-
הודעות
22 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
5
Shlommmiii שיחק אותה בתאריך אוקטובר 24
התכנים של Shlommmiii היו האהובים ביותר!
ספרו לנו עליכם
-
איזה רכב יש לך?
BMW 328I 1998
צפיות אחרונות בפרופיל
227 צפו בפרופיל
הנקודות של Shlommmiii
חדש בפורום (1/14)
188
מוניטין
-
אתה בטוח שלא מדובר במשקל כולל של 1.9 טון? בעיקרון הסטיישן צריכה לשקול טיפה פחות מ-1600 קילו משקל עצמי
-
רוב הפעמים כשיש בתי בולם סדוקים זה מכוניות ששמו שם כל מיני תושבות בולם קשיחות יותר/פלטות קאמבר שמבטלות תושבת בולם ונהגו בצורה פרועה, אני לא באמת מפחד מזה כרגע, במיוחד שעוד לא נגעתי במתלים והיא לא בכיוון לנהיגת התגרזנות כרגע. בפועל מבחינת שלדה הייתי רוצה ברייס תחתון של Z3 וברייס עליון של Garagistic (שהוא תכלס נראה חיצונית זהה למקורי מרכבי LTW) , מאחורה אולי אעשה חיזוק נקודות עיגון תת שלדה, מדובר כמובן בתוכניות לעתיד מאוד רחוק וזה לא בסדר עדיפויות בכלל כרגע.
-
חמישי שמח לכולם, בהמשך לפוסט הקודם אני החלטתי הפעם לתאר בעיקר את עבודת ההרכבה. החלטתי להזמין סט פנסים חדש מבית DEPO, הסט הנוכחי היה מאותה חברה לכן לא התעקשתי על להביא סט מקורי לבינתיים. הסיבה שהחלפתי את הפנסים זה מפני שהישנים היו סדוקים מבפנים בשני הצדדים וגם כי החלה עליהם קורוזיה על המעגל החשמלי כמו שציינתי באחד הפוסטים הקודמים. DEPO 444 1902 x 2 אנקדוטה קטנה לגבי פנסים של E36, ישנן גרסאות עם 8 פינים בקונקטור ויש גרסאות עם 7, ההבדל זה שהגרסאות עם ה-7 הגיעו במכוניות ללא מחשב דיאגנוסטיקה בדשבורד אלא שעון קווארץ פשוט (בארץ לרוב מדובר בדגמי 318). ברמת העיקרון עדיף לוודא שמזמינים את הסוג הנכון, מפני שבמידה ולהתקין גרסה של 7 על רכב עם מחשב, תהיה תקלת אור בלמים קבועה שתופיע במסך דיאגנוסטיקה, ולעומת זאת במידה ומדובר במקרה ההפוך אז הקונקטור לא יכנס בכלל. לפני ההתקנה ניקיתי מעט את הבתי פנס מהצד של הבודי בעזרת APC. לפני: \ אחרי: השלב הבא היה התקנת הטמבון האחורי החדש שהבאתי, הוא עבר צבע ברמה בסיסית, החלטתי להביא סט שלם של פסי הקישוט גם, לצערי הפסים הצדדים לא תואמים מפני שהם מיועדים לרכב עם מערכת חיישני רוורס, לכן אאצלץ לוותר עליהם ולנסות למכור. Bumper Side trim (51128135488/7) x2 Bumper Center trim (51121960725 FA1) Bumper Lower trim (Genuine 51121960727) עוד שינוי קטן שהחלטתי להכניס על הדרך זה להוסיף קצוות חדשים לאגזוז די דומים למקוריים שהזמנתי באינטרנט, לרוב אני נגד שינויים קוסמטיים אבל אני חושב שמקרה הזה הם מוסיפים וזה שינוי הפיך לגמרי. Exhaust tip ID 57mm x 2 (Aliexpress) לפני שהתקנתי את הפגוש האחורי שמתי בנדיבות חומר לאיטום חללים סגורים בתוך המסילות שלדה, החומר היה מבית Chamäleon GmbH (יש להם יבואן מצוין בארץ) החומר