-
הודעות
11,071 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
28
הנקודות של discoTD5
כותב. הרבה. (11/14)
3.5 אלף
מוניטין
-
הסבר מפורט - https://www.bizportal.co.il/car/news/article/832702
-
הנסיון האישי שלי בנושא מעט שונה, פאג'רו Q ועוד דיזל ידני, התברר להיות נבלה שלא הפסיקה להתקלקל. אם הייתי קונה היום Q אז רק כרכב שני לטיולים בלבד. הקינג שהגיע ב 2001 כבר היה רכב מעניין מאוד, עם שלדה אחודה, מתלים נפרדים, תא נוסעים מפנק, אבל לא מגלה אמינות גבוהה. אם כבר יש התעקשות על פאג'רו - הייתי מחפש את הכי חדש שאפשר. שים לב שרכב מ 2005 ואחורה כבר מחייב שני טסטים בשנה, וטסט עם הרכב שטח זה אירוע לא כייפי בכלל. אז אם כבר הייתי מחפש הכי חדש שאני מוצא, גם אם מדובר בחריגה מהתקציב. לשבילי עפר הייתי מחפש פורסטר או XV מה שהיה מאפשר לקפוץ קדימה בשנים. אישית, מצאתי את המנוחה והנחלה אצל טויוטה, עם לנדקרוזר, לרכב שמיועד רק לשטח.
-
לא דומה להתנהגות של הנירו פלאג אין. כשהסוללה של הנירו מתרוקנת הוא הופך להיות רכב היברידי. הסוללות של הצ'רי / ג'אקו / BYD לא מתרוקנות אלא שומרות על 15% 20% טעינה. פשוט התנהגות אחרת לגמרי של מערכת ההנעה.
-
למיטב הבנתי יש את הפונקציה הזו בפלאגאינים של צ'רי (כלומר צ'רי וג'אקו) וגם בפלאגאינים של BYD (אריה ים אתה DMI, ואריה ים 5 DMI). אני לא מכיר הגדרה או מינוח טכני לנושא. פלאג אין הייבריד שיורי ?
-
אז אחרי 250 ק"מ עם ג'אקו 7 פלאג אין, גם כשנגמרת הסוללה הוא מאוד חסכוני. למעשה אין אף C-SUV שיותר חסכוני ממנו. אני מניח שהטיגו 8 פלאג אין שהושק ביום ראשון , וגם הטיגו 7 פלאג אין שיושק בקרוב - יהיו חסכוניים כמוהו.
-
בקיצור - נתקעתם ב 2020, עם הבנה של 2020 וזמירות של 2020. כשיש אלטרנטיבה חשמלית מלאה באותו המחיר, או אפילו יותר זול, המעסיק יעדיף לספק רכב חשמלי כדי להיות בטוח שהוא חוסך בהוצאות דלק. בניגוד לפלאג אין, בחשמלי מלא אין אלטרנטיבה וחייבים להשתמש בחשמל. מתי כן ציי רכב יאמצו את הפלאג אין, כשאין יישימות לעמדות טעינה בבתי העובדים, ויש ישימות לעמדות טעינה בעבודה. אז יהיה שיקול טהור בין פלאג אין לחשמל, עם יתרון קטן לפלאגאין בזכות היכולת לתדלק כאשר העובד לא מגיע לחניה בעבודה. מהצד השני, בניגוד לפלאגאינים שלפני חמש שנים, שברגע שנגמרה הסוללה אין עם מי לדבר, בפלאגיאנים החדשים - צ'רי, ג'אקו, BYD, הרכב משאיר תמיד רזרבות של חשמל בסוללה, ודואג לטעינה של הסוללה תוך כדי תנועה. כך שגם כשהסוללה מתרוקנת, הרכב נשאר היברידי עם צריכת דלק של 1:20 לSUV גדולים ושמנים. בהיבט הזה ציי רכב כן מאמצים את הפלאגיאנים החדשים. כלומר לא קומבינת מיסוי לציי רכב אלא חסכון אמיתי. ולכן אני משער שכ 50% מהפלאגיאינים החדשים שנמכרו בינואר הלכו ללקוחות מוסדיים, וכ 50% הלכו לפרטיים. נמתין ל @PriceDevil שיאיר לנו את הסטטיסטיקה.
