Jump to content

Buki

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    31,313
  • תאריך הצטרפות

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    39

Buki שיחק אותה בתאריך אפריל 1

התכנים של Buki היו האהובים ביותר!

מוניטין

1,663 יודע על מה הוא מדבר

אודות Buki

  • דירוג
    אחראי פורום טכני

צפיות אחרונות בפרופיל

13,002 צפו בפרופיל
  1. הודעה Driver door open מופיעה אצלו כשצריך, המפסק כנראה תקין.
  2. לפחות לוודא שכרגע יש שם נוזל קירור ולא מים. בעל צבע כלשהו (לא מים ולא צבע חלודה) ומרקם מעט שומני. שימוש ממושך במים הורס את המנוע, אפשר רק לקוות שלא נגרם נזק רב.
  3. תנסה בהגדרות לוח שעונים לכבות צלילים, פתח/סגור סוויץ' לכמה זמן ותפעיל שוב. אפשר לנסות גם ניתוק מצבר אבל תוודא שיש לך את הקוד של הרדיו ושאתה יודע לעשות לימוד חלונות חשמל, כי הם מתאפסים בניתוק מצבר. אגב הזמזם נשמע כשאתה פותח את הדלת המנוע כבוי ואין מפתח בסוויץ'. אם יש מפתח בסוויץ', אין זמזמם. בכל מקרה אל תעשה קומבינות במערכת החשמל, תנסה לתקן את זה.
  4. הייתה לי חיפושית 1977, לא חושב שבאותם שנים היה רכב יותר בסיסי מזה. היו 3 נורות בקרה - בלם יד/נוזל בלמום, לחץ שמן, טעינה. אני חושב שלא, אסתכל שוב בהזדמנות.
  5. אלו סימני חלודה עקב שימוש במים אצל הבעלים הקודמים. לא אידיאלי. נסית להוציא מעט נוזל ולבדוק איך הוא נראה? הזעת שמן לא משמעותית ולא מהווה בעיה. אפשר לפתור על ידי החלפת אתם מכסה שסתומים.
  6. שאלתי את זה בשירשור כבר כמה פעמים בצורות שונות. מישהו יכול בבקשה להסביר לי מודע במכוניות מודרניות הבנה של מבנה המנוע לא תורמת כלום (נגיד שעם זה אני מסכים) אבל לנהיגה בפיאט 127 שנת 1979 כן היה חשוב להבין את מבנה המנוע? פשוט לא מבין איזה שינוי חל בהיבט הספציפי הזה. המנוע מנוהל על ידי מחשב ונוספו המון מערכות שונות. ברור. אבל לא ברור מדוע אז כן חשוב היה להכיר את מבנה המנוע והיום לא.
  7. עגלת ציוד מסילתית בעבודת בניית הרכבת הקלה בפתח תקווה.
  8. סיוויק כמו שלך לא אוכלת שמן ולא משנה מה. אבל יש מכוניות, גם יחסית חדשות עם אכילת שמן של בערך ליטר או ליטר וחצי בין טיפול לטיפול. זה סוג של תקין ואם אתה לא בודק, אתה מגיע לטיפול הבא עם שמן מתחת למינימום. כמו שכבר כתבתי, בשנת 2015 הוצאתי רישיון למשאית C1 והשנה רישיון למלגזה. בשני המקרים המורים הראו בתדריך הראשוני איך בודקים שמן וכל יתר הבדיקות הבסיסיות שהנהג אמור לבצע. האם הראו את זה כשהוצאתי רישיון לפרטי לפני הרבה שנים, אני לא זוכר.
  9. מצטרף להמלצה על פורד פוקוס דור 2, שמיוצרת בכלל בספרד אם זה מעניין. מדובר במכוניות ללא "באגים" גדולים ומשמעותיים ורוב הבאגים הקטנים מוכרים ולא מאוד יקרים לתיקון. מחירי פוקוס דור 2 נדחקו כלפי מטה בגלל נפילת מחירים של דור 3 עם הגיר הרובוטי הלא מוצלח. ומכיוון שמחירי דור 3 נמוכים, דור 2 היותר ישן ירד במחיר עוד יותר. הדגמים המומלצים של פוקוס דור 2 הם מודל אמצע 2008 ועד סוף הייצור ב 2010 (יש קצת עם רישוי 2011). מאמצע 2008 יש ברקת יציבות, עידכון עיצובי ועוד כמה שיפורים קטנים. מדובר במכונית מאוד מאסיבית, מרווחת ברמה סבירה, נוחה, כייפית לנהיגה, לא מיושנת יותר על המידה והחסרון ה
  10. תגש למוסך שיש לו סורק תקלות יעודי. זה יכול להיות מפלס שמן נמוך, חיישן מהירות או חיישן טמפרטורה לא תקין, טמפרטורה גבוהה של שמן גיר בגלל החלקות או קולר סתום ועוד דברים.
  11. לצורך הדיון, בשביל להאיץ כשהרכב על קרוז קונטורל לא צריך לתת גז עד הסוף, מספיקה לחיצה חלקית בשביל להאיץ מעבר למהירות שהוגדרה, זה ההבדל לעומת ספיד לימיטר. חוץ מזה לא רואה שום בעיה להשתמש בלימיטר.
  12. מדברים הרבה שנים? הרי חיבור דומה כבר היה עוד הרבה לפני הקמת מדינת ישראל... אגב בצד הירדני נשמר הרבה יותר מאשר בצד הישראלי.
  13. לדעתי אתה מתכוון ל MotorSeven או Motor7, מותג קוריאני של חלקי חילוף רק שאני לא חושב שהם מייצרים משהו בעצמם אלא משווקים דברים שונים תחת המותג שלהם. ספציפית בבחינה בעין לא הצלחתי לראות שום הבדל בין פילטר Motor7 לבין המקורי, חוץ מהלוגו. חברת Mann בהחלט מומלצת.
  14. כל הדברים האלו נכונים אבל יש קצת חוסר הבנה (אולי שלי...) ספר תאוריה ההוא לא נועד בשום פנים ואופן ללמד אנשים לתקן את האוטו. אין שם מילה אחת על כיוון קרבורטור, בדיקת ניצוץ וכדומה. יש תאור מבנה כללי שאם זה כל מה שאתה יודע אתה לא תוכל לתקן שום דבר. רק תדע בכלליות איך הדברים עובדים. את אותו הדבר אפשר היה לכתוב בהתאמה למכוניות מודרניות אם מישהו היה רואה בזה צורך. לכן ההקשר לא מובן לי. כמו שכתבתי, הוצאתי ב 2015 רשיון C1. לפני שניגשתי לבחינת תאוריה, פתרתי כ 10 מבחנים לדוגמא באינטרנט. באף אחד מהם לא הייהת שלאה אחת על מבנה המנוע, מבנה מערכת ד
  15. אפשר. אגב אני הוצאתי רישיון C1 ב 2015. לא יודע מה היה פעם, היום זה מבחן תאוריה שונה ממה שעושים לרישיון B אבל גם שם בהמדורה המודרנית לא היו נושאים שקשורים למבנה ועיקרון פעולה של המערכות המכאניות במשאית.
×
×
  • תוכן חדש...