אבל הרכב ישאר חשוף לפגעי מזג האוויר כמעט באותה המידה. בנוסף בניית סככות מחייבת רישוי מבחינת בניה ומעלה משמעותית את הארנונה על השטחים הללו.
  11. הפוך גוטה הפוך - מלאי לא מכור פוגע בתזרים המזומנים לא מסייע לו...
  12. תראו איזה שרשור מפואר נכתב בגלל כתבה ברמה נמוכה שמכילה כל כך הרבה אי דיוקים. שוק המשומשות לוהט - חברים סוחרים מספרים שכבר מזמן לא חוו תקופה כזאת שכל רכב עם נתונים סבירים עף תוך זמן קצר, וגם רכבי ליסינג עם קילומטראז' מעל הממוצע נמכרים במחיר קרוב למחירון. שוק הרכב החדש ממתין להפגין עוצמה ובספטמבר נמכרו מעל 19000 כלי רכב. מס' המסירות באוקטובר למרות הסגר והחגים כבר קרוב לקו 5000 היחידות, ולא אתפלא אם אוקטובר 2020 יעבור את אוקטובר 2019 בכמות המסירות ( כ-14000) להבנתי רמות המלאים של היבואנים הן ברמה הנמוכה ביותר מזה שנים, הארכת הגיול אינה קשורה לקורונה, והיא מהווה
  13. דגמי הדיזל בד"כ לא נכללים בימי המכירות מכיוון שהם מיועדים בעיקר למוניות.
  14. תסתכלעל התמונה הזאת. כל החלקים זהחשופים לשמש ישירה מכוסים בפלסטיק - לכן למרות שהרכב עומד בשמש החלקים הללו לא חשופים לשמש או לרטיבות, ולכן התזה שלך לא מחזיקה מים.
  15. אחסנה של רכב לתקופה ארוכה אחרי ייצורו היא דבר נפוץ ומקובלת בכל העולם מזה שנים רבות. לכל יצרן יש את הנהלים שלו לגבי רענון הרכב לפני אספקתו, ולגבי החלפת נוזלים, מצבר וצמיגים אם נדרש. לפחות לפי המידע שבידי הרוב המוחלט של הדגמים הפופולריים הנמכרים בישראל נמצאים במלאי הרבה פחות משנה וחצי, והרבה פחות משנה. עיקר הדגמים שיושפעו מההקלה הזאת הם דווקא דגמי יקרה פלאג אין ששוחררו מהמכס במיסוי מופחת אי שם בסוף 2019, וגם הדגמים שישוחררו מהמכס בסוף 2020 רגע לפני עליית מדרגה נוספת במיסוי. מההקלה ירוויחו גם יבואנים זעירים / מקבילים שיוכלו לרכוש מכוניות שעמדו זמן א
×
×
  • Create New...