Jump to content

sperial

  • פרסום הודעות

    17,735
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    8

sperial שיחק אותה בתאריך ינואר 13

התכנים של sperial היו האהובים ביותר!

מוניטין

1,286 יודע על מה הוא מדבר

אודות sperial

  • דירוג
    מגובב מוביל

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בניקוי ראש

צפיות אחרונות בפרופיל

10,619 צפו בפרופיל
  1. אני חולק עליך. הרכב נכנס לנתיב בשניה 19 של הסרטון, לוקח לפחות שניה להבין מה מתרחש (כי בתנועה הראשונה יכולה להיות של כניסה לנתיב הימני והמשך באותו כיוון- מסוכן, אבל פחות מפרסה), הארוע מסתיים בשניה 22 - כלמור סה"כ מדובר ב-3 עד 4 שניות. תגובת המצלם צריכה להיות מיידית - והוא אכן מגיב מהר מאד ובצורה יותר מסבירה אם מתחשבים בזמן התגובה והבנת הארוע.
  2. עדיף שלא תפגוש אותו. "שומר הדרך" נראה כמו כל נהג, עם טלפון מוצמד לשמשה הקדמית. את המפגש אתו תגלה באיחור, כאשר תקבל הודעה על עבירת תנועה שביצעת, ולצידה קנס. לפי google play האפליקציה הורדה כ-50,000 פעם, כך שכנראה שמספר "שומרי הדרך" הפעילים נספר בעשרות אלפים. כמובן שזמן הפעילות שלהם תלוי כמה הם נמצאים על הכביש - השימוש הוא בנסיעות שגרה, לא נסיעות לצורך פעילות זו, כך שכנראה שמספר הצלמים ברגע נתון אינו גדול. אבל כיוון שמדובר באנשים "רגילים" לא תוכל לזהות אותם לפי דגם או צבע הרכב, בניגוד לניידת משטרה סמויה.
  3. הניסיון שלי עם הדגם מצומצם - שכירות למשך מספר ימים לטיול בסלובניה ב-2012. גם עם תיבת הילוכים ידנית לא הסתדר עם התוואים ההרריים שם. לעומת זאת אני חייב לציין לטובה את תא המטען שלו שהיה מהיותר מוצלחים מבין הסופרמיני שהכרתי.
  4. לאופל היתה התנגשות עם העברית. לא הסתפקו במריבה, בהמשך עברו לתיגרה.
  5. את ירידת הערך הכדולה תספוג במכירת הקורולה. לגבי עלויות תפעול שוטף - אני מחזיק 4 מכוניות (2 משפחתיות ו-2 סופרמיני, כולן סטנדרטיות) - ההפרשים מבחינת עלויות ביטוח ורישוי זניחים. צריכת דלק היא פונקציה של תנאי הנהיגה, אבל אני מסופק האם בנסועה של 18,000 ק"מ בשנה ההפרש יהיה משמעותי, מה גם שכיום אשתך נוהגת בהיברידית.
  6. בישראל מצאו פתרון - פניה ימינה בנתיב נפרד (עם תמרור "תן זכות קדימה" משולש). המנגנון הזה נפוץ ביותר, כך שהדיון הוא, לכל היותר, על מספר קטן של צמתים. במדינות בהן מותרת פניה ימינה באדום יש על כך מגבלות - בחלקן נדרש תמרור או רמזור נוסף לצד הרמזור הראשי, בחלקן מותקן תמרור במקום בו יש איסור לפנות ימינה באדום, וההתיחסות היא כאל תמרור "עצור ותן זכות קדימה" מתומן.
