Jump to content

lanosforce

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    27,422
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

26 נייטרלי

אודות lanosforce

  • דירוג
    אחראי פורום אודיו
  • תאריך לידה 05/07/1977

Personal Information

  • מיקום
    אי שם בחושך, לבד עם אהיל על הראש... דרום פולין

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. היום נסעתי עם הסובארו לעבודה - הטרק הבא התנגן לי מהמאגר שלי: לאמר שהתרגשתי יהיה להמעיט בערך החוויה - הCDM כמו רוב הרמקולים של מוראל אבל הCDM בפרט הוא רמקול שפשוט מדבר אל הרגש. אפשר לאמר עליו הרבה דברים לחיוב, לשלילה - לרגש זה מה שהאלמנט הזה יודע לעשות הכי טוב. כלי מיתר, כלי נשיפה - הוא מעביר אותם בצורה כל כך ייחודית ומפילת לסתות.
  2. מיקס של רכיבים לא כל כך משנה אם יש לך יכולת טובה לכוון אותם - זה יותר משנה כשאתה הולך לכוון עולם הPURE PASSIVE שם באמת ניתן לאמר ש WHAT YOU PAY IS WHAT YOU GET תבין - אתה בסופו של דבר בן אדם - אתה מכשיר שמיעה והאזנה. אתה מגיב לצליל בטווח תדרים מסויים - מה שנקרא ספקטרום. ואתה מגיב לטווח התדרים הזה בצורות מסויימות שונות ומשונות ככל שהאיזון שלו משתנה - אבל יש דברים שהם ברורים וידועים בתוך תחום התדרים הזה איך לאזן אותם כך שאוזן אנושית תוכל להפיק מהם הנאה ובתוך זה אתה יכול לקבוע גם כן אם אתה רוצה להנות מגוון צליל "חם" או "קר" או "רך" או "פאנטשי" וכך הלאה. אם אתה עכשיו אומר לי - אני רוצה לקנות רמקולים, לחבר אותם למגבר חזק - לעשות כמעט כלום ואפס כוונים עם זה ולהנות - אני מייד אומר לך תוציא ים של כסף על רכיבי היי-אנד וים של כסף על התקנה רהוטה! - כוונים בסיסיים ואתה תהנה -באמת שאתה תהנה. למה? כי היצרן השקיע שם את כל הידע שלו והניסיון שלו - להביא לך תוצאה מעלפת כבר ברמקול עצמו, בקרוס הפסיבי, ביחידת הראש וכך הלאה. אבל הסיפור כאן הוא שונה - אתה הולך על התקנה של מערכת אקטיבית עם גמישות כיוונים גדולה מאוד וסה"כ רכיבים טובים, באמת רכיבים טובים! אתה יכול לערבב בין שלל סוגי רכיבים ופשוט לכוון אותם כך שיתאימו אחד לשני - יש לך יד כמעט חופשיה אם אני זוכר נכון את הציודים. לגבי הנצילות של הCCWR ממש אין לך מה לפחד מזה כי סה"כ מדובר באלמנט 2.5 אינטש ומדובר באלמנט שמנגן את תחום התדרים הכי קריטי והכי רגיש לאזניים של בני אדם - אתה ממש לא צריך כאן הרבה הספק בכדי לגרום לעצמך כאב על אפס עיוות שמיע וזה עוד על אלמנט שנמצא פחות ממטר מהאוזן השמאלית שלך. 120 וואט זה המון.
  3. זה הכל עניין של כוונים. אצלי בסובארו יש שילוב של מוראל הייבריד אוביישן (וופרים) + מוראל CDM880 + טוויטרים של HAT L1 הישנים - הראשונים שהם הוציאו בהתנגדות 8 אוהם. הCDM צריך להחתך הכי נמוך ב600 הרץ ובמתלול מאוד מאוד תלול - 24 דיבי צפונה. אז נכון הוא סוג של היי-מידריינג' באיזשהו מקום כי הוא לא באמת מנגן את אזור הכניסה למיד הנמוך שהוא 300-400 הרץ בצורה טובה אבל הוא גם ממש לא צריך - זה תחום שבמילא כל מידבאס או וופר ינגנו טוב! וזה תחום תדר שהוא עדיין אי-כיווני. הCDM הוא בעל אופי סאונד חם, מתוק אם תרצו לקרוא לזה והוא יצרום רק אם תתנו לו לעבור את אזור ה5-6K הרץ - אם בחיתוך כזה הוא צורם - רוב הסיכויים הוא שאתם נותנים לו יותר מידי כוח או לפחות כוונתם גיין או הנחתות לא נכונים בעבורו לעומת שאר הסט - מנסיון, יצא לי להתקל בזה כבר אצל מספר חברי פורום, הטעות של הפצצת CDM. זה רכיב נהדר אבל כשלא יודעים לעבוד איתו אפשר להרוס אותו ממש בקלות למרות שבפועל מדובר באלמנט מפלצתי. אם אתה רוצה חלופה אחרת לCDM אז תנסה את הCCWR254 של מוראל - מיד רחב פס בקוטר 2.5 אינטש ואפשר להזמין לו פודים מוכנים מראש כולל גרילים באזור ה550 שקלים מואלרי גרמניה valsound באיביי בקיצור. האמת היא שהם שוכבים אצלי על המדף ביחד עם הפודים מחכים לרגע שאני ארצה סוף סוף לטעום אותם (לא למכירה בכדי שלא יובן לא נכון). יש היום לסקאן ספיק מידריינג'ים 3.5 אינטש בסדרת הסילבר שלהם לרכב - הייתי פוזל לכוון שלהם ושוקל אותם מאוד ברצינות.
