Jump to content

lanosforce

אחראי פורום
  • הודעות

    28,593
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    4

lanosforce שיחק אותה בתאריך ספטמבר 19

התכנים של lanosforce היו האהובים ביותר!

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אי שם בחושך, לבד עם אהיל על הראש... דרום פולין

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של lanosforce

ראש למגובבים

ראש למגובבים (14/14)

827

מוניטין

  1. אכן + כמה תווים בשביל להשלים הודעה כי אני לא רואה מה הטעם להמשיך לכתוב וזה... אני חושב שזו הפואנטה בשאלה דרך אגב - האם מדובר על בידוד לטובת רמקולים או שמדובר על השתקת הרכב באופן כללי נגד רעשים? ואם כן האם מדובר ברעשי רוח מהדלתות? (סט גומיות בעשרות שקלים בודדים מעליאקספרס פותרים את זה - תריצו כאן חיפוש על פרוייקט OPTIMUS - עמוד 37). רעשי רצפה? נתחיל בזה שאם הצמיגים לא איכותיים ושקטים - זה הדבר הראשון שצריך להחליף.
  2. יש דלתות שאם עבדת עליהן סהכ שעתיים - רוב הסיכויים שחיפפת. ביחוד כשמתאימים גם חיפויים, סגירות טכניות ומספר חומרי בידוד שונים כולל כאלו שזקוקים לזמן ייבוש וזמן ערבוב - יש ויש.
  3. זה תלוי ברכב - בגדול כולנו צודקים חלקית כולנו טועים חלקית. קודם כל הפורום, מאוד מוכוון DIY ולכן הגישה של לך לבעל מקצוע - עד כמה שהיא נכונה מקצועית ומשפטית - היא דווקא זו הפחות אהודה על קהל הקוראים העיקרי כאן. אבל ישנם רכבים וישנם רכבים. ישנם רכבים בהם פירוק דיפון הדלת - מסיר ביחד איתו את מנגנון החלון וזה יצנח ויתנפץ והמהירות בה הנזק יכול להסלים מנזק כלכלי לפציעה חמורה - מהיר מאוד! וישנם רכבים ש"מתפרקים כמו לגו". לכן לפחות העצה שלי תהיה לאלו אשר רוצים לעשות עבודה בעצמם - לחסוך הרבה בכך (אולי, לא תמיד - תלוי עד כמה הידיים של אותו אדם טובות ומיומנות) תיכנסו למרשתת (אינטרנט ריבונו של עולם) לאתרים כמו "אתה צינור" (יוטיוב) - ותחפשו סרטון או מידע לגבי הפעולה שאתם רוצים לבצע וכמעט תמיד תמצאו! תעשו שיעורי בית לפני שאתם ניגשים לעבודה עצמה. ממליץ על רכב שאת המנגנונים שלו את לא מכירים - תמיד תמיד תמיד - להדביק את החלון למסגרת שלו עם PAINTER TAPE (מסקינגטייפ) בכדי שחס וחלילה לא יגרם נזק כלכלי או נזק גוף. אפרופו - המחירים היום של חומרי בידוד לרכב עלולים להפתיע אתכם - מאוד! ממליץ לבדוק את ספונסר הפורום ESIMPEX בנידון.
  4. הבהרה! אני לא נתתי שם למפגש - ואם כן הייתי עושה זאת - לא הייתי משתמש בטעות תחבירית כגון of the sound השם spirit of sound שייך לחברת פוקאל למיטב זכרוני - יש להם סידרה של שישה דיסקי בדיקה ומוזיקה שנקראים תחת השם הזה. המפגש איננו תחת אחריות קארזפורום ולא מתארגן מטעם קארזפורום אלא מטעם הקהילה עצמה.
  5. למה זה מרגיש לי מוכר? (רק עם 150 סוסים פחות)
  6. lanosforce

    איך ניתן לפנות למנהלים?

    ביריאה ובכבוד כמובן - זו התשובה האמיתית לשאלתך!
  7. בשביל זה יש את האמירה הבאה - עדיף להתחנן למחילה מאשר לבקש רשות.
  8. lanosforce

    Volvo זה רכב יוקרה?

