Jump to content

לוח ניקוד

  1. Buki

    Buki

    אחראי פורום


    • נקודות

      142

    • פרסום הודעות

      31,310


  2. SlowRide

    SlowRide

    חברי המעגל הראשון


    • נקודות

      133

    • פרסום הודעות

      13,766


  3. vadim6385

    • נקודות

      120

    • פרסום הודעות

      8,968


  4. פבל

    פבל

    מנהל הפורום


    • נקודות

      100

    • פרסום הודעות

      3,849


תכנים פופולרים

תכנים שצברו את הניקוד הגבוה ביותר מתאריך 14/03/21 בכל התחומים

  1. שלום חברים, בחודש דצמבר 2020 סיימתי את הרומן המקולקל שלי עם קיה ספורטאג טורבו 2018. רבות התלבטתי מה לרכוש- הזמנתי את ה MG PHEV ואז, ביטלתי. אח"כ הזמנתי את הטויוטה CHR ואז, ביטלתי. אפילו שקלתי לרכוש קורולה היברידית, אבל התבאסתי. לא היה לי קליק עם אף רכב, התקשיתי מאוד להתחבר לסוגי רכבים שונים- ההוא קטן מדי, זה גדול מדי, זה יקר מדי. לבסוף, נותרתי בלי רכב עד ליום המפתיע ב 2.2.2021 בו טסלה השיקה את האתר שלה. לא חשבתי הרבה, נכנסתי לאתר, שקלתי במשך כמה שעות ואז אמרתי לעצמי "מה יכול להיות? נזמין !" הזמנתי ושילמתי 500 ש"ח מקדמה. מס' שבועות לאחר מכן נתבשרתי שאני בין ברי המזל
    44 נקודות
  2. פרולוג אחרי מכירת הקליאו, הדרישה העיקרית הייתה - כוח, רוצה רכב שיעקוף בלי בעיה, לא יפחד מעליות, לא משיוט במהירות גבוהה. כמו כן נוחה כמו הקליאו, אבל גם שיהיה רכב מעניין, שיהיה כיף לנסוע בו, בכול זאת חובב רכב לא? מציאת האפיקומן האמת שהחלפת הרכב הייתה אמורה להיות רק בשנה הבאה, אך יום אחד, רואה מודעה למכירה בקבוצת קקטוס בפייסבוק, ומסתבר שאני והמוכר עובדים באותה החברה. שולח הודעת וואטספ לאישתי בצחוק, ורושם אולי אני אבדוק הלוואה ונחליף? אשתי (אין עליה!) מגיבה " אם אתה חושב שאנחנו יכולים, לך על זה" ככה בספונטניות. פוגש את הקקטוס בחניה, שמורה מאוד, מודל 2016, יד 1, 80 אל
    23 נקודות
  3. בוקר אור אתמול הפכתי רשמית לבעלים של טסלה, חלק ממהפכה. הגיע הזמן לסכם את התהליך. חלק א, טסלה מודל 3 SR: נכנסתי לרכב וברגע שהתיישבתי על המושב נזכרתי בטיולים התכופים לגרמניה ואוסטריה בימים של לפני הקורונה, כשאתה מניח את עצמך במושב של הרכב ואתה מרגיש תחושה של פרימיום, מרצדס, במוו אאודי, יו ניים איט. איכות החומרים לא דומה בשום צורה ליפנית בה נסעתי עד היום למרות שהיא הייתה מדגם חדש ומתקדם יחסית, מוטות ההילוכים והאיתות ברמה הגבוהה ביותר, הקליק של המוט כשאתה פונה שמאלה וימינה והתחושה שהוא מעביר לך היא לא של רכב ב150 אלף שקל אלא לרכבים באזור ה300 אלף פלוס, בדיוק כפי שמצופה
    23 נקודות
  4. קודם, תודות. תודה לאורי והדס מסטודיו Latto Velara (לינק לאינסטוש הבאמת מהפנט שלהם), על העיצובים המעלפים בעיקר, אבל לפני הכל על זה שלא הורידו לי את הראש על כמות הזמן והפעמים ששיגעתי אותם עם שינויים, עדכונים, שכלולים, הוספות והורדות של העיצובים. שנית, תודה לרועי מאתר Hollo, האתר היחיד (למיטב ידיעתי) בישראל שמאפשר לנו לעשות את מה שאנחנו רוצים - למכור לכם את המרצ' שלנו. ובמקביל מאפשר לנו לא לעשות את מה שאנחנו לא רוצים לעשות - לקנות את המוצרים מראש, להדפיס עליהם, להחזיק אותם במלאי, לשלוח ובקיצור לנהל את כל הלוגיסטיקה של העניין. החיסרון הוא מן הסתם שאנחנו תלויים במלאי המוצרי
