Jump to content

KOOKE

  • פרסום הודעות

    302
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

34 נייטרלי

אודות KOOKE

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אכן מפלצת מטורפת אבל המחיר הזה נותר לתהות מי קהל היעד? עד כמה חובבי שטח אכן ירכשו כזה ובפועל ירדו אתו לשטח? יש סיכוי שהם חוזרים על טעות העבר והרכב יהיה עוד צעצוע לעשירים בלבד ומאפיין ראפרים בעלי טעם רע במיוחד? ראו הסרטון שמבהיר את כוונתי: https://www.youtube.com/watch?v=Gkd6zyOzeOw
  2. מה שנשאר זה לחכות שנתיים שלוש ולקנות אותה בכ- 70,0000 עד 80,000 ש"ח בלי הריח של חדש...
  3. אתה צריך עו"ד שעוסק בנזיקין ומתמחה במיוחד ברשלנות רפואית יש כמה כאלו שהם גם רופאים בהשכלתם וגם עורכי דין. יש לי כמה שמות שאיני זוכר כרגע אפרסם מאוחר יותר כשאגיע למשרד. אני עצמי עו"ד שעוסק בנזיקין ונזקי גוף אך איני מתמחה ברשלנות רפואית
  4. ויכוח מעניין ועתיק יומין בתחום האודיופיליה מה ועד כמה זה משפיע על איכות הצליל. בכל מקרה לשאלת פותח השירשור - נראה שאתה לא צריך הגברה רב ערוצית והגברת סטריאו תספק את כל צרכייך כולל צפייה בסרטים. לי בכל אופן זה מספיק - מה שחשוב ברסיבר זה האופציות לחיבור כמה וכמה מקורות במגוון צורות כולל חיבור ל- WIFI וכן גם הסאונד - אני יכול להמליץ על רסיבר מרנץ סטריאו שנכנס התקציב לא תתאכזב: https://fuse.co.il/product/marantz-nr1509/?v=88588bacf0da
  5. ישנם שני גופים שאמורים לטפל באתיקה של מוסכים. האחד זה איגוד המוסכים והשני זה משרד התחבורה. למשרד התחבורה יש גם בית דין וסמכויות אכיפה - הטלת קנסות וכו'
  6. ייתכן וחברי לא ידע לנהל עסק אבל וזה אבל גדול בתרבות הצרכנית בארץ שלא הפנימה את האמירה העתיקה "מה שזול יוצא בסוף יקר" - אז אם תהיה ישר ויקר יותר מהמתחרים שלך בגלל תמחור ריאלי של עבודתך פשוט לא תהיה לך עבודה במיוחד בתחומים שיש להם הרבה היצע - רבים וטובים מבעלי הרכבים שגם לא ממש מבינים ברכב לא יהססו לטפל אפילו אצל מוסכי מדרכה אן "חאפרים" ללא רישוי רק בגלל המחיר הזול שלהם. שלא נזכיר בכלל את נדידת בעלי הרכבים אל מעבר לקו הירוק (כשניתן היה) לשם תיקון הרכב שם בגלל המחיר הזול. בתחום רפואת השיניים איני בקיא אבל גם שם מחפשים את הזול ואפילו נוסעים למזרח אירופה או מגיעים לרופאים מפוקפקים ורק
  7. אישית לא אוהב את הרעיון העומד בבסיס התוכנית - מציינים לשבח ומעניקים מדליות בטקסים מרגשים עד דמעות את מי שבסך הכל עושה עבודתו נאמנה...כאילו זה משהו יוצא דופן לטובה וראוי לצל"ש...הלוווו זה אמור להיות הסטנדרט. חוץ מזה, אנשים לא מודעים לעניין הכלכלי העומד בבסיס תיפעול מוסך...היה לי חבר בעל מוסך איש ישר והגון שכך גם עבד במוסך שלו...אבל הוא הודה בפני שפשוט אי אפשר להתפרנס בכבוד אם מנהלים את המוסך על פי חוק וביושר מוחלט והוא אכן סגר את המוסך. תפעול מוסך כרוך בהוצאות כלכליות שוטפות מאד כבדות מעבר להוצאות ה"רגילות" של שכירות ארנונה וכו'. יש תקנות שונות ורבות החלות על מוסכים שייש
  8. RZR זו חיה אחרת לגמרי - נטו לשעשועי שטח ולא טיולים. מחייב מנהלה ותכנון מסלולים שונה - מסלול מעגלי והגעה לנקודת ההתחלה על נגרר. מבחינת התקציב - משנת 2012 עד 2018 לא שונה הדגם- זה רנגלר JK עם מנוע 3.6 גיר אוטו' 6 הילוכים. אז אתה יכול לרדת בשנתון. אל תתייחס למחירים המבוקשים בלוחות - תופתע לאיזה מחיר ממשי תצליח להגיע במו"מ ממשי לקנייה. התקציב שלך מספק בהחלט. אני לא יודע מה רמת העבירות שאתה מתכנן לעשות ומה אופי הטיולים - תכלס בתקציב הזה יש לא מעט רכבי שטח ראויים - מיצובישי פאג'רו קינג, גרנד צ'רוקי, דיסקברי 4 וכמובן טויוטה לנדקרוזר. אם כי הטויוטה למרות שזה רכב מכ
