-
הודעות
9,903 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
72
תכנים שנפתרו
-
EliC25's הודעה בנושא מיקום שרשרת טיימינג, סיטרואן C4 2016 סומנה כפתרון
השרשרת ממוקמת בצד של הגלגלות, צד נוסע.
-
EliC25's הודעה בנושא מיכל עיבוי מלא, ראדיאטור ריק ורכב מתחמם סומנה כפתרון
כן, זו בעיה משמעותית כי אז אין לרדיאטור דרך לשאוב בחזרה את הנוזל קירור כשהלחץ יורד...
התנועה בין מיכל העודפים לרדיאטור היא במשחק תמידי בהתחשב בלחץ שנוצר במערכת.
-
EliC25's הודעה בנושא מראה חשמלית לא מתקפלת סומנה כפתרון
צריך סכמה. אני לא יודע, אבל שימוש במתג ובדיקה כל פעם על פין אחר זו גם דרך לבדוק.
-
EliC25's הודעה בנושא בעיה ברצועות אביזרים? סוזוקי ספלאש 2010 סומנה כפתרון
מתי הוחלפו פעם אחרונה? אין סדקים? נשמע כמו רצועה יבשה
-
EliC25's הודעה בנושא האם לצלחות ברקסים יש בלאי רגיל? סומנה כפתרון
השחיקה נוצרת מחיכוך של החומר. הרפידות עשויות מחומר שמתבלה ונשחק מהר יותר מאשר הצלחות, לכן הן יגמרו בדרך כלל פי 2-3 יותר מהר מצלחת. אבל גם הצלחת היא מתכת שעוברת 'שיוף' על ידי הרפידות.
-
EliC25's הודעה בנושא אורות ברקס ביונדאי גטס סומנה כפתרון
תפרק אותו קודם ותראה אם בכלל יש רציפות במצב שהוא לא לחוץ
https://carsforum.co.il/topic/614482-מצולם-תיקון-מתג-אור-בלם-יונדאי-גטס/
תפרק אותו קודם ותראה אם בכלל יש רציפות במצב שהוא לא לחוץ
https://carsforum.co.il/topic/614482-מצולם-תיקון-מתג-אור-בלם-יונדאי-גטס/
-
EliC25's הודעה בנושא מאזדה 2 2011 - נורה לבנה קבועה בלוח מחוונים סומנה כפתרון
זו לא נורה אלא איור ש'מספר' לך שהחוגה (הפלסטיק השחור מתחת) שולטת בתאורת לוח השעונים
ומומלץ לא לצלם במהלך נסיעה.
-
EliC25's הודעה בנושא קיה סיד דיזל הזעת טורבו סומנה כפתרון
נכון מאוד
שלי גם מזיע שמן מאז שאני זוכר את עצמו. ולא מאבד טיפת שמן
-
EliC25's הודעה בנושא מערכת egr יונדאי אלנטרה 2006 דיזל (מנוע 4DEA) סומנה כפתרון
השסתום עצמו הוא בתוך החלק המתכתי, השליטה שלו היא בידי הסביבון (שם יש אטימה כדי לאפשר לוואקום למשוך אותו מעלה, תחשוב על זה כמו שאתה שותה נוזל מקש, רק שהנוזל הוא שסתום שפותח מעבר של גזים)
הוא מתחבר לסעפת עם 2 אומים בכל צד.
-
EliC25's הודעה בנושא גרנד ויטרה קצר . שאלה בקשר לבעיית הסדק סומנה כפתרון
סדק הוא בסדרות 101 עד 107 כולל
-
EliC25's הודעה בנושא איפה אפשר להשיג מנגנון נעילה לקיה מגנטיס 2010 סומנה כפתרון
כתבתי לך בשרשור השני.
בארץ מנגנון כזה (אם עוד קיים במלאי בכלל..) עולה מעל 800 ואפילו 1000 שקל ליחידה.
בחו"ל סביב ה45 דולר.