    21 נקודות
  5. היי, אמל"ק: חסכונית, אמינה, חביבה+ לנהיגה, סבירה בבין-עירוני עם נוקשות בעיר, רעש בשיוט מהיר ומחירי חלפים יקרים. בזמן שהייתי על המאזדה 3 של אחותי, ידעתי שקרב הרגע שאצטרך רכב בעצמי. חיפשתי כחצי שנה על אש מאוד קטנה מכונית ידנית, אמינה, סבירה לנהיגה ועד 30-35 אלף שקלים. המחשבה הראשונה הייתה ואגיות ידניות עם 1.2 TSI, אולם כולן היו או יקרות או עם המנוע האטמוספרי או אחרי תאונות/תחזוקת שבר. חיפשתי קליאו טורבו, אבל אחרי סיבוב באחת לא נהניתי לנהוג בה. הפיג'ו 208 הייתה פיהוק אחד גדול עבורי. כל המכוניות הללו שציינתי כנראה תהיינה קניה יותר חכמה וכלכלית (כי הן היו חדשות משמעותית), אבל בסוף
    17 נקודות
  6. זה שאתה חושב שזה לא מעצבן זה רק בדמיון שלך. נהג שמצפצף בצהוב צריך לתלוש לו את הצפצפה מהאוטו.
    17 נקודות
  7. אחלה תמונה שמת ואחלה רעיון! לגבי חוזק המבנה.. רוב המשקל ישב על תת השלדה והיא חזקה מאד, הקירות והגג יושבים בתוך מסגרות מפח 2 מ''מ ומחוברים גם בזויות האלומיניום החיצוניות. זה לא הטנק שהיה לי בטיול הקודם אבל בניה כזו (וגם חלשה ממנה) משמשת משאיות קירור ונראה שמחזיק מעמד בלי בעיות מיוחדות, אני מקווה שגם הארגז הזה יהיה בסדר. לגבי שירותים, פשוט מאד - לא יהיו! זה נשמע מוזר אולי אבל בפעם הקודמת, היינו חמש נפשות בקרוואן עם שירותים (כימיים, ניידים) ולא השתמשנו בהם ולו פעם אחת! תמיד יש אופציה אחרת.. מה עוד נשאל, מכרזים של כבאיות? יוצאים מידי פעם מכרזים של רשות הרכב הממשלתית, מידי פעם
    16 נקודות
  8. אמנם באיחור אבל הבטחתי תמונות ורק היום יצא לי לצלם כמה, הבטחות צריך לקיים T M3 SR PLUS
    16 נקודות
  9. חחח אקדח סיליקון חשמלי יש לו לבחור😉 מועדים לשמחה מאז הגיעה הדלת לה חיכינו העניינים התחממו והעבודה זורמת מהר יותר כך שעכשיו כל המשאית מצופה פיבר, חלונות ודלתות מורכבים והיום הגענו לישורת האחרונה של הפרסומים, מיכל דלק קטן שהפך למיכל מים אפורים, פגוש אלומיניום נוסף שנדרש לפי התקן אבל יודע גם להתרומם כדי לאפשר זוית נטישה, ושאר ירקות.. אני יוצא כמעט כל יום מוקדם בבוקר (ארבע - חמש) לסדנה ומבלה שם את היום. אני לא יודע אם זה פסח או שכך זה ברגיל, אבל הכבישים מ פ ו צ צ י ם ! למזלי אני כבר לא נדרש להוביל חלקים ברכב אז עברתי לאופנוע, עולם אחר.. מקווה מאד לגמור את העבודה בקרוב ולהבי
    16 נקודות
  10. טוב אני חושב שדרוש איזשהו עדכון. בחודשים האחרונים אכן המשכתי לעבוד על הרכב אך הייתי מאוד מתוסכל. כידוע, המערכות אומנם פשוטות מכאנית, אין אלקטרוניקה ברכב, אך עם זאת דורשות תחזוקה ומיומנויות כיול וכיוון של בעל מקצוע מנוסה, ולעיתים כלים מתאימים. אז אחרי נסיעה קצרה שעשיתי, הרכב כבה לי בזינוק בעליה, ולא רצה יותר להניע. אין סטרטר. פירקתי את הסטרטר, הבאתי למשפץ בפינת הרחוב והוא אמר לי 'סטרטר מעולה, מה אתה רוצה ממנו?' חזרה לרכב, מרכיב, לא עובד. מוציא אותו, ומתחיל לנקות טוב טוב את הקטבים, ומחליף לחיווט חדש וטרי. כל הסיפור בגלל מינוס חלש. 20201203_191450.mp4
