Jump to content

לירון .ה.

  • הודעות

    224
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

לירון .ה. שיחק אותה בתאריך יוני 14

התכנים של לירון .ה. היו האהובים ביותר!

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    צפון
  • איזה רכב יש לך?
    כריזמה אייר 2002/יאריס 2005
  • תחביבים
    לבשל, טבע
  • מקצוע
    לוגיסטיקה

צפיות אחרונות בפרופיל

730 צפו בפרופיל

הנקודות של לירון .ה.

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

134

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. הסוף שמתי efficientgrip performance תוצרת פולין. ב 300 לצמיג.
  2. אם משהוא יכול לתת לי איזה לינק למקט הזה, ממקום שאוכל להזמין מחו"ל MD327127 שסתם EGR לכריזמה 2002 XMCSRDA1A2F013090 זה יעזור לי פחות טוב בעניין הזמנות מחול תודה!
  3. אנחנו בניין בן 8. 7 קומות שהקומה הכניסה זה 4 דירות גן. וקומה 5-7 2 דיירים בקומה. 2 מעליות, גינה די גדולה, גנן כל שבועיים, חדר משחקים, ניקיון פעמיים בשבוע משלמים 350 לחודש. זה נכון להשאיר רזוורות. לתחזוקה, ניקיון והחלפת קולטים בגג, שידרוג תאורת החניה והקומות ללד למשל שעשינו. וכן צריך ליפול על בניין נורמלי, שמח שפה אנשים ממש נחמדים ואין בעיות. והכול שקוף ויש דוח פעם בחצי שנה
  4. אם אתה מתכוון לנהוג במקומות נמוכים, כפי שציינת, לא רואה צורך בטוח בשרשר, אלא אם כן, זה תחליף לצמיגי חורף, במקרה שתגיע למקום בעל אחיזה נמוכה שצריך עזרה לזמן מה. אם ככה הייתי כן עושה מאמץ לקחת רכב עם הנעה קבועה לכל הגלגלים, יעזור באחיזה ובבטיחות. בנורווגיה יש אשכרה מקומות בחורף שאם נתקעים אפשר למות, עד שיחלצו אותך, לכן יש חשיבות לשרשראות ברכב. זה דוגמא לצמיג עם הנעצים שהייתי משתמש בו בחורף.
  5. אנסה לענות קצת מהניסיון שלי במשך 5 שנים בנורווגיה. קודם כל ודבר ראשון, אם מעולם לא נהגת בתנאי שלג וקרח, וזו פעם ראשונה שאתה מנסה, תברר טוב קודם עם עצמך אם זה משהוא שאתה מוכן אליו? ואת המסלול שאתה מתכנן. אם זה רק כבישים ראשיים שדואגים לפנות מהשלג, ומפזרים מלח לקרח, או לעלות למעלה בהרים, בדרכים ושיפועים קשים, שלא בטוח שהם מתוחזקים או אפילו סגורים בחורף. האם עברת קורסים במגרשי החלקה? 1. אני מעולם לא השתמשתי בשרשרת שלג על הרכבים שלי, רק בשימוש כלים חקלאים גדולים וכבדים. בדרך כלל משאיות כבדות משתמשות בשרשראות לשיפור האחיזה, והם מרכיבים אותן בסמוך לעליה שהם עולים. אסור לנסוע עם שרשראות על הכבישים, גורם להרס האספלט, ומגביל את מהירות הנסיעה שלך, ושובר לך את הגב. מה גם שאם לא הרכבת כאלו בעבר, לשים אותם במינוס מעלות בלי כפפות זה לא כיף. 3. צמיגי שלג הם חובה באזורים מושלגים, בנורווגיה יש לכל רכב 2 סטים. סט צמיגי קיץ,וסט לחורף(לפעמים גם מידה שונה אפילו). לי לדוגמא בסינכרו בקיץ היה רוחב 