אל תישכח גם שכשמדברים על שמן מנוע , צריך לראות מה היצרן אומר לגבי איך הטיימינג מסתדר עם השמן , לפעמים שמן מנוע נקבע גם על בגלל הטיימינג וכל זה , לא רק בגלל חום , קור, משאבה וכאלה .יש כל מיני מאפיינים.
הוא לא יגיד לך למה, ואתה לא תדע למה. אפשר לנסות להעלאות השערות
מה שכן, אל תתפלא אם הוא שמר את זה בצד לפוזה להרשים בת זוג פוטנציאלית כזו או אחרת
אני לא אומר שזה המצב, אולי
ואולי גם מה שאמרו פה, אולי ניסו לתקן במשך המון זמן
כי לשמור את זה 4 שנים זה לא כלכלי בשום צורה
במידה ובסוף החלטת לייבא באופן אישי, תקרא על זה כמה שעות טובות, תתייעץ בפורום, שתימנע מטעויות שיכולות לעלות כסף (למשל: זמן אחסנה בנמל או במקום כזה או אחר בארץ)
בהצלחה