Jump to content

discoTD5

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    8,962
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    5

discoTD5 שיחק אותה בתאריך אוגוסט 27

התכנים של discoTD5 היו האהובים ביותר!

מוניטין

530 מעולה

אודות discoTD5

  • דירוג
    אחראי פורום

צפיות אחרונות בפרופיל

8,666 צפו בפרופיל
  1. כרגע אין לו מתחרות. יש שמועות שהוא לא יישאר לאורך זמן ה'פלאג אין הייבריד' היחיד, אבל עד שלא נראה דגמים ומחירים, הוא כרגע לבד. הקרובים אליו זה הפריוס פלאג אין והאאוטלנדר PHEV המצויין. אם הג'אז או היאריס החדשות היו מגיעות גם בתצורת פלאג אין, הן היו שוברת את השוק.
  2. אין איוניק 'פלאג אין'. יש או היברידי או חשמלי מלא. דווקא זה שהנירו מציג משהו באמצע - זו גדולתו.
  3. רואים אותו בליסינג, למיטב ידיעתי במספרים יפים. אני מניח שמהסיכומים של סוף השנה ניתן יהיה ללמוד על ההצלחה. חברות עם open mind בתחום, בהחלט נהנות מהיתרונות של הרכב הזה עד תום. יש חברות שחישמלו חניונים שלמים לטובת הרכב הזה בדיוק.
  4. סוללה מורכבת מהרבה תאים. לא כל התאים הולכים יחד. אם הסוללה מגיעה למצב שהיא כבר לא מתפקדת, יש אפשרות לשיפוץ. סע לשלם עם הרכב ותהנה ממנו. כשתגיע למצב בו הסוללה לא תקינה, תשקול אז מה לעשות.
  5. שאלה מצויינת. עד שלא תביא חשמלאי לברר יישמות של חיבור חשמל מהארון הביתי שלך לחניה הפרטית - לא תדע. בבניינים מודרניים יש פירים שונים ולא תמיד התשובה היא שלילית. לפעמים זה אפשרי. חשוב לומר, הנירו פלאג אין לא צריך עמדת טעינה, אלא שקע עבה ויכול לקבל חשמל מהרשת הביתית. כשהוא היה אצלי, טענתי אותו עם כבל מאריך ייעודי.
  6. במסגרת שיתוף הפעולה עם car-pad הפעם סקירה על הקיה נירו פלאג אין. אתחיל מהסוף, הרחבה שלא קיימת אצלי באתר, הרכב נבחן אצלי באוגוסט השנה. הבחינה היתה אחרי שקיבלתי תמחור טוב בעסקת ליסינג, ואחרי בחינה מעמיקה של השפעת הרכב על השכר. לנירו פלאג אין שני יתרונות גדולים מאוד - צריכת דלק נמוכה עד אפסית אם מקפידים להטעין אותו והטבה משמעותית בשווי השימוש. הנירו פלאג אין הוא הרכב שישנה הרגלי שימוש בקרב לקוחות שלא חשבו מעולם להטעין את הרכב, ורכב חשמלי רחוק מהם כמו המרחק בין טראמפ לביידן. פתאום, יש להם רכב חסכוני, שאם יחברו אותו לשקע החשמל הביתי, הם יקבלו רכב אולטרא חסכוני. לקוחות
  7. במסגרת שיתוף הפעולה עם car-pad הפעם סקירה על הקיה נירו פלאג אין. אתחיל מהסוף, הרחבה שלא קיימת אצלי באתר, הרכב נבחן אצלי באוגוסט השנה. הבחינה היתה אחרי שקיבלתי תמחור טוב בעסקת ליסינג, ואחרי בחינה מעמיקה של השפעת הרכב על השכר. לנירו פלאג אין שני יתרונות גדולים מאוד - צריכת דלק נמוכה עד אפסית אם מקפידים להטעין אותו והטבה משמעותית בשווי השימוש. הנירו פלאג אין הוא הרכב שישנה הרגלי שימוש בקרב לקוחות שלא חשבו מעולם להטעין את הרכב, ורכב חשמלי רחוק מהם כמו המרחק בין טראמפ לביידן. פתאום, יש להם רכב חסכוני, שאם יחברו אותו לשקע החשמל הביתי, הם יקבלו רכב אולטרא חסכוני. לקוחות
