Jump to content

Igalz

אחראי פורום
  • הודעות

    7,170
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

Igalz שיחק אותה בתאריך אפריל 4

התכנים של Igalz היו האהובים ביותר!

10 עוקבים

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    עומר
  • מקצוע
    מהנדס חומרה
  • עמוד הבית שלכם
    https://knufia.org/

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Igalz

פורומניאק

פורומניאק (10/14)

511

מוניטין

13

תכנים שנפתרו

  1. קסדת גלישה סקי\סנובורד תוצרת cairn. מידה 57-58cm הייתה בשימוש 4 ימי גלישה. ללא מכות ופגיעות. מחיר 100 ש"ח. איסוף מראשון לציון טלפון 0545741 שבע שתיים תשע.
  2. קסדת אופניים Bell Event XC מידה M. הייתה בשימוש מועט ונמכרת מחוסר שימוש. ללא נפילות וללא מכות. מחיר 100 ש"ח. איסוף מראשון לציון טלפון 0545741 שבע שתיים תשע
  3. ספריי wd40 זה ספריי חודר חלודה. הוא לא מתאים לשימון, אלא לשחרור ברגים/אומים חלודים.
  4. מדהים לראות על איזה כמויות הם נכנסים לפאניקה (בהנחה והכמויות אמיתיות) סוגרים מליוני אנשים בבתים על מספר דו ספרתי של מאומתים.
  5. מהתיאור שלך נשמע כמו קלאצ' שסיים את חייו לגמרי ולא מעביר כח. במצב כזה בסבירות גבוהה ידרש גם לחרוט\להחליף את גלגל התנופה
  6. זה משפט שגוי ומטעה מאוד. חומרי השימון השונים ממש לא אותו דבר, ולכל אחד יש את השימוש המתאים לו. אין דין ספריי חודר חלודה דוגמת WD40 כדין גריז נחושת לדוגמא.
  7. Igalz

    איך ניתן לפנות למנהלים?

    בהודעה פרטית, או דרך פורום תמיכה לאתר. אם אתה מעוניין לדווח על הודעה מסויימת, תשתמש בכפתור הדיווח בתחתית ההודעה.
  8. המצערת שלך מלוכלכת ודורשת ניקוי. לפני שנתקו את המצבר המחשב למד לאורך זמן כמה צריך לפתוח את פרפר המצערת על מנת להתגבר על הלכלוך. ברגע שנתקו מצבר ערכי הלמידה של המחשב התאפסו, וכעת הפרפר מצערת סגור מידי ולכן הרכב נכבה. תיאורטית המכונאי צודק ולאורך שמן המחשב אמור ללמוד מחדש את ערכי התיקון הדרושים. בפועל אם המצערכת מלוכלכת מידי, לפעמים המחשב מתקשה ללמוד את הערכים החדשים מ-0. ניקוי יסודי של בית המצערת יפתור את הבעיה. בסבירות גבוהה ברכב של פותח השירשור מותקנת מצערת אלקטרונית ללא שום מנוע צעדים נוסף. הדוגמא עם הקסנטיה שלך לא רלוונטית לרכב משנת 2010. חבל לבלבל
  9. שווה לציין שזה זה החיישן שעל פיו מחשב ניהול מנוע קובע את כמות הדלק המוזרק לכל הצלינדרים של בנק 2, כאשר ניהול מנוע מתבצע בחוג סגור. אתה מתאר את זה כאילו בוא נשים כמה נגדים הנורה תכבה והרכב יסע כרגיל. זה ממש לא עובד כך, לא עם החיישן למדה העליון. עם התחתון לפעמים כן. לבטל את החיישן הזה שווה ערך ללחזור לימי הקרבורטור. זה הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות.
  10. מרגיש לי כמו הזדמנות נהדרת להתחדש על חשבון המעסיק
  11. שים לב לטווח המצומצם שלו, 10-13 ממ. לא שוס גדול כשמדובר במפתח שוודי ב40 דולר.
  12. 1. זה לא חיישן 2. לחץ שמן במנוע זה לא צחוק, לא הייתי שם את הזבל הכי זול שאני מוצא ברשת. חלק מקורי נמכר ברשת סביבות 150$. אני בספק שיש כזה ב35 שקל, אבל אם יש אז אני מפחד לחשוב מה טיבו.
  13. סולינואיד מק"ט 037990, מק"ט מתחלף V764723880 בנוסף להבנתי כדאי להחליף את האטם של הצמה, מק"ט 102414, מק"ט מתחלף V764583680 ואולי גם את פחית הנעילה של הצמה לבלוק, מק"ט 101880 לא יודע כמה שני האחרונים קריטיים או שניתן למחזר את הישנים
  14. ראיתי את הסרטון ללא סאונד, והאמת שהוא נהדר ומראה בדיוק את העבודה. כפי שאמרו מעלי מדובר בסולינואיד ששולט על לחץ השמן במנוע. המחיר והעבודה עשויים להשתנות מרכב לרכב בהתאם לכמות הפירוקים שנדרשת בשביל להוריד קרטר. בנוסף מוסך מורשה יבואן זה קנס נוסף שלא בטוח שכדאי לשלם עם רכב ישן. מוסיף לך פה קובץ יצרן עם הוראות עבודה. c4_vti_electrovalve.pdf ניראה שברכב המדובר לטובת פירוק אגן שמן צריך לפרק ציריה צד נוסע ותושבת מנוע תחתונה. סך הכל לא מאוד נורא.
×
×
  • תוכן חדש...