Jump to content

lanosforce

אחראי פורום
  • הודעות

    29,991
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    12

lanosforce שיחק אותה בתאריך יוני 30

התכנים של lanosforce היו האהובים ביותר!

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אי שם בחושך, לבד עם אהיל על הראש... דרום פולין

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של lanosforce

ראש למגובבים

ראש למגובבים (14/14)

1.9 אלף

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. בכל הרכבים שלי בשנים האחרונות היתה בקרת אקלים - אני שם לב ש20-19 מעלות - המזגן לא מקרר ככה שכואב אבל בהחלט מקרר. 21-22 לי זה כבר מרגיש מחנק - 23 בחלק מהמקרים הרכבים כבר מפעילים חימום בכלל. לגבי עומס יתר - לא יודע, אנשים שמים את המזגן בבית על 16 מעלות אני שם על 24-25 - אבל זה בית מאבן, מבודד היטב - לא פחנוע עם שמשות ישר מתחת לשמש. נוהג כהרגלי - לא יודע מה אחרים עושים.
  2. הייתי פשוט חייב לעשות לך הומאז' על זה
  3. תודות ל @קורן בן אשר כאשר אתה מאותת ימינה ונדלקות לך תקלות של מערכת אקולוגים\הזרקת דלק.
  4. נכון לעכשיו - מצויין החניות שלי - לא מקורות, לא מוצלות - ביום חם, הרכב מתקרר סה"כ מהר מאוד ואני לא מוריד מתחת ל19 מעלות את המזגן. הוספתי כיסוי הגה - מיוחד לC5 - אפילו שהוא שחור, אפשר לגעת בו ישר על היום הכי חם - אני לא מבין מה מנע ממני לשים אחד בDS
  5. אם הוא לא נהג - זה עדיין עליו? מה גם שאני לא יודע באיזו רמה של "חבר" מדובר כאן ומה האינטרס שלו - נתתי כוון מחשבה לפתרון אפשרי - אידאלי? לא.
  6. יכול להיות שהוא התכוון לזה שהעובי של הצלחות בטווח התקין - זה לא אומר שהן לא מעוותות. אם הפרונט תקין מבחנת כוון ואם כוון הגלגלים תקין - אין רעידות בנסיעה עצמה במהירויות בין 80-120 וזה רק בבלימה, סביר שהצלחות הקדימיות מעוותות.
  7. אתה יכול לעשות את הביטוח על שמך רק שיהיה ביטוח לכל נהג והיא פשוט תשלם לך? - זה משהוא שהוא אפשרי\רלוונטי בהקשר שפתחת את השרשור? מאידך - שתיעזר במישהו שיתרגם או שתנסה לפנות ל"נציג צ'אט" של חברות ביטוח או דרך וואטסאפ ותבקש דובר אנגלית - מאמין שיחזרו אליך תוך יום לכל היותר.
  8. לא זוכר עם עשית או לא - אבל תיצור קשר עם המוכר בדוד עלי - תן לו את הVIN של הרכב שלך (מספר שלדה ברשיון) - יכול להיות שהוא יוכל לייעץ לך אם החלק יתאים או לא ואם נדרשת כלשהיא פעולת אתחול עבורו. תמיד שווה לשאול.
  9. אני מעדיף להמנע מביטויים כאלו - זה לא תורם ולמען האמת מכיל פוטנציאל שיכול להזיק. ידעתי היטב שאלו יהיו סדרי גודל המחירים והכנתי את עצמי לזה מראש - הכל טוב. יש דברים שאני פשוט לא מוכן להתפשר בהם והמחיר הוא לא הפקטור כאן. כתבתי את זה מראש.
