Jump to content

Igalz

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    6,547
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

Igalz שיחק אותה בתאריך אוגוסט 11

התכנים של Igalz היו האהובים ביותר!

מוניטין

180 טוב

10 עוקבים

אודות Igalz

  • דירוג
    Grease Monkey

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    עומר
  • מקצוע
    מהנדס חומרה
  • עמוד הבית שלכם
    https://knufia.org/

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. על מנת לספק למערכת את הזרם הדרוש בעת מכת בס נהוג להתקין קבל. אחרת כל העומס הריגעי נופל על האלטרנטור, והוא לא בנוי לזה.
  2. תסביר בבקשה מה מנוע צעדים קשור בנסיעה במהירות עם הילוך משולב?
  3. רוב הסיכויים שפיוז ספייר לא מוזן כלל, ונמצא שם פשוט כספייר, למקרה צורך. בכל אופן קל מאוד לגלות זאת עם נורת ביקורת
  4. במערכת המיזוג מותקן מפסק לחץ שתפקידו לכבות את המדחס כאשר הלחץ במערכת נמוך מידי או גבוה מידי מערך מסויים. כדאי לבדוק את המוצא של מפסק הלחצים ולראות אולי זה הוא מכבה את המדחס.
  5. אתה מתכוון לפירוק של לוח השעונים? מחשב ניהול מנוע מתקשר איתו באופן קבוע במהלך עבודת הרכב, לכן לא כדאי לעשות עבודות כאלה כאשר הרכב מונע. ההפך, לפעמים כדאי אפילו לנתק מצבר. במקרה שלך רוב הסיכויים שנדרש לאפס את כל התקלות שנשמרו במחשבים השונים בגלל הפירוק שביצעת על מנוע רץ. אתה יכול לנסות לעשות זאת על ידי ניתוק מצבר ל10 דקות, או על ידי סורק תקלות.
  6. כמה עבר הרכב? ישנה תופעה של התארכות שרשרת הטיימינג ברכבים הללו, לרוב סביבות 180-200 אלף קמ. ואז בהנעה שומעים את השרשרת פוגעת במכסה שלה, רעש שלרוב נעלם אחרי שהרכב מתחמם טיפה. שרשרת הטיימינג נמצאת ליד רצועת האביזרים. פתח מכסה מנוע ותאזין לאיזור הזה אחרי הנעה.
  7. לא ברור אם היה או לא היה, מהודעת הפתיחה קיבלתי את הרושם שהתשובה ניתנה בטלפון, ספק על ידי איש מקצוע. לדעתי כדאי להזמין גרר ולהתעקש שהרכב לא בר נסיעה
  8. כדאי לבצע גם ניקוי יסודי לבית המצערת, הכולל פירוק בית המצערת מהרכב וניקוי משני הצדדים.
  9. אל תסע ללא רצועה. אם יש ביטוח גרירה - זה הזמן להשתמש בו
  10. במנגנון ידית ההילוכים ישנו מיקרו סיוויץ שאחראי לדווח שידית ההילוכים במצב P. המיקרוסוויץ הזה נדפק עם הזמן, מחלה ידועה של הקונצרן. אצלך הבעיה עוד בחיתוליה, לכן לא הייתי מתרגש. אפשר למשוך עד שהבעיה תחמיר. בעבר הפיתרון היה החלפה של כל מכלול הידית - יקר מאוד וחבל להחליף מכלול תקין בגלל מיקרוסוויץ של חצי דולר. היום היצרן הוציא קיט תיקון יעודי למיקרו סוויץ. חפש בפייסבוק את העמוד של מוסך רון, תמצא שם סרטון שמראה את התקנת הקיט, והסברים נוספים
  11. רק אני לא רואה איפה יש פה קרטר יציקת אלומיניום יקר מפז שאיש לא יודע להתעסק איתו? ניראה כמו קרטר פח רגיל שמיוצר בהטבעה. החלפתי כזה אצלי בסיטרואן בטיפול האחרון, כי לא היה לי כח להתעסק עם הברזות ובעלי מקצוע. קרטר חילופי עלה לי 130 שקל (איביי לטביה). לפותח השירשור, לא נותר לי אלא להשתתף בצערך.
×
×
  • Create New...