Jump to content

joker2k

  • פרסום הודעות

    1,788
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

10 נייטרלי

אודות joker2k

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אשקלטאון
  • מקצוע
    student

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. תודה רבה ! . אכן הרכב שנותן הכי הרבה בהכי פחות כסף שניתן. אין לאן להגיע יותר מהכוח שיש לו כרגע. הלוואי והייתה ה R בארץ. עם הנעה כפולה. אז ורק אז אפשר לדבר אחרי 3 שנים על שיפורים (ימות העולם אני לא נוגע ברכב עד תום האחריות וגם אז אולי אני אתבגר וירד מזה).
  2. אין לאן ללכת יותר מ 290 כס הנעה קידמית. בלי בקרות בשני הוא מפרפר לי. יותר מידי כוח להנעה קדמית זה מיותר למעט מירוצים דראג וכו... אם היה בארץ את ה R הייתי מדבר אחרת. שם יש עוד מה לדחוף קדימה. כי ההנעה שומרת על ניצול הכוח באופן הכי אפקטיבי שיש.
  3. ראה תמונות מצורפות - כחול אגב חייב לציין שהצבע הזה הוא לא רגיל כל כך , בשעת דמדומים או באיזורים מוצלים הצבע הופך לסגלגל , קטע שמאוד אהבתי.
  4. צודק בתוספת של בערך 7000 שח למיטב זכרוני - הציעו לי את האופציה הזו אבל הבעיה הייתה שהייתה רק אחרונה בצבע אדום עם האופציה הזו. ייתכן והייתי הולך על זה לו בשביל להוריד את הקופסא המעצבנת מהשמשה הקדמית. לא יכולתי לערוך המקור אבל תודה על ההערה.
  5. אנסה לתת סיקור תמציתי וענייני לגבי ההתרשמות שלי מהסיאט שרכשתי זה עתה. ובכן לצורך העניין מי שלא מכיר אותי , אני חבר וותיק בפורום הזה לא פעיל בשנים האחרונות בגלל חוסר זמן בעיקר , אבל קופץ לפה מידי פעם . להוסיף כי אני חובב רכבי ספורט במשך שנים רבות ועברתי לא מעט רכבים כגון : רנו קליאו ספורט , גולף גיטיאי דור 6 , אאודי rsq3 ועכשיו הסיאט קופרה. ההתלבטות הייתה בין הסיאט לגולף גיטיאי שכבר אני מכיר מזמן ומאוד מאוד נהנתי איתה במשך חמש שנים רצופות עם אפס תקלות. רק מה הפעם גם המחיר שיחק תפקיד (פער של 30 אלף שח - על הגולף אין כמעט הנחה , על הסיאט ההנחה מאוד מאוד יפה וגם סוף שנה) . ע
  6. קניתי בשעה טובה רכב חדש ורוצה לעשות את אחד מהציפויים למנוע שריטות בעיקר וסוויבלים , אני צריך המלצה מה הכי כדאי לעשות (עלות תועלת) מה היתרונות ומה החסרונות של כל אחד מול השני , וכמובן טלפון או חברה רצינית ולא איזה חאפר (כי כאלו יש מלא מלא מלא בשוק) שיודע לעבוד והתוצאות בהתאם ! אבל שלא יעלה כמו בית,
  7. חייב לשאול , למה לא קופרה ? אני שבוע שעבר הלכתי לנסיעת מבחן בגולף גיטיאי החדשה , אבל הבנתי דקה לפני שיש לא מעט מינוסים לעומת ה קופרה , למעט המראה שאני מעדיף את הגולף , ה קופרה עולה על הגולף לטעמי בכל הקטגוריות , אולי גם מבחינת עיצוב פנים אבל זה עניין אישי, אז ביקשתי גם נסיעה על הקופרה והחלטתי מהר מאוד ללכת עליה. הגולף גם למעשה הוקשחה ונסיעה בתוך העיר עם מערכת מתלים קבועה היא לא כל כך נעימה בלשון המעטה וידי קופצנית - ואני כבר לא בן 20 . אז חשוב לי נוחות נסיעה. בנוסף בגולף לא תקבל הנחה סבירה , בלחץ כמה אלפים על יד אחת בקושי וגם זה בטובה גדולה. הסיטי קיבלתי הנחה מאוד יפה בלשון
