Jump to content

Buki

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    28,661
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • Days Won

    4

Buki שיחק אותה בתאריך מרץ 31

התכנים של Buki היו האהובים ביותר!

מוניטין

161 טוב

אודות Buki

  • דירוג
    אחראי פורום טכני
  • תאריך לידה 14/10/1905

צפיות אחרונות בפרופיל

9,817 צפו בפרופיל
  1. במודל 2010 אין גטס GLF כיוון שהחל מ 2010 אי אפשר היה יותר על פי חוק למכור בארץ מכוניות בלי ABS. אם יש, מדובר כנראה בעודפים שיובאו ב 2009 אבל עלו על הכביש ב 2010.
  2. במודל 2010 אין גטס GLF כיוון שהחל מ 2010 אי אפשר היה יותר על פי חוק למכור בארץ מכוניות בלי ABS. אם יש, מדובר כנראה בעודפים שיובאו ב 2009 אבל עלו על הכביש ב 2010.
  3. ב 207 ו С3 (הדגם שיצא ב 2009) יש גם מנוע לא מוצלח עם פוטנציאל גדול לתקלות וגם גיר לא מוצלח עם פוטנציאל גדול לתקולת...ושוב זה 1600 שעושה בשקט 1 ל 8 בעיר, למה צריך מנוע 1600 באוטו קטן? ה 1600 הזה זה אילוץ כי רק אותו שידכו לגיר אוטומטי. אם כבר אז עדיף 206 אבל הן כבר ישנות. ולגבי משפחתית 5 דלתות, אני מסכים איתך אבל במציאות זה עובד אחרת, נסיתי את זה. בסיטואציה דומה מצאתי למישהי פוקוס 5 לדתות יפה מאוד ובמצב מצויין אבל היא נפסלה משום ש"היא ענקית"...וזה עוד לפני שדיברנו על כך שיש בערך פוקוס 5 דלתות אחת על 100 פוקוסים 4 דלותות, אותו יחס גם במאזדה 3 ובעוד דגמים.
  4. יש כמה שירשורים בפורום שנפתוחו בתקופה החרונה בדיוק עם השאלה הזו, תעובר בבקשה על העמודים האחרונים.
  5. Buki

    פורד קפרי - המוסטנג האירופאי

    זה לחלוטין עניין של טעם. אם אתה שואל אותי, אז הדור הראשון הכי יפה, השני פחות, השלישי עוד פחות. הם כמובן נראים יותר מודרניים מהראשון, אין ספק. אבל מודרני יותר, זה לא בהכרח יפה יותר.
  6. או. קי, בואו ננסה להציע רשימה חליפית. התקשרה אלי בחורה צעירה שרק לא מזמן הוציאה רישיון (על אוטומט כמובן, היום כבר נדיר שעושים על ידני), רוצה לקנות אוטו ראשון ב 10.000. לא מעניין אותה איכות, נוחות, ניהוג. רק שיסע. וגם, בשום מצב היא לא תקנה פוקוס או לנסר או B3 או רכב משפחתי VFM אחר. לא מתאים לסטייל שלה, גדול מידי ולא רוצה להיסחב עם זה. אז על מה ממליצים? קליאו 3? אחלה רכב שבעולם אבל אחד היקירים לאחזקה (טיימינג 3000 ש"ח), גיר לא הכי טוב ולא הכי אמין שבעולם, מנוע 1600 לא חסכוני שהיא לא צריכה. גם לא כזה נפוץ. יאריס שנת 2000 באמת אין מה לקנות, ישן הרבה יותר מידי. אני במקרים כאלה ממליץ על גטס (לא 2003 אלא 2009-2010 כשכבר היה ABS בכולן) סיריון 2008-9, אולי גם פיאסטה 2008-10. לא רואה כל כך אלטרנטיבות לרכב קטן, זול, אוטומטי, נפוץ (חשוב מאוד שיהיה נפוץ), זול גם לאחזקה וכזה שכל מוסך יכול לטפל בו ולא רק כמה מוסכים נבחרים. אם אתם מכרים עוד אלטרנטיבות, מוזמנים לרשום.
  7. זה מובן כי באמת לוקח כמה ימים עד שבועות עד שרכב חדש מתעדכן במערכת של משרד הרישוי, ז"א למשטרה יקח יותר זמן להפיק ולשלוח את הדו"ח. אבל לא מצויין כמה זמן אחרי תאריך הרישום הרכב מוגדר "חדש" לצורך העיניין. תודה.
  8. מצטער, לא יודע. אני לא כותב חוות דעת על מכוניות שלא נהגתי בהן.
  9. Buki

