Jump to content

Tom_22

  • פרסום הודעות

    13,814
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

15 נייטרלי

8 עוקבים

אודות Tom_22

  • דירוג
    כותב הרבה. מאוד.
  • תאריך לידה יוני 6

Personal Information

  • מיקום
    בעיקר שם

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מכשירי רדיו מקוריים, בוודאי אלו של קונצרן VAG מגיעים בימינו לרוב עם חיבורי ISO. משמע סטנדרטיים. ולכן לא בעיה לייצר מוצר עם צמה כזו, בטח אם מדובר רק על חיבור ליציאות הרמקולים ואין מגבר חיצוני מקורי שדורש התאמות נוספות. צמות ISO לא בעיה להשיג באופן כללי ולחבר מה שרוצים מבלי לחתוך את הצמות המקוריות.
  2. אודיוקינג כבר ענה לך שאין אפשרות. אם כך החיתוך מתבצע יחסית גבוה. אולי קיים בור תדרים שתורם לחוסר האיזון בסאונד. סיים את ההתקנה קודם, לפני שאתה מחפש פתרונות אחרים לבעיות שאולי לא קיימות. לגבי התיבה, ראה בחוברת של המוצר: http://www.dls.se/files/1277/2/DLS RZ62_manual_swe_eng.pdf אותו הטוויטר נמכר גם כ"חבילה" עם פוד מתאים: http://www.dls.se/files/1276/2/RC50.pdf
  3. כנראה שילוב של גודל פונט והרוחב של הודעות השירות שהיו בפורמט הקודם בצד סגורות אצלי. לצורך הענין ברזולוציה שהזכרתי קודם ועם זום 90% זה נראה לי קרוב יותר למה שהיה קודם. ענין של הרגל בסופו של דבר. ומבחינתי, אל תצר עוד
  4. פחות סביר לדעתי שיהיה מק"ט שתואם לזה המקורי ו/או לוגו של אאודי/VAG אלא אם מדובר בחיקוי מוצלח שכוונתו להערים על הרוכש. מעבר לזה, אולי הבדלי גימור וכמובן משקל (אבל צריך לדעת מה המקורי, וזה לא נתון מפורסם בפומבי לדעתי).
  5. לגבי הכותרת, אתה צודק ועדין להרגשתי זה היווה איזושהי תזכורת לגבי מידע רלוונטי לעיתים (דגם רכב, תקציב וכד'). גם בפורמט הקודם למשל, נתקלנו לא פעם בהפניה חזרה לכותרת אחרי שמישהו הגיב בצורה לא רלוונטית. אבל זה משהו שאפשר להתרגל אליו כמובן. לגבי הרוחב, לא התכוונתי לפרוס לכל הרוחב, אלא קצת יותר. הרגיש לי שבתחילת המעבר הרוחב היה דומה יותר לפורמט הקודם. מניח שיש כאן גם קצת ענין של גודל מסך/רזולוציה/זום/וכיוצב'. אגב, משהו שהפריע לי גם במערכת הקודמת - רוחב עורך ההודעה שונה מההודעה הסופית ולכן שורות קופצות לעיתים בתגובה.
  6. מאמין שצריכה להיות הטבעה בצד הפנימי עם לוגו ומק"ט וגם נתונים תואמים למקור.
  7. ע"ע משקל בלתי מוקפץ. או באנגלית Unsprung weight וגם מסה מסתובבת/מתגלגלת או Rotational mass/weight.
  8. האם הבנתי נכון שמותקן כעת קרוס של DLS, מיד של DLS וטוויטר של מוראל? אם כן, תתחיל בהתקנה של הטוויטרים של הסט DLS. נקודת החיתוך וכן טווח התדרים של הטוויטרים שונה בין DLS למוראל (ואם המצב הנ"ל נכון, אתה חותך את המוראל נמוך בהרבה ממה שהם מתוכננים לו). אגב, DLS ממליצים על תיבה עבורם בנפח של 0.2-1 ליטר.
  9. בוא נפגוש את הבעיה מכיוון אחר - מה דגם הרמקולים שחיפשת? מה התקציב שמוגדר מבחינתך לרמקולים?
  10. כן, יש מילה כזו הווה של הִפְעִים - עורר התרגשות גדולה. @avi60769 אתה באמת חושב שבידוד ורמקולים מקוריים של מאזדה 2 יכולים לספק את הנ"ל? אני מסופק מאוד. אני בהחלט בעד שפותה"ש יעשה עוד קצת שיעורי בית ויבין מה הוא יכול להשיג בתמורה לציפיות שלו והתקציב. יהיה קצת קשה עכשיו, אבל לחפש רכבים לשמוע בהם ציוד זה בהחלט חלק מהדרך. אח"כ לבנות תוכנית, שיכולה להיות מודולרית ועם מחשבה קדימה.
  11. לצערי/צערכם, עם חוסם פרסומות עושה רושם שזה לא קורה. אישית מציק לי קצת האזור של "המועדפים עלינו" שתופס נפח רב בראש העמוד, גם בתוך שרשור. מילא בדף הראשי. בקטנה, ב-VB בכל הודעה בשרשור הופיעה כותרת השרשור, זה נחמד לייחוס ואולי עוזר גם קצת בהפרדה בין ההודעות (אם כי האחרון בסדר מבחינתי). וכן, אפשר להסתכל בשורת הכתובת. נראה לי גם שאזור ההודעות יכול להיות מעט רחב יותר. על מסך "14 ברזולוציה 1366X768 יש עוד כ-2 ס"מ בכל צד שמישים. במובייל, הזמן של ההודעות יוצא לפעמים מהמסגרות (בעיקר כשמדובר בענין של דקות) וגם אם עוברים ממצב רוחבי חזרה לאורכי, הזום מתחרבש ולא מתאים את עצמו אוטומטית. אבל אמרת שזה כבר לא משהו שנתמך מהחברה, אז מילא. תודה על המלאכה המרובה!
  12. אין יותר מדי דברים מרגשים במידה הזו, גם לא בחו"ל לצורך הענין ולמיטב ידיעתי. יש את מה שהוזכר, דנלופ ספורט מקסס או מישלין PS3. יותר קיצוני ראיתי רק יוקוהמה AD08, אבל זה לא הצמיג לנהיגה מנהלתית ברובה לדעתי. במידה הגדולה יותר לרכבך, 215/40R17 קיימים בעקרון גם הדגמים היותר מעודכנים כגון: מישלין PS4, גודייר אסימטריק 5, דנלופ מקסס RT2, פירלי פי-זירו ואולי עוד. בדוק מה זמין בכלל בצמיגיות.
  13. אם נכנס מהנייד נסה דרך כאן: https://www.itire.co.il/mobile/search.php?searchBy=tier&searchNow=1&width=215&height=45&koter=16
×
×
  • Create New...