Jump to content

Tal7

  • פרסום הודעות

    117
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

אודות Tal7

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שכחתי לכבות את ההתראות על פיאסטה ידנית - עלתה אחת עם נתונים טובים אם מישהו מחפש (לא מכיר, אין לי קשר למפרסם): https://www.yad2.co.il/s/c/wun0uzib
  2. @LEGACY 1.8 אפשר דרך תוכנה שנקראת FORScan. https://forscan.org/home.html יצאתי רגע לבדוק, לדעתי זה מה שסימנתי כאן באדום (זה הצד ליד הנהג, ממש מתחת לתא כפפות) אגב, אם אתה מחליט לעשות את הבקרת שיוט והכפתורים למחשב דרך, תעדכן - אולי תהיה לי מוטיבציה להצטרף
  3. @nir3 תודה! אוגוסט 2014, גיר ידני, אני יד שלישית (כולן פרטיות), 85K קילומטר. טופלה בזמן ונשמרה בצורה טובה מאוד. לא העמקתי בחיפושים של הפונטו איבו, בין ה-208 והפיאסטה לא הייתה לי פייבוריטית ברורה עד הקניה - היה לי יותר חשוב למצוא אחת שמורה עם נתונים טובים. בדקתי לא מעט פיאסטות ו-208, לפיג׳ו יש מנוע זריז וגמיש יותר, נוחות הנסיעה בשתיהן הייתה לי טובה (עם יתרון קל לפיאסטה על פלסטיקים לא מקרקשים). עוד יתרון לפיאסטה היה הרגשת היציבות שלה על הכביש במהירויות גבוהות ובפניות (להרגשתי כמובן). דעה אישית - הדשבורד של הפיג׳ו מרגיש הרבה יותר מודרני וחדשני, מצד שני - מההתחלה הת
  4. תודה! בתקציב הזה/מצב ההיצע בשוק כרגע לא היה ריאלי למצוא פוקוס ידנית שמורה. המנוע של הפיאסטה אכן חלש, אבל בסה"כ בהתאם לתקציב והדרישות היא עונה כמעט על הכל.
  5. תודה לכל העוזרים והמייעצים, נגמר הסשן הזה - נקנתה פיאסטה 2014 ידנית
  6. שמעתי דברים טובים על מכון אלדר, לא מנסיון אישי.
  7. משולשים (+כיוון פרונט) הוחלפו לטענתם כי הרכב הורם על ג׳ק ממקום לא נכון והג׳ק קרס. לגבי המשאבת מים קראתי בהרבה מקומות שהיא נוטה לצבור קורוזיה ולההרס. לגבי המודעות ביד2 - קודם כל תודה! דיברתי עם הבעלים של האקטיב הלבנה מ-2014 לפני כמה ימים, לא יודע אם ואיפה טופלה, בכחולה יש הבדל ברור בגוון של הדלת/פרונט ימני. ממה שנשאר, אצל רובם כבר הייתי. אגב, יש שם לפחות 3 שמפורסמות כאקטיב והן אקסס. מה שכן - ערערת אותי על ה-i10
  8. סחירות טובה יותר ונראות מודרנית יותר (לדעתי). ה208 נלקחה היום למוסך לבדיקה - צריך לעשות טיימינג, החלפת משאבת מים, משולשים וטיפול. מדובר בכ-5K השקעה. היה חסר 2 ליטר שמן (אולי אוכל שמן?) סה״כ אחרי הסדר בנינו הגענו למצב שכולל הרכב אגיע לסביבות ה24K. (שנת 2016, רמת גימור אקסס אבל עם מולטימדיה מהחברה, 110K ק״מ). בסוף לא מדובר כאן על דיל הסטרי, אבל לגמרי הוגן. אני לא מת על הק״מ הגבוה והעובדה שפוטנציאל התקלות/בלאי כאן גבוה. כרגע לדעתי אני בכיוון ל-i10, מתוך הבנה שאני לא יודע כמה זמן אחזיק את הרכב ואני מתעדף כרגע שקט על פני הנאה מנהיגה. אסע לראות מחר שתיים ואחליט.
