Jump to content

KOOKE

  • הודעות

    315
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של KOOKE

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

57

מוניטין

  1. לא יודע מה בירר ואצל מי בירר פותח השרשור. כשל טכני ברכב כולל במנוע, כשלעצמו, אכן לא מכוסה בביטוח מקיף של אף חברת ביטוח ובצדק. אבל כל נזק אחר שנגרם לרכב לרבות שריפת הרכב או חלק מהרכב כתוצאה מהכשל הטכני או כתוצאה מכל אירוע חיצוני אחר למעט נזק מכוון (כמו הצתה שבעל הרכב עצמו גרם) יכוסה בכל חברות הביטוח במסגרת הביטוח המקיף. בעניין הזה גם אם מדובר במחדל ברור (אך לא בכוונה תחילה) של בעל הרכב זה עדיין מכוסה בביטוח. לדוגמה - לקוחה מהחיים - בנסיעה נדלקה נורית אדומה של היעדר טעינה ברכב בנזין רגיל - בעל הרכב המשיך לנסוע עוד כ- 500 מטר עד שיכול היה לעצור - בין לבין פרצה שריפה במנוע הרכב כי הסתבר שהאלטרנטור של הרכב נתקע ורצועת המנוע שהמשיכה להסתובב על הגלגלת התקועה עלתה באש בגלל החיכוך והציתה את מנוע הרכב ואת הרכב כולו - הנזק כוסה במסגרת הביטוח המקיף של הרכב. גילוי נאות - אני עו"ד העוסק בתחום הביטוח והנזיקין.
  2. KOOKE

    סולר מוזל - איפה יש?

    תחנת דלק סונול ב"מגדל סונול" רחוב דויד חכמי בתל אביב ליד המשרד שלי שברחוב ריב"ל. מחיר זול מאד לתדלוק סולר במזומן - תמיד יש תור של מוניות. אם אני לא טועה זה 5.60 ש"ח
  3. KOOKE

    רשמית: טסלה בישראל

    ראיתי אתמול טסלה לבנה עומדת לידי ברמזור צומת הסירה בהרצליה. הרכב הזה מחייב תוספת המחיר לצבע שונה מאשר לבן. בלבן לי היא נראית סתמית שלא לומר מכוערת...
  4. KOOKE

