Jump to content

Arielz2405

  • הודעות

    27
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

Arielz2405 שיחק אותה בתאריך יוני 20

התכנים של Arielz2405 היו האהובים ביותר!

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    Ibiza 20VT 2001 X2  Ibiza 20VT 2005 X1 Ibiza 20VT 2007 X1  Leon 20VT 2003 X2  A4 20VT 2002 X1 Polo Gti 20VT 2007
  • תחביבים
    צילום

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Arielz2405

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

206

מוניטין

  1. אם במרצדס עסקינן הבורדו הזו כמדומני הייתה עומדת לפני מעל 15 שנה ליד ביתי בשכונת קרית יובל בירושלים למשך כעשור שקועה בתוך האדמה ונראה שעברה להיות אותו מיצג רק בצפון כעת (אם זה אכן אותו רכב,כזכור לי כן) וG Class עם משהו שנראה כמו גלשן (יתקנו אותי במידת הצורך חובבי הגלים כאן) של שאנל ,כנראה כרפרנס לים כסף כי על פי האינטרנט השטות הזו עולה 7200$ לפני משלוח במידה ולא מדובר בזיוף
  2. האמת לא יודע מה הוא מתכנן ומה לא אבל נראה שהרכב במגרש Special Car בפתח תקווה,או אולי של אחד הבעלים. קיבלה סט מדבקות ראלי מסביב
  3. הפתעה מהיום ,פעם שניה שרואה בארץ באופן כללי H1 אזרחי ,נראה מצויין בלבן
  4. בהחלט,זה האוטו לפי הלוחית
  5. לנצ'יה בטא זגאטו שראתה זריחות בהירות יותר בחייה ואלפין A110S בצבע מעלף
  6. 2 במחיר אחד
  7. מטעמי שישי 964 טורבו עוצרת נשימה ובנטלי קונטיננטל מדגם ה Speed הנדיר למדי בישראל ובעל מהירות סופית מכובדת מאוד .
  8. מאורעות הסופ"ש-סופרה MK4 ,חלום רטוב של רוב הפורום כאן אני מאמין-שייכת כמדומני ללירי אלבג. ופנאמרה 970 GTS שהזדמן לי לעשות עליה סיבוב כנהג ולהתרשם שהיא בהחלט יודעת גם לכשכש בזנב ולצאת להחלקות מרשימות כשצריך למרות המשקל. בסוף היום זו עדיין גרגרנית עם V8
  9. הפתעה בדרך לטסט היום,Mercury Cougar Eliminator לצערי לא הספקתי לצלם תמונה מלפנים כי הגיע התור שלי אבל זכיתי להנות מהגרגור של הקוגרית הזו למשך שאר הטסט
  10. 328 E36 מקורית להחריד ו E46 קבריולט שלא אוכל להגיד עליה אותו דבר לצערי
  11. אם יש את ההזדמנות להציל מגריטה,הרי זה מבורך ברוכה הבאה לבית לזקנה בחבורה- קארינה 1995
  12. מקבץ ממתקים מהחודש האחרון האופל By far אחד הכלים היפים ביותר שיצא לי לפגוש בזמן האחרון
  13. מציאות מגניבות מהסופ"ש S3 בצבע צהוב,לדעתי יחידה בצבע שלה בארץ+ידנית. רפטור מהדור הישן והנדיר יונימוג ! וZ4 קבריולט עם גג קשיח,פעם ראשונה שרואה ונראה מעולה.
×
×
  • תוכן חדש...