Jump to content

דניאל1983

  • פרסום הודעות

    1,483
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

18 נייטרלי

אודות דניאל1983

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. רוצה לעדכן, שאתמול וגם היום בבוקר, המזגן היה מכוון על 22 מעלות סירקולציה חיצונית, וקירר מצוין! לא היה פעם אחת שהרגשתי כניסת אוויר חיצוני לא מקורר.
  2. המזגן ברכב לא אמור לקרר עד שהטמפ בתא הנוסעים תגיע למהירות שקבעתי בבקרת אקלים? ביום שישי האחרון אחרי נסיעה מחיפה לעכו, עצרתי בחניון והתחלתי לחנות, בבקרת אקלים היה 24. אחרי כדקה המזגן התחיל להכניס אויר חיצוני חם. בחוץ היה 35. אין סיכוי שבפנים היה 24. גם אחרי שפתחנו את הדלתות המזגן לא קירר. ואז באמת היה מאוד חם בפנים, לדעתי קרוב ל30... לא אמור להיות חישן טמפ בתא הנוסעים שמפסיק את פעולת הקירור רק כאשר הטמפ הגיע לטמפ שקבעתי? לי מוזר שזה נחשב לפעולה נורמאלית... Sent from my SM-G985F using Tapatalk
  3. עכשיו אני רגוע שהכול תקין! תודה על הבדיקה! מעניין למה בקרת אקלים לא יכולה לשמור בקיץ על טמפ 24 או אפילו 25... כשבחוץ 35 אז ברכב אמור להיות נעים. זה באמת בלתי אפשרי לייצר מערכת כזאות? במזגן בבית בקיץ אני מכוון על 24 ונעים.... Sent from my SM-G985F using Tapatalk
  4. אני גר בחיפה. יכול להיות שבשנה שעברה גם כמה פעמים הורדתי את הטמפ. לא זוכר בדיוק היום בבוקר בחוץ היה 29, אחרי ההנעה כיוונתי את הבקרת אקלים על 22 ואויר חיצוני, הוא קירר מצוין. אחרי דקה העליתי ל24 בצד של הנהג, מיד בצד הזה התחיל להכנס אויר חיצוני חם ובצד הנוסע המשיך להיכנס אוויר קר. זה לא הגיוני שהמזגן הצליח להוריד את הטמפ ברכב ל24 מעלות תוך דקה... אחרי שהורדתי ל 22 המזגן עוד פעם התחיל לקרר גם בצד הנהג. זה פעולה נורמאלית או שיש בעיה עם החישנים שכול הזמן מדוחים על טמפ נמוכה יותר מהאמיתית? על איזה טמפ אתם מכוונים את הבקרת אקלים? Sent from my SM-G985F using Tapatalk
  5. אנסה כמה ימים לנסוע על סירקולציה פנימית ו24 ואחרי זה כמה ימים אנסה חיצונית ו21. לפי ההסבר שלך המזגן אמור לעבוד טוב במצבים האלה. Sent from my SM-G985F using Tapatalk
  6. זה היה לפני חצי שעה, גם כשהוא קירר וגם כשלא בחוץ היה 32 מעלות. בתחילת הנסיעה הוא מקרר תמיד אבל בעצירה אחרי רבע שעה מפסיק עד הורדת טמפ. אני גם נזכר ששבוע שעבר בזמן נסיעה ארוכה בכביש החוף הוא גם הפסיק לקרר אחרי פרק זמן מסוים. אחרי שהעברתי לסירקולציה פנימית התחיל לקרר כי כמו שאתה אומר בפנים היה 25 ובחוץ 35... כנראה אתה צודק והמזגן תקין... אנסה מחר לכוון אותו קבוע ל22 וסירקולציה חיצונית. אני חושב שבמצב של סירקולציה פנימית הוא עובד אותו דבר אבל זה לא מורגש כי האויר שהוא לוקח מבפנים הרבה יותר קר ממבחוץ. Sent from my SM-G985F using Tapatalk