  9. מסכים, לגמרי חושב יותר מדי. זאת הסיבה שאני מנסה להאיץ את זה. לפעמים צריך מבט-על מפרספקטיבה אחרת כדי להתפקס. לגבי ה208, גם אני לא הייתי מתחייב על כלום. המוכר של האקזמפלר הספציפי הזה מוכן להתחייב ולתקן ליקויים שיעלו בבדיקה. מחר בבוקר אדבר עם גבע/אורן לגבי בדיקה שלה, במידה ולא אקח אותה אני כנראה אלך על i10 שדווקא נראית לי סבירה לחלוטין, או לפחות כמו שהגדרת - לא יותר מדי גרוע. מקווה שבזה יסגר העניין.
  10. אם אחליט שהוא פוטנציאל רכישה, זה נשמע לי כמו מהלך פייר לגמרי מבחינת שני הצדדים. בינתיים מנסה לעשות לעצמי סדר בשאר האופציות שנשארו. מתחיל לשקול ברצינות ללכת על i10 ידנית מהצורה החדשה של 2014 (מנוע 1.0), בעיר אני בטוח שהיא טובה - אשמח לשמוע אם למישהו יש נסיון איתה בנסיעות בין עירוניות תכופות. לרוב באיזורים מישוריים, אבל כן מגיע לצפון/אילת אחת לכמה חודשים.
  11. המצב שלה סה״כ בסדר והמחיר בסדר גמור, יש הסטוריית טיפולים עד תחילת 2019 - מאז הרכב כמעט ולא בתנועה. מבחינת בדיקה הם מתחייבים ומוכנים לתקן את הבלאי שיתגלה על חשבונם. הפלוסים מאוד ברורים, נסיעה נוחה, שנתון גבוה ורכב ברמה הרבה יותר גבוה מהחיפוש ההתחלתי (קליאו 3, סריון/גטס) בתוספת כסף צנועה יחסית. המינוסים גם כן ברורים, ק״מ מאוד גבוה וטיפול אמנם סדיר - אבל לא הכי מדוקדק שראיתי, מה שגורם לי לתהות על הניהול סיכונים כאן בגזרת המנוע והמכלולים. יש מצב שהשנתון הגבוה קורץ לי מדי - אבל בסוף מדובר כאן בעסקה שיכולה להיות לא רעה. אולי אני טועה
  12. יש אחת 2016 עם 106K ק״מ שלא עברה טיימינג. סה״כ הנתונים סבירים, החסרון היחידי מבחינתי הוא הק״מ הגבוה, אני אסע בסביבות ה-15K בשנה, ככה שלא ממש אאזן את זה. יש סטטיסטיקה על המנועים האלה מבחינת ק״מ? (1.2 אטמוספרי, ידני) דעתכם?
  13. 208 מ-2016, מתי צריכות לעבור טיימינג?
  14. נסעתי לראות אותה שבוע שעבר (קליאו), החלטתי לא לקחת. יש לציין שלמרות שהבעלים טיפל בה לא רע בכלל. מסכים לגבי הקורסה, אמשיך להסתכל על פונטו.
  15. @ik3זה לא רכב ראשון שאני קונה אבל תודה על העצות המועילות. בדרך כלל משלם בהעברת זה"ב, ועכשיו עם ההעברת בעלות בדואר בכלל יותר קל. ההיא מהצפון נמכרה. נסעתי לראות שתיים אחרות היום, כל אחת עם הבעיות שלה. די נגמר ההיצע של 208/פיאסטה ידנית שרלוונטיות בשבילי. שוקל להתחיל לחפש כיוונים אחרים. ההיצע נמוך מדי ביחס לזמן שיש לי להסתובב לחפש. מה עוד יכול להיות מעניין? חשבתי על ריו ידנית, אולי אפילו להתפשר על i10 אחרי מתיחת פנים של 2014. אלא אם עדיין יש אפשרויות בגזרת הרכבים המעניינים יחסית לתקציב (כמו ה208, פיאסטה).
×
×
  • Create New...