Jump to content

yoav911gt2

מובילי הדעה
  • פרסום הודעות

    10,368
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

37 נייטרלי

אודות yoav911gt2

ספרו לנו עליכם

  • תחביבים
    מכוניות , מוזיקה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מוכרים אותן על הנייר בעיקר. (אלא אם כן שכחו בסמלת לעדכן את המחירון באתר). לא מצאתי כאלה באפס ק"מ.
  2. תשאף לדגם החדש יותר, ה1.8 בדגם הישן לא להיט מבחינת אמינות (יש כמה שרשורים על המנוע הזה).
  3. הקרוסלנד מקביל ל2008, מאמין שיהיה מעט חסכוני יותר מה3008.
  4. מבחינת אמינות , חולקת מכלולים עם רוב דגמי פיג'ו וסיטרואן המצויידים בשילוב המנוע של ה1.2 6 הילוכים אוטומט. מאחר והקרוסלנד נמכר פה מ2018 סביר להניח שהוא לא יסבול מבעיית רצועת הטיימינג שהייתה עד מרץ 2017.
  5. למי שרגיל לתיבה אוטומטית כנראה יהיה קשה יותר להתרגל לתיבה הזו, היא איטית יותר בתגובות שלה ודורשת התרגלות. כמו כן היא עדיין חדשה יחסית ואי אפשר להצביע על האמינות לפה או לשם. בגלל השורה הראשונה שלך הייתי ממליץ לחפש רכב עם תיבה פלנטרית רציפה, כדי לא להתחיל לשבור את הראש איך להסביר.
  6. אין צורך לצטט הודעה אחת מעליך. אין ליבואן למה לשווק דגם שטרם הגיע. כשיגיע לארץ היבואן יוציא הודעה לעיתונות ואולי יעשה השקה.
  7. אין על מה ללחוץ. תעביר את היד על הפסים שנמצאים על הידית.
  8. לא יודע מתי, אפשר לצפות לעיצוב חיצוני קצת שונה (בעיקר פגושים), בידוד רעשים יותר טוב, מושבים חדשים, שדרוג הבלימה האוטונומית לטווח של 80 קמ"ש והוספת זיהוי הולכי רגל, תיקון סטייה מנתיב שיפטור אותה מהמובילאיי או מה שדלק לא מתקינים, כיול חדש למתלים , ועוד. אם הבידוד של ה2 יהיה כמו של ה3 , היא תהיה מתמודדת חזקה על תואר הסופרמיני השקטה בקטגוריה.
  9. טויוטה קונקטד זה מחשב אנדרואיד שמותקן בהתקנה מקומית על ידי היבואן. המולטימדיה של טויוטה בשנים האחרונות פיגרה אחרי השוק מבחינת תכונות ואפשרויות , ורק בשנה וחצי האחרונה התחילו ליישר קו עם שאר השוק. לא זוכר אם יש פרמטרים במולטימדיה המקורית , הייתי שוקל להחליף למערכת אפטרמרקט עם תמיכה באנדרואיד אוטו /אפל קארפליי.
  10. כפי שיוליאן אמר וכפי שאני כתבתי, אין מצמדים והגיר האוטומטי הרגיל נשחק פחות ביחס לגיר רובוטי בתנועת עצור וסע שאופיינית לערים. כמו כן בשלב כלשהוא בחיי הרכב צריך להחליף מצמדים כתוצאה מבלאי , לעומת רק שמן (אם היצרן דורש בכלל) בגיר פנלטרי רגיל. ביצועים וחסכון בדלק עדיפים מן הסתם בגרסה הרובוטית עם מנוע הטורבו. אין צורך לצטט הודעה אחת מעליך.
  11. לעירונית עדיף את ה1.4 (מניסיון עם ריו עם אותו גיר). החלפות כמעט ולא מורגשות (למרות שגם ברובוטית שנהגתי בה בקושי הרגשתי וניסיתי לזחול, אבל זה רכב הדגמה), ולא צריך לחשוש מהתחממות בפקקים או זחילה.
  12. מניסיון עם קורולה מאותו שנתון, כמו שפתחת, ככה אתה יכול לסגור ולא צריך להוציא את המפתח. אם זה לא עובד יש לך תקלה.
  13. לא מופיע במפרט שלה שמירה על מרכז נתיב. בקונה זה הפוך, אין בקרת שיוט אדפטיבית אבל יש מערכת שמירה על מרכז הנתיב.
  14. אם אתה לא משתמש בבקרת שיוט אדפטיבית (הזוי שאין בקונה) , אז הייתי הולך דווקא עליו. המושב שלו היה לי נוח יותר מזה של הנירו והוא גם נראה יותר ג'יפון מאשר הנירו. מבחינת ביצועים לא מאמין שיהיה בינהם הבדל ממשי (אותה יחידת הינע).
  15. במכוניות המיני (להוציא את הטווינגו) יש גיר רובוטי חד מצמדי, שדורש התרגלות לתפעול שלו ורבים לא אוהבים את אופן הפעולה שלו. במכוניות סופרמיני רובוטיות (להוציא את הסנדרו) יש בדרך כלל גיר דו מצמדי שמבחינת תפעול פעול בצורה הרבה יותר קרובה לאוטומט ולא דורש התרגלות ולא מטלטל ממש בהעברת הילוכים. מבחינת אמינות אין הרבה הבדל, בשניהם יכול ללכת מוח גיר (תקלה) , מצמדים (בלאי בטוח, יכול לנבוע גם מתפעול לא נכון של הגיר) , ופחות נפוץ היום מתקלה בק"מ מוקדם. אם אתה חושש מבחינת אמינות , לדעתי עדיף שתחפש רכב עם גיר רציף או אוטומטי רגיל.
×
×
  • Create New...