Jump to content

lanosforce

אחראי פורום
  • פרסום הודעות

    28,259
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

lanosforce שיחק אותה בתאריך ינואר 5

התכנים של lanosforce היו האהובים ביותר!

מוניטין

526 מעולה

אודות lanosforce

  • דירוג
    אחראי פורום אודיו

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אי שם בחושך, לבד עם אהיל על הראש... דרום פולין

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בין השנים 2003 ל2006 עבדתי בחברת מיחשוב קטנה ביפו. הייתי הלפדסק, טכנאי PC וגם עשיתי שרתים, מערך גיבויים ועוד דברים אבל פה ושם הייתי גם יוצא ללקוחות בשטח. הייתי צריך להגיע לחיפה למרגלות הכרמל ולקחתי ברלינגו ידנית אם אני זוכר נכון זה היה הדיזל עם ה90 כוח סוס ואני זוכר שכולם אמרו לי שלעומת שער המסחריות הישנות של החברה האחת הזאת נוחה וזזה לא רע בכלל. אז נוחה כן היא היתה מאוד נוחה אבל אני זוכר את עצמי מנסה לעבור 90 קמ"ש על כביש החוף ומאותה נקודה הרכב פשוט מתחיל להתאמץ - ב120 קמ"ש פחדתי שהדבר הזה יתפוצץ. שנים רבות קדימה - אני שוכר ליום אחד רכב מסחרי בשביל
  2. אולו@$$$# שישמור, ירחם וגם יציל. קורא את השרשור ושומע את הקצ'ינג קצ'ינג מהדהד לי בראש ונזכר קצת בדודג'. מוריד בפניך את הכובע - איזה יופי! רוצה לראות אותך מזדקן עם הרכב הזה אחר ייישור קו שכזה ושתתחיל עכשיו להנות ממנו לאורך זמן. אם אתה רוצה רפד טוב - אמליץ לך על מוסך אל-בוך בכפר קסם. הבן מטפל רק בג'יפים בעיקר של מותג JEEP האבא רפד מהדור הישן והטוב.
  3. הלוויתן שהעליתי כאן זה 250 וואט לערוץ ב4 אוהם בלי גישורים עם דאמפינג פקטור מדוד בתדר נמוך מ100 הרץ (לא זוכר כבר את המספרים אבל הם נשארו זהים לדור הראשון שהיה לי) וגם בגישור הוא הרבה מעל תחום שיעיד על חוסר שליטה כלשהוא - רק שבגישור הנבלה הזה מוציא באזור ה800 וואט וגם שאר הנתונים שלו מעולים. איך אומרים - נו שויין, לך תבין חובבי אודיו.
  4. תתחדש ותהנה - אני בטוח שאתה תגלה שבין הקיצון שלוקחים את הדברים עליהם על הנייר - המציאות במקרה של אודיו דווקא הרבה יותר סלחנית. יש כל כך הרבה "פגמים" שהאזניים שלנו פשוט לא שומעות או יותר נכון המוח שלנו פשוט לא מאזין. מה שכן - רכישה של מותג איכשהו כמעט תמיד מצליחה לספק את הריגוש. לא ממש מכיר את ההליקסים האלו אבל אני לא אתפלא אם תהיה מאוד מרוצה בלי שום קשר לגובה המיתוג שלהם בליין המוצרים.
  5. אבל זה מכוון בדיוק אותו הדבר בצד השני גם נכון? - בלי TC מרכז ברור אין לך אחרת היית צריך להתקין את הרכיבים במרחקים שונים לחלוטין ובזוויות שונות לחלוטין. שזו שיטת אולד סקולד של מיקום רכיבים במיקומים בהם הפרשים המרחקים בין ימין לשמאל הם הכי קטנים שאפשר. יש לך DSP הרי - הדיון הזה תיאורטי ומיותר. תמשיך לעדכן בהתקנה וגם אשמח מאוד לראות ממך בלוג כוונים.
  6. לדעתי - אתה אוכל כאן סרט. אתה הולך לשמוע במערכת הזו מוזיקה בעוצמות שמע שפויות - מוזיקה יומיומית. הסיכוי שהמגבר של אודיו סיסטם אי פעם יראה משהו קרוב בכלל לצריכת זרם של 90 אמפר - קלוש ביותר. בכלל האלטרנטור שלך במקרה הכי טוב במאזדה הזו יפיק 120 אמפר אם בכלל זה לא אלטרנטור מלכתחילה של 90 אמפר וכל השאר יגיע מהמצבר - בקיצור סרט. 150 וואט למידבאסים סה"כ יעשה את העבודה אבל כן מהניסיון שלי - ניסיון עבר גם עם אילייט - כמה שתיתן להם יותר הם רק יגידו לך תודה - אבל אל תחשוב שלאלמנט 6 אינטש שכאלו גם אם הסליל שלהם ענק ואפילו על נצילות של 88 DB - הם במרחק של
