Jump to content

Tom_22

  • פרסום הודעות

    14,099
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

77 נייטרלי

8 עוקבים

אודות Tom_22

  • דירוג
    כותב הרבה. מאוד.

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בעיקר שם

צפיות אחרונות בפרופיל

1,691 צפו בפרופיל
  1. לי נראה שהכתפיים שחוקות יותר. בעיקר הכתף הפנימית. כיוון פרונט או נסיעה עם תת לחץ.
  2. לקומפוננט האלו יש גרסאת 2 אוהם. אם נמכרים בארץ, אפשר לשקול אותם.
  3. אין דרישה לקוד מהירות ספציפי בשנתון הזה, למעט המוגדר בתקנות התעבורה (S אם זכור לי נכונה). ואין צמיג שנמכר ממילא עם קוד עומס נמוך מ-82 במידה זו. אכן יש פאלקן ZE310 במידה זו, אבל יש גם צמיגים נספים כגון: גודייר אפישנטגריפ קומפקט, פירלי P1, מישלין אנרג'י וקונטיננטל אקו/פרימיום קונטקט. אם מתעקשים יש גם טויו R888
  4. מה?! המבחן הוא של צמיגי קיץ. אתה מתכוון בלימה ביבש מול בלימה ברטוב? דירוג 44 הוא משוקלל לשני המצבים (גלול למטה). אין לי (ולאף אחד שהגיב כאן למיטב ידיעתי) מניות אצל שום חברה או יבואן אני מניח גם שמי שהגיב לענין אליאנס, מכיר את הצמיגים שלהם מלפני 20 שנה פלוס, ולא את הדגם הספציפי הזה שחדש בשוק. לגבי נקודה ב', לא ראיתי התייחסות לצמיג הספציפי. ראיתי תיאור כללי של החברה באתר שנראה כמו בלוג ומנוהל ע"י אדם יחיד, ולא גוף מקצועי לבחינת צמיגים ו/או ריבוי דעות של משתמשים שאולי מאזן סטטיסטית.
  5. מקום 44 מתוך 53 במבחן בלימה: https://www.tyrereviews.com/Article/2021-53-Summer-Tyre-Braking-Test.htm חיפוש מניב תוצאות מרובות מדרום אסיה. לפורום ניסיון רע עם תוצרת שנועדה לשוק ההוא, הגם שהוא נושא שם של חברה עולמית.
  6. תיבות ניתן לרכוש בכל חנות/מתקין אודיו לרכב. השאלה היא אם יתאימו לסאב המתוכנן ולהמלצת היצרן. אפשר גם לבנות לבד/דרך נגר. קיט התקנה תלוי בציוד המותקן (הספקים, מספר ערוצים וכד') והרכב (אורך נדרש וכיוצב'). גם כאן ניתן להשיג אצל כל חנות או מתקין. רצוי פחות כל מיני מותגי מדבקה למיניהם אם רוכשים קיט מוכן. מומלץ לבצע קצת חיפוש.
  7. בדר"כ למיטב ידיעתי בתוך סט, הטוויטר אכן יהיה בעל יכולת ספיגת הספק נמוכה יותר מהמידבאס. אבל זה לא אומר שלא קיימים טוויטרים שמסוגלים לספוג הספק גבוה. כדוגמת קיצונית קח למשל את הטוויטר של מוראל פיקולו, מוצהר 220W RMS, בעוד המידבאס של הסט רק 140W. בכל מקרה, ניתן להגביל את ההספק גם בעזרת הנמכת הגיין למשל. כן כמובן, יהיה צורך בכבילה נוספת. כמה עבודה? תלוי איך החיווט כרגע ומה המיקום של של כל הרכיבים. יש יתרונות כמובן, שינצלו את מה שה-HU שלך יכול להציע בתחום תיקוני זמנים, חיתוכים שונים וכד' (קיים גם במצב הרגיל, אבל עם פחות גמישות כמובן). האם זה משהו שחשוב לך מספיק בשביל
