Jump to content

lanosforce

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    27,484
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • Days Won

    1

lanosforce שיחק אותה בתאריך אפריל 1

התכנים של lanosforce היו האהובים ביותר!

מוניטין

83 נייטרלי

אודות lanosforce

  • דירוג
    אחראי פורום אודיו
  • תאריך לידה 05/07/1977

Personal Information

  • מיקום
    אי שם בחושך, לבד עם אהיל על הראש... דרום פולין

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בגלל שזה כבר גולש מנושא השרשור וגם בגלל שבתחום הזה אני ממש לא פנאט - מציע בחום לפתוח שרשור בפורום דיטיילינג כאן. אבל בגדול אם תדלל את הAPC ביחס של 1:10 - אין לך יותר מידי מה לפחד. וגם תיקח לעצמך כלל מנחה על שימוש בחומרים שאתה לא מכיר - אף פעם אל תבצע את השימוש הראשוני בחומר ישר על הפרוייקט שאתה הולך לבצע בו - תמצא לך איזו פיסת בד או אפילו רהיט ישן להתעלל בו לפני שאתה ישר הולך עם זה לרכב או לפריט שחשוב לך. אשתי בטוח תסכים שאני מפגר - לגבי הקטע הטוב... לא יודע 😅
  2. תיקח בחשבון שהסוד בכל הנושא הזה הוא להמתין - ברגע ששמת את הAPC תן לו לפחות דקה להקציף שם את כל הלכלוך.
  3. סקרים וחוו"דים ברשת על הדגמים הספציפיים שאתה מעוניין בהם חיפשת? מצאת? הייתי מתחיל משם.
  4. הרבה יותר קל לשים כיסוי מלא זה פשוט "ווג' אה ראס" כל פעם לקפל אותו והמקום שהוא תופס בתא מטען פשוט מקומם - אבל דווקא בתקופה כזו שהרכבים שלי עומדים בחניון לא מקורה - זה בדיוק היה הזמן הנכון להשתמש על הDS השחורה הזו באחד. או לסופי שבוע שאני יודע שאני לא הולך להזיז את הקרוקומבוש. הכיסוי החלקי הזה בעקרון לא קשה ליישום - שמים את החלק שמכסה את אחת המראות ואז תופסים מיד את השניה - הבעיה בחניה שלי זה שבאמת יש הרבה רוחות וזה יכול להיות מתסכל. בתקופה שכן הייתי מכסה - הייתי שומר שני שרוכי נעליים ארוכים עם הכיסוי ופשוט קושר עם שרוך כל מרעה כך שהכיסוי היה מתקבע ממש טוב.
  5. לשריטות ממשקפיים כאלו - לא זה לא ישרט. רוני - בחיי היה לי אחד כזה בדודג' בזמנו - עם הרוחות שיש לנו כאן בבניין זה לא יחזיק - שום כיסוי חיצוני לא יחזיק למעט כיסוי חיצוני מלא מאסיבי - שמתי כבר משקפיים שהיו לי מתישהו אקנה במידה יותר טובה - נבדוק ביום חם הבא שאני לא צורח(ת).
  6. לא גם הדשבורד של הDS לא עדין - להפך אפילו עשוי מחומרים טובים יותר - הרבה יותר טובים ממה שנראה לי.
  7. אני כבר שנים עם כיסויי משקפיים ואין לי איתם שום בעיות או נזקים כלשהם - פשוט שכחתי מזה לגמרי בDS ואז הגיע יום חם שהזכיר לי. לפרוייקט אודיו אני כנראה אגיע רק בקיץ.
  8. כן נכנסתי ללינק שאייל צירף ואני אזמין את זה על הדרך בפעם הבאה שתתבצע הזמנה מחו"ל - לא יקרה החודש הזה כנראה. אני שנים עם כיסויי הגה אינטגרליים - לא מחליקים בשום מצב - בכדי להלביש אותם על ההגה צריך להפעיל כ"כ הרבה כוח שאין מצב שהם אי פעם יחליקו. הטעות שאנשים לפעמים עושים זה שהם מורידים כזה כיסוי ואז מחזירים אותו - אז הוא יחליק.
  9. עשית עבודה יפה אבל זו סבלנות שאני ממש לא חושב שיש לי כרגע - אני אלך על האופציה של משקפיים לשמשה הקידמית + כיסוי להגה מהלינק שניתן לי מאליאקספרס. אני לא רואה מה הטעם לתפור כיסוי הגה גם אם הוא מצבע שלא קולט חום כמו שחור - על הגה עור במצב תקין (חדש) לכיסוי האינטגרלי שמכער יש יתרונות שהוא הרבה יותר נוח לאחיזה ואפשר פשוט להחליף אותו ברגע - בד"כ כיסוי בתפירה עושים כשההגה במצב ממש לא טוב. קודם אנסה את מזלי עם משקי שמשה קידמית - אם זה נותן פתרון הולם להתנעה קרה ביום חם - מה טוב.
  10. lanosforce

