https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/פיאט-גרנדה-פנדה-נחתה-בישראל-מחיר-119000-שקל
התאומה של ה C3.
איך ניתן להשוות את ה 3 הבסיסית מאוד מאוד מול האקספנג שכבר בגירסאת הבסיס מצוידת הרבה יותר.
מישהו בטסלה צריך לעשות חישוב מסלול מחדש.
https://wheel.co.il/אקספנג-p7-פלוס-בישראל/
אקספנג ראש בראש עם המודל 3 , על פניו נראה הצעה טובה, טווח של 530 ק"מ, איבזור טוב והכל המחיר של מתחת לרף 200K , מענין לראות איך המתחרים יגיבו...
ממעקב שביצעתי באתר.
רכבים מבוקשיםכמו טויוטה \ הונדה \ מאזדה עם נתונים טובים נמכרים במחירי מחירון ולעיתים אף יותר ממחירון, מציאות יש בתחום של הצרפתיות \ סיניות \ חשמליות וכדומה.
שמור את וואטאבאוטיזם שלך למי שרוצה לשחק איתך.
הניתוחים המפולפלים שלך מתקשים להתכתב עם מציאות פשוטה של מעשי הפצרית .
סיפור החיים שלה לא מענין אותי, המעשים שלה זה הנושא, תנסה להתמקד במקום לשחק את הפסיכולוג .
לא מענין אותי, נתפסה בהדלפה , שיקרה בתצהירים לבג"צ בזה הנושא מסתיים.
הצפיה שתעמוד לדין כמו כל עברין, לא קשה.
אז דימונזציה מותרת רק לצד אחד ?
אתה כנראה מתקשה בעובדות , לא הוגשו כתבי אישום , אתה מבין את המשמעות ואת ההבדל ?
ולמי אתה בא בטענות במקרה של הנ"ל ? לשופטים בדין ?
לא יפה , אתה תוקף את מערכת המשפט ?
מה אתה ביביסט מצוי ???
היא אמרה מה שעורכי הדין שלה אמרו לה להגיד כדי למזער נזקים , ממי ששיקרה בתצהיר לבגצ אני לא מצפה לשמוע אמת.
בדיוק כמו הדיפולט אצלכם שכל מתנחל מחבל וכל איש ימין ביביסט.
מה שראית זה סירטון ערוך , שגם בו לא ניתן לראות מה קורה .
לדו"ח הרפואי של רופא מטעם אירגון ספציפי יש חוות דעת נוספות שונות אשר מספקות הסברים שונים.
אצלך הם אשמים מראש , אצלי לא הוכחה אשמה ולכן זכאים.
נראה לי שאתה מסוג האנשים שדופקים רכב חונה ובורחים כי הנזק לא גדול.
אין דבר כזה סירטון מבושל גם אם הוא מורכב משני סירטונים שונים אשר צולמו במועדים שונים.
סע בשלום.