Jump to content

Derish

  • פרסום הודעות

    2,215
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

142 טוב

אודות Derish

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    באירופה או בספרד

צפיות אחרונות בפרופיל

4,026 צפו בפרופיל
  1. אם עדיין נשארו כמה, אנא המתן מספר ימים לפני זריקה. הייתי רוצה לפרסמם בפורום הסמוך, שבו דברים כאלה עפים מהר + משאירים אותך עם קשרים שימושיים.
  2. ~ לא רוצה לשבור לבחור את המוטיבציה, אבל לפעמים גם אם עושים הכל 'נכון' זה לא מספיק, כי ההורים לא חשבו יותר מדי קדימה ולא ידעו מה זה גנטיקה גרועה. ואז לקראת גיל ארבעים הוא עלול לגלות שגם עם אימוני כושר והתזונה הכי בריאה הוא עדיין במשקל יתר, ואם הוא לא קם בבוקר עם שלושה מוקדי כאב שונים אז כנראה שהוא מת. בדיוק כמו שיש אנשים שיאכלו ג'אנק ולא יתעמלו יום בחייהם, אבל ישארו חטובים ובריאים ויחיו עד גיל מאה. זה נורא אופנתי וסקסי לדבר על אלו ש'לקחו את עצמם בידיים' ו'החליטו לעשות מעשה', אבל המציאות היא שבמקרים רבים גורלנו נחרץ עוד לפני שיצאנו מהרחם, ובמקרה הטוב נצטרך לעבוד פי כמה מאנשים אח
  3. היות ולא ציינת גישה לרכבת, ואני מניח שאולי יש גם סבא/סבתא בסביבה, למשדרגים מנתניה הייתי ממליץ לבדוק דווקא בצד השני של כביש 4 - פרדסיה, צור משה, המושבים האיכותיים שאחרי בני-דרור (כלומר לא גאולים וינוב) וכו'. לכל אחד מהם יש יתרונות משלו ורובם ככולם מציעים יחס עלות-תועלת הרבה יותר מוצלח מאבן יהודה, שהפכה לבחירה פופולרית של משפחות הייטק צעירות שעובדות בפולג. הצורך בגני שעשועים יורד באופן מפתיע כשגרים בסביבה שקטה ובטוחה שבה אפשר פשוט לטייל ברחובות ולא לפחד ממכוניות חולפות. מרכזי קניות יש במרחק נסיעה מכל ישוב, ממילא אף אחד לא הולך אליהם ברגל. לאוכלוסיה טובה אין הבטחה בשום מקום, כי בכל מו
  4. ~ מהעדכון לעיל אני מסיק שני דברים: 1. מדובר בעסק רווחי ומבוקש שהביא את השכנה שלך לרמת הכנסה המאפשרת אחלה דירה. 2. כרגע העסק אינו פעיל והקליינטורה בסטנדביי. במקומך הייתי שוכר דירה ברחוב ליד, מגייס משאבי אנוש מתאימים ומקים עסק מתחרה שיאלץ את השכנה לחפש פרנסה חלופית (או אולי לעבוד אצלך בעתיד). כך תקבל גם שקט וגם יותר ירושה לילדים (או שיפורים למיאטה). אין בעד מה.
  5. ^ מה שהוא אמר, נתב עם USB ולא איזה שרת צד ג' שאתה מפקיד אצלו את כל המידע הרגיש שלך ולך תוציא אותו כשאין אינטרנט. ואם אין לך כרגע נתב כזה, יתכן שזו הזדמנות טובה לשדרג.
  6. ~ אמנם זה היה לפני שנים רבות, אבל יש לי נסיון חיובי ביותר עם החמגשיות של הספק הזה, ואילו הייתי גר בארץ הייתי קונה אותן בכיף מכספי הפרטי. לא יודע מאיפה הטון המזלזל הזה של 'מתקמצנים עלינו' וכו' - אולי משהו השתנה מאז.
  7. ~ יש קשר בין להיות טייס מטוס לטייס מסוק? צריך את האחד בשביל השני או שאפשר ללמוד ישר על מסוק? לאו דווקא בישראל, אלא במדינות שיש בהן יותר שמיים ועבודה בתחום. יש לך מושג איך נראים חיים של טייס תובלה אזרחי, בדומה למה שתיארת על המשמרות שלך והזמן בבית? כמי שמביט על העניין מבחוץ, קשה לי להבין למה כל טייס לא שואף לתובלה וחוסך לעצמו את ההתעסקות עם נוסעים, דיילים וכל האחריות הנלווית. על פניו החו"ל אותו חו"ל, הנוף מהחלון אותו נוף, ובניגוד לנהג משאית מול אוטובוס למשל גם ככה אין לך אינטראקציה ישירה עם נוסעים, כך שספק אם הגורם החברתי משחק תפקיד. האם השכר שונה מהותית, או שהשעות פחות נוחות וכ