  10. פלאג מקורי עולה 150 - מאמין שהכי זול שתשיג אותו יהיה 120 שקלים? להחליף פלאגים בEJ204 זה לא כיף גדול - בכלל! מילא מנועי FB שנתנו לבלוק זווית מסויימת שכבר הופכת את שני הפלאגים הקידמיים למשחק ילדים ואת האחוריים למשהו לא נעים לא נורא - אבל EJ זה ממש מול קיר האש - אפילו שיש לי את הציוד שמתאים לעבודה הזאת (ראצ'ט עם פרופיל ממש צר וסוקט מיוחד לזה) - כבר היתה כל כך הרבה עבודה על הרכב - יצא החשק. ולגבי הפרונט - כבר הרחתי שמשהו שם לא בסדר כי הנקישות מהמתלים היו ברורים ועוד אחרי שהוחלף פנס ימין כי הרכב קיבל מכה - החשד שלי היה שיהיה משהו להחליף לפחות בצד ימין של הרכב - התברר שזה היה כל הפרונט - לא בגלל המכה - פשוט בגלל הגיל של הרכב, זה בלאי - רכב בן 14, מצב נתון. סה"כ אני ממש בשוק שמעולם לא נדרשתי להחליף ברכב הזה משולשים - זאת אחת המחלות של סובארו בסופו של דבר מנוע בוקסר שיושב נמוך על המתלה. הרכב מרגיש אותו דבר סה"כ רק החוויה שלו יותר סולידית, מוצקה - אין רעשים מאזור הרצפה (שגם שם חשדתי אולי בפלסטיקה גם - נופ, פשוט לא הבנתי שגם צד שמאל כבר הרים ידיים ונכנע לגיל). פלאגים מחליפים ב90 אלף קילומטרים בעקרון - במוסך גם מייחסים להם גיל - 7 שנים. הרכב כבר על 160 אלף קילומטרים אז כבר החלפתי בלי להתווכח. בכל מקרה - הייתי אמור גם לעשות את הפילטר דלק אבל הגעתי עם 3/4 מיכל מלא - זה באמת יחכה כבר לקילומטר 180 ביחד עם השמנים של הדיפרנציאל האחורי והמרכזי. (שפעם אחרונה עשיתי בעצמי - את הדיפרנציאלי ב120 - בדלק אני לא נוגע ושם למוסך - זה 500 שקלים).
  11. הטיפול היה 1300 הטיימינג באמת 2100 הקיט הפרונט 2700 פלאגים באזור האלפייה תוסף לדלק לבדו היה באזור ה110 שקלים העברת טסט שעתון עבודה. וזה בלי בלמים שהם חדשים לגמרי ובלי הפתעות לא נעימות אחרות.
  12. סיכום 9 שנות בעלות? כמעט... מדגדג את זה - עוד שבועיים זה קורה בעצם. נתחיל מזה שאוגוסט הזה אופטימוס חוגג 14 - 5 מתוכן אצל אבא שלי וה9 הנוספות אצלי. אז מה היה לנו - אוי זה כואב - מזהיר, פוסט פריקה. לפני חודש בערך - הוחלף לרכב פנס קידמי ימין בגלל מקרה, לא נעים וכן כן - כמה חודשים לפני זה החלפתי את שני הפנסים! למה לא באת לי קודם??? היה חוסך לי 1500 שקלים אבל הי - לפחות הפעם קיבלתי פנס מקורי סובארו! לפני שבועיים האשה מתקשרת ואומרת - הרכב שוב מקרטע, נכבה לי פעם אחת. מגיע הביתה - לוקח את הרכב לנסיעת מבחן ומבין שהתגובה למצערת מגיע בדיליי וגם כשנותנים גז בסרק המנוע רועד תוך כדי הצניחה והטיפוס בסל"ד - בקיצור, מצערת תקועה מפיח. הפעם זה לקח לי - תכלס, 15 דקות אבל בפועל עשיתי באיזי בפחות משעה. פירקתי קרן אוויר - חלונית, צינור נשם, שני חבקים, שני קליפסים. ניתקתי מצבר, ניתקתי קונקטור מבית המצערת - 4 ברגים בוקסה 10 ואטם אחד "רב פעמי" והמצערת ביד שלי. ריסוס קל עם ליקווי מולי לניקוי מצערת, מטלית מיקרופיבר (מגבת רצה למטבח - אחלה דבר). הרכבה חזרה. לימוד מצערת. סוף לתקלה - הרכב נוסע חלק חמאה. אבל השנה גם היה צריך לעשות טיימינג - ובגלל שאין לי זמן וחלק מהכלים לעשות טיימינג בעצמי ובגלל שאני רוצה אך ורק! חלקים מקוריים וגם אחריות - הרכב נכנס למוסך מרכזי - כן... אני יודע... אל תתחילו - זה עניין של ככה אני רוצה את זה ודי. מפה לשם - אמרתי לעצמי הרכב כבר בן 14 - לא מתחשק לי להעביר לרכב טסט אם כבר צריך טיימינג וגם פלאגים אז יאללה - פעם ב7 שנים נבלע את הצפרדע. 