המדובר מאוד מזכיר שעווה והוא אמור לאטום את המשטח מתחתיו ולמנוע קורוזיה, הוא אף פעם לא באמת מתייבש עד הסוף ותמיד נשאר במצב כמעט ג'ל ואפשר לשים אותו עם ראש ספריי רגיל או עם צינורית לתוך חללים קשים להשגה. סביבת העבודה פרוסה ואנחנו מוכנים להתקנה: ניקיון קטן מבפנים לפני שסוגרים הכל: תוצאה סופית: שלב אחרון בהרכבה היה החזרת מגיני הפלסטיק של בתי הגלגל כפי שאתם רואים הם נראים במצב רע ומטונף, עשיתי עליהם מעביר זריז עם KOCH GS ולאחר מכן חומר לשחזור פלסטיקה שאני מת עליו בשם PS. עוד התקנה שהסתיימה לה: למי ששם לב שהטמבון יושב מעט בחוץ ולא מגיע לקו של הכנף, הייתי בטוח בהתחלה שמדובר בטעות התקנה שלי, אך לצערי ככל הנראה מדובר בטמבון מרכב שעבר נשיקה מאחורה והחליטו לשייף לו את הקצוות, לא הייתה לי דרך לדעת את זה במעמד הקניה של הפגוש, אני אתגלגל ככה תקופה עד שלא יצוץ איזה רכב לחלקים ויהיה לי כוח להתעסק, זה מהדברים ששמים לב אליהם רק בתור הבעלים של הרכב אבל בכל זאת מעט מציק לאחר כזאת כמות של עבודה. (מי ששם לב, מותקן ג'אנט אחר על הרכב, ארחיב על זאת בפוסט הבא ככל הנראה) חג שמח לכולם
- 58 תגובות
-
- 14
-
ערב טוב לכם חברים, פוסט כבד לפנינו היום (ממליץ לפתוח את התמונות על חלון מלא, הפורום מציג גרסה דחוסה) המשך עבודות בודי: מדובר בפעם ראשונה שהתעסקתי בעבודות בודי לבד לעומק, יצא לי בעבר לעשות תיקונים נקודתיים, והיה לי רכב שעשיתי לו צבע כללי בעבר (סיאט לאון 20VT 4X4), אבל לא יצא לי לעשות הרבה DIY, מדובר באמת בטבילה ראשונה והייתי עושה הרבה דברים שונה, על הרבה עבודות פה אני אצטרך לחזור בעתיד מחדש ובאמת למדתי הרבה כך נראתה האמבטיה ביום שהיא יצאה מפחחות וככה לאחר שטיפה ראשונית החלטתי לצבוע עוד מספר פאנלים חיצוניים וגם להחליף פגוש, יצאה עבודה סבירה, אולי בעתיד אחזור על הצבע מפני שכמו בכל מקום פחחות בארץ, יש פאקים (וגם בדיעבד לא עשיתי בלנד לצבע על הדלת, וכפי שחלקכם יודעים כמעט ובלתי אפשרי לפגוע בול בגוון של צבע מטאלי ועוד אחד שהיה בשמש) (כפי שאתם רואים החלון היה מפורק בזמן צילום התמונה, התעסקתי עם המנגנון של המנעול באותו הזמן) החלטתי לפרק את הפגוש האחורי, גם בשביל לנקות מאחורי אחרי עבודת הצבע וגם בשביל להתקין עליו מיגון פלסטיק חדש לפני אחרי על הדרך החלפתי את צינור הוואקום שמוביל מהבגאז' לשסתום באגזוז (כן, יש פה אגזוז מקורי עם שסתום!) Muffler Vaccum Hose (6mm ID) צבע בסיס נגד חלודה של HAMMERITE לאורך המפתן של הבגאז' היו שם כמה נקודות מעט בעייתיות ששייפתי, אם היה לי קומפרסור הייתי שם צבע בסיס אפוקסי 2K, ככל הנראה אחזור לשם בעתיד, אולי בקיץ הבא-עוד שנתיים בזמן הצביעה הבידוד של הצמה נפרם ואחד מבעלי המקצוע המוכשרים בסדנאת הצבע סגר את הבגאז' על הצמה, אני לא מפחד מעבודות חשמל, החלטתי לרענן