Jump to content

yoav911gt2

מובילי הדעה
  • פרסום הודעות

    11,235
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

yoav911gt2 שיחק אותה בתאריך אוקטובר 20 2020

התכנים של yoav911gt2 היו האהובים ביותר!

מוניטין

257 טוב

אודות yoav911gt2

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    סנדרו
  • תחביבים
    מכוניות , מוזיקה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אקטיב פרו זה רק 1.2 טורבו למיטב ידיעתי, עם גיר פלנטרי שישה הילוכים מתוצרת אייסין. מבחינת אמינות חפרו ועדיין חופרים לגבי הענין של רצועת התזמון.
  2. זה גם משתנה לפי השוק, פה מדובר בהשקה כללית לכלל העולם וכמו שיש גרסת כניסה עם תיבה ידנית ככה גם יש עם לוח מחוונים רגיל. אולי כי זה לא רכב חדש לגמרי אלא רק מתיחת פנים.
  3. זה לא ייבוא מקביל, אלא ייבוא ישיר. למיטב זכרוני בקושי נמכרו כאלה, עשרות בודדות ולא מעבר, הפסיקו לייבא אותה ב2018 בייבוא ישיר, היו קצת כאלה עם מנוע ליטר בייבוא מקביל לאחר מכן. רכב שמגיע ערום מאבזור - 4 חלונות חשמל, בלוטות' וזהו בערך, נוחות נסיעה בינונית מינוס, רועש פלוסים - 7 כריות אוויר, מנוע 1.5 חזק יחסית. לדעתי כמעט כל אופציה ידנית אחרת מאותה שנה תהיה עדיפה.
  4. מתיחת הפנים ל-SUV הגדול ביותר של סקודה נחשפה היום, ארבע שנים לאחר הצגתו לשוק. הפרונט הורם מעט, כך שמכסה המנוע שטוח יותר והגריל אנכי יותר ביחס לדגם היוצא. האורות צרים יותר, הם מבוססים תאורת לד כסטנדרט במקום הלוגן וברמות הגימור הגבוהות קיימת גם אופציה לתאורת לד. גם מאחור הקודיאק זוכה לפנסי לד בעיצוב משונן ואופציה לאיתות דינאמי ברמת הגימור הבינונית ומעלה. הקודיאק מקבל את ההגה החדש של סקודה, בדומה לזה שנמצא באוקטביה, תאורת אווירה משופרת ושינויים בחומרי הפנים. הדגם הבסיסי מקבל ריפוד בד חדש ואם בוחרים בחבילת ה-M האופציונלית ומקבלים שילוב של בד ועור ברחבי תא ה
  5. מתיחת הפנים ל-SUV הגדול ביותר של סקודה נחשפה היום, ארבע שנים לאחר הצגתו לשוק. הפרונט הורם מעט, כך שמכסה המנוע שטוח יותר והגריל אנכי יותר ביחס לדגם היוצא. האורות צרים יותר, הם מבוססים תאורת לד כסטנדרט במקום הלוגן וברמות הגימור הגבוהות קיימת גם אופציה לתאורת לד. גם מאחור הקודיאק זוכה לפנסי לד בעיצוב משונן ואופציה לאיתות דינאמי ברמת הגימור הבינונית ומעלה. הקודיאק מקבל את ההגה החדש של סקודה, בדומה לזה שנמצא באוקטביה, תאורת אווירה משופרת ושינויים בחומרי הפנים. הדגם הבסיסי מקבל ריפוד בד חדש ואם בוחרים בחבילת ה-M האופציונלית ומקבלים שילוב של בד ועור ברחבי תא ה
  6. yoav911gt2

