Jump to content

liorwohl

  • פרסום הודעות

    1,619
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

liorwohl שיחק אותה בתאריך מרץ 25 2020

התכנים של liorwohl היו האהובים ביותר!

מוניטין

159 טוב

אודות liorwohl

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    פונטו קבריולט וסיטרואן C1

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לקחת אוטו לבדיקה זה בדרך כלל לזרוק 500 שקל לפח, ועם אוטו ישן זה לא בדרך כלל אלא בטוח כי יכתבו לך רק סעיפים קבועים שמה. בשביל אוטו של אלפים בודדים - תראה שהאוטו שלם ומסודר מבפנים, שיש לו נוזל קירור עם צבע ולא מים שקופים או חומים, שלא רואים עליו עבודות פחחות מזעזעות (גם אם המוכר טוען שזה רק מכת חניה..) וסע עליו סיבוב תראה שהכל עובד בלי רעשים מוזרים ושהמוכר נראה סביר ולא איזה סוחר ערס. אם יש לך מוסך שאתה מכיר או שידוע כמומלץ לאותו היצרן שאתה בודק אז לך אילו שיעיף מבט. זה נשמע כמו הימור וזה באמת הימור, אבל בדיקה לא תתן לך יותר מידע. רק 500 שקל מינוס בחשבון. כמובן תבחר דגם שבחיפוש מ
  2. מה שamosbmw כתב באמת נראה לי הכי הגיוני אבל לא יודע אם הביטוח יתפוס ככה וזה כבר מאוד מסוכן לחשבון בנק שלך אם לא. אפשר לקנות משפחתומטית של זקן/ה ב4000-5000 שקל (רק משהו עם טסט ארוך יחסית) תצבור ניסיון בנהיגה איתה כמה חודשים ואחרכך תשדרג לרישיון ידני בקלילות בלי שיעורים מיותרים. היפניות הישנות האלה עם 200kkm נוסעות עדיין וזה אחלה להתנסות בנהיגה. יש משהו משחרר בלהיות עם אוטו כלכך מגעיל שלא אכפת לך לחנות אותו בכל מקום ולא יפריע לך יותר מדי אם תדפוק אותו מחוסר ניסיון. במקרה הכי גרוע שהגרוטאה מתה אתה עדיין יכול למכור אותה ב1000 לחלקים, במקסימום הפסדת 4000 שקל. תעשה ביטוח צד ג וזרום.
  3. הרבה זמן לא עדכנתי, יש כמה דברים קטנים שסידרתי. בגדול האוטו נוסע נוח ואמין ההברגות בצד האוטו של הפנסים השתחררו מהמקום שלהם בזמנו כשהתעסקתי עם הפנסים והפגוש, אז אחרי תקופה עם פנס שמוחזק עם אזיקון מצאתי באיביי את זה: ועכשיו הפנסים מחוברים כמו שצריך עם ברגים מתאימים. השלמתי את כל הנורות הקטנות החסרות: החלפתי בטנת גלגל שהיתה שבורה בקצה וזה הציק לי בעין: השגתי מראות חדשות שפתאום צצו באיביי, הם מתאימות רק לקבריולט ולכן מאוד נדירות. כרגע עוד לא מרכיב אותן. אלה שעל האוטו מודבקות אי אפשר לקפל אותן. החל
  4. liorwohl