7260 שקלים מאוחר יותר... סט טיימינג מקורי. טיפול כולל פלאגים. ונמצא שהמשולשים ומוטות הקישור וחלק מהבושינגים כבר הלכו - אז בקיצור שיפוץ פרונט כולל כוון פרונט. והעברת טסט. וזה אחרי הנחה כוללת של 15 אחוז. והרכב אצלי אחרי שטיפה, נוסע - באמת! 95 אחוז כמו רכב חדש! איפה ה5 אחוז הנותרים - יש טיפונת טיפונת טיפונת רעידות מכוון הממיר מומנט - זניח מידי בשביל לטפל בזה. הטמבון הקידמי - לא משנה מה ניסיתי - לא יושב 100 אחוז במקום שלו - קצת מרגיז בעין אבל לא נורא - חושב לגשת לזה בגישה קצת שונה ויצירתית... והסרבו של בורר המצבים של המיזוג שמתקתק כבר איזה 7 שנים ולא מפריע לי בכלל כי בנסיעה לא שומעים את זה - גם בד"כ כשאני נוהג המערכת עובדת. נכון - זה עלה כמו חצי (אולי יותר) מערך הרכב! נכון... אבל הרכב עדיין נוסע כמו רכב שעלה 165 אלף שקלים כשהיה חדש והאמת לא מרגיש כמו רכב בן 14, אז מבחינתי זה פשוט שווה את זה. מה הלאה? - הכוונה להשאר עם הרכב עד אחרי הטסט של אוגוסט 26 בגלל נסיבות מסויימות שאני מעדיף לא לכתוב עליהן, תסלחו לי. וכן - נכנסים לשנה עשירית! וואו!
  13. עכשיו השאלה אם אתה רוצה לקחת את הריזיקה על חלק סיני שלא בטוח, גם אם יתאים, תתאפשר לו עבודה או שאתה רוצה לפחות לגשת למוסך יבואן ולשלם על אבחון ולקבל הצעת מחיר, כנראה כואבת יותר, לתיקון.
  14. טיפול 90 אלף הוא לא טיפול שגרתי בסובארו. אם לא החלפת ב60 אלף את השמנים של הדיפרנציאלים אז תחליף עכשיו. ב90 אלף או 7 שנים בסובארו מחליפים פלאגים, פילטר דלק ורצוי לבדוק משאבת מים. אל תזניח - זה יפני אבל אם לא תטפל, זה יתקלקל ברגע הכי לא מתאים על פי חוקי מרפי.
  15. זה בהחלט יכול להיות רכיב מורכב יחסית מסכים כאן - ובהחלט יכול להיות שלוח חליפי מדוד עלי - לא יתפקד כמו חלק מקורי. אבל בד"כ לרוב הפאנלים ברכב, לרוב יחידות המחשוב - יש כניסת מתח - בהרבה מהם קל גם לזהות אותם - פינים גדולים יותר באופן מובהק. גם בהרבה מקרים מדובר בשני פינים קרובים זה לזה באחד מהקצוות של הקונקטור - אין שום דבר רע בלוודא אם יש חיווי ל12V או לא - בכדי לקבל מושג כלשהו אם יש מתח או אין - נניח ולא מצא מתח על אף אחד מהזוגות - או שבאמת לא מגיע או שבאמת הפאנל הזה מופעל ע"י משהו ששולט עליו לפני כן. בלי שום קשר לאם יש שם דברים שנשלטים עם רפרנס 5V או מעגל התנגדות כזה או אחר,ברור, מדבר כאן סה"כ על בדיקות פשוטות. גם לא נכנס כאן לנושא של למצוא תרשים חיווט של החלק (ולך תדע אם זה של התת דגם הנכון או לא ואם החיווט נכון או לא - גם זה קורה והמון לאנשי דיאגנוסטיקה) עוקב אחרי השרשור הזה לראות איך הוא יסגר.
×
×
  • תוכן חדש...