    16 נקודות
  11. לאחרונה חוויתי החלפה של רכב ליסינג אחד באחר, באיחור קורונה סביר של כמה חודשים (הרכב לא שלי, אבל אני נוהג בו הרבה). הרכב החדש הוא פיג'ו 2008, רמת גימור בסיסית, שהחליפה גולף דור 7 (1.4 125 כ"ס), ואמ;לק: אין התקדמות לעומת הרכב החדש. נהפוכו. נתחיל מנקודת החוזק העיקרית של פיז'ו, הרכב יפה. ממש יפה. ממש יפה בחוץ ובפנים. אני גם ממש אוהב את זה שהמחוונים מעל להגה, אני אוהב את ההגה הקטנטן, יש לו Turn-in מהיר וחביב, למרות שהוא נעדר תחושה (כבר התרגלתי לזה שלא עושים יותר הגאים ששווים לירה מהבחינה הזו). מכאן והלאה, יש תחושה שהפיז'ו משחקת בלרדוף אחרי VAG, ולא ממש מגיעה לרמה
    15 נקודות
  12. 1. כלי ראשון נקרא Ditto. מדובר בתוכנה קטנה, קלה, המופעלת אוטומטית בעת הדלקת המחשב (כל הכלים מופעלים אוטומטית, אין צורך להיכנס בכל פעם מחדש). הנוחות של הכלי, שהוא מאפשר לכם לבצע מאות "העתקות" (לסמן טקסט, נניח שורה, ציטוט, סיסמה, כתובת אתר, כתובת מייל) ולחזור אל העתקות מתי שבא לכם, מבלי שימחקו. מי שמכיר את זה מהסלולר "לוח העתקות" זה אותו הדבר - רק למחשב. נוח מאוד. אני אפילו מעתיק איתו תמונות, והוא שומר בזיכרון שלו את התמונות. קצת קשה להבין לפני שמנסים - ממליץ, אם לא אהבתם כמו תמיד, אפשר למחוק. נכנסים ללוח באמצעות המקשים CTRL והמקש ~ (ברוב המקלדות נמצא בפינה
    14 נקודות
  13. רבעון שיא עבר עלינו. לא פחות מ-104363 מכוניות נמסרו ברבעון (כנראה קצת יותר אבל זה מה שיש בינתיים) 42 מכוניות חדשות לא שרדו אפילו רבעון ונשארו עם 104321 מכוניות משנת 2021 נטו. (אני מנסה פורמט שונה להצגת הנתונים אשמח לקבל פידבק.) תהנו! יצרן שם דגם כמות סה"כ G.A.C GE3 60 60
    14 נקודות
  14. זהו, שמתי מקדמה-לא-ניתנת-להחזרה וביום שני טס לאסוף את הרכב. מדובר בנסיעה חזור של בערך 10 שעות, כלומר בר ביצוע ביום אחד, אבל זו אחלה הזדמנות לטיול. במידה ושום דבר לא ישתבש, זאתי תהיה שלי עוד כמה ימים: אם מישהו סקרן לגבי פרטים: הרכב מודל 2020 עם 37 מיילס ויושב באולם תצוגה בערך חצי שנה (עד כמה שהצלחתי לחפור). ההנחות - מפליגות. בגלל בעיות אמינות גדולות של אלפא בארה"ב לדגמים הראשונים הרכב נחשב לימון. חפירה בפורומים בחול מגלה שהנגלה הראשונה של 2017 היתה באמת "לא משהו" מבחינת אמינות, אבל שלאחר מכן המצב השתפר משמעותית. הרכב שלי הוא לאחר המתיחת פני
    14 נקודות
  15. עדכונים! אחרי מחקר רב, הגעתי למסקנה שקיימים 2 סוגים של אטמי מכסה שסתומים לדגם 1.6, הנפוץ ביותר הוא אטם שעם שמתחיל לנזול אחרי כשנה+ ושיש אטם מגומי, קשה למצוא אבל אפשרי. האטם אצלי היה גמור ומרוח בסיליקון באחד התיקונים הזמניים על כביש מהיר (נזל שמן) לאחר הרכבה של אטם גומי חדש: (גם חיישן ה EGR חדש מהקופסא) הוחלפה תושבת גיר שהיתה קרועה: תושבת חדשה: הוחלף מחזיר שמן של הגיר שנזל על הצירייה: הוזמנו זרועות
    13 נקודות
  16. דעתי שונה לגמרי ואני כרגע דן בקברי חללי צה"ל אנחנו על האדמה הזו בזכותם פעם בשנה ביום הזיכרון מתייצבת האומה כולה ליד הקברים בדמות חייל / חיילת השמים פרח על קברו גם אם אין איש הפוקד את קברו, וכך צריך להיות לדורי דורות.