הכל על הדרך. (ניתן לראות את הנזק באמצע) אחחח אין כמו שבת שמשית עם כיסא ים, בירה ומלחם (בילוי מאוד מפוקפק) ערכת עבודת החשמל הניידת הצנועה שלי וכעת ניגש לאקשן: עיטוף צמת החשמל עם סרט בידוד בד לרכב של TESA, בחרתי לעטוף את הבידוד בצורה חלקית בדיוק כמו שמגיע מהמפעל ולא בצורה מלא (האמת שיש היגיון, מקל על תיקונים מעט אולי?) רענון צמה בצד ימין ועכשיו צד שמאל עוד תמונות מרענון הצמה בצד שמאל תיקון צמת מכסה בגאז' בפלטפורמת E36 יש מחלה שבה הצמה של המכסה מתחילה להישחק ואז צצות תקלות מוזרות של אורות בלם ופיוזים שקופצים, הזמנתי צמה חליפית מבית Metzger (ההבדל בינה לבין מקורית חדשה היה 200 ש"ח בערך, אבל המקורית הייתה לאורך כל הבגאז' והצמה שהזמנתי רק מחליפה את החלק האמצעי משמע יותר רלוונטית במקרה שלנו) כך הצמה נראתה לפני התיקון (על הפנים): METZGER 2320013 Trunk Harness Repair Set תהליך ההתקנה (הפעם השתמשתי בקונקטורים נלחצים שהגיעו עם הצמה לעומת ההלחמה שעשיתי מקודם) סהכ יצא טוב, מאחר וכבר התעסקתי עם האיזור התקנתי בולמים חדשים למכסה תא המטען + אטם חדש BMW Genuine Trunk Weatherstrip 51711977050 Magnetti Marelli GS0 169 x 2 צביעה לבית מצבר בית המצבר נצבע בבסיס בוסטיק ולאחר מכן בצבע תואם מקור לרכב (Arktissilber Metallic (309, בסוף התברר שזה טעות מפני שבמוו צובעים פאנלים פנימיים בצבע מעט שונה ולא מטאלי, בעתיד אולי אשחזר לצבע הנכון, אבל סה"כ יצא אחלה לטעמי בראקט מצבר חדש BMW Genuine Battery Bracket 61218353010 צבע חיצוני לאמבטיה השתמשתי בצבע לתחתית רכב נגד אבנים מבית Würth ולאחר מכן בצבע תואם לרכב (ומסתבר שגם התחתית אמורה להיות בגוון השונה שדיברתי עליו) על האיזור הנ"ל אצטרך בוודאת לעבור מחדש בצורה מקצועית בשביל טקסטורה נכונה צריך להשתמש בקומפרסור ולא פחית וגם לא הסרתי את הבידוד הקודם, נראה על הפנים מקרוב, אבל זמנית זה יעבוד אני מנחש? אצלי לא משעמם
- 58 תגובות
-
- 22
-
אני חושב שניסחתי את עצמי טיפה לא נכון, הכוונה הייתה ש-WERA השתמשו בחומרים שהם מאוד פרימיום ועדינים יחסית למפתחות מומנט/ראצ'טים שהיו לי עד עכשיו (פלדת CRV), אז אני מרגיש שצריך להיות אפילו אקסטרה עדין איתו לעומת מפתח מומנט רגיל. וכן אל תדאג אני מכיר את העניין של האיפוס , הם הבייביז שלי. וכעת לנושא שלנו, הפתעות בשלדה בת 27: אנשים רבים היו בוחרים לא לכתוב על החלק הזה במטרה לשמור על תדמית של רכב "שמור", אני פהבוחר להראות את הצד האמיתי של פרויקטים כאלו. כאשר קניתי את הרכב ידעתי שיש מעט חלודה שטחית מאחורי המספר רישוי ובחלל של הגלגל ספייר, לא התרגשתי מזה יותר מידי במעמד הרכישה, אבל כמו תמיד עם חלודה "זה רק קצה הקרחון". בחורף הקודם יצאתי למילואים והרכב עמד חשוף לגשמים, לצערי הייתה בעיית נזילת מים בבגאז' שגרמה לכניסת מי