  4. עשית עבודה יפה! תכלס אפשר היה להשתמש במחצית החומר ועדיין זה יוריד את רזוננס הפח מתחת לתחום השמיע אבל אם סגרת שם מחיצות טכניות על הדרך - סה"כ שכבה אחת מספיקה בהחלט. למכסה המנוע תחפש את הפרוייקטים שלי - PROJECT BIGASS BITCH וגם PROJECT OPTIMUS תוכל לראות שם שתי דרכי יישום שונות לבידוד מכסה המנוע. רצפת תא המטען אם בכלל מגיעים לך משם רעשים - גם טוב - אני אוהב את השינוי ברעש המנוע שמופק מבידוד המכסה.
  5. נייס! אני יודע שאפשר לעשות אפקט דומה עם פלסטי-דיפ - עריכה - עכשיו קלטתי שזה לא הרכב שלך שנעטף אז מחקתי שאלה מיותרת לגבי עלויות.
  6. אני משתמש בעוף רוד עם מפות שטח שנמכרו במבצע שנה שעברה. כל השאר ווייז
  7. אני דווקא חשבתי על "ויני צ'רנוכה" אפרופו אתמול היה איחוד של זהו זה.
  8. ממה שאני יודע הם משווקים כעת גם ע"י אמאזון וגם ע"י פארטס אקספרס. מעבר לכך הייתי בודק בחנויות האודיו לשוק ההיי אנד הביתי בארץ - תנסה את פיוז בגבעתיים.
  9. שכנוס הלינק שהעלית בתמונה אלו הן ריינו-ראמפס אמיתיות. מוצר מעולה, מנסיון כמו שכבר כתבתי למעלה.
  10. היה לי פעם סיג'יק - בצומת T בין כרמיאל לראש פינה הוא אמר לי סע ישר וגם צייר את זה על המפה. לא יודע מה יש שם היום אבל אז היה שם הר...
  11. לחצתי תודה על עצה טובה לגבי הנעילה עם לחיצה ארוכה - אבל איפה התמונות?!?
  12. נשאלת שאלה רצינית - מתוך סקרנות אישית שלי בלבד - למה אייגו? חוץ ממשק גרפי נהדר ממה שזכור לי שאין בווייז - למה אייגו?
  13. בוקים 5 טון זה לרכבים גבוהים מאוד - דוגמא רוביקון עם הגבהות 4 אינטש אני בזמנו קניתי ב750 שקלים רמפות של ריינו ראמפס וזה עוד היה עם מבצע שילוח דרך יושופס. היום יכול להיות שתוכל להזמין אותם במשלוח ישיר מאמזון וזה כבר מוריד עלויות משמעותית.
  14. צריך הרבה כשרון ליפול מרמפות כאלו וגם יש להן קוד עומס - הרמפות שאני קניתי הן של ריינו ראמפס והן לקוד עומס של 16K LBS שזה הרבה מעבר למשקלים של הרכבים שלי שניהם ביחד. זה פשוט נוח יותר לעבודה - זה זריז, לא צריך להרים את הרכב על ג'ק פשוט ממקמים נכון - נוסעים על זה והופס החלפתם שמן, ניקזתם רדיאטור, החלפתם סטרטר או כל דבר אחר מתחת לרכב שלא מצריך פירוק גלגלים והגובה שאתם מרוויחים מחתך הגלגל מאפשר בחלק מהרכבים אפילו להכנס מתחתיו עם עגלת מוסך שאת זה בד"כ אי אפשר לעשות עם בוקים. אבל אם זה לבחור בין רמפות לבין בוק אז הייתי בוחר בוק. רמפות זה ממש אביזר של נוחות.
  15. אכן כל עוד אתה לא מפרק גלגל או לא צריך לאזן את הרכב פלס - רמפות יהיו אופציה עדיפה - מנסיון. אתה מרוויח בנוסף לגובה הרמפה את גובה חתך הצמיג שלך ואתה לא נמצא בשום סכנה של נפילת הרכב עליך - מה שכן - תדאג לשים סדי עצירה כאשר הרכב על רמפות. דוגמא למצב בו אתה לא מפרק גלגלים אבל עדיף להשתמש בארבעה בוקים - סובארו - החלפת שמני דיפרנציאל - הרכב צריך להיות מאוזן. אני במקרה עשיתי את זה על שתי רמפות מקדימה ושני בוקים מאחורה. אם זה רכב פרייבט בגובה סטנדרטי - כל ג'ק עגלה פשוט וזול יעשה את העבודה. לרכב גבוה אתה תצטרך או ג'ק 5 טון או ג'ק בקבוק גדול אבל גם לזה יש כל מיני שיטות שלא מחייבים בהכרח ציוד כל כך כבד בשביל שימוש ביתי. בנוסף לזה עוד מוצר שמציע לבדוק בחום - בוק-ג'ק שזה שילוב של ג'ק בקבוק - עם בוק! אחלה דבר!
×
×
  • Create New...