Jump to content

EliC25

  • הודעות

    6,735
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    14

תכנים שנפתרו

  1. EliC25's הודעה בנושא MISFIRING בקיה מגנטיס דיזל, הנעות קרות. סומנה כפתרון   
    טוב, כל ההשערות שלנו היו לא נכונות.
    איזה מעייף וקשה זה לעשות דיאגנוסטיקה לרכב בלי סורקים וקריאת חיישנים שונים ברכב.
    מעדכן שהגעתי לפתרון, תודות לקצת קריאה של ספרות יצרן.
    חיישן הMAF שנמצא לאחר פילטר האוויר אחראי כמובן למדוד את כניסת האוויר, ובהתאם לפתוח ולסגור את שסתום הEGR.
    כידוע, הEGR מפחיתטמפ' בתא הבעירה, ובנוסף מקטין את כמות האוויר בתערובת.
    החלטתי לפני חודש וחצי+- לנתק את החיישן ולראות מה קורה לרכב.
    מעבר לCHECK שנדלקה, ולהגבלת הזרקה מעל ל3000 סל"ד, התקלה אכן לא חזרה.
    חיברתי את הMAF בחזרה ומיד הבעיה חזרה, ושמתי לב לראשונה שהיא מתרחשת רק בין 1500 ל2000 סל"ד (בגלל זה גם אין בעיה כשהרכב בסרק).
    החלטתי להזמין חיישן סיני מאיביי בעלות של 70 ש"ח, מאחר ומקורי עולה קרוב ל1000 ש"ח.
    החלפתי את החיישן, ואין זכר לתקלה.
    ייתכן והחיישן מזייף, וכל עוד אלו הדקות הראשונות, הוא מזהה טמפ' נמוכה ממה שיש בפועל, לכן הוא חושב שיש יותר אוויר שנכנס לסעפת, ולכן הוא 'מאזן' את זה עם הכנסת גזים לתערובת, אבל בפועל הוא רק משבש את הליך הבעירה מה שגרם לתחושת הMISFIRING.
     
     
×
×
  • תוכן חדש...