Jump to content

Igalz

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    6,898
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

Igalz שיחק אותה בתאריך אפריל 4

התכנים של Igalz היו האהובים ביותר!

מוניטין

362 טוב

10 עוקבים

אודות Igalz

  • דירוג
    Grease Monkey

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    עומר
  • מקצוע
    מהנדס חומרה
  • עמוד הבית שלכם
    https://knufia.org/

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. פעם באה שאתה ברכב, לפני שאתה מניע, תלחץ על הגז עד הסוף, ואז תפעיל עוד קצת כח. אתה תגלה שיש כפתור מתחת לדוושה. הוא מבטל את הלימיטר.
  2. זה לא נכון, לחיצה מלאה על דוושת הגז משהה את הלימיטר עד שהמהירות יורדת חזרה מתחת לערך שהוגדר.
  3. לא זוכר את המספר המדוייק בגטס אבל לרוב עד איזור 107-110 מעלות זה תקין
  4. לרכב פרטי בהחלט עושים. ג'ק בקבוק מתאים יותר לרכבים גבוהים עם סרן חי, שם אפשר לשים אותו מתח לסרן וטווח הרמה קצר מספיק בשביל לנתק את הגלגל מהריצפה.
  5. אני מוכן לבדוק שוב, אבל מזכרוני אצלי זה לא עובד כך. אצלי צריך לתת גז עד הסוף בדיוק כמו עם ספיד לימיטר
  6. מודה שלא לגמרי הבנתי את קו המחשבה שלך.. כיצד התפעול של קרוז קונטרול בזמן עקיפה שונה מספיד לימיטר? בשניהם צריך לנתק אותם יזום\להכניס דוושה עד הסוף\לתת כמה ++ במחשב. אני בדעה שספיד לימיטר בטיחותי יותר כיוון שהוא שומר את הרגל שלך על הדוושה, מה שגורם לך להיות מוכן יותר למקרים ותגובות. ספיד לימיטר מאפשר נהיגה חלקה יותר, כי אם יש רכב לפני אני יכול פשוט להרים חלקית את הרגל מדוושת הגז, לשלוט על המהירות שלי עם הדוושה, וכאשר המכשול נשאר מאחור זורק את הרגל על הדוושה וממשיך בנסיעה כרגיל.
  7. תדלק, בעבר. היום יגאל כבר לא גר ברחובות וקצת רחוק לו לסוע מעומר עד בילו בשביל כמה טיפות סולר מובחר. אבל צחוק בצד, אני נוהג לתדלק בתחנות בצד הזול מאוד של הסקאלה, דוגמת סדש נמל אשדוד, דלק שלו בקרית אתא, פז מרכז מורים בב״ש, ועובדתית בצועי הרכב וצריכת הדלק מצויינים. תסיקו מזה איזה מסקנות שתרצו. תתחיל מבדיקה של לחץ אויר בצמיגים. אני מנפח טיפה מעל מה שהיצרן דורש, 2.5 באר מקדימה, 2.4 מאחורה (תא המטען שלי תמיד עמוס בכלים)
  8. הצלחות של ICER בסדר גמור.. אם כבר נפלה החלטה להחליף צלחות ורפידות אז עדיף להחליף ביחד ולא בשלבים, כיוון שמשטחי החיכוך של הצלחת והרפידה עוברים התאמה אחד לשני בקילומטרים הראשונים
  9. קודם כל תתחדש. אצלי המחשב מראה באיזור ה1/22, בפועל הצריכה נעה סביבות 1/20 בתקופה החמה (עם מזגן) לאיזור 1/22 בתקופות שלא דורשות מזגן. גם הנסיעות שלי כוללות רוב של תוואי בינעירוני, קשה לי להעריך באחוזים כי זה משתנה כל הזמן. לרוב בכבישים מהירים אני נוסע 115-120 עם ספיד לימיטר דלוק.
  10. שים לב למבנה הצלחת בלימה, החלק שאתה מצביע עליו הוא לא הנאבה אלא הצלחת
  11. ממש לא, ואם אין פספוסי הצתה גם אין מה לגעת בקויילים. אם יש פספוסי הצתה אז המחשב יתריע על זה בסבירות גבוהה מאוד. לדעתי מהתיאור שלך כדאי לבצע מדידה של לחץ דלק במאמץ, כלומר אני יוצא מנקודת הנחה שהמכונאי שלך רואה בעיה מסויימת בכיוון הזה, אבל שולח אותך לקנות תוספים בזמן שיש בעיה אמיתית במערכת. אם משאבת הדלק לא מצליחה לספק את הלחץ הדרוש במאמץ, כל תוספי הדלק הללו זה כוסות רוח למת.
  12. זו טעות להגיד את זה. ישנם מותגים טובים יותר ישנם מותגים זבל, אבל זה נכון שיש גם מימד של מזל. לדוגמא מאז ששנפ הפסיקה לייצר מצברים והתחילה לייבא מסין אני מתרחק מהסחורה שלהם כמו מאש. גם וולטא לא להיט גדול. סטאראפ סטטיסטית עושים עבודה מצויינת, פה ושם יש נפילות. וורטא כחול נהדר אבל יקר. קיצר זה ממש לא נכון שאין משמעות למותג.
×
×
  • תוכן חדש...