Jump to content

yoav911gt2

מובילי הדעה
  • פרסום הודעות

    10,042
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

9 נייטרלי

אודות yoav911gt2

Personal Information

  • תחביבים
    מכוניות , מוזיקה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אם ככה ג'אז או יאריס היברידית צריכות להיות הכיוון שלך, לדעתי.
  2. יאריס הייבריד עם בלימה אוטונומית (מהירות עירונית ובין עירונית, התראה על סטייה מנתיב ואורות אדפטיביים) מאזדה 2 עם בלימה אוטונומית במהירות עירונית בלבד והתראה על סטייה מנתיב ומובילאיי כי אין התראה על התנגשות.
  3. היו אז גרסאות עם מנוע 1.0, ואלה נמכרו במחירים שאתה מציין, כיום חתכו את הגרסאות הללו מההיצע, וגם חתכו את רוב המתחרות בסגמנט שהציעו מחירים דומים.
  4. חלופה ראשונה -פוקוס 1.6 ידנית, תענה יחסית על הדרישות שלך.
  5. דאצ'יה סנדרו אוהב - נוחה - חסכונית - מרווחת לא אוהב - איכות חומרים והרכבה. - התקנות מקומיות (העיקר אמרתי לי זה לא יקרה) -חסר לי כוח . איך לפתור - להפוך אותה לסנדרו RS ובמציאות, לשדרג לרכב אחר.
  6. זו רמת הגימור הגבוהה או הנמוכה?
  7. אין בקרת שיוט באף רמת גימור. הידנית לא פחות מאובזרת מהאוטומטית הבסיסית, שלא מרגישה ערומה.
  8. במהירות עירונית אני לא חושב שנתון התאוצה משמעותי, אתה רוב הזמן לא מגיע למהירויות האלה בעיר. בבינעירוני במהירויות של מאה קמ"ש ומעלה זה יותר בא לידי ביטוי והרכב כמובן מתאמץ בהתאם, ופחות טוב מהדור הקודם, או מהפיקנטו או מהספארק. ביחס לספארק הI10 נופלת רק בביצועים וחלקות העברת הילוכים ועדיפה בכל השאר (לגבי אמינות , ימים יגידו) .
  9. yoav911gt2

    יש בארץ AMG G63 6x6?