גשמים שהחמירה מאוד את הבעיה שלנו, לקראת חודש פברואר המצב נראה בערך ככה: לא טוב, אבל לא מאיים יותר מידי. הצעד הראשון היה להוריד את בידוד הרעשים המקורי שהגיע מהמפעל, ישנן שתי אסכולות, אחת שאומרת להקפיא אותו עם קרח יבש, והשניה שאומרת שצריך להשתמש בפאן חום תעשייתי, הלכתי על האפשרות היותר אקזוטית של קרח יבש (בדיעבד עם פאן תעשייתי היה יותר קל כנראה). עיבויים מבחוץ בית גלגל ספייר לאחר הסרת הבידוד קצה הקרחון אמרתי כבר? ככל הנראה לאורך השנים הצטברו מים/לחות מתחת לאותו הבידוד ויצרו לנו פה משהו יופי טופי, החלטתי לקחת את הרכב לסדנא של בן ראובן ולרתך פאנלים חדשים היכן שצריך+לבטל את הספוילר שהגיע עם הרכב, ברמת העיקרון הבמוו הגיעה עם ספוילר מקורי שהיה עליו מק"ט במוו והכל, אך הספוילר הותקן ע"י היבואן ככל הנראה, בצורה מאוד מזעזעת עם ברגים קודחים (שכמובן גם החלידו), מאחר והספוילר עצמו היה גם סדוק החלטתי לבטל אותו וללכת על ה-GRANDPA LOOK. ריקבון שתוקן מאחורי לוחית הרישוי: *אזהרת תוכן - לא לבעלי לב חלש* (מבטיח שבפרק הבא תראו שהכל ייצא סה"כ מאוד יפה)
-
מערכת הקירור נבנתה מחדש בתצורה מקורית (ז"א החלטתי לא לעשות הסבה לוונטה חשמלית וכל מיני שטויות אפטרמרקט), יהיה עליה פוסט מסודר מתישהו בשבוע הבא אני מנחש
-
החלפת אטמים של ידיות חיצוניות מחלה של במוו באותן שנים זה אטמים סדוקים בידיות החיצוניות של הדלת, הייתי מתעד לפני/אחרי בשבילכם אבל הבעלים הקודם החליט פשוט לבטל את האטמים האלה במקום להחליף אותם, טעות חמורה שיכולה לגרום לכניסת מים לדלת והרס של רכיבים, הפעם החלטתי להזמין גומיות מסין ולא מקוריות מפני שמדובר בהפרש מחירים של 2000% לסט (שילמתי על אלה משהו כמו 10$), וגם כי עדיף שיהיה איזשהו אטם מאשר בלי אטם לפני ניקוי אחרי ניקוי תוצאה סופית (תכפילו ב-4) חיישני טמפרטורה באחד מחודשי הקיץ הפסיק לעבוד שעון הטמפרטורה בלוח השעונים, בתור התחלה החלטתי להחליף את זוג חיישני הטמפרטורה, באי36 יש חיישן ברדיאטור וחיישן מתחת לסעפת היניקה, החלפתי את שניהם לצערי תיעדתי בתמונות רק אחד הוצאת החיישן הישן זוג החיישנים אחד לצד השני חיישן חדש מותקן Radiator Temp Sensor (Febi Bilstein 21832) Double Temp Sensor (13621703993 / ERA 330778) לצערי התקלה לא נפתרה, לאחר המשך חיפושים התברר שהיה מדובר בפין שהתנתק בתוך הקונטור בלוח שעונים, לאחר סידור הקונטור השעון חזר לתפקד
-