    רשמית: טסלה בישראל

    טויוטה יחשפו חשמלית מלאה ב16 לאפריל, בנתיים בשיתוף פעולה עם סובארו.
  7. אין צורך לצטט הודעה אחת מעליך. הטרווארס חזק יותר ממנו. תא הנוסעים שלו הוא סוג של hit and miss. בכל מקרה הוא יקר ביחס לרוב התחרות שלו, מה שיקשה עליו להמכר. לגבי אבזור ובטיחות, נראה שהוא אכן מציע הרבה, אבל לא נכנסתי להשוואות הקטנות של ציוני הריסוק.
  8. זה שקונצרן יונדאי נמצא בתנופת צמיחה דיי ברור, אבל עדיין. כאן זה ישראל, לא ארצות הברית. היונדאי מתומחר פחות או יותר כמו שאר הקטגוריה, אין לו יתרון בולט ויש טויוטה שאמנם נראה קצת פחות מושקע מבפנים, אבל זול יותר ומגיע עם יתרון של צריכת דלק תודות למערכת ההיברידית. לא צופה לו הצלחה גדולה בארץ. הדבר החריג היחיד ששמעתי בנוגע אליו ומשותף לסנטה פה הן בעיות סרחון מאיזה חומר שהשתמשו בו בתא הנוסעים, עד כדי כך שאנשים מחזירים רכבים לסוכנות תחת חוק הלימון בארה"ב . בארץ לא זכור לי ששמעתי תופעה כזו אבל אני מאמין שלא נמכרו הרבה כאלה גם ככה, השנה נמכרו עד כה רק 61 כאלה.
  9. לא זכורה לי התלהבות מאף דגם בקטגוריה הזו של SUV מגודלים אמריקאים. בנוגע לפליסייד עצמו, איזה שינוי הוא מביא לקטגוריה הזו שגורם לו לבלוט? אני לא רואה יתרון מובהק לטובתו.
  10. DCT = dual cluth transmission שם כללי לתיבות מהסוג הזה, כולל הDSG DSG = direct shift gearbox השם של קונצרן ואג לתיבות הכפולות מצמדים שלו. ליונדאי יש חברת בת שמייצרת לה ולקיה תיבות הילוכים בשם hyundai transmission. במקרה של גטראג (לשעבר, כיום נקראים מגנה) ה6DCT250 הוא יבש כמו שקורן אמר - הגיר מהפוקוס הידועה לשמצה ודגמי רנו של לפני כמה שנים. והיה גם 6DCT450 שהיה עם מצמדים רטובים. למיטב זכרוני אין יותר רכבים חדשים שנמכרים איתן, רנו ופורד עברו להשתמש ב7DCT300 עם מצמדים רטובים שלפחות עד כה נראה כי היא מציגה עדיפות עליהן מבחינת אמינות. (פורד כרגע רק בפומה בארץ, השאר פלנטריות).
  11. לא אמור להיות הבדל בין התיבות והמנועים, הם יוצאים מאותם המפעלים לשני המותגים. למיטב הבנתי יונדאי מתייחסים לתיבה בטוסון החדש כאל דור שני של התיבה הרובוטית שלהם.
  12. גם ליפנים לא תהיה ברירה כי גם הממשלה שלהם מקדמת איסור מכירת רכבים חשמליים בעשור הקרוב, למורת רוחם של היצרנים שם. מנכל טויוטה בעצמו לא מרוצה מכך שהם נאלצים להקדים את התוכניות שלהם בנוגע למכוניות חשמליות.
  13. אין צורך לצטט הודעה מעליך. עוד סיבה ללכת על ההיברידי, המצמדים בגיר יישחקו פחות בזכות המערכת ההיברידית. כמו טויוטה , גם יונדאי מציעה הארכת אחריות בתשלום על המערכת ההיברידית. החסרון היחיד כרגע הוא שהקונה ההיברידי טרם עודכן כמו הגרסה הרגילה.
  14. שאלה של ביצועים מול חסכון בדלק. עקב העובדה שאתה נוסע בעיקר בעיר הייתי מעדיף את הגרסה ההיברידית.
  15. מוכרים באולם תצוגה צריכים למכור מה שיש, לכן לא הייתי מסתמך עליהם כמקור מידע.
×
×
  • תוכן חדש...