    12 נקודות
  17. כל עניין הטעינה הוא עדיין בחיתולים עוד מס' שנים תהיינה עמדות טעינה תחת כל עץ רענן. אני זוכר שכשהתחלתי לנהוג בתחילת שנות ה-80 בימי האינפלציה העליזים היתה רק תחנת דלק אחת באיזור רמת-גן שכיבדה כרטיסי אשראי. היום תחנת שלא תכבד כרטיסי אשראי תסגר די מהר. אני זוכר את הצרות שהיו לי עם איכות הדלק כשרכשתי ב-1988 מכונית שלא היה לה קרבורטור אלא הזרקת דלק. מישהו זוכר שכשהושק הטלפון הסלולרי בישראל המנויים שילמו שקל לדקה לא רק לשיחה יוצאת אלא גם לשיחה נכנסת. בהתחלה היה כיסוי רק במרכז הארץ, ואח"כ התרחב לכל המדינה. אני מעריך שדי מהר תהיינה עמדות טעינה זמינות לכל דיכפין,
    11 נקודות
  18. שבוע טוב חברים, בשבוע שעבר חווינו התקדמות רבה בפרוייקט, ביום שישי, לפני כעשרה ימים קבלתי הודעת ווטסאפ ממשה - הבעלים של צ'יינה ספיד, חברה שעושה ליד צומת בית דגן שאמרה "הגיעו דלתות קרוואן רחבות.." ההודעה הזו שמה קץ לצפייה שנמשכה חודש וחצי עקב עיכובים שונים ומשונים, אבל ביום ראשון כבר הייתי במקום והעמסתי דלת 180×80 על האוטו. הסבר קצר.. אם תסתכלו על רוב (כמעט כל) הקרוואנים בארץ תראו דלתות כניסה ברוחב של כ60 ס''מ, דלתות צרות (צרות מידי בעיני) שלא מאפשרות הכנסת חפצים רחבים, כמו מקרר או כורסא. אני לא בטוח, אבל יתכן שהסיבה לכך היא שקרוואנים בנויים מחומרים קלים משקל ויש חשש שדלת ברו
    11 נקודות
  19. היום יצא לי בפעם הראשונה להשתמש בכרמלית בחיפה. יש סקירה מצויינת ומפרוטת בויקיפדיה, לא אעתיק משם פרטים למעט כמה דברים עיקריים. זה פוניקולור תת קרקעי, למייטב ידיעתי היחידי בעולם. אורך 2 ק"מ, 6 תחנות, הפרש גבהים בין התחנה התחתונה לעליונה כ 270 מטר. מהירות 28 קמ"ש. זמן נסיעה בין תחנות הקצה כ 7 דקות. עומק המנהרה מתחת לפני הקרקע בממוצע 15 מטר, המנהרה מכילה מסילה אחת ברוחב סטנדרטי של הרכבת, באמצע המנהרה מתרחבת ויש פיצול לשתי מסילות שמאפשר מפגש מערכים. חדר בקרה ומנוע בתחנה העליונה. המערכים הקיימים היום הם דור שלישי שהוכנסו לכרמלית ב 2018. הדור הק
    10 נקודות
  20. שלא תגידו שלא דואגים לכם.
    10 נקודות
  21. פות''ש אתה פשוט הקדמת אותי שקלתי לפתוח פוסט דומה. (למי שזוכר) אני אבא לבן צעיר שנפטר מהמחלה לפני כ 3 וחצי שנים, כל פעם שאני רואה (בעל כורחי) כזו פרסומת חוזרים לי המראות והחוויות במעין פלשבקים קשים מנשוא וזה פוגע בי נפשית, כנ''ל עוד הורים שאיתי בבראנז'ה הזו שלא נדע. אינני יכול לראות סבל של ילד לפיכך אני תורם לפעמים כי זה יושב לי חזק על הלב, אבל אני חושב שזה פשוט לא הוגן לדחוף את זה ככה בלי שום רגישות. עשיתי מנוי פרימיום 4 חודשים אבל ממש לא מצדיק לי לשלם את המחיר ביחס לשימוש, אז אני פשוט סובל בשקט. אני בא לראות את התוכנית זהו זה ובמקום לצחו
    10 נקודות
  22. ה-DS7 משווק בישראל כבר כשלוש שנים, אבל איכשהו מעולם לא יצא לי לבחון אותו כמו שצריך. עד שהגיעה גרסת הפלאג-אין. הנה מה שחשבתי עליו: https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3589/מבחנים/DS7-פלאג-אין-במבחן--הילד-החדש