    רשמית: טסלה בישראל

    העלו כבר תמונות של טסלות על כבישי (או מדברי..) ישראל? כל מי שהלך שמה רק דיבר על הטסלה
  5. ניסיתי לבדוק מחיר בליברה לפונטו קבריולט 1995 שלי, אז הם בכלל לא מוכנים לעשות ביטוח לאוטו ישן. מעפנים. האתר שלהם לא מזהה את האוטו לפי המספר, ובטלפון פשוט אמרו לי ״לא מבטחים״ כשאמרתי 95. בwesure שהשמשתי עד עכשיו המחיר דיי זול, אבל באמת חבל לשלם מחיר מלא על אוטו שנוסע 3000 ק״מ בשנה.
  6. יפה מאוד אצלי ניסיתי להתחבר בobd1 עם הקומבינה הנחוצה למנוע fire הישן (מתאם obd1 ל2 ואז כבל vag com ואז מחשב עם multi ecu scan) אבל המחשב לא זיהה את זה. לא היתה מנורת תקלה עדיין אז לא התאמצתי יותר מדי כנראה. המנורה כן נדלקת לשניה בהנעה (מאז ששמתי שמה נורה) איפה קנית את המשאבת דלק במחיר הזה מקורית? במחיר כזה אני אזמין שיהיה ספייר. (מה שיש עכשיו באוטו נראית המקורית)
  7. יש עבודות שאני מעדיף לשלם למישהו לעשות, למשל כאלה שצריך לפרק את הגיר. אז יום במוסך הוחלף הפקק "נס קפה" שנזל, ואיתו הוחלף קלאץ, מחזיר שמן, שמן גיר, ו3 תושבות מנוע. הפקק הזה אפשר טיפה לראות אותו מבחוץ מאיזה מרווח קטן שיש שמה באיזור, אז ראיתי שנהיה שמה גוון של פרפלו כחול והחלפתי אותו לפני שזה מתפרץ, והתושבות הגמורות והקלאץ הקשה זה אחלה בונוס לעשות חדש על הדרך. עכשיו הילוכים עוברים חלק כמו באוטו חדש, תמיד נכנס. ואם מקפיצים את הקלאץ מהר מדי אז המנוע לא מזיז יותר את כל האוטו בגלל התושבות. אז הכל היה מאוד מטונף באיזור הזה שלא נגעתי בו בכלל עד עכשיו: חלקים שפור
  8. דיי הרבה זמן לא עשיתי כמעט שום דבר. צובר קילומטרים על הפונטו שנוסעת בלי שום תקלה קניתי 3 תושבות מנוע חדשות, קלאץ, מחזיר שמן ופקק מים איפה שהגיר מתחבר למנוע. הכל כי יש נזילת מים קלה מאוד בפקק מים הזה שצריך להוריד גיר בשביל להחליף אותו. אני צריך למצוא מישהו שיעשה את העבודה כי זה כבר מעבר לעבודה בחצר לפי דעתי. עכשיו לסיבה שבגללה אני מעדכן - אני עדיין קצת בשוק מזה פנה אלי מישהו שהאוטו היה אצלו עד אפריל 2017, להזכירכם אצלי האוטו מדצמבר 2019. אצלי האוטו יד 11 אצלו היה יד 4. בשנתיים וחצי. הוא אומר שהאוטו היה במצב מעולה, וצירף קישור לפוסט מכירה שלה בפייסבוק - כולה שנתיים ו
  9. ניקיתי את הגג עם הספריי של Meguiars, זה עשה עבודה טובה, הגג משמעותית פחות בצבע חום ויותר שחור. כשהגג רטוב קשה לשים לב איפה ניקית טוב ואיפה עוד לא, אז אני מניח שצריך לעבור עוד איזה פעם או פעמיים של ניקיון כזה עד שיראה נקי לגמרי. מה שאהבתי זה שזה חומר ניקוי, רואים ג'יפה יורדת עם המים, זה לא מוסיף שכבה של צבע או שמנוניות. זה לפני: זה אחרי שעברו כמה ימים אחרי הנקיון: החלפתי גם את המנגנון של הדלת, הבעיה נפתרה. זאת היתה עבודה קשה ומעצבנת, להבין איך לפרק את הקיים, לדחוס את החלק הדיי גדול הזה לתוך הדלת, להתמודד עם החיבור של הכל בחזרה.. והכל בת