    כן! זהו, אפשר לנעול? הבן אדם שאל שאלה פשוטה, תשובה פשוטה, שיהיה לכולנו המשך שבוע נפלא!
  9. אז חשבתי לעצמי - אם כבר אין כיסוי לרצפה וחצי מהעבודה של יצירת גישה לריקון שמן ברכב "הוסרה" ממני אולי אטפל הפעם ברכב בעצמי. והדבר הראשון שרציתי לבדוק זה את שמן משאבת העזר ההידראולית של ההגה - שמתי לב מתישהו שיש איזה פקק שחור קטן שלא ברור לי מהו - הייתי בטוח שיש לי הגה חשמלי לגמרי, מתברר שלא - ההגה בDS עם עזר הידראולי. פותח לבדוק את המפלס של הנוזל וגם לקחת דגימה קטנה לראות עם הוא עכור. הנוזל היה ממש על המינימום וכן, עכור. אז החלטתי שהשנה אני עושה ב115KKM (יש לי עוד איזה 700 קילומטרים). בקיצור התחזוקה שעשיתי בשישי האחרון היתה ריענון נוזל הגה - בשיטה המהירה והקלה. כלים: משאבת וואקום - משמשת אותי בד"כ לריענון נוזל בלמים - לשאיבה של מאגר שמן ההגה. "מחט" או מה שנקרא ROOSTER BACKER לדגימה או ריקון של עודפים. ליטר נוזל הגה ייעודי לסיטרואן משפך שני בקבוקי ליטר טוש סימון לסימון מפלס (לא השתמשתי כי לבקבוקים האלה יש פסים ולא עברתי את הראשון יותר מקצת אז היה ממש קל. מגבת מיקרופיבר וכפפות לטקס לניקיון. התהליך הוא פשוט - פותחים את מכסה המאגר: כמו שרואים למעלה ממש על המינימום. ככה נראה המאגר (ממש מתחת לצינור מילוי ווישרים) לאחר השאיבה הראשונה: כמו שרואים במאגר יש כמות קטנה מאוד של נוזל אולי 150 CC התהליך - שואבים - ממלאים מחדש, סוגרים את הפקק - מתניעים ומסובבים את ההגה מנעילה לנעילה 10 פעם - בכדי לא לשחוק את הצמיגים עשיתי את זה תוך כדי נסיעה איטית בחניה קדימה ואחורה. מדוממים - ושוב חוזרים על התהליך. סה"כ רוקנתי 4 פעמים ומילאתי בבקבוק הלבן זה הנוזל המלוכלך - אתם רואים כמה נשאר לי בחדש והבקבוק השקוף זה לנוזל הנקי למילוי. סה"כ לקח לי קצת יותר מחצי שעה לבצע את ההליך. עלות השמן הגה היתה 125 שקלים. כאשר מה שרכשתי הפעם היה שמן 5W30 בתקן B71 2290 של קסטרול מגנטק, פילטר שמן מקורי, פילטר אוויר חליפי, נוזל הגה ומשפך - ב350 שקלים כולל מע"מ. בשבועיים הקרובים - שמן, פילטר שמן, מסנן אוויר מנוע.
  10. תתחדש! תהנה! בידוד אקוסטי בדלתות זה חלק מההתקנה. בלי זה פשוט אין טעם יותר מידי לנסות לכוון בעיני. והקלות הזו שהדלת נסגרת בה אחרי התוספת הזו זה בכלל בונוס.
  11. אכן 4 מ"מ זה כבלים שאולי יותר מתאימים לחיבור סאב וופר למערכת SQ חזקה - וגם זה אובר קיל בגלל שהמרחק למגבר בד"כ מאוד קצר. מסכים עם קודמי לגבי זה ש2.5 מ"מ למידבאסים היה מספק, למידריינג'ים גם 1.5 היה מספק ולטוויטרים 0.75