    פורד קפרי - המוסטנג האירופאי

    אני מכיר את זה מעוד כמה דגמים שנשארו על פס הייצור הרבה מאוד שנים. התאוריה שלי היא כזאת: יושב מעצב רכב בכיר ומוכשר ו"עושה" את ה Phase1 (לא ממש נכון לקרוא לזה MK1 כי MK1, MK2 יכולים לסמן גם דורות שונים לגמרי כמו בפולקסווגן גולף ולא מתיחות פנים של אותו דגם). המעצב מקשט את הרכב היפה והמוצלח שלו בפוגשים, ידיות, פניסים, ניקלים וכו' אופיינים לאותה נקודת זמן, משלב אותם בעיצוב ודאוג שהרכב עם כל האיבזרים האלו יראה הרמוני ויפה. הרכב עולה עם פס הייצור, רץ כמה שנים, מצליח במכירות עד שמתיישן. כאן מסיבה כזו או אחרת ה"בוס" לא מעניין להציג דגם מחליף אלא למשוך עם הקיים. ואז הוא פונה למעצב פחות בכיר מוכשר וידוע, אולי אחד המעצבים הזוטרים של מחלקת הפיתוח שלו ואומר לו - תחדש, תעשה שיהיה עדכני ולא יראה מיושן, אבל אסור לך לגעת במשהו שמחייב שינוי במכונות הייצור. כי זה הדבר היקר ביותר בפס הייצור. אסור לך לשנות את גוף המכונית, לא לגעת בקו החלונות, לא בזוויות השמשות, לא בדלתות, לא בגג. מותר לגעת רק באביזרים פריקים. ואז המעצב מחליף אל הידיות הבולטות לשקועות, את פוגשי הניקל בפוגשי פלסטיק ועוד קצת פה ושם והנה יש Phase2. שנראה יותר מודרני אך לרוב פחות הרמוני ושלם מהראשון. זה עולה על פס הייצור ורץ עוד כמה שנים עד שגם הוא מתיישן. ואז שוב ה"בוס" פונה לאותו מעצב בינוני עם שכר לא בשמיים ואומר לו: תחדש שוב, אבל הפעם זה חייב להיראות רכב חדש ממש. אני אהיה לארג', מותר לך לגעת גם בכנפיים, אבל שים לב, הכנפיים האלו חייבות להתלבש על הגוף הישן כי שוב - את פס הייצור לא נשנה. זה יקר... ואז יוצא Phase 3, לרוב כבר נראה ממש פחות טוב כי העיצוב הראשוני של ה"מאסטרו" שעיצב את הדור הראשון נפגע בגלל התערבות של מישהו שרצה לחדש ולשנות "על העיצוב הקיים". נדירים לדעתי המקרים שזה מצליח והדגם המחודש נראה טוב יותר מהראשון.
  10. אפשר בבקשה הסבר לזה? מה נחשב רכב חדש ולמה זמן ההתיישנות ארוך יותר?
  11. אין פילטר ואין מדיד. ממלאים עד שמתחיל לגלוש מפתח המילוי, זה המפלס הנכון. תוודא לפני הריקון שאתה מצליח לפתוח את בורג המילוי. ושיש לך את המפתח היעודי. ברוב התיבות הידניות יש כ 1.7 עד 2.0 ליטר שמן אבל תבדוק בספר רכב ליתר בטחון.
  12. מצטער, לא חשבתי על זה. שלחתי כבר את הבקשה...
  13. אמינות של גיר Al4, לנרות שהשתפרה בגירסואות החדשות יותר עדיין נמוכה משל כמעט כל גיר אוטומטי אחר למעט אולי גיר 4 הילוכים של פולקסווגן. נכון שלכולם יכולות להיות תקלות אבל כשקונים רכב מודל בסביבות מודל 2008-2010 עם 150-170 אלף ק"מ סיכוי לתקלות ב AL4 הוא די גבוה וגדול יותר מאשר אצל אחרים. שיפוץ גיר זה 50% ממחיר הרכב במקרה וזה משהו שצריך לקחת בחשבון.
  14. כן. זה מצחיק מאוד. לסקירה הזו שכתבתי ב 2018 צילמתי גם כמה תמונות פנים. אבל, לא יודע למה, לא צירפתי אותן לסקירה. אז אני מצרף עכשיו. תמונות של הרכב מבחוץ יש בגוגל פס לדים בחלק העליון של הלוח שעונים. מולטימדיה "תואמת מקור" בהתקנה מקומית. יחדית פיקוד מזגן (בקרת אקלים חד איזורית) שנראית אחלה לדעתי. כפתורי בחירת תצוגה ודימר ליד לוח השעונים. 4 חלונות חשמל, רק של הנהג אוטמטי ורק המתג שלו מואר בחושך. תא המטען סביר מאוד בגודלו. אבל המושבים האחוריים לא מתקפלים למשטח ישר. מעט פח חשוף בדלתות האחוריות. לנוסע שליד הנהג יש ידית אחיזה. אבל לנוסעים מאחורה אין. גימור מפלסטיק צבעוני תואם לצבע הרכב מסביב לידית ההילוכים, זה יפה. משולשי אור האלו בפינות של הלוח שעונים מופעיום כשיש שמש חזקה בזוויות מסויימות והם די מציקים. מחזיק בקבוקים בכיסי הדלתות. עם תאורה דולקת בחושך.
  15. Buki

    פורד קפרי - המוסטנג האירופאי

    תודה רבה יוחאי, יופי של כתבה. לדעתי עם כל עידכון היא הפכה פחות מיוחדת ואני ממש לא חושב שהדור השלישי יותר יפה מהראשון.
×
×
  • Create New...