שחזור תא כפפות כמו כל E36, גם אצלי תא הכפפות היה דפוק בצורה כלשהי, הכיסוי החיצוני שלו התנתק לחלוטין וצריך היה למצוא פתרון, כמובן שאפשר לרוץ לאתרי האינטרנט ולהזמין תא כפפות חדש מחו"ל אבל מדובר בהון תועפות וכרגע זה לא העדיפות בפרויקט שלנו. החלטתי ללכת על פתרון זמני ולהדביק בצורה יפה את הכיסוי של תא הכפפות ועל הדרך גם ליישר את מנגנון הנעילה שלו, בעלי ה-E36 ידעו על מה אני מדבר, לרוב תא הכפפות יהיה נפול ונוטה לזווית מסוימת, ועכשיו אני אפסיק לבלבל את השכל על הנושא המשעמם הזה, תיהנו מהתהליך! כפי שאתם רואים זה היה המצב הראשוני, לא אסתטי בכלל, אבל המכסה כבר מההתחלה יושב יחסית ישר, התחלה טובה! פירקתי את תא הכפפות, ממליץ לעקוב אחרי המדריך הבא: BMW E36 Glovebox Removal (gbnetwork.co.uk) לאחר מכן פרסתי הכל בצורה יפה על שולחן העבודה, הרבה יותר קל לעבוד מסודר השלב הבא זה המאני טיים! ניקיתי עם אלכוהול את הבסיס של המכסה ומרחתי עם אפוקסי של גורילה גלו, לאחר מכן קיבעתי הכל ל-24 שעות עם מהדקים קפיציים נראה מצחיק? מסכים, אבל זה עובד מצוין! תוצאה סופית, נראה סה"כ בסדר, החלק הפנימי שלא רואים היה יכול לצאת מעט הדוק יותר, מבחינתי אם זה ישרוד ככה עוד שנה-שנתיים זה יהיה פתרון מצוין, אולי יהיה לי כוח לחפש תא כפפות חדש מחו"ל בעתיד, לעתה אני יותר ממרוצה! (חדי העין ישימו לב שהעפתי את הכרית של הטלפון, היא אומנם הגיעה מהיבואן עם הרכב והיא תואמת תקופה, אבל הסלון נראה יותר טוב בלעדיה). עריכה: (יש לי שתי כריות מקוריות מהיבואן לטלפון ל-E36, אם מישהו מעוניין תשלחו לי DM) אחחחח אין על התאורת לילה הזאת סטייה מהנושא: התחדשתי באיזה כמה צעצועים מעניינים בשבועיים האחרונים, צריך לפנק גם את עצמי לא רק אותה. צעצוע ראשון, ראצ'ט נטען Milwaukee M12 2457-20 3/8 צעצוע שני: את היופי הזה מצאתי במרקטפלייס, לא שומש מעולם ולקחתי אותו בפחות מחצי מחיר חדש. הוא יצטרף בתור כלי שלישי לצי המפואר שלי של מפתחות המומנט שלי ויגשר את הפער בינהם (יש לי כרגע סיגנט 1/4 שמגיע ל -25NM ומפתח 1/2 שמתחיל מ-40NM, ה-C1 הוא בין 10 ל-50 ובדיוק מגשר לי על הפער). מרגיש מאוד איכותי אך בו זמנית מאוד מצועצע בשביל כלי עבודה, הגימור שלו עדין מידי לטעמי. מפתח מומנט WERA C1 1/2
- 58 תגובות
-
- 16
-
אני מודע לזה שהבוטיל אוטם לא טוב אחרי שפותחים אותו פעם אחת, אני לבינתיים לא מחליף כי אני יודע שאפתח בקרוב את הבידוד עוד פעם וחבל לעשות עבודה כפולה
-
לא האמת שאין לי איזה הכשרה פורמלית, בעיקר תשוקה לתחום. אני יחסית צעיר לעומת רוב החבר'ה שמשפצים רכבים בצורה רצינית אז אני מגיע בגישה של ללמוד מהפרויקט הזה, אני מנסה לעבוד כמה שיותר מול ספרות טכנית/מדריכי עבודה רשמיים (BENTLEY/HAYNES) ועם שרטוטים נורמליים, במידה ויש תיקון שהוא באמת לא סטנדרטי אני משלם מנוי חד יומי למערכת BMW TIS כדי לגשת למדריכי תיקון של היצרן הזמנתי שטנגות גומי חדשות! הידיות דלת שיגעו אותי, זה פרט כל כך קטן שגורם לרכב להרגיש כמו גרוטאה במקום רכב פרימיום גרמני, אני עוד לא התקנתי אותן והן מחכות בסבלנות בצד, לצידן אני מחליף גם את כל האטמי ניקוז העגולים של הדלתות, יהיה על זה פוסט מסודר בחודש-חודשיים קרובים אני מאמין.
