Jump to content

roee

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    5,130
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות roee

  • דירוג
    ส็็็็็็็
  • תאריך לידה 05/01/1984

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הבורג כנראה נדבק לתבריג. לא הצליחו להבריג החוצה אז קדחו אותו החוצה עם עליה של 0.2 מ״מ במקדח עד שמה שנשאר בתבריג התפרק. תמונות אצל אלי.
  2. מפה לשם לקחתי את השלדה לאלי והוא ביחד עם החרט השכן שלו סידרו לי את זה פיקס. אין מילים להודות על העזרה!
  3. הQC25 הן אוזניות מדהימות. עולות לדעתי על ה35 בכל פרמטר. נוחות בטירוף, משקל נוצה, איכות סאונד מעולה. אם אין לך בעיה עם כבל...
  4. זה דווקא Rockshox Monarch RL השלדה היא קונה פרוסס 134DL יקרות לליבי. שולח לך ה״פ
  5. מאוד ממליץ בדברים האלו לקנות מאיביי עם Global Shipping Program. הם מטפלים במכס וכל בלבול המוח ואין בעיה לקנות כלי 220. קניתי ככה לא מזמן מפוח עלים של מקיטה עם שתי סוללות 18 וולט ומטען במחיר שהוא אולי חצי מהארץ (כולל הכל).
  6. יש לי הרבה מאוד אוזניות (QC25, QC35, HD650, HD660S, Shure SE530 ועוד). האיירפודס פרו (שקניתי לגמרי על הדרך עם האייפון בתור אוזניות לספורט) הן מוצר מדהים. ביטול הרעשים מצויין. איכות הסאונד טובה מאוד. הטעינה בקייס גאונית. הן נופלות רק בפרמטר אחד וזה איכות המיקרופון בזמן שיחה, יש לי קצת בעיות עם זה. אולי זה ספציפי לזוג שלי, לא ברור. המצב Transparent פשוט מבריק. אתה יכול לבלות את כל היום עם האוזניות באוזניים בלי שום בעיה. אני רוכב איתן על אופניים במצב הזה, כאילו שאלוהים שם לך מוזיקה ברקע. אגב, לטיסות ארוכות אין תחרות לShure עם מתאם בלוטות׳, אבל הן ממש לא פרקטיות כאוזניות ליום יום. אבל אין כמו ביטול רעשים פאסיבי ואיכות קול אודיופילית. בקיצור אחרי שסיימתי להתרברב, אני תומך בכל פה ואוזן באיירפודס פרו. מבחינת שימוש יום יומי, זו מהפכה.
  7. לא עם לוקטייט אדום עליו.
  8. מוצא חן בעיני לקדוח, לחמם והליקויל. מי יכול לעשות לי עבודה כזו?
  9. מנסה שלא, אבל כמוצא אחרון כן. הבולם הזה לא נפתח מאז 2016, אני רוצה לעשות לו אובראול אבל בשביל זה רצוי לפרק (לא חובה אגב, אבל במצב הזה של הבורג אני לא יכול להסתכל על האופניים).
  10. יותר טוב מחרשתי - שברתי בפנים חולץ ברגים של בטא...
  11. בורג באופניים (בין בולם הזעזועים לשלדה). איזה אהבל סגר עם לוקטייט אדום כנראה. M6. קשה לחמם בשביל לשבור את הלוקטייט כי זה ליד הראש של בולם הזעזועים ועדיף לא להרתיח את האיזור. ניסיתי עם חולץ, נשבר. צריך חרט או מישהו מקצועי שיטפל בזה. המלצות? חולון, ראשון, דרום תל אביב וכו׳. תודה!
  12. ההמלצה שלי על פניו - למצוא מקום אחר, אלא אם הוא ממש שמח לקום לעבודה בבוקר, ואז צריך לנהל שיחה בסגנון ״נורא טוב לי פה, אבל השכר בעייתי. איך נפתור את זה?״. חברה של ארבעה אנשים זה לעיתים יתרון אבל לא מוקדם בקריירה. צריך לראות עולם, פלטפורמות, איך עובדים אחרים. לצערו של פלוני, מתוך הFAANG-יות, רק אחת וחצי עושות בארץ משהו שדומה לembedded (אפל ואמאזון). באופן כללי אמבדד זה לא תחום טוב להתפתחות מקצועית (אבל כן תחום טוב להגיע ממנו). כן אתה מבין דברים, אבל השוק והטכנולוגיה יחסית סטטיים ואתה יכול להשאר באותו מקום מקצועי במשך שנים במיוחד אם אתה תקוע בחברה קטנה. זה טוב אם אתה רוצה קריירה של 30 שנה באלביט סטייל ההסתדרות של פעם, פחות אם אתה רוצה להתקדם. ההיי טק בכללו הוא לא הומוגני - יש לך חברות תעשיותיות, חברות בטחוניות, סטארט אפים וחברות אמריקאיות ובכל אחד מהסקטורים רמות השכר (והתנאים הנלווים) שונים לחלוטין. בגלל זה טבלאות שכר הן קשקוש. אתה יכול לקבל כל דבר בין 18 אלף שקל לחודש ל50 אלף שקל לחודש (מקום כמו אפל עם RSU ובונוסים). מציע לנסות למצוא סטארט אפ איכותי (איזור תל אביב, שהשקיעו בו כסף, עם פאונדרים בעלי ניסיון) או חברה אמריקאית גדולה ואיכותית ולהמשיך את הקריירה משם. לבסוף, בשביל להתמודד עם סיטואציות כאלו בחיים, אני ממליץ לכל אחד לקרוא את הספר הבא.
  13. חבר'ה, לא יודע מה הטענות שלכם לנתב"ג - בעיני זה אחד השדות הנוחים בעולם, ואני טס מעל 10 פעמים בשנה בממוצע. המרחקים בו קצרים, הבידוק סופר מהיר ואפקטיבי, הכל נקי ומסודר למדי. יש בנתב"ג טכנולגיות שאין באף שדה אחר (כמו הטיפול בדרכונים). הלוואי שמי שמנהל את נתב"ג היה מנהל עוד דברים במדינה הזו. השדה היחידי שיש לי מחמאות אליו כמו אל נתב"ג הוא ציריך. למען הגילוי הנאות, לא הייתי בשדות שנחשבים לטובים בעולם באסיה, אלא בעיקר אירופה וארה"ב.
  14. roee

    לגבי סיאט ופירפורים

    איזו גרסה של סיאט ליאון? יש הרבה גרסאות של מנוע. בכל מקרה בכל המנועים עם הטורבו יש כוח מסל״ד נמוך וזה גם גורם לתופעות כמו שציינת. אם הרכב ממש חדש, אז לצמיגים לוקח קצת זמן ״להתיישב״. הם מגיעים לאחיזה אופטימלית אחרי מאות קילומטרים. צמיג קר (בתחילת נסיעה) אוחז פחות מצמיג חם. לבסוף, צריך לבדוק לחץ אוויר. לחץ גבוה מדי או נמוך מדי יגרום לבעיות אחיזה. עוד דבר - השילוב הזה של טורבו ותיבת הילוכים DSG מאופיין בקצת השהייה בלחיצה הראשונית של הדוושה. אם אתה לא רגיל לזה, אתה לוחץ עוד כי לא קורה כלום - ואחרי חצי שניה האוטו מפרפר לך. אתה צריך ללחוץ קצת ולחכות. מתרגלים לזה.
×
×
  • Create New...