Jump to content

Buki

אחראי פורום
  • הודעות

    31,912
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    44

Buki שיחק אותה בתאריך יולי 31

התכנים של Buki היו האהובים ביותר!

צפיות אחרונות בפרופיל

13,948 צפו בפרופיל

הנקודות של Buki

ראש למגובבים

ראש למגובבים (14/14)

2 אלף

מוניטין

12

תכנים שנפתרו

  1. יש לי רכב עם מדחס ספיקה משתנה מלא ללא בקרת אקלים. בורר טמפרטורה אכן מזיז רק את המדף ערבול אבל בפנל מזגן יש מיקרוסוויץ' שמדווח מצב קיצוני של הבורר, זאת אומרת המערכת יודעת מתי הבורר על קור מקסימלי וזה (כנראה) משפיע על הספיקה.
  2. איך החלפת רצועה תוריד את צריכת השמן? אתה שולח בן אדם לעשות טיפול שעולה איזה 2000-2500 שקל וזה טיפול שאין סיכוי שיפתור את הבעיה, מי יחזיר לו את הכסף אחר כך? אתה?
  3. יש גם מושג רצועה אלסטית במכוניות ללא מותחן, איפה שהמתיחה מתבצעת על ידי האלסטיות של הרצועה עצמה.
  4. אין דבר כזה. מה בדיוק מופיע בתצוגה?
  5. גם באוטמטי טיפה קשה לנהוג כיוון שהוא לא סוחב ומרגיש כאילו הוא גורר עגלה 3 טון עוד לפני שחיברת אליו עגלה... הגיר זה גיר AL4 הישן והמוכר, הוא במודלים המאוחרים די בסדר אבל באוטו שקונים ב 10.000 ש"ח הכל יכול להיות. עדיין קנגו בנזין יחסית אמינה והיא המסחרית האוטמטית היחידה בתקציבים האלו, זה לא שיש מבחר.
  6. תשמע, אני אף פעם לא יודע לענות על השאלה "האם זה משהו פשוט שאפשר לעשות לבד?" יש אנשים שמשפצים מנועים וגירים לבד, עושים שחזור מלא של אוטו שהיה גוש חלודה לבד למצב חדש ויש אנשים שלא יכולים להחליף וישרים לבד. כל אחד צריך להחליט אם רמת הקושי של העבודה מתאימה לו או לא ולהבין שזה יכול גם לא להצליח ואז בכל מקרה יהיה צורך לפנות לבעל מקצוע ואולי לשלם יותר ממה שהיה צריך לשלם במצב התחלתי. סרטון לדוגמא איך מפרקים את הריפוד: iv widget
  7. 5W30 בתקן PSA B712297. יש כזה רק ל Total ו Mobil1.
  8. לא יודע לגבי איוניק ספציפית אבל ביונדאים אחרים ממליצים תוסף דלק רק אם נעשה שימוש בדלק לא איכותי. תסתכל בדיוק מה כתוב בהערות לגבי התוסף.
  9. Buki

    רכב אספנות ביטוח צד ג

    זה תחליפי בלי לוגו פורד... לא להיט 😁
  10. כנראה נשברו התושבות שתופסות את החלון למנגנון, לחלק מנדגמים יש קיטים להחלפה של התושבות האלו בנפרד מהמנגנון. בשביל לפרק את החיפוי הפנימי של נדלת צריך לפתוח כמה ברגים שבדרך כלל מוסתרים בתוך הידית של הדלת ובהמשך שלה במשענת יד. ומסביב לחיפוי נועלי פלסטיק שיוצאים במשיכה. איזה אוטו זה?
  11. ה Kenworth הזו זו קסטומיזציה של מישהו. במציאות במשאית יחסית מודרנית עם גיר ידני (שכבר נדיר, עברו לרובטיים) זה נראה ככה: בגיר שיש לו תחום נמוך וגבוה, מעבירים ראשון-שני-שלישי-רביעי וכשצריך להעביר לחמישי - מעבירים את הדגלון בידית למעלה ואז ההילוך הראשון הופך לחמישי, השני הוא השישי וכן האלה עד הילוך שמיני. כשרוצים להוריד מחמישי לרביעי מורידים את הדגלון למטה. הדגלון שולט על הגיר הנוסף עם שני יחסי העברה עם הפרשים גדולים בינהם. נוסף על כך, יכולים להיות חצאי הילוכים, מה ששולוט עליהם זה המפסק השני בידית שמפעיל את הגיר השלישי עם שני יחסים שההפרש בינהם קטן. אז בהתאם למצב המפסק, הילוך 4 נגיד (או כל הילוך אחר) יכול להיות נמוך או מעט יותר גבוה (הילוך 4 וחצי). בחצאים הנמוכים משתמשים כשהרכב עמוס ובגבוהים כשריק לדוגמא.
  12. Buki

    רכב אספנות ביטוח צד ג

    אין ביטוח שמשות כהרחבה. איפה הם ישיגו שמשה לפורד מודל T שנת 1920 אם תשבר?
  13. זה דווקא מובן לי, מכיין שלא היה את אותו נציג שרות בטלפון או במוסך שיסביר, ידריך וכו', "רוסי" קלאסי למד להתמודד עם הכל לבד, עד שאופציית פניה לעזרה נדחקה אצלו למקום כל כך רחוק שהוא לא מגיע אליה. זה לגבי החלק הראשון. לגבי ריבוי אותיות - לא יודע.
  14. כיוון שלרוב חונים כמה שעות עם הפנים לעמדת טעינה ולא כמו בתחנת דלק שעוצרים לדקה - שתיים ולכן מקדימה זה יותר נוח מאשר להריץ כבלים מסביב לאוטו.
  15. יש עד היום בכל משאית עם 8 או 16 הילוכים. הרי זה לא באמת גיר אחד 16 הילוכים אלא נגיד גיר 4 הילוכים שצמוד אליו עוד גיר עם 2 יחסים ואז יוצא ביחד 8 הילוכים ולפעמים בצד השני של הגיר הראשי יש עוד גיר אחד עם 2 יחסים ואז יש 16 הילוכים בסך הכל. השליטה באותם "חצאי הילוכים" היא על ידי כפתור קטן שצמוד לידית הילוכים ואם יש שתי תיבות נוספות אז יש שני כפתורים כאלו. התמונה מ Mack ישנה אבל זה לא השתנה אלא אם הגיר אוטומטי.
×
×
  • תוכן חדש...