-
אני גם עד עכשיו תיעדתי רק לעצמי בעיקר, החלטתי להשלים לפורום רטרואקטיבית את השנה האחרונה ומשם להמשיך בעדכונים 'לייב' תודה רבה כיף לשמוע
-
שלום לכם שוב! לפני שנתחיל בסאגה הבאה שלנו אני רציתי לשתף אתכם בחולצה שקניתי מ-Patina Research, היא תואמת מאוד את האופי של הפרויקט שלנו, ובהיותי חנון רכבי טורינג של שנות ה-90 הייתי חייב לרכוש אותה! וכעת לעיניינו, היום נדבר על סאגת המנעול מסיבה לא ברורה, באיזשהו שלב המנעול של דלת אחורית צד שמאל החליט לשבוק חיים, אך הוא לא סתם שבק חיים, הוא שבק חיים במצב נעול מבפנים ומבחוץ. מה עושים? ניגשים לעבודה ולעשות הערכת נזקים דבר ראשון שעשיתי זה לפרק את המושב האחורי ולאחר מכן לפרק את הדיפון מבפנים (משימה מאתגרת אם רוצים להשאיר הכל בחתיכה שלמה, כמו שאמרנו , הסלון של האי36 ידוע בכך שהוא ממחזר את עצמו) דבר שנורא שימח אותי זה לראות שהדיפון לא סדוק ובלי קליפסים שבורים, הספוג האחורי שלם ובכללי הוא במצב טוב, רובם בארץ במצב מאוד עגום עקב המון חיטוטים בצורה לא עדינה, בלי קשר הכנתי בצד קליפסים חליפיים לעתיד, הם די זולים ונראה לי שנוריד פה דיפונים עוד המון פעמים, כדאי שיהיו לנו ספיירים. במבט ראשון על הדלת נראה שמעולם לא פתחו אותה עקב המצב המצוין של סרט הבוטיל ומה עושים עכשיו אתם שואלים? אני בעצמי לא ידעתי המחשבה הראשונה הייתה לנסות לפתוח את המנעול ידנית, אבל הוא עמוק מידי בתוך הדלת בכדי לגשת אליו ידנית, לאחר פשפוש בפורומים התשובה של הרוב המוחץ הייתה פשוט לקדוח חור בקוטר כמה ס"מ בתוך הדלת בכדי לגשת למנעול. מבחינתי זאת לא אפשרות! אני לא הולך להשחיט דלת בשביל זה, אני החלטתי ללכת אל הלא נודע ולשלוף את האקטואטור מנעול מלמעלה מהחריץ של החלון, מה זה אומר מבחינתנו? פירוק הזכוכית הראשית, מסילות חלון, כל הגומיות של הדלת, פסי קישוט של הקורות, חלון משולש בצד ומנגנון הרמת החלון (בעיקרון להשאר עם דלת ערומה) לא משימה בלתי אפשרית, אך בהחלט מעצבנת מאוד כשיש לי מגילה אין סופית של משימות אחרות ברכב הזה ובנוסף זאת עבודה עם פוטנציאל נזק רב כשמדובר בחלקים ישנים דיאגרמה חלקית של מה שנצטרך לפרק (מסומן במספרים) מתחילים בפירוק, אין דרך חזרה. חלון ראשי, גומי עליון וקורת B מפורקים, אני לא ארחיב על התהליך כי יש אין ספור מדריכים שנכתבו לאורך ה-30 שנה אחרונות דלת ערומה לחלוטין, כולל החלון הקטן והקורה התומכת שלו, אין כלום בפנים. בהחלט מראה מוזר! בזמן שהכל מפורק החלטתי לתת ניקיון קטן מתחת לגומיות, זכרו! בשביל למנוע חלודה צריך לנקות גם איפה שלא רואים אטקואטור המנעול הישן מפורק, עשיתי את זה בעזרת מברג שטוח ארוך מאוד מהצד+מברג שטוח ארוך מלמעלה אני בעצם הרמתי את האטקואטור מתוך המנעול עצמו, כמובן שהדלת ישר נפתחה בקלות, ואנחנו זכינו בניצחון אדיר! מה הניצחון? לא השחתנו דלת מקורית נקיה (אומנם פי 10 עבודה וזמן) פתחתי את המנגנון הישן מתוך סקרנות, מדובר באמת בפשוט סולונואיד מטופש שיודע להזיז את השן נעילה של המנעול קדימה/אחורה האקטואטור החדש! החלטתי לבחור בקונטיננטל מפני שהם ייצרו את החלק הזה גם במקור, משמע השגנו חלק OE אמיתי מעבר לכך, הייתה התבעה על החלק של תאריך ייצור פברואר 2024, משמע נפלנו על חלק באמת חדש לגמרי ולא משהו שישב על מדף איזה חצי עשור במקרה הטוב ההתקנה הייתה יחסית קלילה בסדר