  7. הביטוח בנסיעת המבחן הוא אינטרס של המוכר. מצד שני, סביר לגמרי שיצלם את רשיון הנהיגה שלך ויחתים אותך על איזה מסמך שיחייב אותך במקרה תאונה או עבירת תנועה. לגבי ביטוח לקראת העברת הבעלות - קנה אותו לפני הביקור בדואר, שכן בלעדיו לא תהיה מבוטח מרגע העברת הבעלות ולא תהיה רשאי לנהוג ברכב.
  8. לי הרעיון של צמצום ימי הביטוח ל א רלוונטי, אבל מו"מ מול מספר חברות ביטוח צמצם לא את העלויות בסדר גודל של 1000-2000 ש"ח לשנה לרכב (חובה + מקיף, לבני 24 ומעלה). ממליץ לך להכניס את נתוני הביטוח שלך לאתרים של כמה חברות וסוכנויות, לאשר שיחזרו אליך טלפונית ואז לנהל מו"מ.
  9. כדי להבהיר את הודעתי הקודמת ואת הודעתו לשל איציק: מדובר בטופס שבו רוכש הביטוח מצהיר כי לא היה ביטוח על שמו במהלך 3 שנים (או פחות, אם מדובר בתקופה קצרה יותר), וכי השתמש ברכב באופן קבוע לפחות 3 פעמים בשבוע, ובעל הפוליסה הקיימת מאשר גם הוא את ההצהרה. את הטופס תבקש ותקבל מחברת הביטוח בעת רכישת הפוליסה, ותחזיר יחד עם שאר המסמכים. את אישור העדר התביעות תוכל להוציא בעצמך או לאשר לחברת הביטוח למשוך מ"הר הביטוח".
  10. אני חושב שלא תרצה לוותר על ביטוחי חובה וצד ג' אלא אם הרכב שלך חונה במחסן נעול. חשוב על מצב של תקלה בבלמים והדרדרות הרכב, או, אפילו, רוכב אופניים שמתנגש בו ונפצע.
  11. נסה לבדוק מול חברת או סוכן הביטוח. בתנאים מסויימים אפשר להצהיר על שימוש ברכב שרשום על שם מישהו אחר כדי לקבל את הנחת העדר התביעות.
  12. אני כרגע בתהליך דומה, כאשר ההבדל הוא שמי שפגעה בי (מאחור) לא מכחישה, אם כי כנראה שהיא השהתה את ההודעה לחברת הביטוח שלה. התהליך אורך מספר שבועות, ובמסגרתו צריך לאתר היכן הרכב הפוגע מבוטח, וסוכן הביטוח שלך מגיש לו דרישה - ואותה חברה צריכה לקבל אישור של הנהג נתבע. במהלך השנים למדתי שהדבר הראשון שעושים כאשר יש תאונה הוא לצלם את מספר הרישוי של הרכב הפוגע, ורצוי גם תמונה יחסית לרכב הנפגע. באותו רגע אין יותר בעיה של זיהוי הרכב הפוגע. @EliC25 האם יש כבר שמאות של הנזק לרכבך?
  13. האם תבעת את הפוליסה שלך, או שאתה משתמש בשירטתי סוכן הביטוח שלך כדי לתבוע את הנהגת הפוגעת?
  14. החלטה כזו צריכה להתבסס על משהו מדעי - במקרה זה סטטיסטיקה על התקלות שנמצאו במבחנים השנתיים לפי גיל הרכב. כיוון שכיום הכל ממוחשב סביר שמשרד התחבורה יכול לבצע את הבדיקה הזו יחסית בקלות ובהתאם לממצאים לקבוע את תדירות הבדיקה בהתאם לגיל הרכב, או, אפשרות נוספת, לקבוע את תדירות חלק מהבדיקות. לדוגמא - להחליט שבדיקת פליטת מזהמים אפשר לבצע פעם בשנתיים (אני מתיחס במיוחד לבדיקה זו שכן היא גוזלת זמן יחסית רב, אבל יתכן שיש ליקויים אחרים שתדירותם נמוכה ואפשר לרווח יותר את בדיקתם). הניסיון האישי שלי הוא שכל התקלות שנמצאו ברכבים שלי היו מוצדקות (ליטוש פנסים, מגבים) ועד תקלות משמעותיות (גומיית ציריה
×
×
  • תוכן חדש...