    9 נקודות
  23. ליטר בנזין שוקל כ 700 גרם. מה שאומר שתדלוק 50 ליטר מעלה את משקל האוטו ב 35 קילו. אני מסרב להאמין שנהג מן השורה מסוגל לחוש בהפרש ביצועים כלשהו עם תוספת משקל כזאת. הכל פסיכולוגי.
    9 נקודות
  24. הכי טוב זה בתחנת משטרה. בארה"ב יש יוזמה בשם SafeTrade Stations שבה תחנות משטרה מקצות איזור לביצוע עיסקאות בבטחון.
    9 נקודות
  25. שלום לכולם, רק עכשיו השירשור הזה הובא לצומת ליבי. המוסך ואני מקבלים ביום עשרות, ולפעמים מאות שיחות ביום, שחלק מהאנשים בצד השני רוצים לקבל אבחון והצעת מחיר מחייבת מבלי להביא את הרכב לבדיקה. למרות שאנחנו אומרים כמה פעמים שצריך להביא את הרכב לבדיקה, וכל השאר זה ניחושים, והבדיקה היא לא מחייבת וללא חיוב בכלל, אבחון מדויק בחינם. מהצד השני מתעקשים עם הסברים והתנגדויות, ולאחר מכן מתקשרים שוב, ומבקשים לדבר עם מישהו אחר... המצב הזה מעייף ומבזבז זמן יקר. פותח השרשור דיבר איתי,ממה שהבנתי דובר על קליאו 1.2, לאחר שאמרתי לו שצריך לבדוק, והתקלה יכולה לנסוע מכמה סיבות אפשריות ו
    9 נקודות
  26. אצלי אין בעיה של חשש מעודף משקל כי זו משאית ולא קרוואן נגרר שמוגבל ל750 או 1500 ק''ג (תלוי ברכב הגורר) ולכן אין לי בעיה לשים משקופים מסיבים שיחזיקו את הדלת. יש כל מיני דלתות לקרוואנים. ויש את המשחק שבין שימוש בחומרים קלים לעומת הצורך לעמידות כנגד טלטולים הדרך, ומכאן המימדים הקטנים. בנוסף, בדלת הספציפית הזו בעצם שתי דלתות, חיצונית, ודלת רשת פנימית. היום ציפינו את קירות הארגז ביריעת פיברגלס שתיתן (אני מקווה) מראה אחיד העמידות נוספת נגד גשם. בתמונה, המשאית מרוחה בסיליקון לפני הדבקת העריכה..
    9 נקודות
  27. לי לא ברור איך זה שבמדינה עם הרפואה בין המתקדמות בעולם, יש כל כך הרבה ילדים שרק ניתוח דחוף בחו"ל במאות אלפי דולרים, שבמקרה קופת החולים לא מממנת, יציל אותם.
    9 נקודות
  28. אני תמים, אבל אם אני לא, אני לאט לאט משתכנע שאתה עובד בשרות איגוד המוסכים, היבואנים, משהו מאלו. למכונית כמו טסלה שתי מגבלות, זמן טעינה ארוך ומקום נדרש להצבת מטען פרטי. כל שאר הטיעונים שלך פשוט לא מחזיקים מים, המכונית זולה מאוד בקניה יחסית למתחרות עם נתונים דומים של ביצועים ומרחב לנוסעים ומטען, האיבזור עשיר עד מופרז ביחס, הוצאות האחזקה שלה זולות מאוד יחסית לרכב עם מנוע בנזין, גם מבלי לגעת בכלל במחיר החשמל יחסית לבנזין, הנעה חשמלית היא גם אמינה מאוד, גם לא נזקקת לקמצוץ מהאחזקה לה נדרש מנוע בנזין, פשוט לא באותה ליגה. ההתעקשות שלך לגיטימית, גם אם אין לה בסיס עובדתי, זכותך, אבל זה כבר נראה קצת סיזי
    8 נקודות
  29. כפי שהבטחתי להמשיך ולעדכן בכל התהליך. טסלה עדכנה בחשבונות חלק מהלקוחות תאריכי מסירה. הימים שאני אישית ראיתי אצל חברים זה ימי רביעי, חמישי, שישי. היום שלי הוא יום חמישי. מבטיח לכם תמונות של הרכב
    8 נקודות
