Jump to content

Jack457

  • פרסום הודעות

    665
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

14 נייטרלי

אודות Jack457

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אתה שואל ברצינות? הלסת נשמטה כשכתבת "לסמוך עליהם" והמקלדת לא פרצה בצחוק. אם על הרכב שמוכרים לך לא ירוויחו - והם ירוויחו - על ה"השבחה" בטח ירוויחו. צמיגים סיניים. הסתרת פגיעות גוף ושריטות. נוזלים מהברז. תוסף אגרסיבי שישתיק את הרינגים ל-10K. מגבים שיתפרקו עוד לפני החורף. רק מה, עץ ריח תקבל א"א. איזה מודל זה בכלל שנמכר מעל למחירון, השבחה או לא? רוביקון משופר? מה פתאום? ובבקשה אל תגיד שאתה סומך על ה"בדיקה" שלהם ש"חוסכת" לך 400 ש"ח.
  2. ללא ספק. C4 והורסו. למה פסלה? אאוטלנדר לדעתי לא נותן את אף אחד מהדברים שאתה צריך, אם כבר הייתי בודק ניסאן אקסטרייל.
  3. ברשותי רנו קולאוס דור ראשון (2009) שמכל בחינה רכב מעולה. זה למעשה ניסאן אקסטרייל עם נגיעה צרפתית, ורנו באמת השתדלו. מרווח, יציב, נוח, חומרים איכותיים, מנוע די חזק, נסיעה נינוחה ולא מעייפת, היגוי מדויק מאוד, נהדר בשבילים (לא איתגרתי אותו יותר מזה), מתלים מעולים, ומלבד החלפות סבירות (משולשים, ציריות) כלום לא התקלקל עד היום, טפו טפו. מה שלא התרגלתי אליו ולא אתרגל אף פעם זה הגיר הרציף הארור. הוא מסרס את המנוע, דורש מצערת מאוד כבדה בהאצות ביניים, כבד ביציאה מהמקום. לפעמין אפילו נדמה שהוא טיפה מקרטע כשקמבקשים ממנו הרבה. בשיוט, הרכב חלום, ובאמת נותן הרגשה כללית של איכות. אבל אני נוסע בעיק
  4. לא רק זה, כל מה שקשור לתעשיית הרכב בארץ, ז"ל ברובה, מרתק. רכבי הספורט של קייזר אילין? מנועי האסקורט שהניעו את הסוסיתות? זיבר? ולה כל זה, מלבד האוטובוסים והאקזוטי, בעצם נעלם?
  5. Jack457

