Jump to content

מה חדש

רשימה זו מתעדכנת אוטומטית

  1. בשעה האחרונה
  2. ואם אתה נתקע באמצע שום מקום ובחוץ 40 מעלות? תחכה 3 שעות לגרר?
  3. היי, חג שמח אם אפשר בבקשה לשנות את הכינוי שלי ל ״נארוטו״ תודה רבה
  4. גם בפיאט 127 לא חשוב לדעת את מבנה המנוע כדי לנהוג. לדעתי זו גישה ישנה בלימוד נהיגה, שמתייחסת לזה כמקצוע. כנראה בשנות ה30 או לא יודע מתי בדיוק מי שלמד לנהוג כדי לעבוד בזה (הובלות, אוטובוס, מונית וכו') באמת היה צריך לדעת איך המנוע עובד כדי לקבל רקע בסיסי להיות מסוגל לחלץ את עצמו במקרים של תקלות. שיטת הלימוד פשוט נשארה ככה הרבה שנים גם אחרי שזה הפסיק להיות רלוונטי.
  5. שלום, למי ניתן לפנות על מנת למחוק מודעת פרסום רכב ישנה מאוד מאוד בבקשה? כמו כן, ניסיתי ליצור בקשת תמיכה חדשה, וזה לא נתן לי גישה משום מה, לכן פתחתי כאן אשכול. מתנצל אם זה לא המקום.
  6. תקנה מאזדה 3 עם מושבי עור וקח מושבי בד שלי פשוט נתחלף😃
  7. אופציה מעניינת - איביזה שנתון 2013-14 עם ה1.2 (מזכיר, DSG ) מה דעתכם? הייתה לי כזאת ידנית ונהנתי מכל רגע.
  8. אבל זה עדיין (אחרי לא מעט עדכונים) המילה האחרונה של הטכנולוגיה כולל אופציה ל היברידית פלאגאין
  9. אני חושב שצריך להשוות את החומר הזה לווקס, לא לאוטמים למיניהם. בהשוואה לווקס הוא פשוט מאוד עמיד יותר, בסדר גודל, עם בערך אותו אפקט של הברקה - מניסיון של כמה חודשים.
  10. לפני החלפה לבצע בדיקת לחץ למערכת ולהבין למה בכלל צריך להוסיף.. ייתכן והמיכל עיבוי סדוק (מחלה של מאזדה) ויתכן, שיש דליפה ממקום אחר. אחרי תיקון הדליפה, להשתמש בנוזל הקירור שהצעת-לא יודע במקור אם אדום או ירוק אבל, הייתי מחליף כבר את כל כמות הנוזל.
  11. 140 אלף נחשב ליחסית זול בקטגוריה. הרכב מאובזר מאוד, זול ב-5,000 שקל מהגרסה היקרה של MG ומגיע עם סוללה גדולה יותר. בנוגע למערכות בטיחות מדובר בדגם די מיושן שפותח במקור כרכב בנזין ועברה הסבה לרכב חשמלי בקומבינה.
  12. אני זוכר שנאמרו המון דברים טובים על הסיטרואן C5 איירקרוס. בזמנו ניתנה לו אחריות בת 5 שנים, נוחות נסיעה גבוהה. תיבה אוטו' פלאנטרית ועוד, בדוק את העניין
  13. סוחר (כל סוחר) יעשה הכל כדי למקסם רווח. פעם בדקתי רכב לקרוב משפחה, הוא ראה רכב שעניין אותו במגרש של יבואן (אחד עם מוניטין מעולה). בבדיקה ויזואלית לרכב בן שנה יד ראשונה עלה כי יש סימני מעיכה על הגג, ממש צמוד לדלת האחורית. הסוחר סיפר שהבעלים הוא רוכב אופניים והיה מעמיס אותו על הגג, יתכן וקיבל מכה. הוא חזר על הסיפור כמה פעמים גם ב שפשופים אחרים שהיו. נשמע הגיוני... מיותר לציין שלא היה מוכן להתפשר במחיר. איכשהו יצרנו קשר עם הבעלים ושאלנו, התשובה הייתה שמעולם לא רכב, לא העמיס על הגג ואין לו מושג למה סיפרו לנו סיפור שכזה... (שוב, הוא לא חייב לנו כלום). נותרנ
  14. אין AA אלחוטי ...אין דבר כזה בגדול....בשום רכב אין...ככה זה
