Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הזמנת חלק מחו"ל ומיסוי על יבוא


מעבר לפיתרון נפתר ע"י EliC25,

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

הזמנתי חלק מסויים לרכב,

עלה לי 235 ש"ח ( כ-70 דולר)

על החבילה רשום שהשווי 28 דולר.

 

בכל מקרה, ביקשו ממני לשלם כל מיני מיסי יבוא וכו' וכו' ( הוספתי עוד 160 ש"ח)

שילמתי מה שביקשו לאור הדחיפות בחלק שהוזמן.

 

אני יודע כי כל מה שמתחת ל-75 דולר, לא אמור לקבל מס יבוא.

 

אם יש למישהו רעיון מה הסיבה למיסוי, אשמח להבין?

ויתרה מכך, אולי ניתן גם לקבל החזר איכשהו? למי פונים?

פורסם

שילמת מיסים או שחברת השילוח דרשה תשלום תמורת שחרור מהמכס וקבלת אישור יבוא?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 38 דקות, EliC25 כתב:

דרך מי הזמנת ומה נכתב על בקשת התשלום?

הזמנתי דרך אליאקספרס, 

הכלילו בפנים גם את עלות המשלוח, מה שהקפיץ את זה מעל ל-75 דולר.

 

פרטי המשלוח:


מספר הצהרת יבוא: 25034088344884
ערך טובין בדולר ארה"ב: 81.67
מדינת מקור: סין
ספק: Aliexpress
Fuel Pump Pipe Component :טובין תיאור

ערך לצרכי מכס (CIF (בש"ח: 275.87
 

פרטי החיוב:

פריטי החיוב בש"ח סכום חייב במע"מ בש"ח סכום פטור ממע"מ בש"ח
תשלום מיסים נדרש לחבילה 59.00
דמי הקצאת אשראי 20.00
עמלת שחרור מכס בהצהרת יבוא 24.90
תשלום מס קניה נדרש לחבילה 53.00
סה"כ חייב במע"מ 44.90
מע"מ 8.08
סה"כ כולל מע"מ 52.98
סה"כ פטור ממע"מ 112.00
סה"כ לתשלום כולל מע"מ ₪ 164.98

לפני 40 דקות, sperial כתב:

שילמת מיסים או שחברת השילוח דרשה תשלום תמורת שחרור מהמכס וקבלת אישור יבוא?

זה דרך דואר ישראל.

ולא יודע כל כך לענות על השאלה שלך

פורסם

כנראה שהשולח לא הפריד את מחיר המוצר מדמי המשלוח ואז חושב לך מס שהסתכם ב-112 ש״ח, ובנוסף הדואר גבה 52.98 ש״ח תמורת הטיפול.

 

מה שקרה הוא שהדואר, שבעבר נתן את השירות חינם, הופרט, ומאז הפך גרידי כמו חברות השילוח הבינלאומיות הותיקות.

 

אם יש לך חשבונית שמפרידה בין מחיר המוצר לדמי המשלוח יש דרך לערער על המיסים,. אני לא מכיר את ההליך אבל חיפוש בפורום או המתנה לבעלי ניסיון אולי יוכלו לההדריך אותך. או שתנסה לבדוק באתר רשות המיסים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

משלוח מהיר (EMS) או רגיל?

יכול להיות שאפשר לתקן חלק מהתשלום ע"י להראות לדואר (או למכס?) שמחיר המוצר היה פחות מ-75$.

 

53 מס קניה = ( 275.87 ערך (CIF)  *  12% מס קניה )  +  60% תמ"א ("תוספת מכסת אחוזים") = 52.97 ₪

59 "מיסים" = מע"מ על ערך הקניה (CIF) + על מס הקניה = 59.19 ₪

 

8.08 מע"מ = מע"מ על שירותי הדואר, שהם הקצאת אשראי + שיחרור.

 

שאלות פתוחות:

- מישהו מבין למה שתי שורות המיסים, מס קניה ומע"מ על על ערך הקניה ומס קניה, מעוגלות לשקלים שלמים?

- האם אפשר לשלם למכס מראש וישירות, לא דרך הדואר, וכך לחסוך 20 ₪ "הקצאת האשראי"?

 

עריכה אחרונה על ידי elera
פורסם
לפני 7 שעות, EliC25 כתב:

תמלא טופב מקוון של ערעור על מיסי יבוא. 

 

תודה אלי,

הגשתי טופס.

בעזרת השם, נראה מה יתגלגל מזה.

 

תודה רבה!

  • רעיון טוב! 1
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 15.8.2025 בשעה 00:24, EliC25 כתב:

תמלא טופב מקוון של ערעור על מיסי יבוא. 

אהלן אלי היקר,

הבוקר קיבלתי מייל שקיבלו את הערעור.

112 ש"ח מתוך 160 שחייבו אותי.

 

היתר זה קשור לעלויות שילוח מול דואר ישראל שאני אמור לפנות אליהם...

 

תודה רבה על העזרה!! לא רק עכשיו , אלא גם בסרטונים המצויינים בכנופיה...

מנצל את ההזדמנות להכיר טובה :)

  • אהבתי 2

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...