Jump to content

לירון .ה.

  • פרסום הודעות

    65
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

לירון .ה. שיחק אותה בתאריך יוני 14

התכנים של לירון .ה. היו האהובים ביותר!

מוניטין

64 נייטרלי

אודות לירון .ה.

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    צפון
  • איזה רכב יש לך?
    כריזמה אייר 2002/יאריס 2005
  • תחביבים
    לבשל, טבע
  • מקצוע
    לוגיסטיקה

צפיות אחרונות בפרופיל

225 צפו בפרופיל
  1. עובדה אפשר, עבודה קשה, מתאימים לרמת חיים ועולים תוך כדאי. יש אנשים שמגיל צעיר מתכנתים בהייטק ומרוויחים הרבה על ההתחלה ובגיל צעיר. לומדים, עובדים, מתפתחים, אפשרי. גם שאין לך כרגע ילדים יותר קל לחסוך, זה הזמן. ולא, לשאלתך לא משלם הרבה, ההפך הרכב מטופל כמו שצריך ודיקנות כל חיו, לכן אין הוצאות רבות על טיפולים חורגים, כי זה מתחלק על כל השנים בשוטף. אם עכשיו הייתי מוציא 40000 שקל על רכב יותר חדש, זה היה 40000 פחות בחשבון בנק שלי. בסכום הזה אני יכול להחזיק את הרכב הנוכחי עוד הרבה שנים קדימה, בפיזור הכסף על השנים. ככה לא נכנס למינוס. לא לכל אחד זה מתאים, לי זה עובד.
  2. תקשיב לחוכמת ההמונים, הרכב שאתה רוצה לא יברח, עדיף לחכות למצב כלכלי יציב יותר. אין לך צורך בסזוקי, לבד, או אם בת זוג אפילו. סופר מיני בת 8 שנים, תחסוך לך הרבה כסף כרגע, ותוכל לרוץ איתה שנים קדימה. הרכב לא עושה את האדם, בינתיים תתיחס לזה כצורך להגיע לעבודה טובה, מה שכרגע אין לך. אני עם יכולת כלכלית לרכב חדש, נוסע ברכב של 3000 שקל על הנייר, כבר שנים רבות
  3. חכה שתגיעו לגיל 19 😅 זה תענוג רכב שמתבגר איתך, יש בהם משהוא פשוט ומקסים, משהוא ענב, יוצא לי במסגרת העבודה לפעמים לנסוע על מכוניות חדשות, ותמיד שחוזר לכריזמה, זה מרגיש לי נכון הבאסה הכי גדולה, אכן בטיחות, ויש בה ילד על בסיס קבוע... שוב משקיע בהרבה קורסים לנהיגה, ונוסע הכי רגוע. למכור... זה יהיה מאוד מוזר חחח. ורכב כזה לא מוכרים, למרות שיש המון הצעות מסתבר. רכב כזה בסוף נותנים מתנה למשהוא שידאג לה
  4. השאלה איך להחזיק רכב ישן, זו שאלה טובה. אני הזדקנתי עם הרכב. אני חושב שהמפתח הוא להקפיד על הטיפולים, עדיף להחמיר, אם הרכב מטופל באופן קבוע, אם חלקי חילוף טובים ומקוריים איפה שאפשר וחיוני, אפשר להשתמש ברכב יום יום בלי פחד, אני בודק שמן ונוזל קירור בדרך כלל לפני נסיעה ארוכה. מבצע הרבה טיפולים יזומים, לא תחזוקת שבר. מתעד הכול. מקפיד על ניקיון פנימי, שהרכב נקי מבפנים, ההרגשה טובה. מאיץ במתינות, לא מושך את המנוע אם אין צורך. כנל עם הבלמים, שומר מרחק, ואז,פשוט מוריד רגל מהגז. הרכב נועד לשרת אותי, ולכן אני מטפל בו. יש גם עניין רגישי אחרי כל השנים. משקיע הרבה בקורסים לנהי
