Jump to content

EliC25

חברים מתקדמים
  • פרסום הודעות

    5,828
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    6

EliC25 שיחק אותה בתאריך ספטמבר 30 2020

התכנים של EliC25 היו האהובים ביותר!

מוניטין

587 מעולה

2 עוקבים

אודות EliC25

  • דירוג
    פורומניאק

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    Ra'anana, Israel, Israel
  • איזה רכב יש לך?
    Kia Magentis CRDI 6SPD Manual
  • תחביבים
    אה.....
  • עמוד הבית שלכם
    www.knufia.org

צפיות אחרונות בפרופיל

5,632 צפו בפרופיל
  1. קוריאני בעולם הרכב זה יותר נחות מיפני. יפני הוא אליל לכל הישראלים חובבי האמינות. לסובארו יש בכלל שם אגדי משנות ה80 וה90 לכולן אמינות, לטויוטה במיווחד ביחד עם שמירת ערך. להונדה שם של מנועים חזקים והתנהגות + מראה ספורטיבים. למזדה שם של רכב כיף לנהיגה ומיצובישי זו מיצובישי. קוריאני? חיקוי עלוב של יפנים... כמובן לכל מי שץקוע בסטיגמות משנות ה90 כשקוריאני היה דייהו, יונדאי אקסנט עם חלונות מנואלה וקיה שומה. אני אוהב אץ האמינות אבל גם את הקלילות של התיקונים. החליד לי חלק בציר הדלת האחורית, התלבטתי אם לשייף ולצבוע, חיפשתי את המקט וגיליתי שהוא עולה 16 שח,
  2. תלוי אם הכפתורים מכויילים לארהב או אירופה בארהב מדובר במיילים (נגיד ככה זה במתגים שלי במגנטיס) ואז כל לחיצה זה 1.6 קמ, כך שכל 2 לחיצות מעלות לי ב3 קמש. אגב, ככה זה כל רכב שהשתמשתי בבקרת השיוט שלו (ואגיות, מזדות, טויוטות...) גם לי בידני יש בקרת שיוט ואני לא רואה את עצמי בלעדיה, אין קשר בכלל להילוכים, הרי בקרת שיוט היא בשיוט, במהירות קבועה, בה אין העברת הילוכים גם ככה. המקום הכי פחות פרקטי יכול להיות נסיעה ב70-80 בכביש תלול, שם צריך לעיתים להוריד לרביעי או אפילו שלישי כדי לשמור על קצב ברכב עם מנוע אטמוספרי כמו הפיאסטה.
  3. היי לכולם רציתי לספר לכם על משהו שקרה לי היום, ולנסות להבין איתכם מה קרה פה. העובדות הן כאלו: א. יש לי מגבר בגב המושב האחורי, שיושב בין המושב לבין הסאב וופר ב. אחרי הסאפ וופר יש לי 2 מזוודות כלי עבודה בבגאז שישבו בדיוק על המ"מ, לכן לא נוצר רווח בין המושב אחורי-מגבר-סאב (בחלק הקדמי הסאב עם גריל) ג. היום הנעתי את הרכב והמגבר לא עבד-נכנס לsafe mode ד. הורדתי את המושב-ראיתי שכל המגבר רטוב, אך לא "ספוג" אלא מאוד קר ו"מזיע" מים ברמה כזו שדומה להנחת מטלית רטובה עליו לכמה רגעים. ה. שום איזור אחר ברכב בכלל או בתא המטען וסביבת המושבים האחוריים בפרט לא היה רטוב. צ
  4. לא יודע אם ב2007 היה, אבל ראיתי בוודאות דיזל ידנית 2005 בתל אביב לפני שנה בערך. אני יכול לחפש את התמונה... היה TDI כבר בשנות ה90? בטוח שלא SDI?
  5. אני לרגע לא אמרתי 'כל הלנובו זבל וכל הDELL מצויין' להיפך, עבדתי בדל תקופה והיו הרבה תלונות על סדרת INSPIRON לדוגמא. וגם כאן ציינתי דגמים ספציפים של כל מחשב. בכל אופן, 2 הלנובו שלי התפרקו עוד לפני שהתחלתי לרכב עם המחשב לעבודה, אז לא יודע על איזו התעללות מדובר (גם להגיד שלהניח את המחשב בתיק ולרכב על אופניים איתו זה התעללות זו בדיחה.)
  6. מאמין שהסיבה שהוא על השולחן גם עוזרת לו לאורך זמן. אני הייתי לוקח את שלי לעבודה בתוך התיק ורוכב לעבודה באופניים (לא שזה אומר שהוא נחבט, אבל כן התנדנד נגיד...) ככה נראים 2 האיידאפד שלי
  7. המחשב מתנייד איתך או שהוא נשאר על השולחן? ואיזה דגם ספציפי? המארז מפלסטיק או ממתכת? אצלם את השני שלי כשאגיע הביתה, בנתיים זה החדש יותר...
  8. בקומפרסור הנייד לרכב, יש הברגה שאכן מקרבת את הפיה וכך תמיד השסתומים נלחצים זה כנגד זה, ובמשאבות לאופניים זה עובד באופן דומה. אבל אופן הפעולה פה בכלל לא דומה או קשור למה שקורה בראש ניפוח של קומפרסור כמו שיש בתחנות דלק. אני גם לא מכיר ראש ניפוח שמתברג 'בחצי סיבוב' למצב שהשסתומים נלחצים בקביעות.
  9. בתור מישהו שכל היום מתעסק עם קומפרסור... זה בולשיט, הרי כל הרעיון הוא ה'לחיצה' שאתה נותן, מי שטוען אחרת לא מבין איך לחץ אוויר עובד. יש לך שסתום בונטיל של הגלגל ויש לך שסתום בראש האוויר של הקומפרסור, ברגע שאתה דוחף אותם אחד כלפי השני, 2 השסתומים נפתחים ואויר עובר מהקומפרסור לגלגל.
  10. השנקל שלי אחרי 4 ניידים ב4 וחצי שנים: לנובו IDEAPAD - סדרה על הפנים. שניהם עדיין חיים ומתפקדים כי החומרה עצמה טובה, אבל כל המארז ומה שמסביב מתפרק: במחשב בן שנה - הבלוטות' הפסיק לעבוד או עובד לסירוגין הALT SHIFT לא עובד בצד שמאל (אז אי אפשר להחליף שפה) הפלסטיקה של הציר התפרקה כבר בימים הראשונים של המחשב ובעקבות כך המסך התחיל לעבוד מתי שבא לו ולבסוף המסך גם נשבר בעצמו מבלי שנגרם לו שום נזק פיזי (כנראה הפלסטיקה שמסביב למסך הייתה רופפת וזה היה הטריגר) המחשב בזמנו עלה לי סביבות ה2700 ש"ח - I5 דור שמיני, SSD 512 ו8GB RAM יש לי עוד IDEAPAD שקניתי בסוף 2016 גם כן סב
  11. למדתי נהיגה על בי3 (אימפרזה) ידנית כמובן, ידית ההילוכים רעדה כמו ידית טרנספר בגיפ אחר כך 8 חודשים לא נהגתי כי לא היה ברשותי רכב, אז יום לפני שרכשתי את רכבי הראשון "התאמנתי" על פולו 2001 של חבר, ואז במשך שנתיים וחצי נהגתי על הרכב הראשון שלי - אקסנט 96 ידנית
×
×
  • תוכן חדש...