Jump to content

Super_T

  • הודעות

    1,926
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    Planet Home
  • איזה רכב יש לך?
    VW Tiguan 2021 🚐 2L 4Motion 190hp
  • תחביבים
    Cars , Audio \ Stereo (in general..) , MTB & Music

צפיות אחרונות בפרופיל

4,429 צפו בפרופיל

הנקודות של Super_T

נהג שודים מדופלם

נהג שודים מדופלם (7/14)

285

מוניטין

  1. עדכון חשוב שלי 😁 אתמול, בשעה טובה, הגיע האקדח הקצר שהזמנתי, בחרתי ללכת על MTM SGS-28 הוזמן מ-OG, יחד עם מחברים מתאימים, החלטתי לשלם יותר (בעיקר משלוח) כדי לקבל את האקדח כשהכל מוברג ומטופלן פיקס ברמה הגבוהה ביותר. הלכתי על הדגם הזה כי הוא נותן לי את יחס העלות/תועלת הטוב ביותר: חברה רצינית, דגם שמגיע עם צנרת פנימית שעשויה כולה מ-Stainless Steel (לכן ה-S האחרונה בשם הדגם SGS-28) , הדק שעובד בתצורה לינארית ולא עם שלבי לחיצה כמו בחלק מהדגמים האחרים, מחבר סיבובי (Swivel) מובנה דגם ברמת אמצע (סביב 70$) שאמור לספק את הצרכים שלי מעל ומעבר לשנים קדימה 🤞 (אקדח ברמה שגבוהה מהציוד ששקיים בחלק ממכוני השטיפה בארץ). האקדח הוזמן כ-קיט של MTM מקצה לקצה: מתאם 1/4" של MTM לחיבור המתאמים והמאריכים (אם ארצה מאריך בעתיד) מתאם 3/8" זכר של MTM לחיבור מהיר של צינור מים מהגרניק כך האקדח הגיע מארה"ב עם המחברים מטופלנים ומחוברים: חיבור 1/4" מהיר (QD) לחיבור סופיות של MTM ומאריך (אם יעלה הצורך): מחבר 3/8" זכר של MTM לחיבור QD עבור הזנת מים מהגרניק: וזה פירוט כלל המחברים והפיצ'רים כאשר המתאם של קארשר מחובר בקצה (תלחצו על התמונה עצמה כדי לראות הכל באופן ברור יותר): אני אדאג להעלות תמונות של כלל הסט-אפ מחובר לגרניק ולהעביר רשמים בשניה שהכל ייבדק, בתקווה בסופ"ש הקרוב (אם ייסיימו את השיפוץ שעושים בחניה בבניין שלי) בינתיים, אם יש לכם שאלות - זה הזמן. 😏
  2. Super_T

    תאורה להפסקות חשמל

    שני פנסי רכיבה של niterider שנותנים סביב +1,100 לומן כל אחד למציאת הגפרורים (ושאר חפצים) ושני נרות גדולים של WoodWick בשביל האור, הריח המעולה וקולות הפיצפוץ החורפיים (כן, יש להם סאונד…) 🙃
  3. Xpel ידוע גם בארה"ב כפתרון מצויין, נשמע שאתה יודע לאן זה הולך בהצלחה.
  4. איפה חיברת כזה ? עדכון שלי: הכנתי היום חיבור של מתאם צינור של קארשר לאקדח קצר (שבדרך). בתמונות: מתאם QD מקורי של קארשר, ואותו המתאם עם חיבור QD של MTM מ-M22 (של 14 מ"מ) ל-3/8" (כולל טיפלון של ההברגה):
  5. @zaf אתה עובד עם גרניק שעובד על סוללה? אם לא, אולי כדאי שתעבור לשרשור שפתחתי על שדרוג הגרניק וככה נרכז שם את האפשרויות עבור החברים (והאורחים) בפורום. 😏
  6. עקרונית אתה צודק, מצד שני, יש פה גם עניין של נוחות שימוש וייתכן וזו תיפגע לך.
  7. אני משתמש ב-FOAMER לניקוי הגלגלים (זול יותר מלהחזיק אקדח קצף רק עבור זה ו-ורסטילי יותר ברמת מה שעושים עם זה) כך שאני לא יודע למה זה יספיק ברמת המכונית 🤷‍♂️
  8. ה-Honeydew שמפו סביר ללכלוך קל מאוד, יש לך את GSF של KOCH CHEMIE שיעשה עבודה טובה, ואני מניח שהחבר'ה יתנו לך המלצות נוספות עבור לכלוך קשה. לגבי ההודעה הראשונה שלך, לא יודע כמה בארץ חכם לשטוף ככה, בטח עם כמות האבק והחול שיש פה.
  9. הם חזקים בניתוח המונח "זרימה חופשית" ומניעת "תקלות".
  10. לא יודע, אני עם פומפה סטוק ללא שינויים. אבל מכיר את הפרטים שרשמתי משיח בנושא מקבוצת אל-הוריים בפייסבוק.
  11. זה מצריך שרשור שלם, בגדול, הניתוח הזה גם הפיך, משמע, אם התחרטת, אתה יכול לחבר שוב, זה כואב, זה לא נעים כמה ימים, אבל זו אופצייה.
  12. חייב לומר שבתור אל-הורי, לקרוא את השרשור הזה זו חוויה, המחשבות, החישובים והשיקולים שעולים פה מעניינים ממש.
  13. עדכון: החלטתי לעשות ניסוי.. היה לי קשה לחבר חלק מהסופיות של mtm למתאם הפליז שלי, המתאם סיני מאמאזון, החלקים של mtm מגיעים ברמת גימור קצת אחרת וזה עשה קצת בלאגן בחיבורים. היות וגם ככה רציתי להזמין סט סופיות נוסף עם חריר בגודל 3.0 מ״מ של Veloci \ mtm ומתאם m22 ל-3/8״ למחבר של קארשר, זרקתי למשלוח עוד מחבר 1/4״ של mtm שיחליף את הקיים, זה שהגיע מהמפעל על המתאם שקניתי (בינתיים הוזמן מתאם פליז נוסף ליתר ביטחון) אז ככה זה נראה במקור: ואחרי הרבה מאבקים, ככה זה נראה עכשיו: בתקווה שהכל מחובר מספיק חזק ולא יהיו נזילות. עדכונים בקרוב.
×
×
  • תוכן חדש...