מסכים, קשה לפשט נושא שהוא מורכב.
לגבי התמונות של הדגמים, לפעמים בגלל שדגמים היו מאוד ישנים, לא מצאתי תמונות מספיק איכותיות לצרף לסרטון (גם תוכל לראות שיש תמונה של סוויפט 3 דלתות שלא באמת קיימת בארץ). במקרה של הSX4 הגיעו דווקא גם פלנטרים לדעתי בצורה הזו (לפחות לזמן קצר) ולגבי הקורולה הוספתי כיתוב רלוונטי.
לגבי השמן - זה נכון ובכל זאת, האדם הממוצע פשוט יגיד 'שמן זה שמן' והיונדאי האטמוספרית תהיה יותר סלחנית לזה מאשר מנוע PURETECH.
נושא בפני עצמו, הדעה שלי כנראה לא תהיה משותפת לרוב האנשים, אבל בשנתונים שאנחנו מדברים עליהם, רוב מוחלט של הרכבים כבר מגיע full equipped עם אבזור בטיחות פסיבי שהפך כבר לסטנדרט ב20 שנים האחרונות, קרי: 6 כריות אוויר, ABS ESP ועוד כל מיני שילושים. זה נכון שיש יוצאים מן הכלל, וזה נכון שיש דגמים שמבחינת המסה שלהם יהיו פחות בטיחותיים אע"פ שיש להם אבזור בטיחות מסוים, אבל כמו שכתבתי בתחילת התגובה - נושא מסובך יותר שקשה לפשט, ניסיתי להתמקד בעיקר בטכנולוגיות השונות שיש בשוק ואיך הן מתאימות לכל אדם עפ"י צרכים שונים.
זה גם נכון... ר"ע AL4 למשל שאמור להיות גיר פלנטרי קצת יותר חכם מהרגיל, אבל טומן בחובו תחזוקה שהיא מעבר לשגרתית.
השאלה שעולה לי לראש בהקשר הזה היא האם באת לוח ריק לחלוטין או שלפחות ידעת באופן תאורטי מה חשוב לך כרוכש? כי אם אתה גם את הצרכים לא יודע לדייק, הסרטון לא באמת יכול לעזור.