Jump to content

amosbmw

  • פרסום הודעות

    1,709
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

amosbmw שיחק אותה בתאריך דצמבר 24 2020

התכנים של amosbmw היו האהובים ביותר!

מוניטין

206 טוב

אודות amosbmw

  • דירוג
    Bosch diagnostic

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אני עוד בהתחלת העונה הראשונה וכמוך נהנה מאוד מהמכוניות, הדבר הכי מעניין בסידרה. יש קטע בטיול באפריקה שאליזבט מסבירה איך לתקן לנדרובר (דור ראשון כמובן) תקול, והיא אומרת שהיא הייתה מכונאית רכב בצבא. מאוד מעניין.
  2. הסמל עצמו לא מעניין וקל להחליף אותו. מה שצריך להטריד אותך שהמונה ק"מ שהוצג לך הוא אמיתי ולא מזויף. אם הבלאי במקומות שנוגעים (דוושות, הגה, כפתורים וידיות) נראה מתאים לק"מ יותר גבוה צריך לחשוד. תבקש לראות הסטוריית טיפולים שמאמתת את הק"מ המוצג לך באופן הגיוני (נסועה דומה בכל שנה אצל הבעלים).
  3. מי שמחפש מפוח, את השואב אבק קרשר שלי אפשר להפעיל בכיוון הפוך ככה שהוא מעיף אויר במקום לשאוב. מחברים את הצינור בפתח אחר. לא השתמשתי בזה בחיים. אני מסתפק ברמת הניקיון שמקבלים עם הזרבובית הארוכה מסט הרכב בשאיבה רגילה. לא התחלתי לצחצח עם מברשות. במילא אסור באיסור חמור לעלות למכוניות שלי עם סוג כלשהו של מאכל.
  4. amosbmw