  8. התשובה הפשוטה: רוצה את ההספק - מפצלים וגישור. רוצה את השליטה - אקטיבי/חצי אקטיבי. התשובה הקצת יותר מלאה: בהתבוננות בנתוני הנייר, הסט מוצהר כ-120W RMS עם המלצה להגברה של עד 175W. המידבאס עצמו מוצהר ב-60W RMS, לגבי הטוויטר אני לא מוצא בחיפוש קל, מניח שמשהו דומה. במעבר דרך קרוספאסיבי, יש איבוד הספק. עד כמה? לא יודע לומר. ההספק גם מתפצל בצורה כלשהי בין הטוויטר למידבאס. ההצהרה הקודמת על כך שהגיין "באמצע פלוס קצת", קצת מטרידה אותי, משום שיש באמירה הזו משום אי הבנה של מהו גיין ואיך לכוון אותו. אבל אולי אני טועה. שימוש לא נכון יוביל לנזק לרכיבים, בעיקר אם אתה
  9. אם להשתמש בכל יציאות ה-HU, אזי להעביר אותו למוד Network, ולהגביר את הרמקולים אקטיבית (ערוץ נפרד לכל מידבאס וטוויטר) או חצי אקטיבית (כמו קודם, אבל להעביר את הטוויטר עדין דרך הקרוסאובר שלו).
  10. אם אתה כבר רוכש מגבר נוסף, האם לא יהיה עדיף לעבוד עם הדואל-מונו על הוופרים, וה-4 ערוצים על הטוויטר והמיד ולרכוש מונו לסאב?
  11. אני מציע לבצע חיפוש לגבי כיוון מראות נכון.
  12. שינוי מידות מתבצע לאחר ההחלפה, בכל מכון רישוי תמורת 25-30 ש"ח. ההחלפה חייבת להיות למידה מאושרת (ואם המידה קיימת בתת דגם אחר של הרכב, סבירות גבוהה מאוד שהיא מאושרת גם עבורך). ישנן הוראות רישום באתר משרד התחבורה, אבל לא ראיתי לדגמים מאוחרים יותר מ-2015. אפשר לגשת למכון קרוב ולברר מידות מותרות. הפתרון הטוב ביותר מבחינת ההחלפה, בדומה לתשובה מעל, למצוא מישהו עם רמת איבזור נמוכה יותר, ולהחליף "ראש בראש" עם חישוקים מקוריים. ההבדל אגב יתכן ולא יהיה משמעותי מספיק עבורך. אבל תחילה, ובעיקר אם מדובר ברכב חדש לחלוטין, הייתי מציע לבדוק את לחץ האוויר בצמיגים, שבעת השינו
  13. ללא נסיון עם אף אחד מהם, אך עדין הייתי מעדיף כנראה את הפאלקן. אולי הקלבר יהיה קצת יותר רך, אבל הוא גם יקר יותר. יכול לבדוק חוות דעת משתמשים (כמובן סובייקטיבי, ושים לב שתנאי הדרך לא בהכרח תואמים למציאות בארץ) וגם מבחני השוואה: https://www.tyrereviews.com/Tyre/Falken/ZIEX-ZE310-EcoRun.htm https://www.tyrereviews.com/Tyre/Kleber/Dynaxer-HP4.htm https://www.tyrereviews.com/Tyre/Riken/Road-Performance.htm אם אתה כבר עולה לגזרת ה-300 פלוס, יש לך את הגודייר אפישנטגריפ פרפורמנס המומלץ לרוב (וצמיגים נוספים).
  14. https://mosconi-america.com/portfolio/amas-96k/ https://mosconi-america.com/portfolio/amas-2/
  15. אכן כן. אחת הצמיגיות הזולות שם, שגם מומלצת בפורום היא - צמיגי שואף ברמת גן. לכל מקום שתבחר להגיע, חשוב לא להתפשר על הצעות אחרות (ומוטב לחזור להתייעצות) ולבדוק תאריכי ייצור (עד חצי שנה-שנה זה טוב).
×
×
  • תוכן חדש...