Jump to content

Igalz

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    6,735
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

Igalz שיחק אותה בתאריך דצמבר 26 2020

התכנים של Igalz היו האהובים ביותר!

מוניטין

256 טוב

10 עוקבים

אודות Igalz

  • דירוג
    Grease Monkey

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    עומר
  • מקצוע
    מהנדס חומרה
  • עמוד הבית שלכם
    https://knufia.org/

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. נוזל הקירור שמופיע בתמונה בהודעת הפתיחה לא מתאים למזדה2 בשום צורה. כמובן שההמלצה של מרק10 לרכוש נוזל מקורי היא האופטימאלית, אבל המחיר שלו מוגזם בקטע מגוכח. אני אישית ממליץ לרכב שלך את הנוזל קירור הזה https://www.justmotor.co.il/product/נוזל-קירור-אדום-מסדרת-zerex-לרכב-יפני
  2. כל מצלמה צורכת יותר מכמה מיליאמפרים בודדים כשהיא עובדת, יותר בכיוון עשרות רבות עד מאות מיליאמפרים במקרה הטוב. לכן שום מצלמה לא הייתי משאיר מחוברת למתח מצבר קבוע, אלא אם יש לה פונקצייה מובנית לכיבוי עצמי בחניה, כמו המצלמות החדשות של DDPAI. הפתרון הכי טוב במקרה של פותח השירשור הוא לחווט את המצלמה (או את שקע המצת) לקו מתח אחרי סוויץ
  3. אני גם לא חושב שאטם מכסה שסתומים קשור במיוחד, אבל שסתום pcv תקוע פתוח (שגם הוא מתחבר למכסה שסתומים) בהחלט יכול לשבש את התערובת. לדעתי תתחיל מבדיקה ואולי אפילו החלפה עיוורת של שסתום הpcv, ותוודא שלמות של כל צינורות הואקום שמתחברים לסעפת היניקה
  4. בדיאגנוזה ממוחשבת מסודרת, עם סורק תואם יצרן, תוך בחינה מעמיקה של הערכים שקורא המחשב, אני מאמין שניתן לבודד את החלק התקול. ככה מעל דפי האינטרנט בניפנופי ידיים אני לא רואה כיצד ניתן לעזור לך יותר מזה.
  5. שני הקודים מצביעים על לחץ מסילה לא תקין, זה יכול להיות בגלל וסת לחץ מסילה לא תקין, חיישן לחץ מסילה לא תקין, ולפעמים גם בגלל משאבת לחץ גבוה. טפל בזה בהקדם, מערכת דלק תקינה היא תנאי הכרחי לאורך חיים של מנוע דיזל.
  6. אם כתוצאה מהבעיה במכסה שסתומים נכנס יותר מידי אויר למנוע והמנוע עובד על תערובת עניה (יותר אויר מדלק) אז זה בהחלט מסביר את תגובת הדוושה הבעייתית שאתה מרגיש
  7. זה מסוג השאלות שכדאי לשאול בפורום יעוץ, לא בפורום הטכני
  8. כניראה שפרקש התכוון ל40 מעלות. פעם הייתי בטאייפיי (טייוואן) בתקופה החמה, יצאתי בערב והלכתי 15 דקות לקניון הקרוב ברגל. ב9 בערב היה 39 מעלות ובערך 200% לחות, הרגשתי שאני עושה את דרכי בשחייה במרק חם . כאשר חזרתי למלון ברגל שעה לאחר מכן, כבר היה הרבה יותר נעים עם 38 מעלות. עם כל הכבוד למישור החוף הישראלי, מזג האויר פה יחסית נח ברוב ימות השנה, אם משווים למקומות די רבים בעולם
  9. בדגם שלך הבלם הראשי מאחורה הוא אכן דיסק, אבל בלם העזר (חניה) הוא תוף. כאשר החלק המרכזי של הדיסק משמש בתור גוף התוף, והנעלי בלימה יושבות מאחוריו. אני ממליץ לפרק את הדיסקים ולוודא את תקינות מכלולי הבלימה המכאניים של בלם העזר. לוודא שהם לא תקועים מחלודה, שיש חומר בלימה על נעלי הבלם, לתת ניקוי וגירוז היכן שצריך ולבסוף לכוון את בורג הכיוון אם קיים כזה.
  10. קוד התקלה מצביע על חיישן קאמשפט, לא קראנק
  11. יש חדש לגבי מלאי כריות האוויר? יצא למשהו לבדוק?
  12. יש פה שתי אפשרויות, או שהאנג'י לא מסוגל לאפס תקלות ברכב שלך ודרוש סורק יותר רציני (לא נדיר במיוחד, האנג'י רחוק מלהיות פאר היצירה). או כיוון שמדובר בcircuit code המחשב מאבחן אותו מיידית והתקלה חוזרת מיד.
  13. ניראה שהמחשב מגביל את הסל"ד מסיבה כלשהי. אני חושב שאני מצליח לשמוע את הטורבו מאיץ כאשר אתה לוחץ על הגז. לא הייתי ממהר להספיד אותו. אני חושב שבשלב הזה יש להתחבר עם סורק תקלות ולראות אם יש משהו שמציק למחשב. באותה הזדמנות לראות את ערכי החיישנים השונים שהמחשב קורא
  14. ברנו מהשנים הללו נורת מצתי להט שדולקת קבוע היא למעשה נורת check engine. אם תסתכל בספר רכב תיראה שהתיאור של הנורה הוא "תקלה אלקטרונית כללית" או משהו בסגנון.
×
×
  • תוכן חדש...