  8. ^ טייס בכיר ומדריך טיסה בריאנאייר, מאלו שהתברגו היטב מוקדם יחסית וכיום נשארים שם מבחירה. וגם 'שכן' שלי בפרברי ברצלונה ונוהג בפורשה בת 10-12 למיטב זכרוני. רק החייכנות שלו קצת מעצבנת, כמו גם אשתו הדיילת לשעבר.
  9. ~ כמה שאלות רנדומליות, אם אלו נושאים שבא לך לדבר עליהם: מה הופך קברניט ל'בכיר'? האם זה רק עניין של ותק (כמו נגד בצבא) או שזה משהו שגם דורש הסמכה/ועדה וכו'? מהם בד"כ הפרשי השכר בין קצינים ראשונים לקברניטים (באחוזים פלוס מינוס, ולאו דווקא באלעל)? האם מקובל לבלות קריירה שלמה בתור ק/ר מבלי להפוך לקברניט בסוף? כמו שלא כל דירקטור שואף להיות מנכ"ל. האם נהוג/מקובל בקרב טייסים מסחריים לעשות הסמכות למטוסים שאין להם תכניות לעבוד עליהם, בדומה לנהג אוטובוס או משאית שמוסיף עוד רשיון/הסמכה ליום סגריר? האם ישנם מסלולי הסבה/הכשרה מקוצרים לנווטים או מכוננים י
  10. ~ לא טסתי עם אלעל בשנים האחרונות, אבל כשעוד כן הייתי עושה זאת מדי פעם זכורות לי בעיקר בעיות של גורם אנושי: על ה'בטחון' מוכה הסגמת שלהם כבר דובר כאן, אבל זה לא רק איך הם התייחסו לישראלים, אלא בעיקר חוסר הכבוד שהם הפגינו כלפי תיירים ומבקרים זרים. כל חוויית הטיסה הרגישה פרובינציאלית משהו, עם פרסומות דפוקות וקטעי וידאו מהסוג שפונה לעמך ושאר דברים שרק ישראלים יבינו. זה נראה ונשמע ממש גרוע לתיירים. ארגוני הצדקה שאוספים את הכסף הקטן שלך בסוף הטיסה - חידוש מעניין אולי בשנות השמונים אבל היום כולם עושים את זה, וכל הטקס מסביב די מיושן ומביך כשמביטים עליו בעיניים מערביות. מעל
  11. Wishful thinking. סביר יותר להניח שאותו פול מוגבל של בעלי מקצועות נישה מהתחום יתפזר בין החברות החדשות ותוך שנה-שנתיים יחיל את אותו סטנדרט שירות אפסי גם שם. כמו שבכל סניף חדש של יוחננוף פוגשים את אותה סבטלנה שאתמול ירקה לך בפנים בשופרסל, רק הפעם עם ז'קט בצבע אחר. קל וחומר סביר להניח שזה מה שיקרה, משום שהדבר הראשון שחברת לואו-קוסט עושה אחרת זה לקצץ בתנאים, אז לאן נראה לך שהתסכול הזה יצא אם לא על הלקוחות? תן לזה שלוש שנים וגם השביתות יחלו... כלכלת אי, משאבי אנוש מוגבלים וזה. את כל השלוש? 😏
  12. ~ במבט על, ניתן לראות בדיון הזה נקודה עקרונית: כשהרגשות שלנו נפגעים, אנחנו יכולים לבחור אם להיות קורבן מסכן ולבקש/לצפות מאחרים שיהיו יותר נחמדים אלינו, או לנצל את ההזדמנות ולהתקשח/להשתפר להבא. עם כל הצער שבדבר, אני מתרשם שהמצב המשפחתי וסיפור הרקע המורכב של פות"ש הפך לאזור הנוחות שלו, ולשחק לפי כללי החברה המודרנית שמחוץ לבית נמצא בעדיפות שניה. ואולי גם לפורום יש אשמה תורמת לעניין, כי חיבקנו אותו קצת יותר מדי כשהסיפור התחיל במקום להרביץ משמעת ולהציב גבולות. לכן כשמישהו כבר מציב את הגבולות האלה פתאום זה מרגיש לו כמו בגידה, כאן ב'מקום הבטוח' שבו כולם רק ריחמו עליו והתחשבו בו עד כה.
  13. ברוסיה סובייטית, קומקום מתקן אותך! 😅
  14. ~ ההערה שקיבלת בשרשור ההוא בטכני היא: אתה לא מציק, אבל אתה מתעסק באריכות יתר (לטעמי) בשני בעיות קטנות מאוד וקבלת עבורן תשובות, אז מה עוד אתה רוצה? תן לי להמשיך את המשפט לעיל, ואז אולי תבין מדוע ההערה אינה נבזית כפי שנראה לך: כל דקה נוספת שאתה מבלה בהתייעצות בפורום במקום לגשת למוסך מגבירה את הסיכון לאבחון לא נכון בהתכתבות, שיכניס אותך לסרטים נוספים מלבד אלו שאתה אוכל כרגע. עד כה קיבלת תשובות ענייניות, אבל אם תמשיך להדיין שם ותקבל תיאוריות שגויות (כפי שקורה בד"כ כשדיון מתארך מעבר לטווח היעיל שלו), זה גם ישאר מעל דפי הפורום וימשיך להטעות אנשים אחרים שיתקלו בבעיה דומ
×
×
  • Create New...