  30. זה כי יש טעות נפוצה, הרבה אנשים משום מה חושבים שחובב רכב זה שווה ערך לחובב נהיגה ספורטיבית. אבל זה לא נכון. חובב רכב יכול לנסוע בסוזוקי אלטו כי הוא חובב רכב מהצד הטכני אוהב לטפל בכוחות עצמו בסוזיקי אלטו שלו, התקין בה מערכת ששווה יותר מהאוטו כי הוא חובב רכב מהצד של Car Audio, מכיר את ההסטוריה של סוזוקי ואת שמות כל המנהלים כי הוא חובב רכב מהצד של ההסטריה אבל נהיגה ספורטיבית וכוח לא מעניינים אותו. זה לא הופך אותו מחובב רכב ל"סתם מישהו".
    8 נקודות
  31. אתם מוזמנים לפתוח מועדון ממש כאן. "קצת" יותר יעיל ומסודר מקבוצת וואטסאפ 😀
    8 נקודות
  32. חבר, מצטער להדליק לך את הנורה הזו אבל אם לכל החברים והקרובים והמכרים שלך יש משפחות, ילדים ודברים חשובים יותר לעשות, כנראה שהבעיה לא בהם.. יום הולדת של אדם בוגר נחגג בדרך כלל בדייט עם בת\בן זוג ו\או ארוחה משפחתית גרעינית (בן\בת זוג + ילדים) ו\או כמה חברים קרובים מאוד אם יש. המשפחה שולחת בקבוצת הווצאפ המשפחתית ברכות. הפקות ימי הולדת שמורות לילדים מפונקים. Heck אפילו ילדים קטנים כבר הבינו שהכי כיף לחגוג עם כמה חברים קרובים בבית\גינה, מניסיון.
    8 נקודות
  33. @arik100 כבן למשפחה שכולה (פעמיים) הרשה לי להביע את מורת רוחי על העלאת הנושא בתקופה הזאת של השנה - זה חוסר רגישות (וטפשות) גם אם אתה כותב שהנושא "רגיש" זה לא נותן לך פטור. לגופו של עניין: נכון להיום - בתי קברות יהודיים בישראל נשארים על מכונם גם אחרי מאות שנים. בתי קברות מוסלמיים מפונים אחרי כמת עשרות שנים - כי זה המנהג שלהם (אני יודע שהיה בית קברות מוסלמי בצפון תל-אביב שפונה) היו נסיונות לפנות בתי קברות בישראל, אפילו כאלה שמלכתחילה הוגדרו כזמניים. המפורסם שבהם הוא בית הקברות הירושלמי בשייח באדר (הרחבה בערך הויקיפדיה) בבית קברות זה נקברו באופן זמני חללי מלחמ
    7 נקודות
  34. לבטל את רישיונות הרכב במשרד הרישוי. הפעולה אינה הפיכה. לכן תודיע לקונה, שאם תוך שבוע הוא לא מעביר בעלות, אתה מבטל את הרישיונות.
    7 נקודות
  35. אני לא יודע מי משלם ל-EvGriga ללכלך על טסלה בצורה הבזויה הזאת. אני רק מאוד מקווה שהם משלמים לו טוב טוב. בכל מקרב, אחרי קריאת הדיון המטורלל שנוצר סביבו, החלטתי היום לקנות טסלה, זה אחרי חודשים של התלבטיות. תודה על השכנועים! עדכונים על סבב אוגוסט בקרוב!
    7 נקודות
  36. איזה כל מחיר?! על מה אתה מדבר?! הא? במערכת החינוך הממלכתית יש מסגרות למחוננים מגיל 12-13. אין שום דבר חדש בזה שילדים מוכשרים יותר יכולים להשתעמם במסגרת שלא תאתגר אותם. זו אומנם שיחה באוויר ללא נתונים, אבל איכשהו מהכירות אישית עם כאלו גם בגיל שלי וגם יותר צעירים - רובם לא בדיוק הפכו לעבריינים בגלל שהיה להם משעמם בכיתה ה-ו. העצוב הוא שאתה רואה בחסימת אזרח בדואי מלהיות טייס כמעט חוק טבע. ואתה אפילו לא מבין כמה הגישה הזו מעוותת. במציאות שאתה מתאר, בה כל אחד פשוט מסתדר, בני ברק תוך שנה נעלמת כי התושבים שלה מתים מרעב, ומי ששורד מת משחפת. אם כל אחד אמור להתסדר עם הק
    7 נקודות
  37. הרבה זמן לא עדכנתי, יש כמה דברים קטנים שסידרתי. בגדול האוטו נוסע נוח ואמין ההברגות בצד האוטו של הפנסים השתחררו מהמקום שלהם בזמנו כשהתעסקתי עם הפנסים והפגוש, אז אחרי תקופה עם פנס שמוחזק עם אזיקון מצאתי באיביי את זה: ועכשיו הפנסים מחוברים כמו שצריך עם ברגים מתאימים. השלמתי את כל הנורות הקטנות החסרות: החלפתי בטנת גלגל שהיתה שבורה בקצה וזה הציק לי בעין: השגתי מראות חדשות שפתאום צצו באיביי, הם מתאימות רק לקבריולט ולכן מאוד נדירות. כרגע עוד לא מרכיב אותן. אלה שעל האוטו מודבקות אי אפשר לקפל אותן. החל
