Jump to content

IsraCar

  • פרסום הודעות

    55
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

16 נייטרלי

אודות IsraCar

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הנני כאן הפז'ו 309 כבר 6 שנים לא. בקיץ 2015. פורום המכוניות של וואי-נט נסגר, כחלק מסגירת כלל מערכת הפורומים של ואי-נט . אני קורא כאן מידי פעם ומשתתף בדיונים לעיתים רחוקות מאוד. כרגיל, דבריו של pasat04 היו הקרובים ביותר לדיוק ההיסטורי. טוב, זו לא חוכמה. אני וג'רמי היינו (כל אחד בתורו וגם כשנה ביחד) מנהלי פורום וואי-נט מכוניות . אך pasat04 היה מזכיר המערכת. (גם אם לא באופן רישמי). תמיד תהיה זכורה לו הזכות לפינה "מכונית אחת בשבוע" , מתוך גליונות הנייר של "ידיעות אחרונות". הפינה אותה שקד להעלות לפורום, בגשם בר
  2. תודה על העדכון. תמיד טוב ללמוד מניסיון מצטבר של אחרים. המלכודת בצורת רב-מודד עם חוט ארוך לקבינה, שיטה מקורית במיוחד.👍
  3. לא התכוונתי לסטרטר תפוס, אלא יותר בכיוון של מגעים רופפים (מברשות מנוע סטרטר שחוקות). כאשר המצב גבולי , ייתכן חידוש מגע לאחר חצי שעה שהאוטו התקרר. (התפשטות והתכווצות של מתכות בתלות בטמפרטורה). שווה לנסות להקיש על גוף המתנע מיד כשזה קורה. מה יש להפסיד? לפחות יעזור למקד את הסיבה.
  4. לדעתי בלבד: שני טסטים בשנה אינם סיבה לוותר על רכב במידה ואתה מרוצה ממנו. אם הוא לא קורע אותך בכיס בכל כניסה למוסך, אם לצורך אישור תקינות לפני טסט ואם סתם כאשר צריך לעשות טיפול / תיקון / תחזוקה / בלאי טבעי. מניסיוני האישי הקשה, הדיבור על "נמאס לי שני טסטים בשנה" הוא בעצם הקדמה ל"נמאס לי מהרכב בכלל". באיזה רכב מדובר מעניין לדעת ? האם הוא בשימוש יום יומי ? או שנוסעים בו מעט ולא לעיתים קרובות?
  5. כיוון בדיקה, כאשר זה קורה, לפתוח מכסה מנוע ולנקוש (זהירות לא באלימות!) על גוף הסטרטר עם חתיכת עץ (למשל ידית של פטיש). אם זה מחדש את פעולת המתנע, כנראה משהו במגעים הפנימיים - הגיע הזמן לשפץ. כמובן שזה יכול להיות סתם בעיית מגעים בכבלים שהולכים מהמצבר לסטרטר, או בעית מגע בחוטים שהולכים מהסוויצ' לסטרטר.
  6. עומר3020, אולי פשוט תנסה לאתר בעל רכב זהה לשלך, שיסכים שתבדוק את מצב הקלאצ' שלו , כדי לראות אם זה המצב בכל הרכבים מהסוג הזה? למרות שאמרת שעברת בין מוסכים ושאלת אותם, אז הם לא בדקו את הטענות שלך? האם הם טוענים שעוצמת הלחיצה הנדרשת על הדוושה זה דבר רגיל וטבעי? לא ענית קודם. האם עשית את הטיפול במורשה סקודה? (אני מניח שלא). מקווה שלא עשית אצל חאפר. ( כי גם על שאלת הפירוט מה רשום בחשבונית לא ענית). קיבלת חשבונית בכלל? אם כן, יש לך אפשרות לאתר אותה?
  7. אכן כמו שהנחת, מדובר במכסה של תבריג, אליו מבריגים את וו הגרירה, הנמצא בערכת הכלים, הנמצאת בתא במטען של הרכב. קריאה בספר הרכב, הנמצא בתא הכפפות, תראה לך בדיוק את אופן החיבור שלו , וגם את שם החלק המדוייק אותו ניתן להשיג משירות / מוסך טויוטה.
