Jump to content

itsik170

  • פרסום הודעות

    8,026
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

51 נייטרלי

אודות itsik170

  • דירוג
    כותב. הרבה.

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    קרית גת
  • מקצוע
    סטודנט

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. הגרסה הידנית הנוכחית נמכרת עם מערכות בטיחות חלקיות, מה מצב המערכות הגרסה שיובאה?
  2. סקודה העלו גם כמה יחידות של קארוק ידני ניסאן קשקאי וסוזוקי קרוסאובר משווקים עד עכשיו עם גיר ידני. קיה מציעים כיום את הסיד האצ'בק עם מנוע דיזל וגיר ידני.
  3. דגם שנועד למדינות מתפתחות, רוסיה ומדינות המפרץ, זכור לי שראיתי כמה וכמה כאלה גם בתאילנד, הדור הבא שלהם משנת 2015 היה למעשה ניסאן אלטימה המוכרת. הדור הקודם של הדגם שמצולם בתמונה שווק גם בדרום קוריאה תחת המותג סמסונג.
  4. התשלום הוא לא ישירות לקבלן אלא לבנק המלווה. זה קיים היום כמעט בכל הפרוייקטים של הבנייה - הכסף הולך לבנק המלווה והוא משחרר לקבלן כסף בהתאם להתקדמות בנייה.
  5. התשלום לקבלן כבר מובטח ונקבע בחוזה שנחתם באוגוסט 2019 מבחינת החוזה את יתרת התשלום הקבלן דורש באכלוס, אז אני מעדיף עד האכלוס לשלם כמה שיותר כדי לקבל תשלום ריבית נמוך יותר במשכנתא.
  6. אז שוב הקפצה. ביצעתי כמה שינויים במפרט הדירה שהקפיצו את המחיר הנומינלי שלי ל-1.11 מיליון (מיליון מאה ועשה אלף), המדדי בנייה עלו בצורה נמוכה מאוד. משבר הקורונה די השפיע, למזלי למרות שבפברואר התחלת לא הוצאתי לחל"ת ונשלחתי לעבוד מהבית פרט לשבועיים בחג פסח שהחליטו שיעבוד רק צוות מצוצמם, עד חודש יוני גם לא היה ביקוש לשעות נוספות, ולכן גם המשכורות היו די בהתאם. מחודש יוני אני עובד לסירוגין מהבית והמשרד, ההוצאות נמוכות כי כרגע אין בילויים ובימים שאני עובד מחוץ לבית אני מרשה לעצמי לקנות אוכל בחוץ. פעם אחרונה שטיילתי בחו"ל היה בינואר למיאמי עם המשפחה, שנה אחרי הפטירה של אבא שלי וממש
  7. יש שני סיבות למכירות הנמוכות של הפוקוס סדאן -גרסת הבנזין נמכרת עם מנוע חלש יותר ליומת ההאצ'בק והסטיישן - בנוסף בסטיישן יש לך עיצוב של "קרוסאובר" שמציע ערך מוסף, אין ספק שהוזלה של גרסת ה-1 ליטר או החלפתה בגרסת ה-1.5 ליטר טורבו ישפרו את המכירות - גרסת הבנזין זכתה לתמחור קלאסי לציי רכב בלבד והלקוחות הפרטיים כלל לא סופרים את הרכב - סובארו אימפרזה נמצאת באותו מצב וגם טלאקר לא הנחיתו כלל את הפורטה החדשה מאותה סיבה. -הרנו מגאן דיזל ביססה את עצמה בשוק המוניות עוד מימי הפלואנס, קיה סיד סטיישן דיזל נמכרה באופן נרחב למוניות מה שסלל להם את הדרך להגיע לציי רכב, דלק מוכרים פוקוס דיזל אבל לא
  8. אין לפיג'ו כרגע מתחרות. ברמת מחירים גבוהים יותר יש את וולוו S60 וסדרה 3 פלאג אין. בקטגוריה נמוכה יותר יש את פריוס פלאג אין. אבל עדין רוב הרוכשים יעדיפו קרוסאובר באותה רמת מחיר (אאוטלנדר, 3008, גרנדלנד).
  9. משאית/מסחרית הוא כלי שמייצר לך הכנסות ככה שאם יש תקלה והרכב במוסך אתה מפסיד כסף גם על המוסך וגם על עבודות שאתה מפסיד באותה תקופה, לכן הרבה יעדיפו כלים חדשים שיהיו עם פחות תקלות. כיום גם ככה רוב החברות קונות את הרכבים האלה בליסינג, ככה גם ההוצאות החכרה מוכרות במס ואחרי 3-4 מחליפים להם את הרכב. משאיות משומשות נמכרות בעיקר לעסקים קטנים. כיום גם יש חברות עם צי גדול שמחזיקים משאיות ישנות כ"רזרבות" במקרה שמשאית מסויימת נמצאת במוסך וצריך כלי חלופי או לתקופות שיש יותר עבודה שמצריכה עוד צי רכב, לרוב אלה יהיה משאיות עם ערך נמוך שהמכירה שלהם לא תניב תזרים גדול.
  10. הפאביה חזרה, אבל עדין לא מציעה תיקון סטייה מנתיב - מה שמאלץ את הייבוטן להתקין מובילאיי. כרגע האיביזה, הארונה והפאביה לא מציעות כלל תיקון מסטייה מנתיב גם כאופציה, מצד שני הפולו כבר מצויידת בתיקון סטייה מנתיב אחרי שבמשלוחים הראשונים גם הגיעו רכבים עם מובילאיי.
  11. האם עלו גם אוקטביה דיזל פרטיות מהדגם החדש? או שכמעט הכל הלך למוניות?
  12. והמחיר גם יותר זול מהפיג'ו המקבילה. אבל עדין יותר יקר מהאאוטלנדר המתחרה.
  13. לפחות העיפו את המובילאיי בשני הדגמים ה"היברידיים".
  14. itsik170

    מונית קופרה..

    לפני שבועיים ראיתי מונית סדרה 5 באיילון והתפלאתי איך הרכב הזה נמכר למוניות אחרי הכשלון שכבר היה להם בשנות ה-90. ה-GLC מסתובבת בקריית גת ושייכת לנהג של גט טקסי. בפייסבוק גם הסתובבה תמונה של מונית GLE קופה.
  15. כחיפאי זה פחות ישפיע, במיוחד שבשגרה היה קו נהריה - נתב"ג שפעל 24 שעות והיה די מוצלח. אבל לאנשים שגרים בטבריה, קריית שמונה, עפולה, נצרת, כרמיאל וכפרי הגליל יהיה הרבה יותר נוח להגיע לרמת דוד במקום לנתב"ג. כבישי הצפון עברו שדרוגים ומחלופים בשנים האחרונות - כביש 6, כביש 77, כביש 65. פחות חושב שמטוסים רחבי גוף יגיעו לצפון, לטיסות הטרנס אטלנטיות עדין יהיה משתלם לנחות בנתב"ג מבחינת נפח נוסעים ואני לא רואה חברות כמו בריטיש, אירופלוט או סוויס שטסות לנתב"ג מאירופה עם רחב גוף מגיעות עם רחב גוף גם לצפון. לגבי מחירים מחיפה, לפני משבר הקורונה ישראייר הציעה
×
×
  • Create New...