Jump to content

lanosforce

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    27,805
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

lanosforce שיחק אותה בתאריך אפריל 1

התכנים של lanosforce היו האהובים ביותר!

מוניטין

236 טוב

אודות lanosforce

  • דירוג
    אחראי פורום אודיו

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אי שם בחושך, לבד עם אהיל על הראש... דרום פולין

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לא מתיימר לאמר שאני מעודכן בצ'יפים ומפרטים טכניים - אבל זה גם פחות הקטע. אני די בטוח שהמוצר יהיה מוצר איכותי, מושקע. לא חושב שכאן באמת הבעיות שלו ומסכים מאוד עם הרבה ממה שנכתב ע"י SEMI מוצר טוב צריך לעמוד היום בהרבה מאוד קריטריונים שקשורים גם למבחן הזמן, למבחן השוק ולא רק למבחן התוצאה. הזמנים הם כאלו בהם הרכבים הם כבר לא מחשב אלא סדרה של מחשבים. הזמנים הם כאלו בהם המנועים הולכים ונהיים בעלי נפחים צנומים יותר וכך גם מערכות החשמל (שבכלל הדיבור בשוק הוא לעבור ל48V) הזמנים הם כאלו בהם המדיה כבר איננה מאוכסנת מקומית אלא נגישה דרך הרשת ורוב המדיות הללו בין כה ובין כה עוברות דחיסה כזו או אחרת. השוק לעומת זאת תחרותי מאוד והטכנולוגיות רצות קדימה אבל בו זמנית יצרני הרכב מחוייבים לספק מערכת מולטימדיה ברכבים היו ולא ניתן עדיין להסתמך על כך שלכל אדם אשר קונה היום רכב גם בהכרח יש מכשיר סלולאר חכם שיכול פשוט להתחבר בBT למערכות ההגברה של הרכב מחד - ומצד שני גם המערכות האלה היום מספקות שליטה על מצלמות, מזגן וכך הלאה. אז אם המטרה היא DSP שהוא גם אינטגרטור ולא רק מוצר סאונד - אלא אחד כזה שיכול להתחבר ולהתממשק עם הדיבורית ברכב או אפילו עם מחשב ההתראות ברכב או כלל מערכת הCAN - זה כבר הופך את מוצרי הDSP ה"טיפשים" (לא מאמין שאני קורא למוצר כזה מוצר טיפש אבל זו בדיוק התוצאה של מבחן הזמן!) למיושנים עד אפילו לא רלוונטיים. אני יכול לאמר ממקור ראשון כאחד שהיה מלווה בתהליך מתחילתו ועד סופו של הקמת מערכת בקיה פיקנטו חדשה (הדור הנוכחי) על בחירה של DSP ביחד עם שני מגברים מאוד חזקים ומערכת החשמל של הרכב פשוט לא הצליחה לספק את הדרישה וכשאני אומר שני מגברים מאוד חזקים אני בכלל אפילו לא מדבר על מפלצות SPL או משהו כזה - על נטו SQ. הבחור נאלץ להוריד את נפח צריכת המגברים לכאלו שאם כבר היה קונה אינטגרטור טוב - פחות או יותר זה היה נותן את אותה תוצאה. וזה בדיוק מבחן הזמן וזה בדיוק מבחן התוצאה. ואז בסופו של דבר מגיע העניין הזה של לקנות למבורגיני בכדי לנסוע למכולת הביצועים של רוב הDSP שאנחנו מדברים עליהם כשאנחנו מתייחסים לציוד קצה - היי-אנד - הם כאלו שהאוזן שלנו בכלל לא מסוגלת באמת לתת לו אומדן רציונלי או כזה שבאמת מישהו יהיה מסוגל לשבת ברכב ולאמר תקשיב יש לך פה ציוד שעולה כמו הרכב. רוב הDSP ברמת הכניסה היום מספקים תוצאה פשוט מטורפת - התקנה טובה, כוונים כוונים כוונים - ברוב המקרים זה יותר ממספיק. וזו גם הסיבה האמיתית שבגללה המוצרים האלה כפי שידידי הכביר לכתוב - נעלמים, לא שורדים את המציאות - כמה אנשים באמת קונים למבורגיני בכדי לנסוע למכולת? אנחנו לא בדובאי.