    רשמית: טסלה בישראל

    אני לא מחסידי הרכבים החשמליים ומעדיף את הרעש והצילצולים של מנוע בנזין בשרני במכונית שרירים מתאימה... אני גם לא מתחבר לעיצוב של הטסלה... עדיין כחובב מוטוריקה קשה שלא להתלהב מתאוצות כאלו במחיר כזה... עוד יותר לא ברור לי איך זה שדווקא בפורום של חובבי רכב יש המצקצקים בלשונם סטייל הדודות הפולניות למראה ההתלהבות מתאוצה...וואלה אפילו האמא של החבר של בעל הטסלה בסירטון התלהבה....
  5. היי בנצי אני כרגע עם 35". לצערי אצלנו בארץ לא ניתן לשנות מידת צמיג למידה שאינה רשומה באוטודאטה (הוראת הרישום של משרד הרישוי) ובכלל כמעט ואי אפשר לעשות שינויים- גם ההגבהה המותרת היא רק 50 מ"מ (כ- 2 אינצ'). בכלל משרד התחבורע (לא שגיאת כתיב..) החליט להתלבש על משפרי רכבים בכלל ועל משפרי ג'יפים בפרט, ניידות ועמדות ביקורת בכבישים וכל רכב משופר שלא על פי התקנות שמניתי , כמעט אוטומטית מקבל הורדה מהכביש. ארה"ב היא בהחלט ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות בתחום רכבי השטח (ובתחומים נוספים כמובן) וקהילת הג'יפאים ובמיוחד הארד קור בארץ פשוט מוריקים מקינאה מה אפשר לעשות שם חוקית... נ.ב. - רנגלר רוביקון לדעת רוב אם לא כל מבחני הדרכים במצבו כסטוק הוא נכון להיום הרכב עם יכולות השטח והעבירות הטובה בעולם כרכב סטאנדרטי כולל בהשוואה לרכבים הרבה יותר יקרים כמו מרצדס G. גם מי שמתיימר להיות המתחרה הישיר שלו בארה"ב - הפורד ברונקו החדש לא יגיע לרמת העבירות של הרוביקון בשטח מהטעם הפשוט שלפורד ברונקו יש מתלים נפרדים מקדימה.
  6. לא יודע לאיזה סירטון אתה מכוון אבל באף אחד מהם לא נגעתי בסף הדלת ולא בשום חלק מרכב אחר. בסירטון המים במדבר תושבת (הרסיבר) של וו הגרירה הנשלף גירדה קצת את החצץ וזהו
  7. רק כדי לגרות את התיאבון לרנגלר שתי דוגמיות למה שניתן לעשות עם רנגלר משופר: https://youtu.be/cBoVjVEx-Vo https://youtu.be/5NUc5d00lm4 https://youtu.be/4lcsI2GePHI
  8. לפי המחיר שציינת אתה כנראה מתכוון לרכוש רנגלר ברמת גימור ספורט קצר. אם אין לך ניסיון בנהיגת שטח הדבר הראשון שהייתי רוכש" זה קורס/ הדרכה אישית בנהיגת שטח והכרת יכולות הרכב שרכשת. אם אני לא טועה - הרנגלר ספורט מגיע עם צמיגי ברידג'סטון (70% כביש 30% שטח) - הייתי מחליף אותם לצמיגי חצי שטח/חצי כביש ראויים יותר כמו נניח BF מדגם KM2. אחר כך נוסע עם הרכב עם הצמיגים הראויים כמות שהוא ומבין יותר לעומק מה הצרכים ומה רמת העבירות שאתה מתחבר אליה ובהתאם לכך מתחיל לשפר את הרכב לאט לאט. בגדול השיפורים שאני הייתי שם לפי הסדר הזה (אחרי צמיגים): נעילת דיפרנציאל אחורי נשלטת (לא אוטמטית) פגושי ברזל ומגיני סף קיט הגבהה מיגון תחתית הרכב. מקומות מומלצים לרכישה והתקנה שמתמחים ברנגלר: מוסך השלושה בתל אביב (אבינועם או סמי) מוסך נשר תל אביב (קובי) "סופר ג'יפ" - יש שני סניפים חדרה ורחובות. לו אני בנעלייך, הייתי מותח מראש את התקציב ורוכש את רמת הגימור "רוביקון" - מגיע מראש עם כל מה שצריך לשטח ולמעט הגבהה לא תצטרך להשקיע כלום ברכב. אם תתקין את הרשימה של השיפורים שרשמתי יש מצב שבסופו של דבר תעבור בעלויות את הפרש המחיר בין דגם הרוביקון לדגם הספורט.
  9. כבעלים של רנגלר משופר מאאאד וכמי שקצת בקיא בשוק הרנגלרים בארץ אז: אתה קצת מגזים בתיאור. ברנגלר 2021 יש מספר דגמים ומספר מנועים שמשנים מאד את המחיר - היבואן הסדיר משווק רק את הרנגלר במפרט האירופאי עם מנוע 2 ל' טורבו בלבד. ביבוא מקביל/ יבואן זעיר - ניתן לקבל גם את הרנגלר במפרט אמריקאי - מנוע 3.6 ל' (לטעמי עדיף לרכב שאמור לנסוע בשטח) אן את אותו המנוע של 2 ל'. תכלס אכן שוק הרנגלר יד 2 מטורף ורוב הרכבים במיוחד אלו המשופרים נמכרים הררררבה מעל המחירון. ככל שהולכים אחורה בשנים הפער בין המחירון ובין המחיר שבפועל נמכרים הרכבים גדול יותר. למרות כל אלו לא מכיר מי שהוא שמכר/ או קנה רנגלר משומש סטנדרטי ללא שיפורים כלל ומהשנתונים האחרונים במחיר גבוה יותר ממחיר רכב חדש.
  10. גם הרוביקון שומר על ערכו בצורה טובה מאד ולרוב נמכר מעל המחירון. הרוביקון הוא הטוב ביותר לשטח כרכב סטנדרטי לטעמי הרוביקון גם יותר יפה ו"סקסי" מכל השאר אבל יחסית ללנדקרוזר ולצ'רוקי - איכות החיים בתא הנוסעים נמוכה יותר, רעשי רוח וכביש, ניהוג מעורפל וכו'. אני אישית בעלים של רנגלר משופר מאד לרמות עבירות גבוהות - הרכב מדהים בשטח ובאותה מידה גרוע בכביש. רוביקון סטנדרטי חדש זה עולם אחר לעומת שלי ואיכות החיים בכביש שופרה מאד אבל לא ברמה של שאר המועמדים. כמו שהציעו לפני תעשה נסיעת מבחן ותחליט בעצמך מה חשוב לך יותר ולמה אתה מתחבר יותר
  11. אצלי כמעט כל רכישת הרכבים הייתה לא הגיונית ובניגוד לדעת כל ה"הגיוניים" - החל ברכב הראשון שלנו ב- 1983 - אינונצ'נטי ולאחריה רשימה חלקית - אלפא סוד 1.5 ל' שלוש דלתות, סיטרואן ZX וולקן, משפחתית- סיטרואן BX, דיסקברי 1 בנזין, דיסקברי 1 דיזל, סאאב 9-5, ג'יפ סופה, אינפיניטי G37, רכב שטח ניסאן פטרול, ועוד גם כיום הרכב הראשי שלי לא הגיוני - רנגלר רוביקון משופר (מתכוון להעביר את הרנגלר לסטטוס של רכב טיולים בלבד ומחפש פרייבט דיילי לא הגיונית...) בקיצור השיקול העיקרי שלי ברכישת רכב זה מדד החיוכים גם בנסיעה וגם מלהביט עליו חונה...
  12. שנתון, קטגוריה, אמינות, סחירות וכו' לא רלבנטיים - אלה רק השאלה שבכותרת...כלאמר איזה רכב יש לו הכי הרבה כ"ס ביחס למחירו בגבולות התקציב שבכותרת. הכוונה לרכב סטנדרטי ללא שיפורי מנוע למיניהם.
  13. חשקה נפשי באחת כזו וזו הסיבה שירדתי מהעניין. פתרון יעיל יותר אבל הרבה יותר מסורבל ויקר זה מכונת אספרסו ביתית + ממיר מתח מתאים. ניסיתי עבד יופי אבל לא שווה את ההשקעה ומהר מאד המשכתי להסתפק בקפה בוץ
  14. אני תוהה אם זה בכלל אפשרי ברכב שנניח יש בו מנגנון של היגוי על כבלים (by wire)/ פיקוד חשמלי, מנגנון שאין בו קשר מיכאני בין ההגה ובין מנגנון ההיגוי.
  15. אכן מפלצת מטורפת אבל המחיר הזה נותר לתהות מי קהל היעד? עד כמה חובבי שטח אכן ירכשו כזה ובפועל ירדו אתו לשטח? יש סיכוי שהם חוזרים על טעות העבר והרכב יהיה עוד צעצוע לעשירים בלבד ומאפיין ראפרים בעלי טעם רע במיוחד? ראו הסרטון שמבהיר את כוונתי: https://www.youtube.com/watch?v=Gkd6zyOzeOw
×
×
  • תוכן חדש...