Paprika-Metuka
-
הודעות
368 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
הנקודות של Paprika-Metuka
נהג צעיר (3/14)
55
מוניטין
-
ייעוץ בין בני זוג - או איזה מאזדה לבחור?
Paprika-Metuka פרסם הודעה בנושא של QV1750 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תבדוק יונדאי קונה (הקודמת, החדשה מרגישה גדולה). -
יש לי חשבון בפסגות ובבנק לאומי: בפסגות - היה מבצע למצטרפים חדשים עד 10 חשבונות ללא דמי שמירה חודשיים (עלות של כ10-15 שח לחודש). אבל אם אני משווה את האפליקציה שלהם לאפליקציה לניירות ערך של בנק לאומי - היא כמה דורות אחורה אבל עונה לי על הצורך (לפתוח לכל אחד מהילדים חשבון מסחר ולהעביר סכום חד פעמי ל10שנים לפחות). בנק לאומי - רמה מאוד גבוהה של שירות,זמינות ומאוד נוח ואינטואיטיבי. עמלות בד״כ גבוהות אלא אם יש לי הנחת מועדון כלשהי או סכום מאוד גבוה. אני הייתי מציע לך לבדוק מה הכי מתאים לצרכים שלך (כמה פעולות אתה הולך לעשות, הנוחות שלך, רמת השירות וכו׳) ולא תמיד להסתכל על השקל.
-
מאתר רכבים - חוויה אישית עצובה וכמה עצות
Paprika-Metuka פרסם הודעה בנושא של Paprika-Metuka בתוך רכב כללי
המטרה של הפוסט הייתה לשתף את קוראי הפורום בלקח שאני למדתי מההליך. * לי הייתה רק התנסות 1 והמקרה שלי הוא לא קלאסי (מדובר על רכב שנמכרו ממנו בשנים האחרונות כ1200יחידות סהכ) המטרה של הפוסט לא הייתה לשלול את מאתרי הרכבים בכל המקרים בטוח יש מקרים שהוא או כל מכונאי בתשלום יתאים. * למרות תיאום הציפיות וההבטחות (שבדיעבד הן לא מציאותיות) זה לא עבד עבורי ושיתפתי אתכם למעלה בלקחים שלמדתי על בשרי. * כל מי שאמר לשלם מעל המחירון - זה ברור והיה כחלק מתיאום הציפיות, הרכבים עם הנתונים הטובים נמכרים בכ30אשח מעל המחירון (לפעמים דורשים גם 50 אשח מעל) המשוקלל של לוי יצחק. * כמו שמישהו ציין (תודה על התגובה) אולי זה פחות מתאים לאנשים שבפורום ומתעניינים בחיי היום יום. אולי, אבל אולי דווקא בגלל שאני מתעניין ומבין בדיוק את מצב השוק אני יודע שצריך בעל מקצוע ש״יתאבד״ בשבילי תמורת תשלום הולם (וחברים, הלכתי על המאתר רכבים הכי יקר בשוק!) -
חיפשתי פוסטים על אזהרות ונוכלויות בענף הזה, לא מצאתי משהו אז לצערי הגעתי למסקנה שזה אחלה ומקובל. גם כאן בפורום הנכבד הזה לא ראיתי משהו חריג מלבד פוסט על בחור שרכש גולף ולא היה מרוצה. הרבה אנשים לא יספרו על הכשלונות שלהם אלא רק על ההצלחות. אבל אני אשמח לשתף אתכם בסיפור שלי ואיך הייתי ממליץ להימנע מלעשות טעות. הסיפור שלי: היינו על סף התרחבות משפתחתית והגענו למסקנה שעם הלידה של התוספת המשפחתית בא לנו להתפנק עם רכב 7 מקומות אמיתי שבנוי להוביל נוסעים בצורה נוחה (7 מקומות אמיתיים, תא מטען גדול, דלתות הזזה,רכב אמין ככל האפשר) ושיראה טוב. לאחר חיפוש מעמיק הרכב שמתאים לנו ב100%רק קרניבל מאמצע שנת 2021 בנזין דגם פרמיום (בנזין כי הנסועה שלנו מאוד נמוכה ופרימיום כי רק שם יש את המצלמות ההיקפיות שהן חובה!). מדובר על רכב מאוד נדיר שכמעט לא נמכר, וכחובב רכבים התחלתי לעקוב אחרי מודעות ביד 2 בעיקר וראיתי בתקופה של כשבועיים 2 רכבים מאוד רלוונטים בדרום הרחוק