    7 נקודות
  38. ממש לא מסכים איתך. גם רואים שאתה אנטי לפי הניסוח שלך. אם תנשום רגע ותחשוב על זה רציונלי, זה רק עניין כלכלי. אם אני משכיר רכב, אז כל ק"מ עליו עולה לי כסף ובא לידי ביטוי במחיר ההשכרה. אני לא יכול לתמחר לפי היקר ביותר, כי אז לא ישכירו ממני. אז אני מוצא הגבלה ממוצעת שמתאימה לרוב השוכרים ואז מתמחר לפיה. למקרי קצה אני מתמחר אחרת, כי אין מה לעשות אחר כך אני אפסיד על זה כסף. זה כל הסיפור. אם שוכרים לתקופה של כמה ימים, אז הרווח מההשכרה ישתלם לי גם אם טווח הנסיעה יהיה 400 ק"מ ליום. זה חשבון של ילדים בכיתה ו'. לא חזירות ולא נעליים. שום דבר שהוא לא חובה אינו חזירות.
    7 נקודות
  39. שלום לכולם, לשמחתי אחרי פרק זמן של כ6 שנים מהרכב ספורט האחרון שלי , אני חוזר לתחום. כשחיפשתי רכב ספורט היה לי דיי ברור מה אני רוצה/ צריך. אבל לא פסלתי הזדמנויות במידה ויצוצו. בנוסף אני לא קונה רכב חדש, אף פעם לא קניתי וכנראה גם לא אקנה לכן בשביל לצמצם את החיפוש עשיתי רשימה של הדברים שחשובים לי שנתון יחסית גבוה ,יד נמוכה וק"מ נמוך ככל האפשר ( ניסיון לא טוב עם כל שילוב אחר ברכבי ספורט) רכב 4/5 דלתות כדי להכניס ולהוציא את הילדות בקלות רכב אוטומטי ( אישתי תנהג על הרכב חצי מהזמן) רכב חזק מהחברה -רצוי לא משופר כדי לא למשוך תשומת לב לא רצויה
    7 נקודות
  40. זה לא הקטע. לקח שלמדתי לפני הרבה מאד שנים, ושינה את חיי: "אנשים הם לא נגדך, הם פשוט בעד עצמם". אלו שחותכים אותך- הם לא חותכים אותך, הם ממהרים. אז כן, מנקודת המבט שלך- הוא חתך אותך. מנקודת המבט שלהם, הם רצו להיכנס מ(הכנס כל סיבה אפשרית כאן).
    7 נקודות
  41. באריחים כמו שלך (30X60) בעלי ספיגות גבוהה (כ 10% ומעלה) , חשוב להקפיד על שימוש בכמות דבק קטנה (לפי הוראות יצרן הדבק ו/או כמות דבק שלא תהיה עבה יותר מעובי האריח בעצמו) ובנוסף צריך להשתמש בדבק ג-מ-י-ש. את הקיר מיישרים לפני בטיח שחור. עליך להקפיד שבתיקון ישתמשו בדבק שעומד בתקן שמתאים לאריחים שלך (שהם לא נדירים, להפך - הם סופר נפוצים) : C1T S1 או C2T S1 או C1TE S1 או C2TE S1 שניהם מתאימים ליישום הנ"ל. מהדבקים הנפוצים העומדים בדרישות הנ"ל, סביר להניח שתוכל למצוא את: 1. דבק קרמיקה גמיש פרימיום 116 של מיסטר פיקס 2. דבק קרמיקה "פלסטומר" של טרמוקיר - מספר 601, או 602 או 603
    7 נקודות
  42. עדכון מתבקש לכבוד חג הפסח: יום שגרתי, חזרתי מטיול והחלטתי שלמחרת אנקה את הרכב, מפה לשם אני מוצא את עצמי מפרק חצי רכב 😅 צילמתי רק חלק מהתהליך, השתמשתי בהמון מגבונים, שואב אבק חזק, מגבות וסבון גוף כמות הטינופת שהתחבאה שם הפתיעה אותי, ו 8 שעות של עבודה הצדיקו את עצמם.
    7 נקודות
  43. מפנימים ומבינים שאין דבר כזה "מתחייב בבדיקה" ואם משהו מבטיח לך שהוא "מתחייב בבדיקה" תלך למקום אחר...
    7 נקודות
