Jump to content

IsraCar

  • הודעות

    1,166
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

IsraCar שיחק אותה בתאריך אוקטובר 1

התכנים של IsraCar היו האהובים ביותר!

2 עוקבים

צפיות אחרונות בפרופיל

4,289 צפו בפרופיל

הנקודות של IsraCar

נהג שודים

נהג שודים (6/14)

415

מוניטין

13

תכנים שנפתרו

  1. עם כל סיפורי הטסטים של אחרים (טובים ו רעים), אני חושש שכבר לא נשמע מה עבר על פות"ש "סרגיי הלוי" עם תסמונת "חרדת הטסט השנתי". סרגיי, השמיע קול. בבקשה.
  2. הרי זה אף פעם לך ככה. אז בשביל 600 שקל שווה לך ?
  3. שירשור שלם על פי שמועה. זה לדעתי לא קשור לרכב נטו, אלא יותר לעולמות הפסיכולוגיה. הנה שוב קישור למושג חרטת הקונה. הבעיה שרק הזמן יוכיח, ולא מאה הקילומטר הראשונים. מצטער אין לי שום כוונה לפתוח עכשיו תת-דיון על מיקרה. (ואני מקווה שגם למגיבים אחרים אין רצון לתת-דיון כזה)
  4. לגבי נתון הצריכה שהבאת, האם תדלקת בתחנת הדלק לאחר 100 ק"מ ? או שאתה מתייחס לצריכה במחשב הרכב. כמה ק"מ אתה מעריך שתעשה בשנה הקרובה? תפסיק לייחל לניסאן מיקרה שלא קנית. (קיה פיקנטו אוכלת אותה לארוחת צהריים:)
  5. מה יעזור לך הקניה דרך הרשת? גרמושקה זה 90 אחוז עבודה (קשה), החלק עצמו עולה עשרות שקלים. בהנחה שבאמת מדברים על גרמושקה. כי אפשר לפרש אחרת את הדברים שרשמת. ("מה שמחבר את הסרן לגוף"). בקיצור, תסגר על עצמך, לפני שאתה חושב לקנות חלק כלשהו , לרכב כלשהו , באתר כלשהו.
  6. לפחות את ה SSU הזה תבקש חזרה. 5000ש"ח לא הולכים ברגל.
  7. מה הכוונה על פי תחושתי ושמיעתי המנוע ההמשיך לעבוד. האוטו נוסע, האוטו סוחב ? זה אינדיקציה הכי טובה לכך שהמנוע מתפקד. אני חושב שכבר אין טעם לפרט כל מערכת וכל פיצ'ר שעושה לך בעיות. האוסף האקלקטי הזה מעיד על בעיית חשמל - אלקטרוניקה חמורה. הנסיעה הבאה שלך צריכה להיות רק למוסך, רצוי חשמליית רכב. (אגב מאותתים לא מתפקדים זה בעיה לנהוג ככה). באמת מפתיע לטובה שהנהיגה עצמה (מנוע+הגה+גיר+בלימה) עדיין לא נפגעה מה"שבץ המוחי" שהרכב שלך עובר, אבל לא כדאי למשוך את זה. (*) כדאי לשים דגש על הארקות תקינות, זה יכול לגרום למבול מערכות והתראות. בהצלחה , תעדכן . מעניין לשמוע.
  8. עבור מה אתה צריך את זה? זה קשור להחלפת מנוע? אצלך, שאלה תמימה כזאת יכולה להגמר ב"החלפת שאסי". ?
  9. כדאי ללכת לפי הכלל "מן הקל את הכבד". (כלומר ממסר, ידית, ....מחשב?) יש מספר אפשרויות, כדאי ללכת לאיבחון מקצועי, כדי לא להחליף סתם חלקים.
  10. הביאו לך. "בוקי" המגיב הראשון. היו כאן אלף שירשורים בנושא, גם על קיה פיקנטו לדורותיה. עזוב, כבר קנית, סע כמה מאות ק"מ תדלק ורשום, זה הנתון צריכה הכי טוב שתמצא. תהיה אופטימי. אני כל פעם שאני רואה 1:10 ומעלה אני מבסוט. זה נכון לכל רכב שהיה לי, ממינימיינור חלשלושה ועד פז'ו 309 עוצמתית. (וגם רנו קליאו שנת 2023)
  11. ההנחה האופטימית- כן אבל אני מציע לעשות שימוש לפני נסיעה אמיתית מA ל B . כלומר לעשות "קדם נסיעה", שמוקדשת רק נושא הזה. אני למשל גר באיזור הררי, לכן אין לי בעיה למצוא איזה ירידה חזקה וארוכה, ולתת לחיצה עדינה וממושכת על דוושת הבלם. זהירות לא לטגן את הבלמים, קיימת סכנה של חימום יתר של בלמים במשחקים שכאלה. במרכז תל אביב (רק לשם הדוגמא) קשה למצוא כאלה תנאים נוחים. כל הקטע כאן הוא לבלום תוך כדי המשך נסיעה במהירות איטית. לא לבלום חזק עד כדי עצירה מלאה. מקווה שהסברתי כוונתי כמו שצריך, זה יצא ארוך מידי.
  12. במוסך שמתמחה בחשמל. רכב ישן שכזה סביר שצריך לעשות אלטרנאטור. (אם לא עשו אף פעם) אלטרנטור זה החלק שמטעין את המצבר בזמן פעולת המנוע. שאמרו לך ש"יש בעיה עם הרכב", הכוונה הייתה לאלטרנאטור. חנות המצברים צדקה. המוסך טעה.
  13. זה כמות של כמה חודשים לפחות. חונה ליד האוטו שלי רכב נטוש שלא זז חצי שנה וזה המצב אצלו. לא בא להכשיר את זה, זה לא תקין. אבל כדאי לצאת לנסיעה ראשונה בזהירות ולאט, תוך כדי לחיצה על הבלם, כדי לראות שהוא מתפקד כמו שצריך וכדי להוריד את החלודה. אולי למצוא קטע דרך מבודד/ פנוי / בשעה כמו עכשיו יום ששי / שבת באור יום, לתת כמה לחיצות בלם, לחנות בצד ולבדוק את צלחות הבלם אם ירדה החלודה?
×
×
  • תוכן חדש...