Jump to content

Tom_22

  • פרסום הודעות

    13,819
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

16 נייטרלי

8 עוקבים

אודות Tom_22

  • דירוג
    כותב הרבה. מאוד.
  • תאריך לידה יוני 6

Personal Information

  • מיקום
    בעיקר שם

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. כשאתה אומר שלא מציג, למה אתה מתכוון? http://car.mot.gov.il/ORIL/2019/3/18-0414.pdf הדגם המופיע הוא 2 ליטר, אך המידות זהות לדעתי. @kompy יוכל בוודאי לאשש את הטענה. אגב, להבא יש שרשור ייעודי.
  2. מה דגם המערכת? אם יש יציאת סאב ייעודית בר"ד, אז יותר מסביר שיש גם שליטה נפרדת עליו מהמערכת. בדוק שוב, יתכן וצריך להפעיל את השימוש ביציאה הזו וההפעלה עצמה תאפשר עוד הגדרות, ואז אכן חיבור דרך כבל Y למגבר. לא יודע מה הלוגיקה של הלאודנס במערכת אצלך, אך לעיתים היא עוזרת בעיקר כשהווליום חלש ופחות כשמגבירים. אז בדוק וראה אם יש שיפור או שזה גורם לבעיות אחרות. כמו שהזכרתי קודם, לסאב אתה צריך לבחור ב-LPF. לגבי התדר, סביב 80-100 זו סביבה טובה, רק שקצת קשה ללא אמצעים נוספים לכוון במדויק במקרה שלך, אבל טיפה יותר מ-50 זה הכיוון. אם יש כן שליטה נפרדת בסאב במערכת, סביר שתוכל להגדיר נקודת חיתוך משם באופן יותר מדויק.
  3. ובכלל, מה הכיוונים הרלוונטים במולטימדיה, כולל פונקציות כמו Loudness אם קיים?
  4. אחוז מייצג יחס, לא כמות. מאחר ומד חיי השמן משתמש במדדים שונים כגון משך פעולת המנוע, סל"ד, מרחק נסיעה וכיוצב', שיקלול שלהם מוצג בצורה יותר אוניבסלית ע"י מדד אחוזי שעשוי אף להיות לא ליניארי (כמו זמן, אם לא נכנסים לתאוריות מדעיות מעמיקות למיניהן או כמות ממשית של השמן). "האדם הנורמלי" יכול לעיין בפשטות בספר הרכב במקרה זה, ולהפיג כל ספק בנושא זה ואחרים.
  5. מכשירי רדיו מקוריים, בוודאי אלו של קונצרן VAG מגיעים בימינו לרוב עם חיבורי ISO. משמע סטנדרטיים. ולכן לא בעיה לייצר מוצר עם צמה כזו, בטח אם מדובר רק על חיבור ליציאות הרמקולים ואין מגבר חיצוני מקורי שדורש התאמות נוספות. צמות ISO לא בעיה להשיג באופן כללי ולחבר מה שרוצים מבלי לחתוך את הצמות המקוריות.
  6. אודיוקינג כבר ענה לך שאין אפשרות. אם כך החיתוך מתבצע יחסית גבוה. אולי קיים בור תדרים שתורם לחוסר האיזון בסאונד. סיים את ההתקנה קודם, לפני שאתה מחפש פתרונות אחרים לבעיות שאולי לא קיימות. לגבי התיבה, ראה בחוברת של המוצר: http://www.dls.se/files/1277/2/DLS RZ62_manual_swe_eng.pdf אותו הטוויטר נמכר גם כ"חבילה" עם פוד מתאים: http://www.dls.se/files/1276/2/RC50.pdf
  7. כנראה שילוב של גודל פונט והרוחב של הודעות השירות שהיו בפורמט הקודם בצד סגורות אצלי. לצורך הענין ברזולוציה שהזכרתי קודם ועם זום 90% זה נראה לי קרוב יותר למה שהיה קודם. ענין של הרגל בסופו של דבר. ומבחינתי, אל תצר עוד
  8. פחות סביר לדעתי שיהיה מק"ט שתואם לזה המקורי ו/או לוגו של אאודי/VAG אלא אם מדובר בחיקוי מוצלח שכוונתו להערים על הרוכש. מעבר לזה, אולי הבדלי גימור וכמובן משקל (אבל צריך לדעת מה המקורי, וזה לא נתון מפורסם בפומבי לדעתי).
  9. לגבי הכותרת, אתה צודק ועדין להרגשתי זה היווה איזושהי תזכורת לגבי מידע רלוונטי לעיתים (דגם רכב, תקציב וכד'). גם בפורמט הקודם למשל, נתקלנו לא פעם בהפניה חזרה לכותרת אחרי שמישהו הגיב בצורה לא רלוונטית. אבל זה משהו שאפשר להתרגל אליו כמובן. לגבי הרוחב, לא התכוונתי לפרוס לכל הרוחב, אלא קצת יותר. הרגיש לי שבתחילת המעבר הרוחב היה דומה יותר לפורמט הקודם. מניח שיש כאן גם קצת ענין של גודל מסך/רזולוציה/זום/וכיוצב'. אגב, משהו שהפריע לי גם במערכת הקודמת - רוחב עורך ההודעה שונה מההודעה הסופית ולכן שורות קופצות לעיתים בתגובה.
  10. מאמין שצריכה להיות הטבעה בצד הפנימי עם לוגו ומק"ט וגם נתונים תואמים למקור.
  11. ע"ע משקל בלתי מוקפץ. או באנגלית Unsprung weight וגם מסה מסתובבת/מתגלגלת או Rotational mass/weight.
  12. האם הבנתי נכון שמותקן כעת קרוס של DLS, מיד של DLS וטוויטר של מוראל? אם כן, תתחיל בהתקנה של הטוויטרים של הסט DLS. נקודת החיתוך וכן טווח התדרים של הטוויטרים שונה בין DLS למוראל (ואם המצב הנ"ל נכון, אתה חותך את המוראל נמוך בהרבה ממה שהם מתוכננים לו). אגב, DLS ממליצים על תיבה עבורם בנפח של 0.2-1 ליטר.
  13. בוא נפגוש את הבעיה מכיוון אחר - מה דגם הרמקולים שחיפשת? מה התקציב שמוגדר מבחינתך לרמקולים?
×
×
  • Create New...