    סמל להגה

    תכתוב באיביי או עליאקספרס steering wheel emblum ביחד עם דגם הרכב - שנתון, יצרן, דגם.
  11. אתה תהיה מוזמן בחום לשבת בסובארו ולהתרשם מעד כמה שהוא לא בעייתי - בקושי עשיתי תיקונים עם האקולייזר אם בכלל לCDM הושבתי אותו על קרוס פסיבי עם טוויטר של HAT שחותך אותו ב4 קילוהרץ ואת הטוויטר ב6 קילוהרץ - יצרתי בור ככה באזור ה5K בעזרת שימוש נכון בקרוס בבניה אישית שלי. ואני תוחם את כל המיד+טוויטר האלו בין 60 הרץ ל20 Kהרץ בסלופ 24 דיבי עשיתי ממש נגיעות מינוריות ובעיקר במקומות בהם היה הפרש ניכר בהיענות הכוח בין צד שמאל לימין לאחר סדרת מדידות. אני חושב שזה ממש ישלול את הדיעה שלך שהאלמנט הזה בעייתי בכל מובן.
  12. הוספתי את הכיסוי להגה מהלינק שנשלח לי באליאקספרס אבל אני לא מאלה שרואים בכיסוי הגה מודולרי כמשהו מכער - במקרה הזה אבל אני נאלץ להסכים זה ממש יפגע במראה הרכב. אם אתה מכיר כיסוי לתפירה להגה קטום אשמח מאוד ללינק.
  13. התווסף לעגלה - אני כנראה גם אזמין מאמזון כיסוי להגה קטום (בצורת D במילים אחרות) אבל ידית הילוכים מאלומיניום - כמה שזה יפה אני מבין עכשיו כמה שזה קריטי לשים ברכב הזה "משקפיים" על השמשה הקידמית. אבא שלי שומר לי כיסוי חיצוני מקצועי לרכב - כשאוכל לפגוש אותו...
  14. אומר את זה ככה - בדודג' חיברתי את הפייטל פרו ואת הטוויטר של הקלארוס -> לקרוס של הקלארוס. שוב נקודת החיתוך שם גבוהה סה"כ ורוב המידריינג'ים בקטרים העלה יכולים לנגן גבוה יותר מנקודת החיתוך הזו מבלי לצרום כלל ורוב הטוויטרים גם מסוגלים לנגן נמוך ממנה. כאשר החיתוך הוא בסלופ 12 דיבי - ברוב הקומבינציות שתשים שם אתה אמור להיות במצב שלא מסכן את האלמנטים. רק אל תשכח לחתוך את המיד מלמטה אקטיבית. נקודת החיתוך של הקלארוס היא באזור ה5K וזו נקודת חיתוך פשוט נהדרת ליצור בה בור קטן בסביבת רכב - הסיבה העיקרתי לזה שמדובר באחד התדרים שהוא הכי בעייתי בסביבה שיש בה הרבה החזרים וסאונד שהוא לא ישיר - היות וכל הקבינה של הרכב שמשות - זה תדר סופר בעייתי. נאמר ויצא שבאמת מהאלמנטים ששמת נקודת החיתוך זזה קצת מהאזור הזה - בשביל זה יש מכשירי מדידה ואיקולציה -> אם אלו הכלים שיש לך לעבוד איתם, לפחות יש לך יכולת תיקון ואיזון.
×
×
  • Create New...