Jump to content

amosbmw

  • פרסום הודעות

    1,844
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

amosbmw שיחק אותה בתאריך אפריל 12

התכנים של amosbmw היו האהובים ביותר!

מוניטין

285 טוב

אודות amosbmw

  • דירוג
    Bosch diagnostic

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מה האופציות למשפחה עם 4 ילדים? לנסוע ב2 כלי רכב של 5 מקומות. ככה אני נוהג. לגבי מבחני ריסוק מאחור, וולוו הפסיקו למכור אופציה לשורה שלישית החל מהדור השלישי של הV70 ואמרו שזה לא בטוח מספיק. BMW מעולם לא נתנו אופציה כזו ל5 סטיישן מאותה סיבה. פיג'ו גם ביטלו את האפשרות ב308 SW דור שני. (מי זוכר את ה505 familiale?) נדמה לי שרק מרצדס השאירו את האופציה בE-class. במיניוואנים וSUV כולם נותנים את האופציה וזאת דרישה די בסיסית בשוק האמריקאי.
  2. אני מסכים שנהגים יכולים לנהוג שנים בלי לדעת כלום ושום דבר על דרך פעולת הרכב, והכל יהיה נפלא. אבל הדיון הזה מזכיר לי את המקרה של המשפחה שנסעה בגרנדיס ואיבדה את הבלמים בירידות מצפת, והתקשרו למשטרה. בסופו של דבר נהרגה כל המשפחה למעט ילדה אחת. או אלה שנהגו בטויוטה בארה"ב לפני עשור ונתפסה להם דוושת התאוצה, והסתכלו על השמשה הקדמית כמו סרט אימה ונהרגו. עם מעט יידע בסיסי, הנהג הראשון היה מנסה לשפר את מצבו עם בלימת מנוע, במקום להתקשר למשטרה. ונהגי הטויוטה היו מעבירים לניוטרל. לכן - לדעתי חשוב ללמד ולבחון לפחות על הקשר בין מנוע, גיר, הנעה ופעולות הנהג. גם שיעור קצר על בדי
  3. אולי זאת הבעיה, אתה נכנס כל פעם בזוית קצת שונה. יש רק זוית אחת שהיא הנכונה. מאיפה אתה בארץ? אולי שכן מהפורום יכול לבוא לעזור.
  4. אני לא חושב שיש כאן צורך בשום אמצעים טכניים אלא פשוט ללמוד את המידות של הרכב שלך. אם המקום שאתה עובר בו קבוע וסוג הרכב הוא קבוע, אתה צריך פשוט ללמוד את תנועות ההגה הנכונות. אולי תבקש עזרה מנהג מיומן שידגים לך איך לעשות את המעבר נכון. (כאשר אתה יושב לידו ורואה את תנועות ההגה). זכור לי לפני 30 שנה כשהייתי נהג חדש, והחניתי בבניין של ההורים שלי בין עמודים, הייתי עושה כל פעם טעות עם הפניית ההגה ומשפשף את צידי הרכב בקיר. כנ"ל גם אורחים ודיירים חדשים בבניין היו עושים קבוע את אותה טעות. אחרי שרכשתי ניסיון ולמדתי את התנועה הנכונה, הייתי חונה במשך שנים עם כל מיני רכבים בג
  5. פיהוק. ומתי מישהו ייבא את הGR Yaris?
  6. לבטל את רישיונות הרכב במשרד הרישוי. הפעולה אינה הפיכה. לכן תודיע לקונה, שאם תוך שבוע הוא לא מעביר בעלות, אתה מבטל את הרישיונות.
  7. אתה רווק לכן אתה לא מכיר שינויים בגודל המשפחה. במקרה שלי מכרתי רכב טוב כשנולד ילד רביעי, קניתי רכב 7 מקומות יקר, ובהמשך מכרתי אותו כי האחזקה שלו היתה יקרה וראיתי שכמעט לא נוסעים בתפוסה מלאה.
  8. מכיר את המשפט הזה ולא מבין אותו. אף פעם לא שמחתי למכור שום רכב ששירת אותי. (אולי למעט אחד, הרכב הראשון שקניתי בחיי, עבור ההורים שלי). באופן כללי אני מנסה להימנע ממכירת כלי רכב ומעדיף להחזיק אותם כמה שיותר שנים. הכי גרוע שנהגתי בו בעידן המודרני - פיזו 301 עם גיר רובוטי. כאילו תכננו אותו מאוסף החלקים הכי גרועים שיכולים להיות. אחרי שעה החזרתי אותו לחברת ההשכרה. לגבי הבלנו הראשונה, היא הייתה מסוכנת גם ביחס לתקופתה. הכרתי מישהי שנהרגה בכזאת. הכי טוב קשה לומר, אני נוהג במה שהכי טוב לי אבל זה לא יתאים לפרמטרים של כל אחד.
  9. amosbmw