  8. אלא אם היה בתצוגה ולכן היה לו העברות שדורשות יותר מ 3-5 קמ . יוצא דופן אבל צריך להוסיף
  9. הרבה זמן לא כתבתי כאן, הבנתי שכל נושא המשתיקים נכנס לתקנות אירופאי ובישראל בסטנדרט החל משנת 2019 , למעשה כל רכבי הספורט בעיקר מושתקים בגלל תקנות רעש שהוציאו (מטרד סביבתי שבאופן אישי יש בו לא מעט, ואני מת על רעשי מנוע ו אגזוז אבל הרכבי ספורט החזקים כיום עושים רעש של צופר אזעקה לא פחות מכך ! ובלילה איזה סיוט זה להתעורר בשלוש בבוקר מרעש מטורף של איזה בחור צעיר שנותן גז בשכונה) . אני הבנתי דבר אחד בסיס ופשוט , אין השלכה על נושא הביצועים בוודאות ! , מה שמפתיע אותי שאנשים מחפשים להרכיב את המשתיק ולא להסיר אותו דווקא. מחר אני צריך לקבל את הרכב שקניתי זה מכבר , לאון קופרה חדשה מהחברה (האחר
  10. לא הצלחתי למצוא בשום מקום את העונש לנהג צעיר ושאינו חדש ברחבי הרשת. הנהג נשלל לתקופה של 4 חודשים בפועל . מה הולך להיות בהמשך? טסט ? מכון ארבעה ? תאוריה ?
  11. דגשים - הנעה אחורית - הספק של 380 כס ומעלה , אפשרי 2 דלתות. הרבה אבזור פנימי ואיכותי לפינוק בנסיעות יום יומיות , שנתון 2017-2018 , אפשרי ייבוא אישי לאחר תחשיב מיסים. הדילמה שלי היא בין שני רכבים אמריקאים (הייתי עם rsq3 עד לאחרונה ומאוד התאכזבתי מהשרות ומחוסר המקצועיות הן בסניף המרכזי והן בסניף נוסף לכן אאודי מחוץ לתחום ) . מןסטנג החדשות עם המסך הדיגיטלי החדש דגם gt עם סביב ה 470 כס(נכנס בתקציב בייבוא אישי) , לבין קדילק ats v מיד שניה פה בארץ עם 15-20 אלף קמ מאובזרת גם כן. נכון שהאחד רכב עם פוזה אחרת מהשני , אבל שניהם באיכות גבוהה לפי הכתבות , רק שהקדילק תומחרה מראש פה ב
  12. לקסוס חלשה מידי , האינפיניטי לאחותי יש חדשה שקיבלה לפני כחודש הגרסא החזקה שעלתה כמעט חצי מיליון שח וזה מחוץ לתחום ואני לא יקנה את הגרסא החלשה של ה 211 כס. אוודי A5 - מפחד מאאודי אחרי הניסיון הלא כל כך נעים שהיה לי עם השירות הטכני שלהם במרכזי שלא יודעים לפתור בעיות מורכבות וזו אחת הסיבות למה מכרתי את הרכב (מאוד אהבתי את ה rsq3 אבל היו בעיות שלא הסכמתי להמשיך איתה וזאת למרות הכחשות החברה לבעיות הנל ולמעשה טענו כל הזמן שהכל תקין כאשר אני בטוח שלא ולא רק אני אלא גם בעלי מוסך שנחשפו לתקלות) , אז לא.... אופציות לא טובות , לגבי 370z חשבתי עליה עוד לפני האאודי שרכשתי בזמנו , אבל אבזור נ
  13. כרגע סיימתי שיחה עם חבר שאהב אותה מאוד אבל גם הוא טען בדיוק את אותו הדבר , שהאבזור על הפנים וכל תוספת עולה הון עתק. ונסיעה מחוץ לעיר ממש לא נוחה.
  14. נראה לי שהפחתה של 20 אחוז ממחירון זה לא יתקבל על הדעת , ותקרת הסכום עומדת על 300 אלף, אפשר לנסות אבל יפתיע אם יסכימו בחברה להפחתה כזו. לפי מיטב ידעתי מחירון עומד על 365000 , שווה לנסות
  15. עד פרט חשוב , האופציות לרכישה הם מייבוא (אם יש המלצות לסוכנות מניסיון של רכישה טובה אני אשמח לשמוע) או קניה מסוכנות רכב פה בארץ יד ראשונה בלבד. יד שניה בארץ מחוץ לתמונה. סופש מהנה לכולם.
×
×
  • תוכן חדש...