Jump to content

PriceDevil

  • פרסום הודעות

    513
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

170 טוב

1 עוקב

אודות PriceDevil

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. 1. תשאל את איש המכירות בבואך לרכוש את הרכב - יש לו את הנתון הזה. 2. גם אם מותר למכור רכב בן שנה וחצי כחדש, יש מעט מאד כלי רכב כאלה אם בכלל.
  2. באינדונזית (לפי הגריל) מדובר בגרסת הבנזין.
  3. @Roycohen1979 אתה טועה משתי סיבות. יש לנו כבר רכב חשמלי שמשווק בדיוק באותם תנאים, ומבחינת היבואן הוא מהווה בלון ניסוי זהו ה-GAC GE3. מדברים שם על ייבוא דגמים נוספים בקרוב. גם ה-SERES 3 הוא רק ה"הרצה" של המותג בצנרת יש דגמים מעניינים בהרבה.
  4. לא מצאתי באינטרנט עדות לכך שנעשו לדגם מבחני ריסוק כלשהם, מערכות הבטיחות כוללת התראה בלבד להתקרבות לרכב מלפנים, וסטיה מנתיב בדומה למכוניות בהן מותקן מובילאיי, כך שחמישה כוכבים הוא בטוח לא יקבל, ואני מוכן להמר שגם לא ארבעה.
  5. אני מעריך שהיבואן מחכה עד תום הסגר כדי שיוכל לבצע השקה ראויה.
  6. 3 יחידות ראשונות של SERES 3 עלו על הכביש בימים האחרונים. מדובר על ג'יפון בגודל טיפה יותר גדול מה-MG ZS EV. המחיר יהיה דומה. המנוע החשמלי מפיק 160 כ"ס / 30 קג"מ המיאוץ מ0-100 לוקחים 8.9 שניות. יש גודל הסוללה 53.6 KWh מה שמבטיח טווח נסיעה ריאלי של קצת יותר מ300 ק"מ. טעינה מלאה בעמדה ביתית תקח כ-8 שעות, יש אפשרות לטעינה מהירה ל-80% תוך חצי שעה, בעמדה התומכת בכך. אין לרכב תקינה אירופית - מה שמגביל את הכמות שאפשר למכור ל-400 יחידות לשנה.
  7. מתחילת החודש עלו עוד 8 יחידות של פולקסווגן אטלס על הכביש. 7 מתוכן הובאו ע"י אוטופוינט ועוד אחת ע"י אוטומקס.
  8. סיבה מאד פשוטה ודי בסיסית - המחיר. במחיר של ברלינגו ערום אפשר לרכוש C3 איירקרוס מאובזרת יותר, אופנתית יותר (וכמעט) מרווחת באותה מידה. שמירת הערך של הברלינגו בהיותו רכב עבודה שנשחק - לא מדהימה. שורה תחתונה (כנראה) יהיה בחירה מאד הגיונית למשפחה צעירה כמשומש - במיוחד הדגמים האוטומטיים.
  9. הקנגו הוצגה יותר משנה אחרי הברלינגו והגיעו לכאן מס' חודשים לאחר מכן. מכרה בערך שליש מהצמד פרטנר / ברלינגו.
  10. אתה כמובן צודק - הסיבה להעדר העקבות היא שהמסחריות נכנסו למאגר רק ב-1998 בניגוד לפרטיות שנכנסו למאגר ב-1996.
  11. הסיטרואן ברלינגו / פיג'ו פרטנר הגיעה לכאן במהלך 1997 כדגם 1998. ההצלחה היתה מיידית. בשנת הדגם הראשונה נמכרו 1544 סיטרואן ברלינגו ועוד 533 פיג'ו פרטנר מתוכן עדיין איתנו 15 ברלינגו ו-2 פרטנר.
  12. כנראה שהרכב כל כך מוצלח (או שהשוק כל כך "חם") שלובינסקי מרשים לעצמם להשיק דגם שלא נמצא בארץ, בתקופת סגר. למיטב ידיעתי עוד אין כאלה בארץ. בהצלחה לפראיירים שישימו כסף בלי לראות ולנהוג ברכב.
  13. אז אחרי דם יזע ודמעות הגיע תורם של הסיכומים שלי. הדוחות שלי מסתמכים על הנתונים של משרד התחבורה המתפרסמים בתחילה כל חודש על החודש שעבר. מבחינת חלוקה לחודשי מסירה הנתונים הללו לא שווים כלום כי הדו"ח הזה נותן מס מס' כלי הרכב שהוזנו למחשב בחודש שחלף, ולא בהכרח נמסרו בחודש שחלף, לפעמים נמסרו גם חודשים קודם (מצאתי כלי רכב שהוזנו כמעט חצי שנה(!) אחרי שנמסרו) היתרון של המאדר הזה הוא שהוא לא מתחשב בכלי רכב שירדו מהכביש באמצע השנה או בכלי רכב שלא עוברים רישוי ( משטרה / צבא ) ויורדים מהמאגר זמן קצר לאחר מסירתם. מכיוון שמדובר בדו"ח מסירות (לדעתי) הדרך הנכונה ביותר היא לקחת את הדו"ח הרחב ביותר
×
×
  • תוכן חדש...