בלבד, והחלטתי שאין לי זמן להתעסק עם הנסיעות הרחוקות האלה ויש לי לחץ זמן כרגע ואני אלך על האפשרות היקרה של מאתרי הרכבים - שמעתי על זה מהפייסבוק/טיקטוק וגם פה ראיתי אחד כזה. הרמתי טלפון ל2 מאתרי רכבים ודיברתי עם כמה סוכנויות גדולות למכירת רכבי יד 2 (מגרשים). לא היה אכפת לי לשלם מעל המחירון לסוחר/מתווך על עבודה טובה. אני גם מאמין בתשלום מעל מה שנהוג בשביל לקבל משהו באמת טוב. קיבלתי מאחד רושם שהוא עמוס בטירוף ואין לו כ״כ זמן (הוא גם היה יותר זול) ולעומת זאת המאתר השני (היקר) חפר לי את הנשמה ועף על עצמו בלי סוף אז אמרתי לעצמי סבבה, הוא הבטיח שברגע שהוא מזהה רכב כזה הוא מזנק - וזה מה שאני צריך, אמר שיש לו קשרים במגזר הדתי ששם אנשים משדרגים את רכבם ויש לו קשרים בקיה (ה. במהלך השיחה בדיעבר היו צריכים להידלק לי כמה נורות אדומות שאני פספסתי. חשבתי יומיים עם אישתי, והחלטתי לתאם איתו ציפיות ולשלם את המקדמה. ומה בפועל? הרגשתי מהשבוע הראשון שנפלתי קורבן והתחלית בעצמי לשבת על יד 2 ואכן מצאתי 2 רכבים (אחד ביד 2. ואחד בפורום קרניבל). הייתי הראשון שראה את הרכב פיזית. לא שיתפתי את המאתר לראות אולי אני טועה והוא כן עושה משהו? אז רק אחרי יומיים שהמודעה למעלה הוא שולח לי את המודעה הזאת... יומיים!! שיתפתי אותו שראיתי כבר את הרכב ושהמחיר גבוה מדיי כי כל הרכב עם שריטות, ורק אם יתגמשו במחיר אז נרכוש. וביקשתי ממנו ללכת לראות את הרכב ולנסות להוריד את המחיר. בפועל? הוא התקשר רק אחרי שתזכרתי אותו כמה פעמים ואפילו לא נפגש איתם. ופה קלטתי שנפלתי על מישהו שמכר לי סיפור יפה והלכה המקדמה הגדולה שהוא ביקש. העצות שלי: 1. אל תשלמו מקדמה - הבנאדם לא קונה חומר ומתחיל לעבוד על זה (כמו נגר, איש אלומיניום). תחשבו על מתווך דירות או עורך דין או כל בעל מקצוע שעוסק בליווי או בקבוצות רכישה - התשלום הוא רק בסוף. תעריכו את הכסף שלכם! 2. אם הבנאדם תמיד עונה לכם לשיחה ויש לו מלא זמן לחפור לכם - תחשבו טוב טוב אם זה מה שאתם צריכים. הרי אתם שוכרים שירות שיחסוך לכם זמן ולא מישהו שיאכל לכם את הראש שעה כל שיחה. 3. תבקשו 5 ממליצים שהוא איתר להם בדיוק את הרכב הזה, אל תתביישו!! 4. אף אחד לא באמת ינטר או יקפוץ על כל מודעה חדשה שתקפוץ - יש לו כמוכם עוד כמה במקביל ומה הסיבה שיש לו עכשיו לעזוב את הרכבים האחרים ולהעדיף אתכם? לא לחיות בסרט. הם עוברים בין המגרשי מכוניות. 5. תקליטו את כל השיחות איתו! חובה אם תחליטו בסוף לתבוע אותו. ולסיום, בהצלחה בהחלטות של כולנו, שנשכיל ונדע לקבל את ההחלטות הנכונות.
- 33 תגובות
-
- 10
-
-
-
-
מתנה למכונאי רכב/שיפוצניק ביתי שתקל על חייו ויתלהב ממנה
Paprika-Metuka פרסם הודעה בנושא של ניקו פ. בתוך אוף-טופיק
ל DIY בבית: * פנס נטען ונצמד עם מגנט * מד מטר (דיגיטאלי או ידני) של מותג טוב. * מברגת אימפקט כמה שיותר: קטנה, קלה, חזקה ונוחה (עם בחירת מומנט וראש ביט עם תופסן אוטומטי). קניתי אחת קטנטנה (מקיטה 18v BL עם סוללה 1.5A) עם המון כח שאיתה אני עושה את רוב הדברים בבית וברכב. -
אפשר את הכתובת של הצנג׳ הזה? יש לי כ1000דולר ישנים שגם נתקעתי עם הסיפור הזה. @NAPOLEONמאיפה אתה בארץ?