הפוך מפני שהייתה לנו גישה למנגנון מלמעלה, אין מה לספר יותר מידי Continental 406-207-002-003V ניקיון קטן לגומיות בעזרת KOCH GS ולאחר מכן מעבר עם KOCH PS נקי ומוכן להתקנה מנסה לנקות איפה שאפשר תוך כדי ההתקנה כדי לתת עוד שנות שירות לחלקים האלה על הכביש וכדי שהכל יישב כמה שיותר ישר וללא נזילות עשיתי צבע חדש למסילת החלון החיצונית מפני שהיא נשרטה מעט בזמן תהליך ההוצאה, כמעט ואי אפשר להמנע מזה, השתמשתי בלכה מאט כדי להתאים אותה לשאר הקורות החיצוניות ממליץ לעטוף אותה בנייר ניילון נצמד בזמן תהליך ההוצאה וההכנסה בכדי למנוע נזקים, כמעט ובלתי אפשרי לשלוף אותה מבלי לשפשף אותה. הגומיה התחתונה של החלון (מספר 2 בשרטוט) ניזוקה בתהליך הפירוק לכן הזמנתי אחת חדשה, למען האמת היא לא נראית שונה משאר הגומיות משמע הרכב באמת לא ראה הרבה שמש יחסית BMW Genuine Window Guide 51341960901 ניקיון קליל לחלון לפני ההתקנה, התרכזתי בעיקר בחלק הפנימי כדי לשמור על הגומיה החדשה וגם כי אני לא יודע מתי פעם הרבה תהיה לי גישה לשם הכל מותקן בחזרה, ונראה מצוין וישר כאילו לא התעסקו, רק שהפעם הדלת גם נפתחת ותקינה בפורום כמובן זה נראה כמו עבודת ערב קלילה, אולי גג שתיים, בפועל כל הדרמה הזאת לקחה כמעט חודש, גם בגלל עבודות אחרות שעשיתי בו"ז על הרכב וגם בגלל זמני המתנה לחלקים והפתעות לא צפויות (כמו הגומי התחתון למשל).
- 58 תגובות
-
- 21
-
אני מתכוון להזמין יחידת וואנוס מ: Probsten-tech.de, העלויות שם סבירות ביותר, ואם שולחים להם בחזרה את היחידה שלך אז אפשר לקבל החזר עליה אפילו והאמת הכלים של הטיימינג מאוד יעזרו לי, אני חושב שאנחנו במרחק 10 דק׳ אחד מהשני החלפת נגד וונטה של מיזו״א יום בהיר אחד נכנסתי לאוטו וגיליתי שהמאוורר של המיזו״א עובד רק כאשר שמים אותו על עוצמה מקסימלית, לפני שאני רצתי לקנות יחידת מאוורר חדשה גיליתי מרפרוף קצר באינטרנט שהנגד של המאוורר יכול להיות גורם לבעיה, הזמנתי אחד חליפי מבית NRF וניגשתי לעבודה HVAC Fan Resistor (NRF 342001 / 8 376 174) החלק החדש מול הישן, ישנם הבדלים חיצוניים בינהם, אך משום מה כל הנגדים החדשים נראים ככה, לדעתי איזשהו עדכון במהלך השנים אבל לא הצלחתי למצוא מספיק מידע הנגד החדש מותקן במקום, ההתקנה לא הייתה קשה והיא דורשת פירוק של הקונסולה מתחת להגה ולאחר מכן פירוק של שתי ברגי TORX המאוורר חזר לאחר מכן לפעול בצורה מלאה וחזקה IMG_2854.mov גמר חתימה טובה לכולם וצום קל 😄
-
שסתום CCV הוחלף ביחד עם כל מערכת הוואקום, עוד לא הספקתי להגיע לחלק הזה עם הפוסטים מבחינת החיישנים, שניהם נמצאו עם מדידות התנגדות לא תקינות ובנוסף: קראנקשפט: הרכב כרגע במצב שהוא לא נותן להניע, מבטל מזרקים, מראה 0 סל"ד בזמן ניסיון הנעה משמע אין לנו קריאת סל"ד תקינה קאמפשט: מאז שקניתי אותה המזרקים היו פועלים בצורה לא לגמרי מתוזמנת בסל"ד נמוך, לאחר מדידות החייש לא נמצא תקין אני יוצא מנקודת הנחה שהוואנוס תקין כי הוא לא עושה רעשים, בפועל אני מחליף ליוניט חדש באיזשהו שלב, העלות שלהם לא יקרה
-
אני אעשה ספוילר קטן, לפני שבועיים גיליתי שבשני המותחנים היה חסר הפקק פלסטיק, האם זה פאשלה שלי? כנראה שכן, אני לא יודע אם אני שכחתי לשים אותם או שהם נפלו, אבל הפואנטה שהמיסבים החלידו מאוד מהר, וקיבלתי מחיר טוב על מיסבים חדשים