  8. פרט מה בדיוק הוחלף לך בטיפול החלפת קלאצ' לפני חצי שנה? איזה חלקים מופיעים בחשבונית? האם זה היה במוסך מורשה של סקודה או במוסך כללי ? כמה עלה לך? (לא חייב לענות אם לא רוצה) מהניסיון שלי ברנו קליאו 2011, במוסך מורשה רנו: מחליפים קומפלט את כל החלקים של הקלאצ' וגם את ההידראוליקה שמפעילה אותו . יוצא סיפור יקר מאוד: 5700 ש"ח. עושים זאת משתי סיבות: 1) כדי להרוויח יותר כסף. 2)כדי שלא תווצר תוך זמן קצר בעיה כמו שלך, ואז יצטרכו לעשות את העבודה שוב. באופן לא שיגרתי, דווקא מרכיב העבודה הוא החלק היותר משמעותי בחשבונית. (שליש חלקים / שני שליש ע
  9. צמיג הבייסיק של מישלין דגם אנרג'י במידה הזאת עלה לי השבוע 456שקל . (רנו קליאו 3). יש לי סימפטיה לצמיגי הבייסיק של פירלי, לדעתי הם נותנים תמורה טובה יותר למחיר. התייבשות בשימוש מצומצם ברכב זה בעיה שלא ניתנת לפיתרון פשוט במדינת ישראל. 3-4 שנים וזהו. מי שלא איכפת לו כך כך מסדקי יובש מושך גם 5-6 שנים ומשתדל לחנות בצל. צריך להתעקש על צמיג מייצור טרי ככל האפשר (שנת 2019)
  10. לצייד בחכה או לתת דגים? הנה קישור לספרי רכב של דגמי רנו ישנים ושונים, תוכל לבחור את הדגם שלך ולקרוא בעצמך איך מבצעים את כל הפעולות ברכב. http://www.renault.co.il/service/manuals.html קריאה מענגת.
  11. עבור המטרות שציינת הייתי משקיע בכבל מאריך ארוך במיוחד, או ליצור יחסי קרבה עם שכן טוב ונדיב עם נקודת חשמל זמינה בחצרו. גנרטור קונים למטרות שהייה בשטח , לעבודות שטח ממושכות. (ובעיקר לגיבוי מפני הפסקות חשמל ארוכות בבית או בעסק). לשאלתך באופן ישיר: למכשירי החשמל שהזכרת, הגנרטור הצנוע הזה אמור להספיק. אך לא רצוי להפעיל שני מכשירים כאלה בבת אחת. גנרטור , כמו כל מכונה עם מנוע בנזין, דורש תחזוקה ולפעמים גם תיקונים. (כבל מאריך יהיה חסכוני יותר גם מהבחינה הזו, הוא גם שקט יותר מגנרטור, שעלול לעצבן שכנים ברעש שלו)
  12. ואי תודה, האתר הזה דוחה ומושך אותי בעת ובעונה.. לפעמים יש לו ערך חדשותי של ממש.
  13. איפה אתר .HNN.co.il שצריך אותו? HNN סגר את שעריו די מזמן. HNN היו מביאים 50 תמונות מכל זווית אפשרית, כמעט מכל זירת תאונה ברחבי המדינה. כל מה שיש לנו זה תמונה גרועה, רחוקה ומאחור. הנה קישור לאותה תמונה ברזולוציה טיפה יותר טובה. גם אני שמתי לב לסמל מרצדס. הבעיה בזיהוי נובעת מכך ש: מרצדס פיתחה מאז הML הראשון את משפחת הSUV שלה לכמה וכמה דגמים. לכל דגם יש מספר תת-דגמים, כך שזיהוי מדוייק של: דגם, תת-דגם, דור, שנה, הוא עניין למומחי מרצדס אדוקים במיוחד.
  14. למה קשה? כי מדובר במכוניות שעברו תאונת דרכים קשה. ): הנה הקישור לכתבה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4856326,00.html שתיים מהמכוניות בכתבה לא קשה לזהות, אפילו די קל. אבל המכונית השחורה (בצבע שחור מט יחודי) הפוכה על הגג ומצולמת מזווית קשה. להבנתי מהכתבות, דווקא ברכב הזה לא נהרגו או נפצעו קשה . לפי ארבעת האגזוזים מאחור עושה רושם של רכב "קרבי" למדי. משהו בנקודה המסויימת של אתר העבודות בכביש, גרם לרכבים שסטו מעט לשולי הכביש לעלות על גדר שוליים משופעת, ולהמריא מעליה בדרך להתהפכות. נראה לי שזו דוגמא רעה במיוחד, לתשתית לא סלחנית ל נהגים שטעו בדרכם.
×
×
  • Create New...