  44. כמה פרסומים ומסעות פרסום ראית על מהירות וכמה על כל השאר? המשטרה, ביחד עם התקשורת, חינכה את הנהג שכל עוד הוא לא נוסע מעל המהירות המותרת, הכל מותר ובסדר פחות או יותר. להתעסק שעות עם מסך המגע תוך כדי נהיגה? שום בעיה, לא לשמור על הימין? גם אין בעיה? להתאבד על הפנייה כי עוד רגע פספסת אותה? גם שום בעיה... רכב משטרתי סמוי, מצלמת דרך והם יכולים ביום אחד לשלוח אלפי דוחות על אי שמירה על הימין. הייתי מוכן להתנדב בכדי למנוע מצעירים לנסוע שיכורים בסופי שבוע, אז באמת צריך כוח אדם גדול, אבל לעמוד בנקודה הכי מהירה של כביש 431 עם לייזר ולחפש נהגים ממהרים באחד הכבישים הבטוחים ביותר במדינה? בשביל זה לא צריך מתנד
    7 נקודות
  45. מנסיון עם המווווווווווווווווווווווווווווווווווווון רופאים (באמת, ובכל תחום, החל מרפואת משפחה דרך אורתופדיה ונוירולוגיה ועד לרפואת עור), זה ממש לא משנה. רובם רובוטים שלא באמת יודעים לטפל בבעיה ועובדים לפי איזה pattern קבוע. לא הגיעו לפתרון ע"ב ה-pattern? לא תקבל תשובה לבעיה שלך. לא מהם לפחות. יש יחידי סגולה שהם באמת מקצועיים ויסודיים ולא עובדים כמו רובוטים, אבל אלו לרוב ימצאו בקליניקות פרטיות. מצאת אחד כזה דרך הקופה (בעיקר ע"ב המלצות)? זכית. פגשתי רופאים שפשוט לא הבנתי למה הם למדו 7 שנות רפואה. יש לי סיפורים מכאן עד הירח, את חלקם אני חושב שאפילו פרסמתי בפורום, ככה שהמדגם ש
    7 נקודות
  46. אני בטוח שיש ילדים שהחיים שלהם תלויים בתרומות. מצד שני, אם זה קמפיין שנראה מקצועי, זה הרבה פעמים עמותות שמפרנסות בעיקר את המנהלים ובני משפחותיהם.
    7 נקודות
  47. אני לא יודע מה יכול להתחרות בפיאט multipla
    7 נקודות
  48. מניסיון של התנהלות לתקופה בארה"ב עם מודל S מ-2015 בת 5: בשנתון המוקדם הזה טסלה נתנה לרוכשי S טעינה חינם ב-superchargers לכל החיים. היא כבר לא עושה את הטעות הזו. בכל מקרה למי שקיבל את הדיל הזה מאוד משתלם לטעון רק במטענים המהירים הציבוריים. אז ל-S שאני נסעתי בה (לא שלי) לא היה מטען בבית בכלל. פעם בכמה ימים נוסעים איתה לסופר הקרוב, מחנים בעמדת טעינה והולכים לעשות קניות. כשחוזרים הרכב מלא. אין לזה שום השפעה מורגשת על קיבולת סוללה, הרכב כאמור נטען ככה כל חייו והוא בן 5 והסוללה בלי עין הרע בבריאות טובה. בנוסף לגבי ההשערה החוזרת המטופשת שישראלים יחנו בעמדות ויהיה תור
    6 נקודות
  49. כמה רעיונות שאני יכול לחשוב עליהם: 1. אל תקנה בבניין שיש בו בריכה או חד״כ. 2. אל תקנה בבניין מאוד מאוד ישן, כזה שלא מחופה באבן (אם אתה יכול להרשות לעצמך). הסיבה לזה שהמזג אוויר בישראל נעשה מאוד קיצוני והגשם לאט לאט מחלחל לתוך הקיר -> זה מה שקורה לי. 3. רצוי מאוד בניין שקיים בו פורמט מסויים של חניה פרטית. אני קניתי בבניין שיש לו איזה 10 חניות שסגורות עם גדר חשמלית ושדיירי הבניין יכולים להשתמש על בסיס מקום פנוי. 4. אם הצנרת ישנה (ברזל) - חשב מראש את החלפתה + הרצפה במחיר קניית הנכס וטפל לפני המעבר. נזילות הם כאב ראש, אם תחליף את הצנרת פעם אחת סיימת עם זה לכל החיים. 5.
    6 נקודות
לוח הניקוד מוצג לפי אזור זמן ירושלים/GMT+03:00
×
×
  • תוכן חדש...