  8. בוא נעשה סדר, כי ממה שקראתי כאן, לחלק מהמגיבים אין מושג קל במה שהם 'מייעצים' (ולא בפעם הראשונה). ראשית - היא יכולה, ואין עם זה כל בעיה. ניגשים לרו"ח, פותחים 'תיק' של עוסק פטור, ו...זהו. ההכנסה השנתית המקסימלית לעוסק פטור היא משהו כמו 100.0 אש"ח בשנה(100,491 ש"ח). מעל הסכום הזה ברמה השנתית זה כבר עוסק מורשה, שאומר גביית מע"מ ותשלומי מע"מ ועוד צרות - לא שווה בשביל נניח 110,000 ש"ח שנתי. מס הכנסה יכול לדרוש דיווח דו חודשי על ההכנסות, ובהתאם לבקש תשלומי מיסים. לזרום איתם. מומלץ לנהל ספר הכנסות והוצאות מסודר, אבל לא חייבים. פעם בשנה - דוח שנתי שיכין עבורך רו"ח (אתה
  9. בשיתוף פעולה עם עורכי קארספורום, אעלה לכאן מדי פעם תכנים שעלו / עולים בבלוג שלי שעלה לאוויר לפני קצת יותר משנה. בתאריכים 19.6 – 23.6 התקיימה בבאד קיסינגן בגרמניה, תערוכת ציוד שטח. על התערוכה שמעתי מדי פעם, אך מעולם לא הקדשתי לה זמן ומחשבה. כחודש קודם אני מקבל שיחת טלפון מחבר "מה אתה עושה ב 19.6? בא לך לקפוץ לתערוכת ציוד שטח בגרמניה?". עניתי שאבדוק, ולמחרת הוא הופתע לקבל שיחת טלפון "סגרתי טיסות, אני מגיע". עוד מהארץ נזכרתי בידידי דרור הראל, שעבר לגרמניה לפני כמה שנים, ומוכר באירופה ציוד שטח מגוון תחת השם "Genesis Import". מיד נשלחה אליו השאלה אם הוא שמע על התערוכה, ואם היא מומ
  10. בשיתוף פעולה עם עורכי קארספורום, אעלה לכאן מדי פעם תכנים שעלו / עולים בבלוג שלי שעלה לאוויר לפני קצת יותר משנה. בתאריכים 19.6 – 23.6 התקיימה בבאד קיסינגן בגרמניה, תערוכת ציוד שטח. על התערוכה שמעתי מדי פעם, אך מעולם לא הקדשתי לה זמן ומחשבה. כחודש קודם אני מקבל שיחת טלפון מחבר "מה אתה עושה ב 19.6? בא לך לקפוץ לתערוכת ציוד שטח בגרמניה?". עניתי שאבדוק, ולמחרת הוא הופתע לקבל שיחת טלפון "סגרתי טיסות, אני מגיע". עוד מהארץ נזכרתי בידידי דרור הראל, שעבר לגרמניה לפני כמה שנים, ומוכר באירופה ציוד שטח מגוון תחת השם "Genesis Import". מיד נשלחה אליו השאלה אם הוא שמע על התערוכה, ואם היא מומ
  11. ההשתתפות העצמית רשומה בפוליסה. יש לי פוליסות שמראש ביקשתי השתתפות עצמית גבוהה כדי להוזיל את העלות הפוליסה עצמה.
  12. משמעותי מאוד. הפורסטר (יחד עם הדאסטר הידני) הוא מהג'יפונים עם יכולות השטח הכי גבוהות.
  13. הלנדקרוזר שלפני המובילית למכירה? כמה אתה מבקש עליו?
  14. אני במקומך תובע את YNET שפרסמו את הידיעה הזו שעה לפניך אבל לא היו מספיק גברים לתת קרדיט... https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/ByCTylOOv
×
×
  • Create New...