  12. נחמד מאוד לקרוא את הפוסט דני. בכבלים החשיבות היא לסוג המוליך - תצורת המוליך - עובי המוליך ואז בסופו של דבר מיגון המוליך. לא חייבים ללכת על הטופ של הטופ ולהוציא סכומים לא שפויים - אבל כן חייבים לדעת לבחור בחברה\מותג שמספקים הצהרות אמיתיות לכבלים. נחושת מלאה מרובת סיבים זה אחד משלושת הדברים הקריטיים בכבל לאודיו - יש כאלה שגם ירחיקו לכת ויקנו כבלים מכסף טהור (ואז אבוי להם אם לא עשו לו טרמינציה אטומה לאוויר כי התחמצנות תגיע מהר). הדבר השני זה שהעובי שמוצהר לכבל - הוא עובי המוליך! לא עובי הכבל כולו. ברוב חנויות הDIY (רשתות למוצרים לבית הכוונה) כשאתה תיגש לקנות רמקול ויהיה כתוב עליו 2.5 מ"מ במקרה הטוב - עובי המוליך יהיה 1.5 והעובי שאתה קונה הוא העובי הכולל. בכבלים שקנית - עובי המוליך - הוא העובי המוצהר. העובי של המוליך מגדיר באמת כמה עומס הכבל יוכל לקחת לאורך מספר מטרים וכמה התנגדות הוא יציג כלפי המגבר ולכן זה קריטי - ביחד עם חומר המוליך שהוא נחושת מלאה ותצורת המוליך שהיא מרובה גידים (מלא סיבים קטנים במקום אחד גדול בגלל שמעטפת הגיד היא זו שמוליכה) ולבסוף - מיגון הכבל - כן זה קריטי שהחומר שהכבל עשוי ממנו בייחוד בסביבה כמו רכב שהיא חמה ויבשה ויש בה מעברי מתכת או חלקי מתכת שלפעמים אנחנו לא מסוגלים לראות בכלל בזמן העברת הכבל - לא יפגמו בו ושהכבל לא יתפורר עם הזמן. אצל ESIMPEX יש גם כבלים של MONSTER - חברה, זה דבר מטורף!!! הכבל הזול - שהוא באמת במחירים שפויים. הוא עם מיגון כפול - ואז בתוך הגיד המוליך יש גיד "מאגד" שגורם למוליך להצמד אליו ולשמור על כוח מבני - בגדול אפשר להתחמק מנעלי כבל עם הפטנט הזה - כמובן, לא מומלץ לפי הספר. לגבי הSCAN GOLD - דני תתחדש! אני לוקח תור להאזנה לרכב שלך! זה אחד המידריינג'ים - לקוטר האלמנט 4 אינטש יש חשיבות במובן של - כמה כוח אתה רוצה להעביר בתדרי המיד הנמוכים. גודל הכלים שאתה רוצה להציג. סוג הפיזור שאתה רוצה לקבל בחלל הרכב בגבוהים - אלמנט עם קוטר כזה יפזר צר - ולכן זה אלמנט שפחות הייתי מכוון אוף אקסיס למשל וכן דואג לו כבר לזווית כלפי הראש. זה גם מצריך ממך ללכת על טוויטרים שיכולים לנגן באזור ה3K הרץ כנקודת חיבור ולא 5K ומעלה וזה אומר שהטוויטר מנגן הרבה יותר תחום תדרים וזה גם אומר שצריך לדעת להתאים אותו ולתזמן אותו אחרת בגלל שהוא מנגן חלק מהתחום הקריטי - אני למשל מעדיף טוויטר שנכנס מ5-6K ואפילו הרבה יותר גבוה ולתת למידריינג' לנגן את כל התחום הקריטי ולהשתמש בטוויטר רק כבקרת בהירות ותוספת אוויר לסאונד. אני גם אוהב שהכלים אצלי לא נתפסים כגדולים מידי או קטנים מידי אלא טבעיים - שלא ישמעו מוגברים. זה סגנון וזה עניין של בחירות ושל טעם אישי. אין אמת אחת בתחום שהוא אומנות לשמה. זה מה שיפה בזה. תתחדש חבר יקר!
  13. זה בדיוק הזמן!!! לקנות תחפושת של דארת' ויידר - להכנס לחניון חשוך - לפתוח את דלת תא המטען ולשים בפול ווליום את הImperial March שהיא המנגינה שלו במלחמת הכוכבים. אתה פשוט חייב! אתה יודע את זה...
×
×
  • תוכן חדש...