    אין כזה בארץ, רק את הדגם הרגיל עם ארבעה גלגלים שהוא מבוסס עליו. הוא לא נראה, יש לו סרן אחורי כפול והוא נקרא G63 6X6 וזה עוד משופר ע"י סדנת בראבוס.
  10. לטעמי אתה קצת נסחף עם התיאור של רמת החומרים בקליאו הפשוטה. היא בסדר גמור לרכב עממי ועדיפה על כמה רכבים קיימים לטעמי.
  11. פה דווקא אומרים שהאיכות שלו הכי עדיפה מבין השלושה. נצטרך לראות במציאות.
  12. אני אוסיף לתגובה שלי , שמערכת האורות האדפטיביים דווקא כן נבדקה, אמנם לשניות מעטות בתוך מנהרה קצרה, אז היא כן עובדה. וזו שאר הסקירה שלי מהיום ההוא. יונדאי I10 הI10 החדשה נכנסת לקטגוריה שהצטמצמה לשלוש מתחרות עיקריות , היא, אחותה הפיקנטו מבית קיה והשברולט ספארק . שליטה קוריאנית כמעט מוחלטת בסגמנט. הI10 החדשה מבטיחה לשפר את רוב ההיבטים של הישנה ורוצה להוביל את הקטגוריה. היא עושה זאת באמצעות שיפור כמעט בכל היבט אפשרי. העיצוב החיצוני החדש מוצלח לטעמי, למרות שהאוטו גדל הוא לא נראה גדול יותר והעיצוב ספורטיבי וחד יותר ביחס לדור היוצא. עוד אציין לטובה שהאפשרות להזמין שילובי צבעים ללא תוספת תשלום והעובדה שהגרסה הידנית מגיעה עם אבזור סטנדרטי מלא ועם אותו מנוע כמו הגרסה האוטומטית. הI10 צמחה מעט בגודל, אך מזה מורגש , בעיקר במושב האחורי המפתיע , המשאיר מרווח פנימי מרשים לרגליים (יש רווח יותר ממספק מהמושבים הקדמיים, ולאלה מגרעת מאחור לתוספת מרווח לרגליים). איכות חומרי הפנים שופרה, ונראה שכעת הI10 קצת יותר טובה מהפיקנטו, אך עדיין מדובר בחומרים פשוטים יחסית. המושבים הקדמיים מאוד מוצלחים ביחס לרכב מיני, תומכים ברגליים ובגב והנהג מקבל גם משענת יד. מבחינת אבזור, היונדאי מסמנת V על רוב מה שצריך באוטו - מזגן טוב , מולטימדיה שעובדת בצורה חלקה ותומכת בקישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, שני שקעי USB (אחד לDATA והשני לטעינה) , שמשות כהות, אורות אדפטיביים וכמובן מערכות הבטיחות. הייתה חסרה לי בעיקר מערכת בקרת שיוט וכן רמקולים מעט חזקים יותר, מאמין שלרוב האנשים זה לא יפריע. במהלך המבחן בחנו אותן, תיקון סטייה מנתיב עבד בצורה טובה יחסית, אך היו לו כמה פספוסים עם קווי שוליים שהרכב חצה. את פעולת הבלימה האוטונומית ניתן לראות בסרטון המצורף , והקרטון לא נפגע באף אחת מהפעמים שהבדיקה בוצעה. עוד מערכת חשובה שעבדה כנדרש, היא המערכת המתריעה על תחילת תנועה לאחר עצירה, בתקווה שתצטמצם את כמות הנרדמים ברמזור שיוצרים עיכובי תנועה מיותרים. איכות החומרים ביונדאי השתפרה ביחס לדור הקודם, אמנם עדיין מדובר בחומרים פשוטים ברובם ואין עליית מדרגה אבל עדיין נחמד, וכיאה ליונדאי העכשוויות , איכות ההרכבה מצוינת ואין משהו רופף או גמיש במיוחד. בידוד הרעשים דיי טוב בנסיעה עירונית אך פחות מתאים לנסיעה בינעירונית, ובידוד הרעשים מאחור פחות טוב מזה שמלפנים, רעשי רוח חודרים בעיקר מבתי הגלגלים ובנסיעה בינעירונית במהירות של 120-130 קמ"ש היה קצת קושי לתקשר בין המושב הקדמי לאחורי. הרכב מגיע בארבעה רמות גימור (אחת נמוכה לידני ושלושה גרסאות שונות לאוטומטית). ההבדל הבולט בין רמות הגימור הוא גודל הג'אנט. הגרסאות הבסיסיות מגיעות עם ג'אנט 14' גרסת הליסינג (prime) מגיעה עם 15' והגרסה הבכירה מגיעה עם ג'אנט 16. אני התחלתי את היום עם גרסת הprime ובחצי השני החלפתי לגרסת האינספייר, והאינספייר נהנית מנוחות עדיפה ביחס לפריים, שמרגישה יותר תזיזתית וקשיחה בהשוואה. הI10 קיבלה כיול מתלים קשיח, יחסית ונהנת מזוויות גלגול קטנות והתנהגות כביש צפויה ובטוחה. שיכוך מהמורות מורגש בתא הנוסעים (יותר מאחור מאשר מלפנים) אבל הI10 לא מענישה. ביחס לסגמנט המיני ולאחר נסיעה של שעה לפה ושעה לשם הI10 נחשבת אצלי כנוחה. והגענו לנקודה מעוררת המחלוקת , יחידת ההינע. המנוע, למרות נפח דומה לקודמו חדש לחלוטין , דיי חלק בפעולתו (4 צילינדרים) והכוח יותר ממספק לרכב כזה. אל המנוע הנל משודך כעת רובוטי חד מצמדי (אלקטרוני כפי שהסבירו לנו , הוא השם הנכון יותר, ונובע מכך שהחלפת ההילוכים מבוצעת על ידי מנועים חשמליים במקום מערכת הידרואלית , וזו אמורה להיות מהירה יותר ואמינה יותר ממנה) . איך זה בפועל ? ביחס לתיבות אחרות מסוג זה המצב בהחלט טוב, התיבה לא מתבלבלת יותר מדיי ולא מטלטלת יותר מדיי, גם אם ממשיכים ללחוץ על הגז, אך מדיי פעם סובלת מהשהיות ארוכות בין הילוך להילוך. משום מה גם היה הבדל בין הרכב הראשון לרכב השני שנהגתי בו, כאשר התיבה ברכב הראשון הרגישה יותר קוהרנטית והעבירה הילוכים עם פחות השהיות בהשוואה לשנייה. במהלך היום אנשי כלמוביל חזרו והדגישו שאין לצפות לאופי של תיבה פלנטרית, ואת זה הם גם יישמו באולמות התצוגה. הI10 מרגישה בבית בעיר הI10 היא אוטו חביב, ואני יכול להבין את מי שיבחר בו כי יש לה הרבה יתרונות, ובעיקרם המרחב האחורי המפתיע. הגיר הוא מהטובים יותר מסוגו , ומי שיוכל להסתדר איתו יקבל חבילה כוללת דיי טובה לרכב מיני שכזה.
  13. לא, לא היו ידניות בארץ בזמן ההוא, הן מגיעות במשלוח עתידי. ראוי לציון שהפעם הגרסה ידנית לא מרגישה ערומה ולא חסר משהו מהותי.
  14. מצאת נקודה חלשה בידע של הישראלי חובב הרכב הממוצע. מהינדרה בולרו בגרסת טנדר.
×
×
  • Create New...