Jump to content

Haim_gds

  • פרסום הודעות

    2,584
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

31 נייטרלי

1 עוקב

אודות Haim_gds

  • דירוג
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

5,458 צפו בפרופיל
  1. Haim_gds

    ירידת ערך של רכב חדש

    לא נראה כי זו סיבה כלכלית אלא פסיכולוגית. לכאורה המחיר של רכב בן שנה עם 15K ק"מ צ"ל להיות כמו של אותו רכב כחדש למעט ה"הפסד" של טיפול קטן ושנת טסט. אם מישהו היה מציע לך עסקה כזו בזמן שתמורת 2-3 אש"ח נוספים אתה מקבל רכב מהנילונים, היית לוקח? ישראלי מומצע יסכים לשלם הרבה מתחת למחיר כחדש כדי לקנות רכב שכזה. וזה לא רק בכלי רכב, אני כרגע מחפש דיסק למחשב ביד 2 והמחירים של מוצרים חדשים לחלוטין, מנוילנים ובאחריות מתחילים בשני שליש ממחירם כחדשים בחנות.
  2. ושלי... ה Total Commander היא תוכנה של זקנים😑, סייר קבצים עם ממשק משתמש שהחל עוד בימי ה PC הראשונים (בדוס...). זו תוכנה שבגרסת החלונות שלה מלווה אותי בכל מחשב ובכל מקום ב 20 שנה האחרונות... היתרון הגדול ביותר שלה הוא שני החלונות בתוך סייר הקבצים המאפשרים לבצע מהר פעולות ניהול (העתקה, העברה, מחיקה, שינוי שמות וכו') שונות ומשונות בין שתי תיקיות בהינף אצבע/עכבר. ישנן אוסף אפשרויות מדהימות שלא נתקלתי בכולן משולבות לעבודה משולבת בכלי אחד כגון: -מקש F3 מאפשר לצפות בקבצים ברוב פורמטים הקיימים. יש לכם מסמך וורד שרוצים שנייה להציץ בו? קובץ PDF שרק צריך לבדוק את הדף האחרון? DXF שרוצים לה
  3. אנדרואיד זה לא ממש התחום שלי (אני איש אמבדד) אבל נראה לי שצריך להיות פלאג-אין יצרן ל SPDIF לשליטה בעוצמה. להבנתי, מי שמשמש/קונה יחידה עם יציאת SPDIF ישתמש בה לכל ישומי האודיאו הנתונים (מוזיקה, טלפון, ציפצופים וכו') ולא יחבר סט רמקולים נפרד למגבר הפנימי של יחידת הראש כדי שישמש לכל מה השהוא לא "מוזיקה" נטו.
  4. Haim_gds

