Jump to content

Derish

  • הודעות

    2,224
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

Derish שיחק אותה בתאריך אוגוסט 14

התכנים של Derish היו האהובים ביותר!

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    באירופה או בספרד
  • איזה רכב יש לך?
    Renault Twingo

צפיות אחרונות בפרופיל

4,648 צפו בפרופיל

הנקודות של Derish

נהג שודים מדופלם

נהג שודים מדופלם (7/14)

263

מוניטין

  1. אותי לימדו (בארץ) להסתכל בשתי מראות ורק אז לאותת, כדי לא לבלבל אנשים סתם. כנראה שפשוט היה לי מורה מוצלח. לגבי ניואנסים של אנגליה - זכור לי סיפור של קולגה ישראלי שעשה שם רשיון וקיבל הערה בטסט על כך שהרים אמברקס בלי להחזיק את כפתור השחרור, כך שניתן היה לשמוע את הקליקים של מתיחת המנגנון. זה היה לפני כעשרים שנה ומאד הפריע לבוחן, היום נותנים רשיון סמי-טריילר לאנשים מבלי לבדוק שהם יודעים לרתום נגרר או לעשות איתו רוורס... הולך ופוחת הדור.
  2. מקפיץ עם סרטון המסביר את הבעיות והמכשולים (המיותרים ברובם) שנהגי משאיות בריטיים נאלצים להתמודד עמם: בקצרה: היעדר תשתית וחקיקה ראויות, שהופך את המקצוע למלחיץ וקשה הרבה יותר ממה שהוא אמור להיות. אני כבר מתאר לעצמי את כמה מחברי הפורום כותבים בתגובה שבעיות יש בכל מקום, וכולם בכיינים, ויאללה טוס לשם ותתמודד, וכו'... קל לשאת נאומי מוטיבציה כאלה מהספה מול הפלזמה, אבל אני לגמרי מבין את הנהגים הבריטים שאפילו כשיש להם רשיון מעדיפים לעתים ללכת להיות סדרני סחורה בסופר או מאבטחים בקניון. אולי למהגרים מזרח-אירופיים או אפריקנים זה עדיין הגיוני לעבוד בתנאים כאלה, לגבי ישראלים 'מפונקים' (במובן הטוב של המילה) אני בספק.
  3. לזה הכוונה - חנות שקונה מהיבואן הרשמי, או לפחות מיבואן מקביל סולידי שלא ימכור מכשיר מחודש/מתצוגה/נפל מהמשאית כחדש באריזה חתומה. על פניו, כשאני מסתכל בזאפ יש שם אסופה אקראית של חנויות קטנות שחלקן בכלל קיימות רק באינטרנט ולך תבין מי הספקים שלהן.
  4. ה-A12 מסתמן כמועמד מנצח. אני רואה שהוא נמכר באיזה 20 חנויות ובמחירים דומים. על מי אפשר לסמוך היום, שלא יעלם למחרת? יש עדיין רשתות עצמאיות בסגנון של גו-מובייל?
  5. אמא דריש מחפשת טלפון חדש. אשמח לקצת הכוונה, כי אני כבר שנים על טלפון חברה ולא עוקב אחרי השוק. הדרישות בסיסיות למדי: אנדרויד קומפקטי עם זכרון של 4 גיגה לפחות (רצוי יותר), סים כפול (לא על חשבון כרטיס זכרון), וממותג שאינו סיני (כלומר סמסונג וכו'... נראה לי ש-LG ו-HTC כבר לא במשחק). נקודות בונוס על טעינה מהירה, שירותיות גבוהה (כלומר מכשיר שניתן לתיקון מודולרי בעת הצורך), ועמידות בזעזועים ונפילות (או לפחות שיהיו בשבילו אביזרי מיגון איכותיים). אני מתקשה לנסח תקציב, אבל בואו נגיד 'הכי נמוך שיעמוד בדרישות לעיל'. בעבר היה לקליינטית נסיון טוב עם סמסונג A3 ומוטו G, והיא מחליפה טלפונים רק עקב באגים ובעיות שבאות עם הגיל. יש אפשרות לקניה באיחוד האירופי או באנגליה, אבל חשוב שאפשר יהיה לתקן בארץ במידת הצורך. לעצתכם אודה.
  6. אין לי מה לתרום במישור העיוני, רק הערה קטנה בהיבט הפרקטי: בעבר כשעבדתי בסטארט-אפ בגודל דומה, היה להם הסדר לרכבי ליסינג מאלבר שהוצמדו לדירקטורים. עם זאת, ברגע שהדירקטורים היו במשרד, המכוניות שירתו את טכנאי השירות לביקורי לקוחות ואת המהנדסים לביקורי קבלנים/מעבדת טכניון וכו'. כלומר הייתה עלות גבוהה לסיפור, אבל סמנכ"ל התפעול שלנו דאג לסחוט כל טיפת שימוש מהמכוניות האלה וגם וידא ששמרנו עליהן במצב תצוגה. וכשמי מהדירקטורים נסע לחו"ל, אחד מאיתנו היה מסיע אותו לשדה ובחזרה והרכב היה נשאר בחניון החברה לשימוש שאר העובדים. לא יודע עד כמה הדירקטורים התלהבו מזה, אבל כולם ישרו קו עם המדיניות.
  7. Derish