  7. והם עדיין עושים את זה למרות הכל. מסכים איתך באופן אישי שזה לא בדיוק "תורם" - אבל הם עדיין עושים את זה.
  8. דני - זה לא ברוך הבא - זה ברוך השב... כבר הייתי שם ברכב הזה עם אותם 14 רמקולים בסטאפ שהרצתי על הביט1 ונאלצתי להשבית - והסטא שהיה לי שם היה לא פחות ממדהים רק שבמוסקוני הזה יש כבר תוספות שבביט1 בן עשור אין ולוקח זמן להבין מה הדבר הזה באמת עושה. יתכן - זה מאוד הגיוני. לא בטוח שכל פרוטוקול 5.1 מתנהג ככה - גם סנטר וגם קידמיים צריכים להיות מסוגלים לנגן תדרים נמוכים סה"כ אבל יכול להיות שזו באמת הסיבה.
  9. רק שהם עולים בהתאם כי היצרנים השקיעו בהם בהתאם - ועדיין בגלל שהוא בנה קורות סימטריות, בלי תיקוני זמן הוא לא יקבל סטייג' ברור. והתיקונים ממש לא צריכים להיות אגרסיביים במובן של תיקוני זמן. היות והרכיבים שלו אכן מצויינים ואכן נשמעים היטב ישר מהמדף - גם הנגיעות שלו באיקולציה יהיו מינורית. בעיקר חיתוכים, קטביות\פאזות ואיזוני הספק והוא כבר שם.
  10. לא חושב שהמערכת המקורית כאן זה כזה סרט - מוסקוני מאפשרים לך לעשות מיקסינג של כניסות כאשר אחת מהן היא הכניסה הראשית ושלוש נוספות הן טריגר שברגע שמזוהה בהן פעילות הטריגר מופעל והמוסקוני מנתב לשם את היציאה. הבנתי שהליקס יודעים לעשות את אותו הדבר בדיוק ככה שאתה יכול להשאיר את המערכת המקורית עם הדיבורית שלה ועדיין להנות מחיבור לכניסה דיגיטלית של הפרוססור בשביל אודיו באיכות גבוהה.
  11. איזה איזון יפה יש למגבר הזה. אחת הסיבות שאני כנראה לא אמכור אף פעם את הווצ'ה 5.1 שלי היא בגלל האיזון שלו - זוג ערוצים 75 וואט עם קדם הגברה קלאס A זוג ערוצים 140 וואט AB וערוץ מונו 600 וואט D שזה פשוט איזון מהמם לסט שני חלקים וסאב או לסט שני חלקים עם מיד וטוויטר על קרוס פסיבי. אפרופו הסט שלך הוא אחד מהסטים שאני הכי אוהב! אולי אולי לרכב הבא אם ממש יתחשק לי להתפרע אני כנראה אלך על אילייט 903 קרבון.
  12. כן זה בהחלט עובד ביקר. אבל בו זמנית זה מעלה אצלי גם כמה שאלות קשות מאוד לגבי מה באמת קורה בפרוססור הזה והנה כמה מאוד מעניינות. 1. למה קרוס מיקס באפקט מלא כמעט ומבטל את כל תדרי הבאס הנמוכים ברכב? בייחוד כשהרמקולים עליהם מופעל הקרוס מיקס לא מנגנים בטווח הזה בכלל? זה ממש מרים לי גבה כי האחוריים לא אמורים לעבוד בהתאבכות הורסת לא כלפי המידבאסים ובטח שלא כלפי הסאב. וזה גורם לי לפקפק מאוד באלגוריתם ועל מה עוד הוא משפיע בצורה שאני לא יודע או לא שם לב אליה. 2. למה אין לי יכולת להשפיע על תחום הבאס בסטאפ של ה5.1? הדבר היחיד שאני אולי מפספס שם זה ש
  13. בד"כ גוואבוס בגודל כזה מגיעים עם מוח בגודל של אפונה או משהו מקביל לבת יענה. מכין פופקורן אבל סומך עליך.
  14. אם אני זוכר נכון - יש לו זוג ערוצים שנעמדים על הספק גבוה של 150 וואט - בעיני הוא יעשה את העבודה היטב. כמו שכבר רשמתי - שמעתי מערכת שהוגבר בה סט שלושה חלקים על המגבר הזה - סט של וייב ממה שזכור לי, לפחות המידבאסים. לא היתה לי שום תלונה.
×
×
  • תוכן חדש...