    רשמית: טסלה בישראל

    בדיוק. חסרון נוסף (ואיום) הוא שלא ניתן להניח את האצבע ורק אז להקליק לכיוון הרצוי, מה שדורש תמיד מבט אל ה"כפתור". ברכב שלי ובחלק מהאופציות, אני יכול לבחור בשליטה דרך מערכת המדייה במקום הכפתורים הפיזייים. ניסיתי פעם אחת, הספיק לי כדי להבין כמה שזה לא נוח ומסוכן. ד"א, בטסלה יש מנוף אורות להבהב עם האורות הגבוהים?
  5. ניסיתי, מענייין מתי תתקבל תשובה. יהיה מאוד שימושי שגם תהיה תשובה לעניין אך אני לא עד כדי כך אופטימי🙂 המשכתי לחפש ונתקלתי ברדיו אחר שאולי יוכל להתאים: K7 Ownice 6G +128G Android 10.0 Car Radio Stereo For Benz W211/G W463/CLK W209 Multimedia 4G GPS Navi 360 BT 5.0 Carplay|Car Multimedia Player| - AliExpress על פניו, נראה לא רע. מעבד 8 ליבות עם 6G ראם ו 128 רום שמריץ אנדרואיד 10 אבל (כרגיל) אני מוצא מספר בעיות.... -זה יוצא לא זול, יצא קרוב לאלפיים עם מכס (הם שולחים ב DHL). המחיר פחות מטריד אותי אלא להתחיל להסתבך עם הסינים כפי שהיה לי עם הרדיו הקודם, הייתי שמח אם במחיר דומה היי
  6. מעניין, אולי אני צריך להיות נביא... https://carsforum.co.il/topic/692287-הנה-זה-מגיע-מיסוי-על-רכב-חשמלי-כפיצוי-על-אבדן-המיסוי-דרך-דלק-לא-בישראל-ולא-סכום-משמעותי/ בשירשור על הגעת הטסלה כתבתי את זה אך אחזור על זה בקיצור. אצלי, תחזוקת מנוע הבנזין (טיפול קטן, טיפול גדול, מצתים וכו') עולה מעט יותר מאלפייה לשנה (ממוצע לאורך 150K ק"מ), ושים לב במה אני נוסע. מבחינתך, זה ההבדל ה"אדיר" בתחזוקה? ההוצאות הגדולות שלי היו על כל מה שלא קשור למנוע, מזגן למשל או סט צמיגים.
  7. לטעמי, זו הסיבה העיקרית לרכישת רכב כזה. אני עם רכב שעושה את זה ב 7.1 ונוזל לי ריר מהפה... עבור על השירשור, אתה נשמע ממש אופטימי... אין יותר דלק? אל תדאג, סביר שתשלם על זה בצורה אחרת כגון מס/אגרת נסועה לחשמליות (בלבד הרי "יש צורך למחזר את הסוללות המזהמות" או קישקוש דומה אחר). תחזוקת רכב? הרי קיבלת אותו לפני מספר ימים! בדקת כמה עולה פנס/פגוש/שעת עבודה במוסך?
  8. לעזאזל, לא😬 הסתכלתי שוב בפאנל ברכב היום בבוקר, הכיסוי של NaviFly גבוה יותר וכולל כיסוי פלסטיק שחור המקיף את הכפתורים כמו . להבדיל, החלק התחתון אצלי באוונגרד בנוי מעץ/דמוי עץ כך שאיני יכול להשתמש בו. אני זקוק ליחידה בצורה כפי התמונה הבאה. אני תוהה אם לפנות אליהם ולשאול האם המסך ניתן לפירוק מהיחידה והאם הוא בגודל המתאים למתאם הפלסטיק הסטנדרטי הנמכר בעלי. פשוט יש לי כבר טראומה מהתמיכה הסינית, חוסר ההבנה היצירתי שלהם והאנגלו-סינית הלא ממש מדוייקת שלהם...
  9. זהו, אזמין את ה NaviFly מהדגם היותר משוכלל שלהם (7862 עם ה 6G+128G) השבוע, JOYING יכולים לחפש את החברים שלהם עקב רמת התמיכה הסינית שהם מעניקים עוד לפני הרכישה. -צריך לוודא התאמה מלאה לפאנל, משום מה הכיסוי שלהם גבוה יותר וכולל כיסוי המקיף את הכפתורים. -צריך לוודא שמוזמן גם ה CAN-BOX. להזמין את המוסקוני. -לבדוק אם יש במלאי ו/או מתי מגיע יש לי סלידה משימוש ב BT לחיבור קבוע הדורש רוחב פס, אפילו שזה BT5. אני מעדיף כבר למשוך את הכבל האופטי למגבר. לא ככה, אני שומע מוזיקה בסטרימינג או מכרטיס SD מהיחידת ראש, להתחיל עכשיו להעביר ערוצים או להפעיל/להפסיק אפליקציות ד
  10. טוב, אני מרגיש שאני מתחיל להגרר עם הרדיו הזה, המשכתי לחפש ברשת בנוגע למתאם CAN ל JOYING ולא הצלחתי למצוא דבר, שאלתי וחיפשתי בפורום של mbworld וגם שם לא יכלו לעזור לי. כרגע, יחידת הראש היא הבעייתית. אני חושב על כמה אופציות ואשמח לעצה. -מצאתי עוד יחידת ראש ל W211 בעלת יציאת SPDIF (חשמלית ואופטית) במחיר של מעט יותר מאלפייה של חברה בשם NaviFly. למישהו היה ניסיון איתם? (https://www.aliexpress.com/item/1005001858267869.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.16cd58d840o3YP&algo_pvid=a36484e9-da9e-4bfa-8758-d0869dc18a0a&algo_expid=a36484e9-da9e-4bfa-8758-d0869dc18a0a-3&btsid=
  11. נראה לי כי ניתן למצוא (באתר היצרן או במאגרי מידע ברשת) מהן המערכות המותקנות ברכב הספציפי לפי ה VIN של הרכב.
  12. מכל מלא כמובן, במצב רגיל (נסועה יומיומית שוטפת) אני לא מוצא טעם לבזבז זמן תדלוק (פחות מחמש דקות נטו, בקושי מספיק זמן להעביר את המגב על החלון הקדמי/האחורי ולנקות את המראות...) סתם. אני עם רכב בנזין גדול והמיכל הוא כ +70 ליטר, אני ממלא קצת לפני שהנורה נדלקת ב 800 ק"מ כל קצת פחות משבועייים. קצת מצחיק אותי אחרי שבדיוק קראתי את השירשור על הרכב החשמלי... 5 דקות תידלוק=800 ק"מ... אם להיות הוגן אז בדרך כלל אני מתדלק כשאני יוצא מהמשרד להפסקת צהריים והתחנה כמעט ריקה, לא זכור לי בשנים האחרונות מתי חיכיתי בתור לתדלוק. בדרך כלל לא חסרות תחנות דלק עם עמדות תידלוק בסביבה, זמן התדלוק הוא מהיר ובדר
  13. Haim_gds

    רשמית: טסלה בישראל

    לא יכול להתאפק😀 הכירו את המכונית החשמלית שמנצחת את טסלה (calcalist.co.il)
  14. Haim_gds

    רשמית: טסלה בישראל

    עדיין, איפה היתרון? אני מניח כי קונצרן כגון VAG יכול להקים גם הוא מפעלי סוללות והיכולות הכלכליות והאירגוניות של קונצרן ענק יאפשרו להגיע לאותן יכולות ואפילו מהר יותר.
  15. Haim_gds

    רשמית: טסלה בישראל

    שאלת תם, מדוע חברות רכב מוכרות לא מיצרות/מוכרות רכב שהוא תואם טסלה? למעט ממשק משתמש ואולי עוד מספר פטנטים ניתן ליצר ולמכור רכב שכזה, עם יכולות היצור המוכחות של חברות רכב קיימות אולי יהיה ניתן למכור אותו בזול יותר. (אחד ממקורות הרווח של טסלה היא מכירת מכירת זכויות זיהום ליצרני רכב אחרים, אם הם יגדילו את מספר הרכבים החשמליים שלהם אז הם לא ימכרו לטסלה) במבט שטחי, משפחטומטית עם מספיק סוללות ומנועים/בקרים חזקים יכולה להתמודד עם דגם 3 מבחינת האצה וניהוג. אני מתעלם כמובן מכל האורות הקופצים וקולות הפלוצים המוענקים בטסלות כי לטעמי זה מיותר. מה אני מפספס פה?
×
×
  • תוכן חדש...