    M3 צהובה

    זאת לא M3, זאת רפליקה.
  10. איך הוא הציל אותך? טבעת ומשכו אותך לסירת הצלה? 🤣 גם אני משתמש בזה המון, לכל כלי עבודה שצריכים באוטו: מלחם, גרניק, שואב. אבל זה עולה פחות מ100.
  11. ביקשתי את אישור התנועה הזמני בתור טלפוני, הפקידה הדפיסה לי והשאירה אותו אצל השומר.
  12. מבקשים את השובר מפקיד (היום בתור טלפוני). השובר תקף החל מתאריך ושעה מסויימים שביקשת. צריך לשלם אותו לפני השימוש אבל מועד התשלום לא משפיע. ניתן להנפיק 3 שוברים בשנה. אתה יכול לעשות את השני שיתחיל בדיוק 48 אחרי הראשון, אבל אם תכין את הראשון ליומיים שאתה פנוי זה יספיק לך. תקנה מצבר חדש מראש. צריך להחליף את השמן, אבל אפשר גם אחרי הטסט. אם הצמיגים הנוכחיים לא עוברים טסט תחליף לפני. את המכון רישוי לא מעניין כמה זמן לא היה טסט, כל עוד לא מופיעה מגבלה על הרישיון כגון "חייב בבדיקת מעבדה". הטסט שתעשה עכשיו יהיה בתוקף עד אוגוסט 2021. אם מדובר ברכב מעל 15 או 20 שנה צריך במהל
  13. רוב הפרסומים של ג'קים מתייחסים להרמה של רכב מהצד לצורך פירוק גלגלים. כשרוצים להרים גשר קדמי או אחורי כדי להחליף שמנים, צריך להכניס את כל הג'ק מתחת לרכב בזמן שהידית נשארת בחוץ. צריך לקחת את זה בחשבון כשבוחרים צורה של ג'ק.
  14. קראת את הביקורות לפני שהזמנת? נראה מפוקפק למדי.
  15. הבוקים no-name שנמכרים בכל מקום הם בסדר גמור. הכלי העיקרי שצריך כשמתמשים בהם הוא שכל. הג'ק עגלה הפשוט שנמכר ב100-200 ש"ח מתאים להרמת ציר של רכבים קטנים, לא כבדים, ושאינם נמוכים במיוחד. אני בספק רב אם הוא יתאים לסיינה. מציע שתיקח בהשאלה ג'ק כזה מחבר ותנסה. המדרגה הבאה של הג'קים היא בסביבות ה1000 ש"ח לג'ק פלדה, שיכול להיכנס מתחת לרכב יותר נמוך וכבד ולהרים אותו יותר גבוה. הבעיה של הג'קים האלה הוא המשקל הנוראי שלהם, מעל 40 ק"ג. ג'ק דומה מאלומיניום, עולה כ1500 ש"ח ושוקל כ-25 ק"ג, והוא כמובן המומלץ ביותר.
×
×
  • תוכן חדש...