  15. מזמין גרר. בשביל זה יש ביטוח. יש איזו ערכת ניפוח עם חומר, ניסיתי פעם והיא כשלה בצורה מחפירה. עכשיו יש בתא המטען חומר אחר ומשאבה דנדשה, אבל הציפיות מאוד נמוכות.
  16. איירון הרבה יותר חסכוני בשימוש מה שאי אפשר להגיד על סונקס שאת הבקבוק אפשר להוריד על 2 מכוניות בלחץ. Sent from my SM-G955F using Tapatalk
  17. אין תחליף לגלייז הישן וטוב משולב עם אוטם איכותי. להבליט סווירלים זה לא משהו שהייתי רוצה לראות. Sent from my SM-G955F using Tapatalk
  18. היום
  19. עדיין מרגיש פישי שרכב ב-140 אלף ש"ח ואין בו אף אחת מהמערכות הללו.
  20. יש דבר כזה הורדה זמנית? הבנתי שזה לצמיתות. אני לא יכול לשלוח הודעה פרטית(כי אני חדש) אתה יכול לשלוח לי?
  21. אני אבדוק. אם אאפס את הקודים והם יחזרו כנראה שיופיע בלוח שעונים לא? החשש שלי שלא יצליחו לאתר את זה ואתקע עם נורת צ'ק אנגין וabs כי כרגע נראה שלא מאתרים. מלבד זאת - אחד הקודים הוא של חיישן קראנק והוחלף לחדש מקורי לפני פחות מחודש. אם אאפס את הקודים והם יחזרו כנראה שיופיע בלוח שעונים לא? החשש שלי שלא יצליחו לאתר את זה ואתקע עם נורת צ'ק אנגין וabs כי כרגע נראה שלא מאתרים. מלבד זאת - אחד הקודים הוא של חיישן קראנק והוחלף לחדש מקורי לפני פחות מחודש. לגבי המדחס - בחור אחד במקום אחר שהייתי בו ניתק את הקונקטור של המדחס וכשהפעלתי מזגן עם המדחס (הלא מחובר) הסלד שיחק אבל לא התכב
  22. גם מי שגר באיזור הררי או איזור פקוק משלם יותר בלו לקילומטר. אם תרצה לחסוך סע עם חרמונית. בגפ"סים זה לא עזר מי יודע מה אבל שווה לנסות.
  23. עשיתי קצת מחקר ודירוג הבטיחות הישראלי מתייחס אך ורק למערכות אקטיביות. הדירוג לא לוקח בכלל בחשבון דירוג בטיחות פסיבי. יש כאן הסבר איך הדירוג עובד. https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5552251,00.html הפער הגדול בדירוג בין משרד התחבורה ובין ציון הריסוק האירופאי הוא בעיקר בדגמים וותיקים שמעניקים בטיחות פאסיבית טובה (ריסוק) אך אין להם את כל האלקטרוניקה האקטיבית המודרנית. קח לדוגמא את רנו זואי דירוג משרד התחבורה - 0 ציון במבחן הריסוק האירופאי - 5 כוכבים (2013) או סקודה פאביה דירוג משרד התחבורה - 2
  24. ה ctek מוצר מצוין.המטען ש @mcaspi התייחס אליו מיועד למצברים קטנים ולמצברי אופנועים. https://www.ctek.com/uk/products/car/mxs-5-0-uk למשל מטען שמתאים למצברי רכב.ויש להם מגוון מטענים באתר הבית https://www.ctek.com/uk/products/car. גם ל noco יש מגוון רחב של מטענים https://no.co/brands/noco-genius. שני החברות האלה מומלצות.
  25. מקווה שאתה לא בוחר את הרכב לפי מבצע חבר... הנחות יש בחלק גדול מהשנה ואצל חלק גדול מהיבואנים. לא הבנתי אם הרכב החדש ישמש רכב עיקרי או רכב שני לטויוטה הקיימת? התקציב מאפשר ג'יפון בגודל מלא (גדול מה chr) מיד ראשונה 0 קילומטר או דרך מבצע כזה או אחר אצל היבואן. הייתי בודק קיה סלטוס, סיאט אטקה סטייל או פוקוס אקטיב.
  1. טען פעילויות נוספות
×
×
  • תוכן חדש...