-
שלום, מזה תקופה שאנחנו רוצים להתפנק ולרכוש מיניואן (כיום הרכב הראשי אאוטלנדר 22). ממש אהבנו את הנראות של הקרניבל החדש ואת כל מה שהוא מציע. אנחנו נוסעים פחות מ10אלף ק״מ בשנה. רק בדגם הייבריד פרימיום (שעולה 350אשח) יש מערכת חניה אוטומטית (גם מהשלט וגם מתוך הרכב) + וידאו 360 מעלות (ועוד כמה פינוקים). אני יודע שהמנוע 3.5 בנזין מאוד אמין אבל אין ברמת גימור פרימיום. השאלות שלי: המנוע ההיברידי הוא כבר תקופה איתנו, האם ידוע על בעיות איתו? אכילת שמן? נזילות? בעיות נוספות? אולי יש צפי להביא קרניבל ברמת איבזור פרימיום אבל מנוע 3.5? יש צפי לשינויים בקרניבל 2027 ועדיף להמתין?
-
רכב רביעי(...) במשפחה, מחפש משהו לא ממש סטנדרטי
Paprika-Metuka פרסם הודעה בנושא של Haim_gds בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אפשרויות נוספות: RCZ מנוע 2.0 ידנית 200 כ״ס שירוקו מנוע 2.0 טורבו -
כלכלית יד 2, אבל הבנתי ממישהו שחיפש את כזאת (לא אימתתי את דבריו!) 1. הן לא נמכרות במחיר מחירון 2. קשה מאוד למצוא אחת שלא קרעו אותה (ניתן לזהות לפי צמיגים גמורים). אז אולי כדאי לקחת גם את זה בחשבון ולהתייעץ בקבוצת פייסבוק של בעלי טסלה (יש כזאת)
-
ככל שקראתי ככה התלבטתי ולא עשיתי שום דבר. הבנתי שארנק קר הכי בטוח אבל יש עניין הרגולציה. חבר שמבין ומושקע מזה כעשור (היה כורה) אמר לי לקנות ארנק קר ולשמור שם כל מה שאני קונה. חבר אחר הציע לא להתעסק עם זה בגלל הבירוקרטיה ולעקוב עם ETF. כנקודה התחלתית החלטתי לקחת סכום של כמה אלפי שח ולקנות בבורסה ישראלית לקריפטו (העמלה מטורפת) עד שאני אחליט מה לעשות. יכול להיות שארכוש עוד ואעביר לארנק קר, יכול להיות שאמכור ואקנה ETF, אולי בכלל אשאיר את זה שם ועוד שנה אביא כרטיס amex ואתחיל לשלם. אבל היה לי חשוב לעשות משהו בנדון (ככה גם התחלתי השקעות במניות ומדדים על מנת להפיג את החשש).
-
יונדאי i10 2016 88KKm - צריכת שמן מטורפת
Paprika-Metuka פרסם הודעה בנושא של Paprika-Metuka בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מנוע 1.0, 3 בוכנות גיר אוטומטי. מים נבדק תמיד עם השמן. המפלס של המים לא משתנה ונשאר קבוע. רק הבעיה עם השמן. -
שלום, יש לנו במשפחה רכב כזה שטופל כל שנה במוסך מורשה. יד 1 והרוב המוחלט של הנסיעות הן עירוניות. צריכת השמן סופר מוגזמת של כליטר לכל 1KKm. היה במוסך ונבדק גזים. אין גם עשן בבוקר. נוסע תקין לגמרי. שמן 5-30 סינטטי. ד״א מבחינת המוסך, הכל תקין - לנו זה לא תקין. יש למישהו עצה על מוסך באיזור של רמלה לבדיקה טובה ומעמיקה?
-
יש לי את המכונה כמו ששיתפו כאן מזה כחצי שנה (עלתה לי כ220שח), אני פחות ממליץ עליה בגלל גודל הקרח שהוא קטן. ממליץ על הדגם היותר יקר שלה שנותנת קרח ב2 גדלים, הגודל כמו המכונה הזאת וגודל כפול (הבנתי את זה רק אחרי שהגעתי הבייתה עם המכונה, והתעצלתי לחזור לשדרג).
-
זה ממש תלוי באיזה תכנים אתה צופה. מה הסגנון שלך וכו׳. לנו יש sting TV, netflix, disney+ באמת שהייתי רוצה להוריד משהו, אבל איכשהו כל אפליקציה פונה לקהל יעד שונה (ילדים - דיסני, חובבי סרטים - נטפליקס, טלנובלה וחדשות וסתם ריאליטי - הסטינג) ואז אני תקוע עם 3 אפליקציות.