-
EliC25's הודעה בנושא פורד פיאסטה מיכל מים פתוח- יוצא מים סומנה כפתרון
אותו דבר יקרה אם תרתיח מים על הגז
ככה נוזל מתנהג בחום
-
EliC25's הודעה בנושא בלמים אחוריים פיאט פנדה סומנה כפתרון
בדרך כלל יש בכל עיר כמה עסקים של 'מדביקים' למיניהם - שמייצרים נעליים מותאמות לרכב.
נשמע לי מוזר שאין חלפים לרכב יחסית נפוץ ולא ישן
-
EliC25's הודעה בנושא יונדאי i10 2012 ידני לא מוצא איפה נמצא המיקום סומנה כפתרון
על הגיר
אין שם מדיד, אלא בורג מפלס ובורג ריקון
-
EliC25's הודעה בנושא כבל הילוכים לנצ'יה אפסילון ידנית סומנה כפתרון
לא יעשו בעיות במכס
אי אפשר לרתך
אתה תשלם מס קניה ומעמ, זה יצא לך הרבה יותר זול מ1800 שקל.
-
EliC25's הודעה בנושא קודי תקלה מבדיקה לפני קניה - סיוויק 2014 סומנה כפתרון
כולן נראות סביב אותה בעיה של טעינה נמוכה מהאלטרנטור. מדידה פשוטה עם רב מודד תגלה אם שם הבעיה טמונה.
-
EliC25's הודעה בנושא האם להשתמש בשמן 5W30 של המוסך או לרכוש בנפרד? סומנה כפתרון
זה שמן ממותג תחת טויוטה.
-
EliC25's הודעה בנושא כיוון פרונט - רק בסרן הקדמי או בשניהם ? סומנה כפתרון
בשניהם
בIX35 גם בחלק האחורי אמור להיות בורג CAM שמכוון את הזווית של הגלגלים האחוריים, שמושפעת מהתבלות התותבים של זרועות המתלה האחוריות.
אין הרבה סרטונים שמצאתי בנושא, אבל זה אחד שמדגים יפה.
לצערי, גם בנסיון אישי ברכב שלי, וגם מנסיון של חברים, הרבה מכוני פרונט לא נוגעים בסרן האחורי והתוצאה היא שההגה ממשיך למשוך לאחד הצדדים גם אחרי כיוון פרונט.
מצרף הסבר טכני על כיוון בקיה קרניבל, שאמור להיות דומה.
-
EliC25's הודעה בנושא MISFIRING בקיה מגנטיס דיזל, הנעות קרות. סומנה כפתרון
טוב, כל ההשערות שלנו היו לא נכונות.
איזה מעייף וקשה זה לעשות דיאגנוסטיקה לרכב בלי סורקים וקריאת חיישנים שונים ברכב.
מעדכן שהגעתי לפתרון, תודות לקצת קריאה של ספרות יצרן.
חיישן הMAF שנמצא לאחר פילטר האוויר אחראי כמובן למדוד את כניסת האוויר, ובהתאם לפתוח ולסגור את שסתום הEGR.
כידוע, הEGR מפחיתטמפ' בתא הבעירה, ובנוסף מקטין את כמות האוויר בתערובת.
החלטתי לפני חודש וחצי+- לנתק את החיישן ולראות מה קורה לרכב.
מעבר לCHECK שנדלקה, ולהגבלת הזרקה מעל ל3000 סל"ד, התקלה אכן לא חזרה.
חיברתי את הMAF בחזרה ומיד הבעיה חזרה, ושמתי לב לראשונה שהיא מתרחשת רק בין 1500 ל2000 סל"ד (בגלל זה גם אין בעיה כשהרכב בסרק).
החלטתי להזמין חיישן סיני מאיביי בעלות של 70 ש"ח, מאחר ומקורי עולה קרוב ל1000 ש"ח.
החלפתי את החיישן, ואין זכר לתקלה.
ייתכן והחיישן מזייף, וכל עוד אלו הדקות הראשונות, הוא מזהה טמפ' נמוכה ממה שיש בפועל, לכן הוא חושב שיש יותר אוויר שנכנס לסעפת, ולכן הוא 'מאזן' את זה עם הכנסת גזים לתערובת, אבל בפועל הוא רק משבש את הליך הבעירה מה שגרם לתחושת הMISFIRING.