205, ובחורף רוחב 195. שהיה לצמיג יותר קל להתחפר בשלג ולהגיע לקרקע מוצקה יותר. לא יודע מה החוק באיטליה, אבל מניח שגם שם זו חובה באזורים ממש מושלגים. מה כן שלא הייתי בכלל חושב! לעלות על רכב עם צמיגי קיץ באזורים מושלגים. תאונה מובטחת!. אתה יכול לנסוע עם צמיגי חורף גם בקיץ, הם יותר מרעישים, ולוקחים יותר דלק, אבל מותר, לא להפך. יש גם צמיגי חורף עם דוקרני מתכת, כמו מאות נעצים קטנים ממתכת. זה טוב לשיפור האחיזה על קרח. הדבר הכי בעייתי בחורף זה קרח שחור. קרח שאתה לא רואה בגלל שהוא נמצא על האספלט. או שהוא מתחבא מתחת לשכבה של שלג טרי. אני אישית זה היה הצמיג שהשתמשתי בו בחורף. העדפתי יותר אחיזה על קרח, כנגד פחות אחיזה בשלג, ורעש בנסיעה. לכן חובה גם לביטחון שלך השכרת רכב עם הנעה קבועה לכל הגלגלים AWD. סובארו מצטיינים בזה, היו לי הרבה כאלו שם. בנורווגיה משלמים כסף בכניסה לערים עם צמיגים כאלו, על הנעצים. בגלל שהם הורסים את האספלט. 4. לנהוג 15 קמש יותר לאט בכל תוואי. להתרגל לבלום בעדינות, שמירת מרחק גדולה. שמירה על מומנטום בטיפוס בשלג, לא כדאי להיתקע באמצע עליה. להשכיר רכב עם הנעה לכל הגלגלים. לנסות לעשות קורס במגרש החלקה, לדמות אחיזה גרוע. נהיגה על קרח, זה כמו שמן! והכי חשוב, עם יש תנאים גרועים, לא נוהגים!
  6. מה שמגביל באמת זו אחיזת הגלגלים. על אספלט יש אחיזה טובה, לכן אין בעיה לטפס, לזנק בשיפוע די גדול. שמאיצים משקל הרכב הולך אחורה, ויש פחות משקל על הגלגלים הקדמיים. היה טריק שלמדתי בנורווגיה, איך לטפס בדרך גישה לאיפה שגרתי בחורף. דרך לא סלולה, בחורף זה לא משנה, בגלל השלג. היה לי את הסינכרו, שם אין בעיה, לתת גז, לא לפחד, ומידי פעם שמרגישים החלקה של הגלגלים, להרים את הבלם יד לשנייה, "מדמה" נעילה. היה לנו גם קיה שומה 1.6 ידנית, הנעה קדמית. כדאי להשיג יותר אחיזה בעליה, היינו עולים ברוורס, ככה היה יותר משקל על הגלגלים הקדמיים.
  7. שמע אני מחזק כל מה שאתה אומר ועוד!. נדיר היום שמנהל מסתכל על האנשים, ולא על הנייר קודם. גם אני עובד בלוגיסטיקה, לא הרבה שנים כמוך, קרוב ל 10. מתוכם ה 7.5 שנים האחרונות באותו חברה. אני באתי מרקע שונה לחלוטין מלוגיסטיקה, ההבדל שתמיד עבדתי עם הידיים ולא היה אכפת לי להתלכלך או לעבוד בתנאים שהם לא משהוא, העיקר לעבוד, להמשיך לנוע. במקום הנוכחי, היו לפני 2 אנשים בתפקיד, את שניהם פיטרו תוך חודש. אני הגעתי לשם במקרה כי היה לי כבר טיפה ניסיון בתחום(שוב העול במקרה, כי אני תמיד מאוד מסודר, ולא מפחד לעבוד עם הידיים). אחרי 2 אלו שפוטרו, קודם רואיינתי על ידי מנהל הרכש, והסמנכלית תפעול. ואז גם המנכ"ל רצה לראיין אותי אישית, לא רצה ליפול פעם 3. קיצר דיברנו שם על הכול חוץ מעבודה, על החיים שלי בנורווגיה, מה עשיתי שם, איך לגדול בקיבוץ, תחביבים. ככה שעה, בסוף הוא אומר לי, אתה לא נראה לי בכלל