Jump to content

Buki

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    29,767
  • תאריך הצטרפות

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    14

Buki שיחק אותה בתאריך יולי 28

התכנים של Buki היו האהובים ביותר!

מוניטין

746 מעולה

אודות Buki

  • דירוג
    אחראי פורום טכני

צפיות אחרונות בפרופיל

10,955 צפו בפרופיל
  1. טוב, רכב אחד לא משנה את התמונה, אולי יובא על ידי היבואן להכרות...הרבה פעמים מייבאים יחידה או שתיים של גרסה מסויימת ואז מחליטים לא לשווק אותה. לרוב המכוניות האלו נשארות בשימוש פנימי אצל היבואן כמה שנים ואז נמכרות כמשומשות.
  2. לא יודע. אני מדבר על דרך אפקטיבית לצמצם את התופעה. ענישה לא אפקטיבית כי רק חלק קטן מהרוכשים מגלים את הזיוף, חלק קטן מהם מתלוננים וכו'.
  3. זה לא צריך לכלול את שם המוסך ומיקום, רק תיעוד העבודות שבוצעו + חלקים + קילומטרז'. מי ישלם - מי שבמקש עיון במאגר ישלם כמה שקלים על כל עיון.
  4. שזה בדיוק מה שאני נסיתי לתאר, אולי מתישהו יגיע גם לארץ.
  5. איזה צנעת פרט? מה חסוי בזה שנסעת ברכב 100 או 200 אלף ק"מ? מה פרטי בזה ואיך המידע הזה יכול להפריע, מעבר לקביעת מחיר הרכב שזו המטרה?
  6. אם נסעו הרבה זמן עם התקלה, הממיר נהרס בגלל דלק לא שרוף שנפלט לממיר. באותו צילינדר עם הכבל הלא תקין לא התקיימה הצתה תקינה וחלק מהדלק במקום להישרף נפלט לממיר כמו שהוא, ממיר קטליטי "לא אוהב" דלק לא שרוף.
  7. לא שאני תומך בביצוע טיפולים ללא חשבונית אבל אין קשר. מי שעשה טיפול בלי חשבונית, זה כאליו לא היה טיפול ולא ירשם ק"מ. כמעט כל רכב מתישהו עושה משהו עם חשבונית אז יהיה רישום כלשהו.
  8. במקום ענישה אפשר לפעול בתחום אחר - להקים מערכת ממושבת שכל נותן שרות בענף הרכב - מכון רישוי, מוסך מורשה יבואן, מוסך כללי, מתקין אביזרים וכו' יהיה מחובר אליה והמערכת תהיה פתוחה לצפיה לכל אחד בתשלום של כמה שקלים. בכל פעם שאחד מהגורמים האלו מטפל ברכב ומפיק חשבונית, הוא יהיה חייב להזין ק"מ שיתעדכן במערכת. כך לכל רכב יהיו הרבה רישומי ק"מ שכל אחד יוכל לראות ולבדוק עקביות. ואם לא בדק אז בהעברת בעלות יקבל תדפיס אוטומטית. זה משהו שקשה מאוד לזייף.
  9. מסתדר עם זה מצויין, האמת זה לא כזה סיפור ולא בא על חשבון דברים אחרים.
  10. בהחלט, גם מכונת כביסה אני מתקן בעצמי וכל מוצר אחר, כל מה שאני יכול. ואין פה טעה או לא טועה. אני מביע דעה. פתחתי את ההודעה במשפט שאומר שאם אתה לא מעוניין לפתח מודעות, איו שום בעיה. אני משוכנע שכל מוצר לא משנה איזה עובד יותר טוב, משרת אותך יותר טוב ואתה נהנה ממנו יותר אם יש לך כלפיו מודעות גדולה יותר מאשר "סתם משתמש שלא מהין כלום". אבל שוב, מי שזה לא מתאים לו, אין בעיה.
  11. בעל הרכב לא צריך להבין כלום. אם אתה רוצה להיות "בעל הרכב שלא מבין כלום", אין עם זה שום בעיה. אבל ככל שתפסיק להיות ראש קטן שלא מבין ולא רוצה להבין כלום, תפתח מודעות למוצר שאתה קונה, תלמד ותכיר קצת דברים מסביב ומעבר למה שרשום במפרט טיפולים - תהנה מהמוצר יותר, תקבל שרות טוב יותר עבורו ותשלם פחות כסף . במקרים רבים זה ההבדל בין רכב שנוסע חצי מיליון ק"מ בלי תקלות לבין "זבל של רכב שלא יוצא מהמוסך". אותו דגם בשני המקרים, רק לבעלים של הראשון יש מודעות והשני "בעל הרכב שלא מבין כלום".
  12. לא ראיתי אף פעם 208 עם 1.6 ידני בנזין לא GTI, לא בעולמות תצוגה, לא למכירה, לא זוכר שהיו מבחני דרכים, לא הוזכרה אף פעם בפורום. זה שהופיעה בקטלוג לא אומר שיבאה.
  13. ידני 1.6 זה רק GTI או דיזל. בנזין "רגיל" 1.6 ידני לא היה בארץ. גם 1.2 טורבו ידני לא היה. אחרי 1.1.2012 אין יותר טיפולים כל 30 אלף ק"מ בפיז'ו בשום רכב פרטי. אז מדינת ישראל הוגדרה על ידי פיז'ו כאיזור עם תנאי שימוש קשים ועבור לתוכנית טיפולים לתנאים קשים שזה כל 15 או 20 אלף. איך אתה בודק שמן גיר? אין מדיד בגיר הזה.
  14. לגבי מגביר טורים של המזגן שמבוסס וואקום - זה היה קיים בכל רכב קרבורטור (רוב המכוניות בארץ עד מודל 1993) שהתקינו לו מזגן. כנראה שפשוט השתמשו באותה מערכת גם ברכבי הזרקה הראשונום שהגיעו ובכל מקרה אחרי 1996-1997 כל המכוניות הגעיו לארץ עם מזגנים מקוריים, הפסיקו להתקין מזגנים בארץ. לא יודע איזה מערכת הזרקה יש לך. בעיקרון יש רכיב - מייצב סיבובי סרק, IAC Idle air control valve. בסלנג ישראלי "מנוע צעדים". הרכיב פותח מעבר אוויר עוקף מצערת לפי פקודה ממחשב הזרקה על מנת לשמור על סיבובי סרק מוגדרים נניח 750 סל"ד. הדלקת אורות, האלטרנטור מעמיס יותר על המנוע, סיבובי סרק ירדו. המחשב "רואה" את זה ופותח באמצעות IAC את המעבר העוקף יותר, נכנס יותר אוויר, הסל"ד מתייצב על 750 חזרה.
×
×
  • Create New...