    bmw e30

    אם המספר בפורמט הזה, לא מדובר ברכב ישראלי. ככל הנראה בשנת 1997 יובאו סידרה של קופה וקבריולט 325 מגרמניה, אין לי מושג איך. לכולן יש רישוי 87xxx87. כמובן שכמו כל רכב מיובא אין לדעת כמה ידיים עבר בחו"ל. זה לא בא להוריד משהו מערכו של הרכב. צריך פשוט להעריך אותו לפי מצבו. לוודא שיש מזגן ושהוא תקין.
  5. לפות"ש, אתה צודק. זה ברור שגם לא כדאי לעולם לעשות בדיקות דם, בדיקות קורונה, ובדיקות רפואיות אחרות. כי אם תעשה אתה עלול לגלות שיש לך סימנים של כל מיני מחלות שעולה כסף וזמן לטפל בהן. הרבה יותר טוב לא לדעת, ויותר זול ונוח לא לעשות כלום. אני מקווה שאף אחד לא ייקח את הפוסט הזה ברצינות 😃, בריאות מלאה לכולם.
  6. חבל על ה500 שח שלך. וגם תוספים זה מיותר לחלוטין.
  7. יש טעם לניקוי פיח בעיקר במנועי הזרקה ישירה שבהם הדלק אינו מנקה את שסתומי היניקה. יש סרטון אנגלי מעולה ביוטיוב שחבר פורום פירסם בנושא ומסביר את ההבדלים. תעשה חיפוש. אבל הדרך הנכונה לעשות את זה היא על ידי פירוק סעפת היניקה ועבודה עם התזת קליפות אגוזים. אם לא תרכוש את הציוד והידע בעצמך, אני לא מכיר מקום שעושה את השירות הזה בארץ. הניקוי שמשווק בארץ שעושים לך קסם בביקור קצר, זה חרטא בפיתה.
  8. כשעושים באוטו בילד למשל מבחן צמיגים קונים צמיגים מ50 מותגים. בשלב ראשון עושים מבחן מרחק בלימה. כל ה40 הנמוכים ביותר לא עולים לשלב השני, שבו בודקים את כל שאר הפרמטרים: אחיזה, רעש, צריכת דלק, ניקוז מים, התנהגות ברטוב, התנהגות ביבש ועוד כמה דברים. מעולם לא ראיתי שצמיג עלום שם, סיני או אחר, עלה לשלב השני. אז איפה התמורה לכסף בדיוק? אולי לדייק את המשפט במקום "אל תקנה צמיגים סיניים בייים", "אל תקנה צמיגים עלומי שם בחיים". ובכלל מומלץ לקרוא מבחנים מקצועיים לפני שבוחרים דגם צמיג מסויים, לא רק להסתמך על ייעוץ בקארזפורום.
  9. גם אני הלכתי לסיור מתוך סקרנות כלשהי. ברור שרכבי היוקרה החדשים יחסית משמשים נכים ולא את הצבא או משרד הבטחון. אין לי מושג על פי מה נבחרים דגמי הרכב אבל אולי הנכה יכול בעצמו לבחור רכב יקר תמורת תוספת תשלום כלשהי? אני התענייתי ברכב אחד, BMW E46 323i מודל 2000. צוין במסמכי המכרז מנוע אוכל שמן ותושבת גיר שבורה. היא הייתה יד רביעית ועל רישיון הרכב הופיע שם של אדם פרטי, והרבה יותר מוזר לי איך רכב כזה מגיע למכרז. מנוע אוכל שמן יכול להיות שסתום PCV תקול שזה שטויות אבל יכול להיות גם מנוע גמור. שקלתי לקנות אותה ב5000 שח, כי ככה יכולתי לצאת בלי נזק גם עם המנוע גמור. כל בעיה מכאנית אני יכול לתקן לבד
  10. צמיג מתוצרת עלומה זה לא דבר טוב מיומו הראשון. לשאלת פות"ש, אפשר להשאיר צמיגים כ5 שנים על רכב שלא חונה בשמש. בחו"ל מקובל אפילו תקופות הרבה יותר ארוכות. מעשית, ברגע שאני מרגיש ירידה באחיזה של הצמיגים אני מחליף אותם, אפילו שהצמיגאים אומרים לי שאפשר להשאיר אותם עוד הרבה. ואני מרגיש את ההבדל מיד עם הצמיגים החדשים. לא מסכים. תמיד תקנה את הצמיגים הכי טובים שאתה יכול למצוא, גם לרכב שהנסועה שלו נמוכה. אתה אף פעם לא יודע מתי זה יציל אותך, וזה יכול להיות ההבדל בין התהפכות רכב לתמרון התחמקות מוצלח.
  11. מה שאתה רוצה קיים.. אבל לא בארצינו. תעשה כמו כולם, מה שיגאל הציע, או תעבור לארץ אחרת.
  12. אוי ואבוי. אתה רוצה להחזיר אותנו לשנות ה60? באותה תקופה כמכוניות שעברו לבורר הילוכים ברצפה נחשבו למתקדמות יותר. BMW כבר ניסו את מה שאתה מציע בשנת 2002 עם הE65. אחרי זה הבינו את הטעות וויתרו על זה. אישית אני מעביר הילוכים לעיתים קרובות גם בנהיגה ברכב אוטמטי, ואני מעדיף להשתמש בידית ולא בפלאפים על ההגה. אני זוכר את זה משנות ה80. אוטובוס מרצדס 0303. זה הדהים אותי באותו זמן. אולי לאוטובוס זה טוב, אבל ממש לא נראה לי לרכב פרטי.
  13. הסיבה להחזיק את ההגה ב9-3 ולא ב2-10 היא שניתן לעשות את רוב הפניות בלי להוריד או להזיז יד אחת מההגה. כלומר, פניות ימינה עם יד שמאל ופניות שמאלה עם יד ימין. לעומת 2-10 שמהר מאוד משתמשים ביד רודפת יד. בטכניקה הנכונה אתה יודע במהלך הפניה כמה זוית הגלגלים שלך סוטה מהקו הישר, ויכול להחזיר אותם בהדרגה לפי התקדמות הפניה. כשמשתמשים ביד רודפת יד, המוח מאבד את הקשר עם זווית הגלגלים. ותודה לבן קולינס על ההסבר, מתוך הספר "how to drive".
×
×
  • תוכן חדש...