-
מתלבט אם לקנות מרצדס E Class חדשה. או לקסוס ES
discoTD5 פרסם הודעה בנושא של new here בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מה באמת ההתייעצות או ההתלבטות? אתה רוצה מרצדס E. נקודה. תתחדש. הייתי ממליץ מאוד לתאם נסיעת מבחן על זיקר 001 אבל אתה לא רוצה אייפד עם גלגלים. גם אקספנג P7 נפסלת מהסיבה הזו. מה אנחנו יכולים לומר לך? לעשות נסיעת מבחן בסופרב חדשה? אתה הרי רוצה מרצדס. בקיצור, תתחדש. ה E קלאס היא מכונית משובחת. מבחן. -
יש כאן כמה דברים שצריך לשים אליהם לב. 1. האם באמת יש בהסכם המקורי סעיף ביטול השתתפות עצמית וביטול השבה לקדמות. שני הסעיפים יחד צריכים להיות מתומחרים, ואתם הייתם אמורים לשלם עליהם מדי חודש בחודשו. 2. במידה והסעיפים הללו קיימים, ואכן שילמתם בעבורם אז כן. יש כאן נסיון עוקץ, מהמגעילים שנתקלתי בהם. 3. לא משנה מתי השמאי בדק את הרכב. הרכב הוחזר לחברה כשהוא תחת סעיפי ביטול השתתפות עצמית והשבה, ובזה האירוע נסגר. 4. החברה יכולה לטעון לנזקים שהיה צריך להודיע עליהם במועד קרות הנזקים, ובגלל שלא הודעתם בזמן הנזק הוחמר ולכן דורשים מכם תשלום. אני בספק אם זה המקרה. 5. להמשיך עסקת ליסינג אצל ספק כזה זו טעות. ולכן עד שלא הייתי מדבר עם מישהו בכיר בחברה, שאומר לי בקולו "תשמע, טעות, יש לך ביטול השתתפות, אתה לא צריך לשלם שקל" לא הייתי שקט להיות בחברה ששולחת נציגים לפנות ללקוחות ככה. אם לא מתקיימת שיחה כזו, הרי שזה מונחה מלמעלה, וזו המדיניות המוכתבת של הנהלת החברה. לא הייתי רוצה להיות לקוח שלהם אפילו לא לדקה נוספת. עקרונית, ההשבה לקדמות היא הכנסה מטורפת של חברות הליסינג, על גב הלקוחות שהתפתו למחיר הזול בכניסה לעסקה, ולא הבינו שישחילו אותם באלפי שקלים בתום העסקה.
-
בטוח שהיית מגיע בנסיעה לסיבוב?
-
זה שאתה לא מבין או יודע את הסיבה, לא אומר שאין סיבה. מצד שני אנחנו בישראל, לך תדע אם הקבלן לא חופר בור, סוגר אותו וחופר שוב, וסוגר אותו וחופר שוב, ומקבל ככה תשלומים על חפירת בורות וסגירת בורות, וכל פעם שולח תמונה מזווית אחרת להוכחת עבודה.
-
איזה רכב הייתם בוחרים מתוך הרשימה בהתחשב בשווי מס?
discoTD5 פרסם הודעה בנושא של simplehuman בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לפחות שניים מהמספרים שדגמתי בשווי שימוש שגויים. לא בדקתי את היתר. הייתי מתחיל בצרכים ולא בשווי שימוש. -
הרכב מגיב לגז כמו שהבעלים מגיב למידע שמבקשים ממנו כדי לסייע לו.
-
לא נוהגים בניוטרל. נקודה. לא נהג מיומן ולא נהג לא מיומן. אף פעם. מי ישמע שאתם יורדים עם הרכב מפסגת ההימליה לעין בוקק על הייווי רחב, יש וארוך. רוצים לחסוך דלק - תוציאו מהבגאז' את כל הזבל שאתם מחזיקים שם ותנפחו אוויר בצמיגים ללחץ המומלץ.
- 22 תגובות
-
- 21
-
-
-
סיטרואן C4 spacetourer - הלך המנוע לאחר 92,000 ק"מ- הגיוני?
discoTD5 פרסם הודעה בנושא של מושיק22 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
פות"ש, מאוד יעזור לך אם תתייחס להודעות פרטיות. -
מאמר בביזפורטל על התארגנות יבואני הרכב עם חברות ליסינג, זה מה שניתן לומר, יש גם דברים שעדיין לא ניתן לספר. כאמור בסיפא - זה לא הסוף. https://www.bizportal.co.il/car/news/article/20012588
- 1 תגובות
-
- 1
-