Jump to content

Buki

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    30,821
  • תאריך הצטרפות

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    31

Buki שיחק אותה בתאריך ינואר 18

התכנים של Buki היו האהובים ביותר!

מוניטין

1,368 יודע על מה הוא מדבר

אודות Buki

  • דירוג
    אחראי פורום טכני

צפיות אחרונות בפרופיל

12,268 צפו בפרופיל
  1. לפני כחודש הזמנתי וקיבלתי פילטר מזגן מאליאספרס, פילטר שמתאים להרבה דגמים של פיז'ו/סיטרואן. מה שהגיע זה 99.9% פילטר מקורי או זיוף ברמה כל כך טובה שאני לא מצליח לראות שום הבדל. עלה 80 ש"ח, קצת יותר משליש מחיר בארץ.
  2. צודק. זה היה צריך להיות רשום כך: אין שסתום בצינור הקומפרסור, יש שסתום בקומפרסור עצמו. השסתום בקומפרסור לא קשור להרכבה/לחיצה של הצנור על הוונטיל שזה מה שדובר בדיון. אבל כמובן שיש שסתום, אחרת הקומפרסור רק ינער את האוויר ולא יוכל לבנות לחץ.
  3. האוויר מהצמיג ממלא את הצינור ואת תא הדחיסה של הקומפרסור ומה שמונע ממנו לברוח זה השסתום החד כיווני בתא הדחיסה של הקומפרסור.
  4. בקומפרסור נייד לרכב אין שסתום בצד הקומפרסור. אם מפעילים את הקומפרסור על ריק, לא מחובר לכלום, הוא מוציא אוויר. יש בקצה הפיה שלו "ברזל" שלוחץ על השסתום שבגלגל.
  5. נכון אבל יתכן שסידרו שם מנגנון נעילה כמו שיש נגיד במשאבות ניפוח ידניות לאופניים. אחרי שמצמידים ולוחצים, השסתומים נפתחים ואז יש משהו שמחזיק את הצינור על הונטיל במצב לחוץ.
  6. הוא כתב "במזרח הרחוק של רוסיה". המזרח נרחוק של רוסיה מלא במכוניות עם הגה ימני שמגעיות משומשות מיפן (זה קרוב יחסית). בחלק מהמקומות שם יש יותר מכוניות עם הגה ימני מאשר עם הגה שמאלי.
  7. לא יודע בגלל זה אני שואל. אני יודע איך בנוי גג מקורי שיוכל להיפתח גם פנימה וגם החוצה, שם האטימה לא מושלמת ויש ניקוז. אף פעם לא היה לי וגם לא ראיתי מספיק מקרוב רכב עם גג אפטרמרקט, לכן מעניין אותי איך זה בנוי.
  8. הניקוז צריך להיות ב 4 פינות. אם הרכב חונה בשיפוע כלפי מעלה, המים לא יכולים לרדת דרך הניקוז הקידמי.
  9. לא, בנתניה. המורה פשוט שידרג את האפלאוז שהייתה על ק"מ גבוה. נקודה מעניינית, את הגרנד לאנוה אחרי שקנה הוא נתן לאשתו שתעשה הרצה כ 2000 ק"מ, לפני שהתחיל ללמד עליה.
  10. לא, זה עובד מצויין עם 0W-30.התקן העדכני B71 2302. תקן B71 2312 לא מאושר יותר לשימוש. בנוסף היום מאושרת גם צמיגות 5W-30 בתקן B71 2297.
  11. טוב זה אכן היה לא הכי ברור. בתקופה ששני הדגמים נמכרו במקביל, הישן היה עם המנוע החלש והחדש עם החזק. לפני שהגיע הדגם החדש, הישן הוצע עם שני ההספקים.
  12. לא צריך מק"ט. צריך לדעת שני דברים. אורך הבולם וכוח פתיחה. את האורך מודדים עם סרגל במצב הכי פתוח של הבולם. כוח פתיחה רשום עליו. לדוגמה 300N. עם שני המספרים האלו אתה הולך לחנות חלפים וקנוה זוג בולמים. או מזמין מחו"ל לפי דגם הרכב, יעלה יותר זול. חפש לפי Trunk shocks/Trunk lift supports + דגם האוטו.
  13. הייתה גם עם 92 כ"ס. בטח הייתה. תראה לי איפה כתבתי שלא הייתה? 😃 היא הייתה בשנים 2006-2008 עד שבמחצית השניה של 2008 הגיע הדור החדש ומאז הישנה נשארה עם 75 כ"ס ובדגם הכי פשוט. לגבי הורסיה עם קאמפשאט אחד, זה יהיה בפרק שלישי שאני לא יודע מתי יהיה לי כוח לשבת לכתוב 😏
  14. מנועים של ניסאן לא טובים יותר מהמנוע הספציפי הזה של רנו. אני מניח שהפלואנס מיד 2 היא עם 140.000 ק"מ ולא עם 40.000... הסיבות שקונים את הרכב שבנושא השירשור היא קילומטרז' נמוך מאוד, יד ראשונה וטיפולים במורשה. על זה הייתי משלם בכייף כמה אלפים מעל מחיר השוק.
×
×
  • תוכן חדש...