Jump to content

Buki

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    28,669
  • תאריך הצטרפות

  • Days Won

    4

Buki שיחק אותה בתאריך מרץ 31

התכנים של Buki היו האהובים ביותר!

מוניטין

162 טוב

אודות Buki

  • דירוג
    אחראי פורום טכני
  • תאריך לידה 14/10/1905

צפיות אחרונות בפרופיל

9,829 צפו בפרופיל
  1. אין שום דבר מוזר. פשוט לא הכרתי ולקוח זמן למצוא. מצאתי רק אחרי שהרצתי חיפוש באינטרנט וראיתי את התמונה שצירפתי פה.
  2. אפשר לפעול במגוון מישורים. לעשות שיערי ריענון אם יש לך כבר רישיון על ידני או לעשות השלמה אם יש לך רק על אוטומטי. להתפשר על גדול הרכב. להתאמץ ולארגן עוד 5000-7000 ש"ח שקונים לך רכב טוב יותר בהרבה, למשל לוותר על נסיעה לחו"ל בשביל זה. לקחת הלוואה. להתאפק ולא לקנות רכב בכלל, להסתדר בתחבורה ציבורים ופעם ב...לשכור רכב לסופשבוע. ללמוד קצת מכונאות ולעשות את הטיפולים והתיקונים הבסיסיים לבד מה שמוריד את עלויות האחזקה באופן משמעותי. אפשר לעשות הרבה דברים אבל לא כולם רוצים או מוכנים לעשות את זה רק בשביל לקבל אוטו קצת יותר חדש. יש רישון על אוטומטי, יש 10.000 ש"ח, רוצים אוטו קטן. מחפשים, מוצאים משהו סביר וקונים. זהו. לא כל אחד רוצה להפוך את זה לפרוייקט.
  3. שם זה שתי הידיות ליד. כנראה שבעוד ניסאנים זה כך אבל לא הכרתי מקודם את הסידור הזה.
  4. ובכן, היא נראית לא משהו. עיצוב לא מודרני, לא מיוחד, צרה מקדימה, כבדה למראה, פרופורציות מוזרות. בפנים גם לא משהו, מזגן עם ידיות פיקוד מיושנות ותריס מכאני שמעביר מסירקולציה פנימית ליניקת אוויר מבחוץ כמו במכוניות משנות ה 90. לוח שעונים זוהר בצבע לבן, מישהו בחברת הליסינג ניקה אותו בספריי סקאי שגרם ל"עננות" אבל זה לא קשור לרכב עצמו... האובזור סטנדרטי, יש בקרת שיוט והחישמול הרגיל. זה המחזור השני של אלמירה מהדגם הזה, לפני כן ב 2015 היה משלוח אלמירות ללא כל איבזור. המקום בפנים סביר, מעט צר בממיד הרוחב. מנוע 1600 עם 109 כ"ס שעובד עם גיר רציף. זו בערך נקודת האור היחידה באוטו, הביצועים טובים מאוד. הגיר הוא גיר רציף כמו שהוא, לא מדמה החלפות הילוכים, מחזיק סל"ד גבוה בעומס ותורם לרעש. יש פיצ'ר מוזר ביותר, כפתור O/D OFF על ידית ההילוכים כבו בתיבות פלנטריות. הוא גורם לקיצור יחס העברה ולבלימת מנוע משמעותית. מבחינת נוחות נסיעה - אין מתלים, כל סדק מורגש, אין שיכוך, יש תנודות מרכב, אין ריסון. בינוני ביותר במילים עדינות. במילים לא עדינות - על הפנים. באתי לתדלק, לא מוצא את ידית הפתיחה של פתח התדלוק. בסוף מצאתי, היא ליד ידית פתיחה של מכסה המנוע. לא ראיתי את זה בשום רכב אחר. לסיכום - לא. גם לא כתחבורה בסיסית "אחרי ליסינג" במחיר נמוך.
  5. אגב, לפני כשנה וחצי ערכתי "מבחן השוואתי" של ממש בין גטס לסיריון עם עם ירידה לפרטים הקטנים.
  6. Buki

    כניסה+הנעה לעומת הנעה בלבד?

