Jump to content

מיץ פטל

  • הודעות

    1,392
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

מיץ פטל שיחק אותה בתאריך ספטמבר 3 2020

התכנים של מיץ פטל היו האהובים ביותר!

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בבית בקצה החורשה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של מיץ פטל

נהג שודים

נהג שודים (6/14)

258

מוניטין

  1. מעבר למה שכתבתי, חושב שרכבים ונהיגה הופכים להרבה פחות מהנים. המגמה ברורה, הנהג OUT. אז אם אתה מאלו שמפיקים הנאה מנהיגה במכונית שנועדה לכך, דחיית המימוש עלולה להסתבר כאחת מהשתיים - ציפיה למשהו שלא קיים או רכישת קשישה שלא בהכרח שמרה על רעננותה. במקרה כזה, לא להגזים בדחיה. הסוף מעבר לפינה.
  2. מצד אחד מתוקף הצד האחראי, חלק מהחלומות עלולים לגבות מחיר מצרכים ותוכניות שלוגית חשובים יותר. מהצד השני, דחיית מימוש החלומות עלולה לגרום לכך שמימושם יהפוך לאכזבה. מיאטה או 718 עלולות להיות סיוט למצב הפיזי הממוצע של רוב בני הגיל השלישי (או עוד הרבה קודם)... עדיף "להתפשר" הרבה קודם על משהו שמספק הנאה (יד 2...) ומחירו כמו המשעממת שבחרתם לעצמכם וחשבתם שקריעת ניילון זו חוויה שתזכרו...
  3. תודה רבה על הסקירה. תודה שחסכת לנו שעור הסטוריה טרחני. נראה שהיא נשארה מה שגולף GTI אמורה להיות. איכותית יעילה ומאוזנת. לא משהו שמפר את המסורת בקטגוריה. יש מהנות ומהירות יותר, אבל הגולף שומרת על משבצת האולראונדר.
  4. BRZ לא הייתה בדיון וגם לא מיאטה. לא התייחסתי לקופרה דווקא אלא למשפחה שם יש טייפ R ומגאן CUP וגם קופרה. וכן באותו מחיר אני בשלי.
  5. זו בהחלט משבצת שלקסוס נהנית ממנה. וBMW נהנית מהמצב ההפוך, כאלו שיש להם מה לספר... ולכן נהנית מביקוש של דגמים חלושים. לגבי שתיהן באותו מחיר ועם אותו תגמול לנהג - סבבה אבל תאורטי. זה לא המצב.
  6. לא ראיתי את הדיון ההוא - אבל בתמצית - באותו מחיר הוט האצ' תאכל בלי מלח ספורט סדאן. אבל עם לא מעט טעמי לוואי שלא כל אחד מוכן לשלם. כשלא מדברים על אותו מחיר - הסיפור יכול להשתנות. הצבע הזה הוא מין מניפולציה - מושך סוג של תשומת לב מעצם העובדה שגזרת הדשבורד/הגה נראים מיושנים במיוחד. זה אולי מתאים ונסבל ב BRZ אבל לא בסלון.
  7. חלק גדול מהזמן אני ובוודאי אחרים (רשומים) גולשים ללא הזנת סיסמא. איך זה נספר? כחבר רשום או שלא רשום?
  8. בתוכנית טלויזיה כל התהליך לוקח חצי שעה-שעה... וזה קורה שאתה על הכורסה עם פיצוחים ומזגן. בחיים האמיתיים, זיעה, פקקים, תלך-תבוא, שבוע-חודש... - קצת פחות קליל.
  9. 255/35/19 = מחיר האופנה. במכוניות הנעה קדמית איבוד אחיזה של הצמיגים המניעים נחשב כגורם שלילי. בהנעה אחורית זו אמנם לא תכונה שמסייעת לזמנים, אבל בהחלט אקסטרא לשעשוע. מימד נוסף. עדיין גם כאשר אין את היכולת לזרוק זנב תחת כוח, הנעה אחורית תהנה מהיגוי נקי מהשפעת כוח. נראה שבמקרה הזה, יש יותר מדי אחיזה, בגלל כניעה לאופנה. בהחלט היה אפשר להצר את הצמיג האחורי בסנטימטר או שניים בשביל לספק אווירה יותר משוחררת. (הדגם הבסיסי מגיע עם רוחב 225 - יכול להיות שהוא יותר מהנה לנהיגה?!) מהצד השני, הספק כזה, לא בהכרח מצדיק הנעה אחורית. לא חסרות ספורטיביות עם הנעה קדמית שההיגוי שלהן לא משלם מחיר גדול מדי.
  10. סיקור מעולה! נקי ומקצועי. בדיוק מה שהייתי רוצה לדעת. ממתין בכליון עיינים לעידכונים מהחיפוש שלך.
  11. בהחלט הערה מחודדת ובמקום. זה מקרה פרטי וממש לא מייצג. הבימרית הזו תוכננה כמרובעת הנעה. מצב הנעה אחורית הוא בחירה לנהוג במצב חוליגני - הקצנה של מה שמצפים מהנעה אחורית (כמובן שאנחנו זוכרים שאנחנו ב 2020+)). בנוסף, כשהיא במצב אחורי, היא עדיין נאלצת לסחוב את המשקל העודף. לכן, בהגדרה יווצרו פערי זמנים גדולים. אני חושב שהמבחן הזה ממש רחוק מלייצג. הוא עושה שירות מצויין ליצרן. כפי שנרשם מעלי - השוואות מעניינות הן של הג'וליה, והבימרית עם אותו מנוע. גם קופרה וגולף.
  12. לעניין הנדסת הטסלה. נעשה את זה פשוט - כשמדברים על הנאה מנהיגה מהירות זה לא הכל. ב DNA של טסלה חשיבות הנהג היא פחותה בהרבה ממכוניות עם שורשים עתיקים יותר. כך שאם מישהו מחפש סיפוק מאתגר מסויים שדורש מיומנות, ידע ויכולות פיזיות כולל קוארדינציה - בוא נגיד שנקודת הפתיחה של הטסלה בהרבה פחות מתאימה. אז כן, היא מהירה...
×
×
  • תוכן חדש...