Jump to content

Jack457

  • הודעות

    677
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Jack457

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

15

מוניטין

  1. אבל רצית ספורטיבי, לא? מה הקשר ל"אינפיניטי/לקסוס/מרצדס/יגואר"? המחירים יורדים כי תיארת מודלים בסיסיים של יצרנים היי אנד, שעלויות האחזקה שלהם בשלב הזה (גם ביטוח ואגרה, אבל בעיקר טיפולים וחלילה חלפים) זה כמו לקנות רכב חדש כל 3 שנים. הרכב הכי ספורטיבי שהיה לי (מלבד חטא קטן שנשאיר בצד כרגע) היתה מיאטה ישנה עם כוחות סוס של דה שבו, שאני עדיין מתגעגע אליה.
  2. יש לך מפתח עקום יחיד ובמקום לקפוץ למנעולן ולעשות חדש לפני שהישן ישבר/יאבד, אתה רוצה לפתור את הבעיה באמצעות ביטוח? ממליץ על זה: LMGTS בערך משניה 0:50.
  3. יונדאי גטס בת 10 אלנטרה ואני לא מאמין שאני כותב את זה, 301 הרובוטית פשוט כי הגיר כלכך מזעזע שאנשים מוכרים רק להיפטר ושאר האוטו לא רע. אבל בסכומים האלה, פחות חשוב המודל ויותר האקזמפלר הספציפי שתמצא. סתכל מה יש פה בפורום. ועזוב "חסכוני". שום דבר לא חסכוני בעיר והנסועה שלך קטנה ממילא. לך על אמינות פרופר. כמו שיוליאן רמז, זו לא נסיעת פקקים אז ידני עדיף.
  4. קשה להבין למה אתה מתעקש לכעוס. עונים לך כאן אנשים עם ניסיון רב, בסבלנות ובפירוט, ואתה לא רוצה להקשיב. אחרי שהוא מבין את מצב הרכב והרצון שלך, השאלה "מה התקציב?" היא השאלה הכי רצינית שדיטיילר מתחיל ממנה, בדיוק כמו שפבל אמר, כי יש רמות שונות מאוד של שירות. האמירה "כמו חדש" היא בעלמא כפי שאתה מבין לבד, הרכב לעולם לא יהיה חדש שוב. בטח לא בפנים. אפשר לעשות המון דברים ולשלב ביניהם, ובמקום לבלבל לך את המוח בפרטים טכניים הוא שואל אותך מה התקציב, והוא יבנה סביב זה את הפיתרון הטוב ביותר שהוא יכול לתת. אם אין לך תקציב מדויק תן לו משרעת והוא יעבוד עם זה. או שלא, אבל אף אחד לא מתחכם איתך. אגב גם בתחום שלי כשלקוח רוצה פרויקט, השאלה השניה שלי היא "מה התקציב?" בכל מקרה שיהיה בהצלחה.
  5. Jack457