  9. אם אתה מתכוון לטייל בהרכב משפחתי וגם לכלול לינה בשטח אז רק ארוך. כמו שציינת בצדק בקצר לא נכנס כמעט ציוד ולהכניס ילדים למושבים מאחור עם בוסטרים/ כיסאות דרך הדלת הקדמית זה סיוט. מעבר לזה הארוך הררררבה יותר נוח מבחינת שיכוך בשטח ובכביש. הארוך גם הרבה יותר סחיר הקפד לרכוש אקזמפלר כמה שיותר קרוב לסטוק (חלק גדול משפרים מגביהים וכו' ) משפיע על התנהגות הרכב ועל האמינות שלו - רכבים משופרים בכבדות מן הסתם עברו חיים קשים בשטח ובגלל עבודות הגבהה ושיפור לא איכותיות גם האמינות יותר בעייתית. אחזקה לא יוצאת דופן לרעה מבחינת עלויות למעט עניין צריכת הדלק הגבוהה מאד. אמינות- סבירה ומאד תלויה
  10. לא לטעמי ובטח שלא בצהוב. למרות שיש לה כביכול את כל הנתונים להיות יפה משהו לא מסתדר לי בעין - ייתכן ובמציאות היא יפה יותר.
  11. גילוי נאות אני עו"ד שעוסק בתחום הביטוח והנזיקין מה שנאמר מעלי נכון רק רוצה לחדד. ביטוח צד ג' של הנהג הפוגע מכסה כל נזק שנגרם לצד ג' (לך) ולא רק את הנזק לרכב כולל נזק תוצאתי אם אתה יכול להוכיח כזה. אז אתה בהחלט יכול לדרוש/ לתבוע את הכסף מהנהג הפוגע בלי חשש שכן חברת הביטוח שלה תכנס בנעליה תתגונן בשמה ואם תצלח בתביעה חברת הביטוח היא זו שתשלם. תצטייד באישור מחברת איי דיגיטל שיכלול : חוות דעת/ אישור שהנזק למחשב נגרם מחבטה אישור שהמחשב אינו בר תיקון שויי המחשב הזה כמשומש (אתה לא תקבל חדש במקום מחשב משומש) תביא איתך את המחשב הניזוק לבית ה
  12. גילוי נאות אני עו"ד העוסק בתחום הנזיקין והביטוח בעיקרון יש לך עילת תביעה נגד הגוף הממונה על הכביש בו נמצא הבור. בבית המשפט (גם אם זה תביעות קטנות) תצטרך להוכיח שאכן הנזק לצמיג שלך נגרם בשל הבור עליו נסעת. לכן אתה צריך אישור/ חוות דעת של מי שהחליף לך את הצמיג שהצמיג הקודם ניזוק בגלל נסיעה בבור. תוודא שאתה מצביע על בור ספציפי (אם יש כמה "בורות" ואתה לא יודע איזה זו בעיה) ותוודא שהבור המדובר אכן הוא בור משמעותי ולא הפרש של כמה סנטימטרים בודדים בגובה הכביש - הפרש גבהים כזה לא נחשב למפגע בעיני בית המשפט. בהצלחה
  13. העולם מתקדם זה אחלה אבל לא תמיד ההתקדמות היא לכיוון הנכון. הביקורות על תפעול מערכות בסיסיות של הרכב דרך מסך מולטימדיה מוצדקות לחלוטין. תפעול/ הגדרת מערכות מתקדמות שונות של הרכב דרך מסך המולטימדיה עוד איך שהוא יכול להבין ולקבל. אבל, למה לעזזל צריך כדי לתפעל פעולות בסיסיות ויום יומיות כמו בקרת אקלים, ניתוק סטרטסטופ, כיוון כיסאות חשמליים ועוד להיכנס למי יודע כמה מסכים ולשחק עם המולטימדיה...מסורבל מאד לתפעול ומאד מסיח את המבט והדעת מהכביש וכפועל יוצא גם סיכון בטיחותי ממשי. סיטרואן/פיג'ו נתפסו חזק לעניין השטותי והדבילי הזה ואותי זה משגע שכדי לכוון המיזוג בסי
  14. עלויות ביטוח ישפיע באופן מזערי. אתה אמור לקבל אישור על הדיווח למשטרה.
  15. ישה תיקון קל לעו"ד אמור להיות האינטרס להשיג את התוצאה המיטבית ללקוח שלו ללא קשר אם השכר הוא אחוז מסכום הפיצוי. על פי החוק עוה"ד רשאי בתיק של נפגע גוף בתאונת דרכים לבחור בשכר מוסכם קבוע מראש שאינו תלוי בתוצאה - חלק מעוה"ד אכן בוחרים באופציה הזו בעיקר כשמדובר בתיק בו הפיצוי הצפוי לא יהיה גבוה. בנוסף, בלי קשר לאופן בו משולם שכר הטרחה, עוה"ד גם רשאי לגבות מראש סכום שלא יעלה על 750 ש"ח + מע"מ לכיסוי הוצאות גלובאלי בתיק.
×
×
  • Create New...