    הקונספט הוא המחיר. נחסכת מערכת שעולה עוד כמה דולרים. עדיין אפשר לרשום במפרט שיש Keyless ויש כפתור התנעה מגניב... גם במכוניות עם Keyless entry בדגמים הפשוטים יותר אין את זה בדלתות האחוריות. אבל לפעמים אתה בא לרכב ורוצה לפתוח קודם דווקא את הדלת האחורית...למה לא עושים את זה בכל הדלתות? אם כבר אז כבר...אבל לא, לא עושים. יש אפילו מכוניות עם Keyless entry בדלת נהג והנוסע שמימין אבל בתא המטען אין.
  7. זה או שמראש מוציאים רישיון על אוטומטי או שמוציאים על ידני, אחרי זה נוהגים 5-7 שנים על הרכב האוטומטי של ההורים ואז כשעוברים לגור לבד ורוצים לקנות רכב, כבר לא זוכרים איך נוהגים על ידני וחוששים לחזור. כמובן יש יוצאים מן הכלל, באחוזים נמוכים. ההמלצה "עדיף רכב ידני כי יותר אמין ויותר חסכוני ואתה קונה באותו כסף רכב יותר חדש ויותר מאובזר" נכונה מאוד אבל תקפה (סתם זורק מספר) ל 5% מהשואלים.
  8. במודל 2010 אין גטס GLF כיוון שהחל מ 2010 אי אפשר היה יותר על פי חוק למכור בארץ מכוניות בלי ABS. אם יש, מדובר כנראה בעודפים שיובאו ב 2009 אבל עלו על הכביש ב 2010.
  9. במודל 2010 אין גטס GLF כיוון שהחל מ 2010 אי אפשר היה יותר על פי חוק למכור בארץ מכוניות בלי ABS. אם יש, מדובר כנראה בעודפים שיובאו ב 2009 אבל עלו על הכביש ב 2010.
  10. ב 207 ו С3 (הדגם שיצא ב 2009) יש גם מנוע לא מוצלח עם פוטנציאל גדול לתקלות וגם גיר לא מוצלח עם פוטנציאל גדול לתקולת...ושוב זה 1600 שעושה בשקט 1 ל 8 בעיר, למה צריך מנוע 1600 באוטו קטן? ה 1600 הזה זה אילוץ כי רק אותו שידכו לגיר אוטומטי. אם כבר אז עדיף 206 אבל הן כבר ישנות. ולגבי משפחתית 5 דלתות, אני מסכים איתך אבל במציאות זה עובד אחרת, נסיתי את זה. בסיטואציה דומה מצאתי למישהי פוקוס 5 לדתות יפה מאוד ובמצב מצויין אבל היא נפסלה משום ש"היא ענקית"...וזה עוד לפני שדיברנו על כך שיש בערך פוקוס 5 דלתות אחת על 100 פוקוסים 4 דלותות, אותו יחס גם במאזדה 3 ובעוד דגמים.
  11. יש כמה שירשורים בפורום שנפתוחו בתקופה האחרונה בדיוק עם השאלה הזו, תעובר בבקשה על העמודים האחרונים.
  12. Buki

    פורד קפרי - המוסטנג האירופאי

    זה לחלוטין עניין של טעם. אם אתה שואל אותי, אז הדור הראשון הכי יפה, השני פחות, השלישי עוד פחות. הם כמובן נראים יותר מודרניים מהראשון, אין ספק. אבל מודרני יותר, זה לא בהכרח יפה יותר.
  13. או. קי, בואו ננסה להציע רשימה חליפית. התקשרה אלי בחורה צעירה שרק לא מזמן הוציאה רישיון (על אוטומט כמובן, היום כבר נדיר שעושים על ידני), רוצה לקנות אוטו ראשון ב 10.000. לא מעניין אותה איכות, נוחות, ניהוג. רק שיסע. וגם, בשום מצב היא לא תקנה פוקוס או לנסר או B3 או רכב משפחתי VFM אחר. לא מתאים לסטייל שלה, גדול מידי ולא רוצה להיסחב עם זה. אז על מה ממליצים? קליאו 3? אחלה רכב שבעולם אבל אחד היקירים לאחזקה (טיימינג 3000 ש"ח), גיר לא הכי טוב ולא הכי אמין שבעולם, מנוע 1600 לא חסכוני שהיא לא צריכה. גם לא כזה נפוץ. יאריס שנת 2000 באמת אין מה לקנות, ישן הרבה יותר מידי. אני במקרים כאלה ממליץ על גטס (לא 2003 אלא 2009-2010 כשכבר היה ABS בכולן) סיריון 2008-9, אולי גם פיאסטה 2008-10. לא רואה כל כך אלטרנטיבות לרכב קטן, זול, אוטומטי, נפוץ (חשוב מאוד שיהיה נפוץ), זול גם לאחזקה וכזה שכל מוסך יכול לטפל בו ולא רק כמה מוסכים נבחרים. אם אתם מכרים עוד אלטרנטיבות, מוזמנים לרשום.
  14. זה מובן כי באמת לוקח כמה ימים עד שבועות עד שרכב חדש מתעדכן במערכת של משרד הרישוי, ז"א למשטרה יקח יותר זמן להפיק ולשלוח את הדו"ח. אבל לא מצויין כמה זמן אחרי תאריך הרישום הרכב מוגדר "חדש" לצורך העיניין. תודה.
×
×
  • Create New...