    רמת מיגון 77

    לא ממש מכיר את השירות, אבל האם כל הנתונים האלה נשלחים אליך או גם מועברים לחברה? אם זה השני, לא מפריע לך שחברה שאין לך מושג מה היא עושה בנתונים האלה יודעת בכל רגע נתון איפה אתה, באיזה שעה לא היית במיטה, לאן נסעת, באיזו מהירות, ואם אתה מעשן מרבלורו אדום או לייט? כדי לאתר לך את הרכב כל מה שהם צריכים זה מיקום נוכחי בזמן אמיתי שלא נשמר.
  6. אבל השאלה על הגיר חשובה. אני עוד זוכר בזעזוע את הסיפור על הגרנדיס או מה שזה לא היה לפני עשר שנים שעף לתהום עם משפחה שלמה בסיבוב בפוריה כי נוזל הבלמים כבר רתח הרפידות נגמרו לו ולא הצליח להאט. לכן בירידה ארוכה בהחלט לגיטימי לפני שאתה נכנס לירידה להוציא מ-D לשים ב-3, רק לשים לב לטורים. ולא להרבה זמן כי בלמים זה לא הדבר היחיד שמתחמם. אני עושה את זה אפילו בירידה של בית אורן. פיאסטה רכב קל, לא רואה בעיה שם אבל עקרונית... D זה לא האופציה היחידה. ובלי קשר, תחליף נוזלים ופילטרים. זה זול ושומר לך על הרכב.
  7. לא יודע למה אתה כה מפחיד את הבחור... אם אכן הטעו אותו, ואת זה הוא יברר במוסך המרכזי של מאזדה אחרי שיתחברו שם למחשב, יבררו ק"מ ויתנו לו תדפיס, יש לו זכות מלאה לבטל את החוזה ולקבל כל גרוש ששילם. יש לו גם זכות לתבוע פיצויים על בזבוז זמן ועוגמת נפש, אבל קודם כל לבטל ולקבל בחזרה את הכסף. מצרף כאן מתוך חוק החוזים:
  8. רכב משפחתי מעולה. לילדים זה שכל אחד במושב משלו ולא חולקים ספסל, יוצר מתחם פרטיות ויש הרבה פחות התעסקויות וכד'. וכמובן היכולת להתאים מרחק ומשענת באופן אישי. לא מבין למה יותר יצרנים לא לומדים מזה.
  9. אני לא יודע אם המסקנה הכללית נכונה, אבל צודק לגמרי בענין המיחזור. פולסווגן ממחזרים כיום 3600 סוללות בשנה... זו תצטרך להיות התפוקה היומית. וה$%#%^ הזה מתפוצץ אם בוחרים פשוט לאכסן אותם לנצח בהאנגרים ענקיים כדי לחסוך בעלויות. כמו סיביק ציין, כרגע המיחזור הוא ידני בלבד.
  10. באסה. אני מאלה שאוהב ידניות לא מסיבות תועלתניות. האחרונה שהיתה לי היתה ג'ולייטה. (והגולף כמובן). פחות מתאים לי ידני ברכבים גדולים. יצא לי לנהוג ברנו קאדג'ר ידנית והגיר לא סיפק שום ערך מוסף, להיפך.
  11. רכשתי ב-2017 רביעיה בארום BRAVURIS 205/70R15 והם נסעו מעולה כ-3 וחצי שנים עד ההחלפה. הם החליפו דאנלופ שהיו גרועים ביותר (לא זוכר דגם). ב-2020 לא מצאתי בארום במידות הללו והרביעיה הבאה פאלקן 310. אין הבדל גדול; לתחושתי הבארום עמידים יותר (יש לי כפליים פנצ'רים עם הפאלקון, אני נוסע קצת בשטח), בעיקר בדופן, הפאלקון אולי קצת מעודנים יותר בשיוט. שניהם סבירים בסה"כ. אם הייתי מוצא בארום בזמנו הייתי נשאר איתם.
  12. אתה שואל ברצינות? הלסת נשמטה כשכתבת "לסמוך עליהם" והמקלדת לא פרצה בצחוק. אם על הרכב שמוכרים לך לא ירוויחו - והם ירוויחו - על ה"השבחה" בטח ירוויחו. צמיגים סיניים. הסתרת פגיעות גוף ושריטות. נוזלים מהברז. תוסף אגרסיבי שישתיק את הרינגים ל-10K. מגבים שיתפרקו עוד לפני החורף. רק מה, עץ ריח תקבל א"א. איזה מודל זה בכלל שנמכר מעל למחירון, השבחה או לא? רוביקון משופר? מה פתאום? ובבקשה אל תגיד שאתה סומך על ה"בדיקה" שלהם ש"חוסכת" לך 400 ש"ח.
  13. ללא ספק. C4 והורסו. למה פסלה? אאוטלנדר לדעתי לא נותן את אף אחד מהדברים שאתה צריך, אם כבר הייתי בודק ניסאן אקסטרייל.
  14. ברשותי רנו קולאוס דור ראשון (2009) שמכל בחינה רכב מעולה. זה למעשה ניסאן אקסטרייל עם נגיעה צרפתית, ורנו באמת השתדלו. מרווח, יציב, נוח, חומרים איכותיים, מנוע די חזק, נסיעה נינוחה ולא מעייפת, היגוי מדויק מאוד, נהדר בשבילים (לא איתגרתי אותו יותר מזה), מתלים מעולים, ומלבד החלפות סבירות (משולשים, ציריות) כלום לא התקלקל עד היום, טפו טפו. מה שלא התרגלתי אליו ולא אתרגל אף פעם זה הגיר הרציף הארור. הוא מסרס את המנוע, דורש מצערת מאוד כבדה בהאצות ביניים, כבד ביציאה מהמקום. לפעמין אפילו נדמה שהוא טיפה מקרטע כשקמבקשים ממנו הרבה. בשיוט, הרכב חלום, ובאמת נותן הרגשה כללית של איכות. אבל אני נוסע בעיקר בצירים הרריים ומחפש התנהגות ספורטיבית יותר. האם יש דרך להדק את פעולת הגיר? יש לו תחזוקה בכלל? שמעתי דברים הפוכים על החלפת שמן גיר למשל. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...