    שרשור רכישה פיג'ו 5008 2012

    קנית רכב נהדר, VFM מהטובים בשוק, ואחרי השקעה סבירה הוא כל מה שאתה מצפה. מעולה! יהיו "הפתעות" לא נעימות? נו זה פז'ו בן 10 שלא תיחזקו אותו אז כן, יהיו. לא אסון ביחס לתמורה.
  6. לא יודע איפה אתה גר, אבל חצי שעה ביום עם איזה חיבור לטבע -- ים, פארק סימפטי, בשעה שנעים בחוץ, יכול מאוד לעזור. אפילו בלילה כשלא חם. אני עברתי דירה באמצע התקופה וגר היום קרוב לשדות חקלאיים וסתם יוצא לשבילים כשאני יכול, סתם שבילי עפר בין שדות חרושים ודי מאובקים אבל עדיין שווה. אישית שונא לעבוד מהבית אבל זה לא בשליטתי כרגע. בימים כתיקונם הנסיעה לעבודה די נעימה לי, שומע מוזיקה, פודקאסט, חושב, אבל מודה שזו פריבילגיה כי אני כמעט אף פעם לא בפקקים, אחרת הייתי מת מזה (יתרונות הפריפריה). יתכן שהגוף שלך משדר מצוקה, הוא רוצה לזוז ולהתחבר לעולם ואתה לא נותן לו. הוא גם לא יודע איך לישון כמו שצריך
  7. סיוויק. אני יודע, גם אני לא הייתי מצפה דווקא מרכב שנחשב עדין יחסית, זה הרי לא אלמרה. אבל האיכות הבסיסית בשנות ה-90 היתה ממש גבוהה. גם להודות שהנסועה לא מטורפת, היא עושה אולי 10K בשנה.
  8. אמא שלי מתניידת ברכב בן 24. הרכב לא נתקע מעולם. אפשר לנסוע איתו עכשיו לאילת, להסתובב ולהמשיך למטולה. הסוד פשוט. מיום שנולד הוא מטופל הכי טוב שיש, נוזלים מעולים, חלפים באיכות גבוהה ומוסך שמכיר אותו היטב. מחליפה מצבר כשהטעינה יורדת, לא כשהוא מת. טיפולים מונעים כשצריך, טיימינג ואביזרים לפי המלצות, מערכת קירור הוחלפה יזום, רוב הצינוריות ברכב איך שהתחילו להתייבש, משולשים וציריות מקוריים כבר פעמיים. לא מושכים פלגים, לא דוחים החלפת צלחות. יקר? יקר! אבל התוצאה ניכרת. הרכב נוסע אגדה, רק המזגן קצת חלש, הוא נולד ככה. נגיד שהיא הוציאה על התחזוקה הזו עד היום 30% משווי הרכב החדש. אולי יותר. מבחינת
  9. שלום, בענין צמיגים. אני תמיד מחליף רביעיה אחת ל-3 שנים אבל הפעם נוצרה דילמה. הרכב נועל פאלקן ZE310 קוד מהירות 99V בני שנה. (המקוריים שהגיעו עם הרכב - הנקוק). בסופ"ש נקלעתי לאזור תעשיה בצפון וצמיג אחד נחתך תוך כדי נסיעה, כנראה מחפץ חד. טוטלוס. בפוקס הספייר לא היה איתי כי השאלתי אותו לחבר לנסיעה קצרה. הספייר הוא הנקוק בן 6 שזו היתה נסיעתו הראשונה. עסיסי ולא יבש (נמצא בתא סגור כל התקופה הזו). צלעתי לפנצ'ריה הסמוכה, בה הצמיג היחיד במידה שלי (ואותו קוד מהירות) היה farroad. לא היתה ברירה ולקחתי. כעת על הרכב 3 פאלקן, אחד פרוד. שאלה 1: האם מוצדק להיפטר מהפארוד החדש, לטו
  10. משהו שאני חי איתו. רכב מספיק חזק (173 כ"ס, בנזין 2500), סופר יציב על הכביש בכל מהירות וכל תנאי רוח, ישיבה נוחה בכורסאות סלון, מרווח מאוד, בלמים שעוצרים אוניה, חומרים באיכות גבוהה, בטיחותי, "נוסע פגז" כמו שאומר המוסכניק שלי שרואה אותו רק לטיפולים, נעים לעין. נפלא, נכון? גיר רציף. המצאה ארורה. במהירות שיוט, זה לא משנה, אבל כל דבר אחר כן. מהמטר הראשון לא בא לי טוב. תאוצות הביניים סבירות אבל רק סבירות. כבר שנתיים שאני לא נהנה מנהיגה. וזו מלכודת, כי הרכב כל כך טוב מכל בחינה אחרת ופונקציונלי ואמין, שהראש לא נותן להחליף. (ההיפך מאשר כשאני משמיש את הגולף הידנית 1400 אטמוספרית שיש לה אולי 35
  11. לא בולע הרבה צפרדעים -- אני מביא איתי את הנוזלים החשובים למוסך. המוסכניק הקבוע שלי, אני עובד איתו כבר שנים, רכב רביעי, מסכים לזה. עדיין שווה לו, אני לא מתווכח על חיוב בעבודה ולא מבקש הנחות. אני פריק של שמנים ונוזלי קירור איכותיים. נוזל בלמים, הידראוליקה, כמובן שמן מנוע. יש נוזלים אקזוטיים שאני לא טורח (שמן אקסל של TOD). מה שכן יש לי גם רכב באחריות, ובמוסך היבואן לא מוכנים לשמוע מזה שאביא בעצמי, גם כשאני עומד בכל התקנים של היצרן (לא בטוח שגם הם). הם שמים מה ששמים. יוצא שהרכבים שלא באחריות, במוסך כללי, מקבלים שמנים ונוזלים הרבה יותר איכותיים מאשר אלה שבאחריות, במוסך היבואן.
  12. מניח שאת המשולשים בדקת, אבל רק ליתר ביטחון... שיגע חבר ג"כ עם טויוטה.
  13. Jack457

    חדש בתחום השטח

    כנס לג'יפולוג, כמו שאתה רואה זה לא בדיוק המקום. יש לך הרבה אפשרויות, GV למשל עשוי מאוד להתאים, פראדו כמו שהוצע, פג'ארו קצר, אבל לפני שתגדיר צרכים, פרופיל שימוש וכו' אי אפשר באמת להמליץ. ההמלצה הכי טובה תהיה להשקיע בעצמך כנהג (קורס או השתלמות).
  14. רק להזכיר שההברידית הראשונה עם 4 מנועים חשמליים -- מנוע חשמלי לכל גלגל! -- יוצרה כבר לפני 120 שנה, ב-1900 במפעלי Löhner באוסטריה. המתכנן ונהגה הראשון היה אחד, פרדיננד פורשה. (נדמה לי שהוא גם הביא את הרכב לקונה הראשון באופן אישי) . הסוללה שקלה טונה וחצי, והיא (המכונית, לא הסוללה) עדיין התחרתה בכמה מרוצים. מנוע הבעירה הפנימית הוא הצלחה הנדסית כבירה, שמיישם עקרונות סופר פשוטים. אני עדיין מתפעל ממנו, אבל גם זמנו יגיע.
  15. רכב מיותר לחלוטין. יקר ללא הצדקה ולא מצטיין בכלום. הCRV לפחות נותן תמורה, על אף מחיר לא הגיוני גם הוא. ועדיין, עצוב לקרוא "נקודת התורפה הגדולה של הרכב היא יחידת ההנעה" כשמדובר בהונדה. אבל בראש אני עדיין עם הסיביק 1.6 הידנית שהיתה לי.
×
×
  • תוכן חדש...