Jump to content

יבגניפ

  • פרסום הודעות

    2,635
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    17

יבגניפ שיחק אותה בתאריך פברואר 27

התכנים של יבגניפ היו האהובים ביותר!

מוניטין

1,191 יודע על מה הוא מדבר

אודות יבגניפ

  • דירוג
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

3,641 צפו בפרופיל
  1. ההשואות האלו חסרות תכלית כי הן לא מייצגות שום דבר. אני לא יודע אם יש סטטיסטיקה מאוד מדויקת ברמה של מספר תאונות - ולא רק עם הרוגים או נפגעים בכלל. אני לא יודע מה מדווח בכל מדינה. אני לא יודע אם מישהו יכול להגיד מה השפעה של הלחץ האינסופי בכבישים בארץ אל מול ההשפעה בחול - על בריאות ופרמטרים אחרים. אני לא יודע כמה מהתאונות הן פונקציה של תשתית או תרבות או שתיהן, עד כמה שבכלל אפשר להפריד ביניהן. אני לא יודע אם מתים יותר יחסית במקומות אחרים כי בתי החולים מרוחקים יותר, מערכי רפואת חרום וחדרי מיון מצוידים פחות. אפשר לנסות לבודד משתנים, או להגיע למסקנות. נניח אני מאמין בזה
  2. ואי זה יותר מייגע מהקורונה עצמה, באמת. איך לא נמאס לכם לשתף פעולה עם זה?
  3. סביר להניח שיש מרצים בתחומים שונים שהם לא חוקרים של ממש, או לפחות בלי השגים יוצאי דופן במחקר, אבל ברמה המאוד בסיסית ועקרונית הדרך לעבודה באוניברסיטאות כוללת מחקר, מדוקוטרט או משהו שווה ערך. וזה נכון גם לגבי מדעי הדשא. סינון בקבלה, רמת הלימודים, יכולת להמשיך לתואר שני או דוקטורט. יש גם הבדלים עצומים ברמה בין המכללות השונות. לקחתי לפני עשר שנים שני קורסים בפתוחה. אני לא יודע מה הפורמט היום, אבל אז היו מפגשים פעם בחודש היו מסכמים בהם את מה שנדרשנו ללמוד לבד. לא הלכתי אליהם, והתקשורת היחידה שלי עם המרצה או המתרגל היתה דרך בדיקה של תרגילי הבית שנדרשתי להגיש. למען האתמ, כל עוד י
  4. מאוד אהבתי את כתבת התדמית שלהם, בה ראו מתנדב מציל חיים מתעסק בטלפון בזמן נהיגה, כדי לצלם מישהו בהרי ירושלים. הדבר האחרון שהמדינה הזו צריכה זה אנשים משועממים שחושבים שהם מצילים את האנושות דרך תפקידים התנדבותיים מהסוג הזה.
  5. בוודאי. וזה גם מה שאני חושב ואומר: המדיניות היא הצבה של גבולות של אי התערבות. פעם זה פשע במגזר הערבי. פעם זה בתי ספר פתוחים במגזר החרדי. זו החלטה מודעת של מי שמחליט על המדיניות. וזה כנראה ככה כבר עשורים. פשוט העצימות מתגברת עם השנים.
  6. דווקא בערים עתיקות או וותיקות בעולם (או לפחות בעולם המערבי) כבר יש פחות תלות ברכב פרטי, ומלכתחילה בחלק גדול מהמקרים יש אפשרות מאוד סבירה להתנייד לכל מקום ברגל, מכיוון שהפרדת השימושים שקיימת בערים ושכונות חדשות יותר לא היתה מוכרת בעבר הלא מאוד רחוק. בהחלט הדרך לשם ארוכה, הנה כתבה אחת מן הרבות שמספרת איך מנסים להגיע לשם בפריז, ברצלונה, לונדון ועוד.
  7. דווקא חניה בצידי הדרך היא אחלה שיטה למתן תנועה ולהכריח את כולם לנסוע קצת יותר לאט בעיר. נהיגה בעיר זה תמיד חרא. אבל הפתרון הסביר היחידי לזה הוא פחות נהיגה ופחות מכוניות בערים.
  8. לא כ״כ מבין למה באים בטענות למשטרה. ״המדינה״ - כלומר נבחרי ציבור ומכתיבי המדיניות - הציבו למדינה די מזמן גבולות משילות מאוד ברורים, שלא חופפים את הגבולות החוקיים שלה. אפשר לצעוק את זה מחדש בכל שרשור רלוונטי - קורונה, פוליטיקה, פשע בדרום - מה שאתם רוצים.
  9. אתה חוזר למספר ההרוגים בכל פעם כשמשווים אותנו לחול. זה לא עובד ככה. רק לצורך הדוגמא: יכול להיות שבמדינת טולולולו יש כל יום 100000000000 תאונות, אבל יש להם משקה פלא שמציל נפגעים בתאונות ומשאיר אותם בחיים, ואילו במדינת לולולולו יש 5 תאונות ביום אבל בכל תאונה מישהו מת כי אין שירותי רפואת חירום.
  10. רגע פספסתי פה. אז אתם רוצים להגיד לי שיש פה מישהו ששוקל להצביע ביבי שוב? ואו. אני כל כך מופתע.
  11. כמו תמיד, מי עוד ישלם על השכונה פה?
  12. חבל שהשרשור השכן נסגר לפני שמישהו יכל לספר שם שלא צריך להביא ילדים כי הם מפיצי קורונה
  13. כל פעם שאני מרפרף שם, אני מופתע שאני לא רואה את הכינוי שלך קופץ לי ברשימת המגיבים 😘
×
×
  • תוכן חדש...