  10. תודה כן אחד מהם טיפה יותר רחב, לא הייתי רואה בחיים בעין אם זה לא היה ככה מפורק ומסודר אחד ליד השני. השטיחונים בקישור הבא, הם ל3 דלתות בקישור הזה יש גם ל5 דלתות, אבל ממליץ לקנות בכמה שקלים יותר ממוכר אחר. הוא ממש עשה את המינימום האפשרי כדי לקרוא לזה שטיחים מותאמים https://www.ebay.com/itm/SUPRA-SET-OF-4-PCS-CARPET-MATS-B-ANTHRACITE-LAMPA-FIAT-PUNTO-3P-01-93-08-/273818026507?pageci=08e4a3aa-36be-42cf-b23d-09fc2bf542ae&epid=26002782509 החלק של הנעילה של הדלת הגיע אלי היום, עוד לא הרכבתי.
  11. אני בטח לא אשאיר את זה ככה כל יציאה לשניה מהאוטו זה נעילה. לא לעניין בטח שלא בדלת נהג. גם כשהגג סגור אז שומעים את החלק הזה של הדלת רועד נורא. כבר הזמנתי את זה מפולין, מקווה שהבעיה תיפתר. קצת מצחיק אבל דווקא כשהגג פתוח וחלונות סגורים אין רעשים בכלל, לא רעשי רוח, לא רשרושים למינהם.. כלום. סוגר את הגג ומדליק מזגן רק אז נזכר שזה אוטו בן 26.
  12. אני רוצה לצבוע את הקילופי לקה האלה. אבל הנוכחי עקום ועבר כבר כל מני תיקונים. אני מעדיף לצבוע אחד ישר ומקורי.
  13. עדכונים קטנים, אם מישהו מתעניין הגיעו שטיחונים מותאמים לפונטו דור 1 מאיביי, יותר יפה שזה שטיח ולא גומי של פונטו דור שני. ההתאמה היתה יכולה להיות יותר מדוייקת לטעמי אבל זה כבר זניח. (אם מישהו צריך שטיחוני גומי לפונטו דור 2... וגם ספר רכב באנגלית) הכנתי גרילים לרמקולים בדיפונים האחוריים החדשים כי בחיים לא ראיתי את הגרילים האלה למכירה, דווקא יצא טוב. וכמה ימים אחרי פרסמו כאלה גרילים מקוריים בפייסבוק באיזו קבוצה איטלקית של פונטו קבריולט אז זה כבר בדרך לארץ אחרי הרבה התכתבות בעזרת Google Translate. הפונטו של shtutnik תרמה לי ג'אנטים מקוריים כמו שלי שאיכשהו
  14. אני לא מעדכן על המכאניקה כמעט כי באמת לא נוגע בכלום, האוטו אמין 😅 יש עדכון קטנטן היום הוחלף נוזל בלמים מאוד שחור (שאבנו מכל הגלגלים) וגם שטפנו את המערכת קירור שוב עם צינור גינה, יצא לא מעט נוזל חום שהיה ירוק פעם, והוחלף נוזל קירור לפרפלו כחול. בהתחלה עם כל הניסוי ותהייה שהיה עם המנוע לא שמנו נוזל קירור איכותי כי הוחלף מלא פעמים. אחרכך עם הפקק מיכל מים הלא נכון של ה1.4 באר כל הזמן היה עולה ג'יפה חומה עד הפקק והנוזל במיכל נהיה מזוהם מהר מאוד. עכשיו עם הפקק 1.0 באר נראה שהכל טוב ותקין 100%. גם אם הכל היה תקין המנוע המזוהם הזה היה צריך בכל מקרה כמה פעמים של החלפת נוזל קירור כדי ל
  15. אני קניתי סיטרואן C1 2017 עם מובילאיי - גם יצאתי מנקודת הנחה שזה מיותר וחבל שעשו נזקים כדי להתקין את זה. נתתי לזה סיכוי, אז דווקא זה לא מצפצף על הולכי רגל פאנטום ושום תופעה אחרת זה באמת עובד בדיוק מתי שנראה שתכננו. אבל זה שיגע אותי בארץ הרי כולם זוחלים בכבישים מהירים ולא בנתיב הכי ימני, אז יוצא שתמיד כל עקיפה בכביש מהיר יוצא שבסוף העקיפה אני דיי קרוב למישהו מאחורה ואז רק פותח מרווח. וכללללל עקיפה כזאת זה מצפצף, 1000 פעם בנסיעה, חלאס, אני יודע שעקפתי קרוב דייי. גם לפעמים לפני עצירה ברמזור כשאני כבר מאוד איטי, אני לא מאלה שעוצרים ברגע האחרון דווקא ממש ההפך, זה מצפצף לי כי אני זוחל להתק
×
×
  • תוכן חדש...