  5. ואי אני צריך לעבור על הקלסר בבית 😅 בגדול עד היום במנוע ובגיר,לא נגעו. ב 10 שנים האחרונות, שופץ הסטרטר המקורי כ 900 שקל. שופץ מסרק הגה. 1800 שקל שופצו 2 מנגנוני חלון חשמלי אחורי, 600 שקל לאחד. הוחלפו קויילים, מקורי חישן חמצן קדמי מקורי, 1100 שקל, מחזיק כבר 9 שנים. מד סלד לא עובד, עזבתי את זה. בגדול הרכב עובד יפה וחלק. לא צריך להוסיף שמן מטיפול לטיפול. הוחלף ראדיאטור המקורי, לתחליפי. 1000 שקל. באותו הזמן הוחלפו כל הצנרת והברזים. מדובר על חיה שונה הבאדי שונה, רחב יותר. יותר יפה. הפנים שונה, מאחורה יש בלמי די
  6. כן, איזה רכב יש לך? האמת הכריזמה בנויה על הבודי של וולו v40. מיזם משותף במפעל של מ.א.ן בהולנד. אז הרכב לשנים שלו חזק ויציב. אבל כן בעתיד לא יהיה מנוסף מרכב יותר בטיחותי. העלות של בולמי מונרו הייתה 450 לאחד. הכריות 120. סט אטמי מצתים, 109 ליחידה. יש 4 כאלו. ההחלפה הזאת נעשתה אחרי 10 שנים. זה נעשה במוסך מורשה, הרכב מטופל במוסך יבואן כל חיו, זה המוסך, ובעל המוסך כל פעם משתגע ממה שאני רוצה לעשות.. חחח אבל בסוף הם אוהבים את הרכב. הרכב מטופל כל שנה, לא עובר 8000 קמ בשנה. תחזוקה מונעת, הרכב בגלל שכל כך הרבה שנים אצלי, אני יודע בדיוק מה נעשה ואיך.
  7. 1600 סמק 103 כ"ס תוצרת הולנד. באירופה יש גם 1.8 הזרקה ישירה
  8. עדכון אתמול הוחלפו 4 בולמים, שמתי מונרו מקדימה ואחורה, כולל כריות חדשות על הדרך הוחלף אטם מכסה שסתומים, ו 4 גומיות אטימה מצת לראש. יכול להגיד מהתרשמות מהירה שהבולמים החדשים עושים את הנהיגה להרבה יותר מוצקה ונעימה, הרכב מרגיש מוצק יותר, ופחות מתנדנד
  9. מצטרף גם מטפל בכל מה שקשור לחשמל ומיזוג אצלו כבר שנים. הרבה סבלנות, ידע מקצועי, ומחיר הוגן. פותר המון בעיות. מומלץ!
  10. לצורך נסיעה בעיר יאריס 2005 זה רכב מצויין.שעונה על שאר הדרישות בצורה מלאה. אם הבטיחות זה הפרמטר הכי חשוב, אז ב 15000 שקל, תחפש פיאסטה.
  11. ממליץ גם על יאריס דור ראשון עדיפות לדגם 2005/6 מ 2007 צורה שונה וגיר רובוטי. יש לי אחד כזה 2005 עם 60000 קמ. רכב פשוט וזול לאחזקה. אני מטפל במוסך יבואן. טיפול קטן 540 כולל. יתרונות: מרווח מבפנים, ישיבה גבוה. מנוע חזק, 87 כ"ס על 850 קילו. מאיץ חזק בעיר. מושב אחורי זז על מסילה, אפשר להגדיל תא מטען פי 3. המון תאי אחסון ברכב, רדיו מובנה עם מחשב דרך. נוח גם מחוץ לעיר, אין בעיה לנסוע גם בין עירוני מידי פעם, יציב ב 100. קל לחנות בכל מקום חסכוני בדלק חסרונות: 2 כריות אוויר בלבד, רכב מ 2005, פחות בטיחותי מרכב יותר מודרני. מזגן בעיר לא גיבור. ה
  12. לנו בעבודה יש אנשים שכבר יש להם פלאג אין מהליסינג. בינתיים עשינו שקע על הטיח עמיד למים עם חיבור 16a. הכנו כמה כאלו. והאנשים מטעינים את הרכב במשך העבודה. ויש להם 50 קמ חופשי על חשמל. מספיק לחלק מהאנשים שגרים בטווח. לעבודה זה חוסך הרבה. הזמינו גם עמדות, אבל הסידור שהכנו עובד מצויין.
×
×
  • תוכן חדש...