Jump to content

Buki

אחראי פורום
  • הודעות

    38,711
  • כאן מאז:

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    190

Buki שיחק אותה בתאריך דצמבר 17 2024

התכנים של Buki היו האהובים ביותר!

צפיות אחרונות בפרופיל

26,322 צפו בפרופיל

הנקודות של Buki

ראש למגובבים

ראש למגובבים (14/14)

8.3 אלף

מוניטין

160

תכנים שנפתרו

  1. האמר חשמלי SUV יש בארץ הרבה יותר מאחד, ממה שאני בדקתי יש 185 יחדיות. ספציפית עם הקוד דגם כמו הנ"ל יש אחד אבל כל גרסת איבזור מקבלת קוד דגם אחר.
  2. פתחתי על זה שירשור פעם. זה נכון שמפגשי אספנות לא נראים כמו חניה ליד הקניון לפני 40 שנה אלא כמו "חניית החלומות" של מי שחנה בחניה של הקניון לפני 40 שנה. גם אותי יותר מעניין לראות מכוניות עממיות ישנות שנסעו בישראל מאשר מכוניות מיובאות. אבל תסכים שזה פשוט לא כזה מעניין להחזיק רכב אספנות "פשוט" שנוסע לא מי ידוע מה, עיצוב לא מי ידוע מה, לא מספק חוויה מיוחדת חוץ מעצם חווית נהיגה באוטו ישן ותכלס אם אין קשר סנטימנטלי כלשהו, אין סיבה להחזיק אותו... הכי מעניין מבחינתי זה רכב "ישראלי" אבל מיוחד ומגניב, רק בזמנים ההם לא היו הרבה כאלה ונשארו ממש מעט. קדט E שיצאה ב 1984. דייהו רייסר לא מבוססת על קדט, היא פשוט אופל קדט (גוף הרכב זהה 100%) שיוצרה בדייהו, כולן היו תחת בעלות GM. המנוע היה גם דומה למרות שלא אותו נפח, היו מספר שינויים בשביל להתאים את הרכב לתקנים של שנות ה 90 אבל חוץ מזה - אופל קדט לחלוטין.
  3. Buki

    בכי תמרורים

    כן בורר שזה צריך להיות מ 22:00 עד 6:00 למחרת. לדעתי בצורה זו התמרור פסול וכל דו"ח שינתן שם, יבוטל.
  4. Buki

    בכי תמרורים

    אז באילו שעות מותר לחנות?
  5. זה אופטופיק לגמרי אבל זה לדעתי מעניין. לדוגמא בתעריף פרמיום יש דרישות מאוד מוגדרות: דרס קוד לנהג - חליפה, עניבה, שעון בעיצוב מוגדר, מקסימום טבעת אחת, בושם. רכב בצבע שחור או קרוב לשחור או לבן ולא ירוק/כחול אדום וכו', בל שריטות, בלי פנסים שבורים, בלי כיסויים על המושבים. הנהג חייב לצאת מהרכב לקבלת נוסע, לפתוח לקראתו את הדלת, להציע עזרה בהעמסת מזוודות. אם יש נוסע ונוסעת, קודם לפתות את הדלת לנוסעת. הכל מאד מוגדר ואין את זה בקטגוריות הזולות. ספציפית לקחתי את זה מרשימת הדרישות של Yango.
  6. זה שמן בטכנולוגיה Hydrocracking, טכנולוגיה שמאפשרת לקבל שמנים קרובים במאפיינים לסינטטים במחיר נמוך יותר. אין שום בעיה עם יצרן השמנים הזה ולא עם הטכנולוגיה, רק השמן לא עונה לתקן (שזה סט תכונות מסויים) שיונדאי דורשים אלא לתקן נמוך יותר ולכן יונדאי לא ממליצים להשתמש בו באוטו הזה ואם כבר השתמשת אז להחליף במרווחים קצרים יותר.
  7. גם 9Ft/lb זה מומנט נמוך (בערך 12Nm) ולא היה אמור לגזור את הברגים... כנראה שבוצע כיוון שגוי לגמרי בידית או שהיא לא תקינה.
  8. או קי. אז השמן ששמו לך לא מתאים למרווחי ההחלפה המומלצים, תחליף אותו אחרי נגיד 7000 ק"מ לשמן המתאים.
  9. צודק לא הסבתי טוב. כשמבקשים הסטוריית טיפולים, יוצא פלט שהוא רשימה של פעולות שבוצעו בתאריך ובק"מ מסויים, ללא מחירים. אם בעל הרכב ירצה לקבל העתק חשבונית אני לא רואה סיבה שלא יתנו לו, פשוט זה לא חלק מפלט הסטוריית הטיפולים.
  10. כן זה נכון אבל בוא נתחיל בזה שהאוטו יצליח להאיץ מעל 50 קמ"ש, שזו הייתה השאלה המקורית. בזה הילוך 3 לא יעזור, פשוט צריך לתת גז. זה בהנחה שאין תקלה שלא מאפשרת למנוע לפתח הספק.
  11. אין צורך להעביר 3 בעליה. פשוט תני גז. הגיר יבחר לבד את ההילוך המתאים בהתאם לשיפוע העליה ועומס על המנוע. מחת הסל"ד צריכה להיות איפשהו בין 4.5 ל 5, גם קצת מעל 5 זה בסדר אם רוצים לנסוע במהירות סבירה בעליה.
  12. איך נראה אצלך כפתור קיפול מראות? אם יש לו רק שני מצבים מקופל ופתוח, רוב הסיכויים שמותקן אצלך אביזר חיצוני שמקפל מראות, אז הדרך היחידה לבטל את זה היא אכן לנתק את האביזר הזה.
  13. תבדוק אם בספר רכב אצלך קיים הסעיף הזה. אם קיים אז אפשר להשתמש בשמן הנ"ל. למרות שלא אידיאלי. תדאג שהטיפול הבא ימלא את השמן הנכון.
  14. תשלום חודשי, התערבות במערכת החשמל של האוטו על ידי גורם חיצוני, חיתוך חוטים, התעלקות על חוטים, התקנת רכיבים לא מקוריים שהצרו לא תכנן, צריכת זרם נוספת בחניה שמרוקנת את המצבר 12V.
×
×
  • תוכן חדש...