    עבודת שטח

    ואם לא תיפצע, כי זה פאקינג פריקת אוניות בנמל בלילה בחורף, והקולגות שלך לא בדיוק העפרונות הכי חדים בקלמר... זה מה שהיה מדאיג אותי יותר, אי הוודאות ורמת הסיכון המקצועי בעבודה כזאת שבה אתה לא הבוס.
  8. Derish

    עבודת שטח

    כמה זה באחוזים? על פניו נשמע שאתה הולך להכניס ראש בריא (אם כי משועמם קלות) למיטה חולה. תפקיד שטח עם סיכון אמיתי לפציעות גוף, שבו אין לך שום שליטה על הלו"ז והמשימות, ושמן הסתם יהיה לך בו איזה מנהל עבודה שהיה מש"ק רס"ר ולא ממש מעניין אותו התואר או קורות החיים שלך. מבלי לגרוע מחשיבות העניין הכספי זה לא צעד חכם בשום צורה, ואני בספק אילו אפיקי קידום יש שם. מקסימום, אם המצב הכלכלי קשה באמת, הייתי שוקל להיכנס לזה לפרק זמן מוגבל מראש וללא התחייבויות.
  9. מר ניטש מעלה פה נקודה חשובה, במיוחד כשמדובר בדירה להשקעה - שימוש תדיר ומתועד במקלחת כזאת עשוי להניב הכנסה נוספת מכובדת מ-OnlyFans, בהינתן השוכרים הנכונים.
  10. אוקיי, אז למה לא להתספק בבדיקה אחת בשדה? מי מרוויח מזה שיש שתיים? אני נאלץ לטוס לא מעט בכל רחבי אירופה (עוד מלפני שבכלל התחילו לחסן) ובינתיים לא זכור לי שנתקלתי בדרישה כזאת. כאמור - אנגליה, גרמניה וכו' מבקשים בדיקה נוספת אחרי כמה ימים, אבל אותה כבר אפשר לעשות לבד ובזמנך הפנוי.
  11. אם כבר נגעתם בנושא - אני סקרן להבין את ההגיון מאחורי חובת pcr למגיעים לישראל מחו"ל (כולל אזרחים ברילוקיישן עם חיסון כפול) ואז עוד אחד בשדה ישר עם הנחיתה. כאילו מה, נדבקתי במטוס ואחרי 20 דקות הם מצפים לראות את זה? אני מבין למשל את בדיקת היום השני והשמיני שנדרשת באנגליה - בדיוק מהסיבה שאולי נדבקתי בדרך. אבל בארץ זה סתם נראה כמו טרטור ועוד כסף לקופה. (גם אם במונחי אירופה 80 שקל זה לא הרבה)
  12. אני מהמר על ליאם, כי מר m3x נשמע כמו סוג האדם שרואה באייל גולן מנטור ומודל לחיקוי. 😆
  13. ברוח הנוסטלגיה השורה על הפורום לאחרונה - אפשר תזכורת על פשר היוזרניים המוזר הזה?
  14. זה לא זמן טוב לעבור לשם, והשפה עדיין נחוצה להתמודדות עם הרשויות. שבדיה, הולנד/פלנדרס ואסטוניה יכולות להיות אופציות מעניינות לדובר אנגלית בלבד, אך אני לא יודע באיזה מקצוע זה ישתלם לשני הצדדים.
  15. לאור ההיכרות העמוקה שלך עם דרגות השכר והניואנסים היומיומיים בשני מקצועות שלא עבדת בהם ובמדינה שלא גרת בה, קטונתי מלהסביר כיצד אתה טועה.
×
×
  • תוכן חדש...