  2. תיקח טיפ - אם אתה כן מתכוון להתקין ברכב הזה תוספות - תלך רק על מתקינים מומלצים וכאלו שלא יעשו לך חורים ברכב או יחזירו חלקים למקום עם מהדקי ניילון שבורים או ברגים חסרים. תריץ חיפוש בפורום אודיו על "יוסי אלפיין" ועל "ישראל ג'וניור"
  3. עוד כשהיתה לי את הפיאסטה (עוד לפני שצבעתי אותה ללבן עם כתמים של פרה - טוב נו... גם אני קצת לוקה בנפשי וכן זה סיפור אמיתי, גם שמתי ריפודים בצבע פרה עם כיסוי הגה בצבע פרה וצופר שעושה מו ויש לזה תיעוד באיזשהו מקום) נסעתי לי על דרך גודלה מאיר בחולון (השביל איפה שכולם רצים) ופתאום נכנסת לה קשישה לרכב, מתיישבת ואומרת לי קח אותי עד הרמזור בבקשה - רק שהיא התפרצה לרכב ולא ממש ביקשה רשות, אבל ראיתי שזאת אישה חמודה סה"כ שכנראה באמת היה לה מרחק גדול מידי עבורה ללכת, אמרתי למה לא, נעזור. לקחתי אותה עוד איזה חצי קילומטר עד הבית ותכלס באמת סיפור חביב. ולא, אני לא בטוח שאצליח למצוא לכם את התמונות של הפיאסטה כרגע. וכן - כשאני נוהג עם הילדים בסובארו - אני מקפיד לנעול את הדלתות. גם בדודג' וגם ברנו מגאן שהיו אצלנו הדלתות היו ננעלות אוטומטית וזה קיים גם בDS
  4. הם יכולים להיות שמרנים מאוד והם יכולים להיות חדשנים מאוד - מה שיהיה בד"כ מכנה משותף זה הקפדנות שלהם כלפי ביצוע של משהו.
  5. אני מדבר על ממש לקחת לימון - אמיתי ולא ריחן כימי כלשהו - פשוט לשרוט את הקליפה שלו עם הציפורן ולשים קרוב לאף.
  6. מה שאטב כביסה יכול לעשות לזוג נחיריים. טפשת הריון זה שוס. תיקח לימון או כל פרי הדר אחר ותגיד לה לשרוט את הקליפה שלו ולהריח בכל פעם שהיא מרגישה בחילה בזמן נסיעה - עבד נהדר עם אשתי. גרנו ברחוב שעצי לימון ותפוז היו בו תמיד.
  7. מקפיץ - מונובלוק N2 של מאסיב עדיין רלוונטי - 500 שקלים (חצי מחיר בערך מחדש).
  8. אני חושב שבאחת הקורבטים המגבים היו מוסתרים ממש מתחת לפאנל
  9. זה ככה בגלל שברוב הרכבים היום השמשות רחבות יותר וארוכות יותר וגם בזווית יותר קטנה וזה מצריך שימוש במגבים גדולים יותר ובתזמון שונה של המנועים שלהם ומיקום שונה שלהם גם.
  10. DS5 - המתזים פשוט ממוקמים איפשהו בתוך השבכה של יניקת האוויר של המזגן והמגבים עצמם - בגלל גודל השמשה - אחד 30 אינטש השני 26, המנועים שלהם ממוקמים בפינות של השבכה הזו ובכדי להחליף את המגבים צריך להעביר אותם למצב שירות שזה פחות או יותר להפעיל כפתור סטארט (כי אין מפתח) ולכבות אותו ואז ללחוץ על הידית של הווישרים. ככל שאני חי יותר עם הצפרדע אני מבין עד כמה היא מוזרה. אני חושב שמהנדסי רכב צרפתיים נמצאים במעמד שונה ממכונאי הרכב - הם לא נפגשים ולא מדברים זה עם זה?
  11. יש לנו כמובן מחלקת QA - אני אומר את זה בהומור בכדי להסביר לפעמים איך זה מרגיש כשלקוח יפני עובד עם המוצר שלך.
  12. היה גם בקורולה - חד מצמד - אבל זה לא שהוא סבל מבעיות אמינות, הם נפטרו ממנו כי הוא היה כישלון שיווקי ופגע במכירות. הגיר עצמו כמוצר מכאני היה מוצלח.
×
×
  • Create New...