  7. בספר רכב גם כתוב שזה לא בריא לנסוע קבוע עם תריס סגור כי האוויר לא מתחלף ולא נכנס אוויר חדש מבחוץ. עכשיו עשיתי נסיעה קצרה של בערך 20ד, כיוונתי את המזגן ל23 מעלות. בהתחלה הוא הוציא אוויר קר, כשהגעתי לחניון והעברתי לפרקינג פתאום התחיל להיכנס אוויר חיצוני לא מקורר בכלל. לחצתי קצת על הגז והמזגן התחיל לקרר עוד פעם. בדרך חזרה אותו דבר, הוא מקרר מצויין עד העצירה בחניון. ואז מתחיל להכניס אוויר חיצוני... אחרי שזה התחיל הפעם הורדתי את הטמפ ל21 והוא התחיל לקרר רגיל. אני מעלה ל23 הוא מפסיק... לא מבין למה זה קורה... קיץ שעבר המזגן היה קבוע על 24 ותמיד היה נעים בפנים. לא קרה שפתאום המזגן מפסיק לקרר בכלל. Sent from my SM-G985F using Tapatalk
  8. לי זה לא מפריע, אני מעדיף שיכנס אוויר חיצוני. במשך 5 שנים, עד השבוע האחרון המזגן עבד מצויין על סירקולציה חיצונית. מעניין באיזה רכיב של מערכת המיזוג יכולה להיות בעיה שגורמת למזגן לפעמים לא לקרר טוב כשהוא נמצא בסירקולציה חיצונית... כשאני מעביר אותו לסירקולציה פנימית הוא מיד מתחיל להוציא אוויר מאוד קר. Sent from my SM-G985F using Tapatalk
  9. היא גם מתנגדת לסיבים אופטיים... Sent from my SM-G985F using Tapatalk
  10. תודה על ההסבר... מקווה שאתה צודק. למרות שבקיץ שעבר הוא גם היה על 24. על איזה טמפ אתה ממליץ לכוון את הטמפ כאשר הוא מכוון לסירקולציה חיצונית? Sent from my SM-G985F using Tapatalk
  11. מה הקשר? הוא אמור לקרר כול עוד שמתי טמפ יותר נמוכה מהטמפ החיצונית. Sent from my SM-G985F using Tapatalk
  12. כן יש להם מספר דגמים של רקארו (מה שאין במלאי יזמינו מחול) ועוד חברה גרמנית, אחרי שתבחר את הכסא הם ייצרו תושבת שתתאים בדיוק לרכב שלך ועליה ישב המושב. רפד יכול לפרק את הכסא, להוריד את הריפוד, ולהדביק תוספות מספוג או לחתוך את הספוג המקורי. זהו. לא בטוח שזה יהיה נוח או יחזיק הרבה זמן.
  13. שלום, ביום שישי שעבר בזמן נסיעה בכביש החוף, שמתי לב שמהמזגן לא יוצא אוויר קר כמו שבדר"כ, אחרי שהעברתי את הבורר לסירקולציה פנימית הוא חזר לעבוד רגיל ולהוציא אויר קר. כול שבוע האחרון הוא עבד מצוין. היום עוד פעם נסעתי בכביש מהיר, בהתחלה הוא עבד מצוין, אבל אחרי שהתחיל פקק עוד פעם כדי לקבל אוויר קר צריך היה להעביר לסירקולציה פנימית. אחרי שהפקק נגמר המזגן התחיל לעבוד מצוין בכול המצבים עד שהגעתי לחניון, אחרי עצירה התחיל לצאת מהמזגן אוויר חיצוני בכלל לא מקורר. ברגע שהעברתי לסירקולציה פנימית מיד התחיל לצאת אוויר קפוא כרגיל. בדרך חזרה הכול עבד מצוין... היום בחוץ היה בממוצע 33 מעלות והבקרת אקלים קבוע על 24.
×
×
  • Create New...