מחסנאי, אבל אתה אחלה בן אדם. אבל תשמע זה תפקיד קטן, משלמים קצת ואין אפשרות להעלות בעתיד. אמרתי מצויין איפה מתחילים. נעביר 7 שנים קדימה, השכר עלה, ולא פעם אחת, בונוסים היו כמה וכמה פעמיים, קיבלתי המון דברים מעבר לכסף. התפקיד שלי גדל ביחד עם החברה, כיום אנחנו הכי גדולים בתחום הפרויקטים שלנו בארץ, עובדים גם בחו"ל. יש לי כבר 2 עובדים, שלחו אותי ללמוד גם שנה ברופין, סיימתי ראשון בכיתה. יש לי עצמאות כמעט מוחלטת בעבודה, עובד גם עם פריורטי ברמה בין הגבוהים בחברה, עובד גם עם הידיים כפי שאוהב. עובד עם הרבה ממשקים שאת כולם למדתי לבד תוך כדאי. אין לי שום בעיה להחליף את כל הקניינים שלנו, גם כאלו עם תואר. גם ככה אני עושה הרבה רכש. המנהל רכש שלנו, הוא גם נטול תואר, רק ניסיון של 20 שנה בענף. ועדיין שם בכיס את כל אלו עם התארים. מה גם שהסתבר לי שהוא בין המדריכי קרב מגע הכי מפורסמים פה, מאמן גם בחו"ל. קיצר, ללמוד זה חשוב, למצוא משהוא שמאמין בכה זה יותר חשוב. חשוב ללמוד גם מה שאתה אוהב, ללמוד לעבוד עם הידיים. להיות חשוב לארגון שלך. בהצלחה
  8. לי הגיע סלון ב 2400 בלילה, במקום עד 1800. היה למובילים יום קשה ומחורבן, אז לא מכבים טלפון עדיין בישראל, אל תצפה לזמנים גרמניים. אני עובד בלוגיסטיקה הרבה שנים, בחברת פרויקטים גדולה, ועובד בכלל עם המון גורמים בתחום. צריך נשימה ארוכה
  9. גם אני כל הזמן(האמת כבר כמה שנים). אולי הגיע הזמן להחליף את הכריזמה שלי, כבר בת 19. מעכשיו 2 טסטים בשנה. איתי כבר כל החיים בערך. וכן כבר יש לה דברים שקשה למצוא, ראו שסתום egr שמחפש בנרות. אבל המנוע והגיר, טפו טפו עושים את העבודה, והרכב נוסע לכל מקום. אז לפני שנתיים אמרתי טוב, הלך להסתכל כל משהוא קטן ידני, פיאט פונטו, במודעה 80k ככה גם אמר הבעלים. נוסע לחיפה, לוקח 2 אוטובוסים, נכנס לרכב, רשום 180 אלף! קמתי, אמרתי תודה רבה. אחרי שבוע עשיתי טיימינג לכריזמה, אני יודע שעם רכב כמו שלי, אני די תקוע, למכור? זה כבר אין משמעות. רכב חדש לא אקנה, לא בנזין. נחכה כבר שהחשמלי יהיה רלוונטי. רכב משומש אחר לכמה שנים, די מייאש כל החיפוש. אז כן נקווה שתמשוך עוד כמה שנים בכבוד.
  10. גם חושב שהמחיר לא הגיוני לשסתום כזה. אצלי בכריזמה, גם מחפש שסתום להחליף. עלות מקורי 970 שקל. ההחלפה, במוסך יעשו לי ללא עלות, אם אמצא אחד.
  11. ההגה שלך לא ממורכז? במכון פרונט יכוונו לך את ההגה עלות? כיוון פרונט עולה 150 שקל עד 200, בזמן הזה גם ימרכזו את ההגה
  12. לירון .ה.

    מתקפת הקורבטים

    חונה אצלי אחת חדשה מול העבודה, מאוד רחבה, מזכירה פרארי, במיוחד מהחזית, אחור, במיוחד באדום.
  13. נפתר, התאים, כמה התאמות של ברגים, ועובד כמו חדש
  14. מצאתי דנלאופ touring r1, גם לגבי הגודייר אחפש גם. פלקון לא חושב שקיים ze 310 במידה הזאת, אולי ה 914 תודה
×
×
  • תוכן חדש...