Jump to content

Haim_gds

  • הודעות

    2,841
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

1 עוקב

צפיות אחרונות בפרופיל

6,071 צפו בפרופיל

הנקודות של Haim_gds

חורך אספלט מצוי

חורך אספלט מצוי (8/14)

75

מוניטין

  1. הרוב ב"דקר" ולעיתים בחו"ל (דברים שאינם קריטיים בזמן כגון מצתים ותושבות מנוע). בהשוואה למחירי החלפים של מכוניות "פשוטות" אין הבדל כ"כ גדול (השוותי את זה יותר מפעם אחת עם חברים בעבודה). הטיפולים מתבצעים במוסך "רם" בת"א. חבל, עם ההתקצרות הנמשכת בחיי הרכבים לא נראה לי כי תוכל לההנות עם רכב פרמיום משומש עוד מספר שנים. רכבים מודרניים נהיו יותר זולים (יחסית) לרכישה אך הרבה יותר יקרים לתחזוקה אחרי אורך החיים המתוכנן שלהם (מקובל שהוא כ 7 שנים/100K מייל).
  2. כבר כתבתי בסקירת ה 150K ק"מ את עלויות החומרים והטיפולים, בכל מקרה אעלה תחשיב מעודכן מתיישהו בזמן הקרוב. בגדול, חוץ מתקלת המזגן היקרה היו לי ב 8 שנים שהרכב אצלי תיקונים ב 2000 ש"ח.
  3. לא עדיף לפתוח בפורום הטכני? מה זה "קוד"? זו נורת ה ABS או לא? מופיעה הודעת התרעה כלשהי? אולי אתה מערבב עם ה EPS ששם ההדלקות שלה יכולה להגיע מהרבה סיבות שונות ומשונות.
  4. טוףףף, ואני עוד רציתי להמליץ לך על רכב פרמיום (אירופאי) משומש... אני קניתי את שלי ב 150 אש"ח והיא עונה על הדרישות שהעלית (ובהרבה🙂), אם הייתי צריך היום אז הייתי עושה את אותה עסקה שוב עם רכב דומה. עברתי את ה 200 אלף ק"מ שבוע שעבר עם ה'רכב פרמיום (אירופאי) המשומש' שלי והתחלתי לעשות סיכום מלא של הרכב ב 150K ק"מ ו8 השנים האחרונות, אשתדל להעלות אותו מתיישהו בחודש הקרוב. רק לסבר את האוזן אז בהתאם לתקופה שהרכב אצלי התחזוקה השנתית השוטפת (מנוע+טיפולים) יצאה אלפייה לשנה והתיקונים שביצעתי יוצאים במחיר דומה. לא היסטרי בהשוואה למשפחטומטית חדשה סטנדרטית במחיר של 150 אש"ח.
  5. זה קצת רחוק מהנושא שפות"ש העלה אך עירבבת סיבה ומסובב (אם אפשר לומר😉) מי שיש לו בית פרטי, חצר פרטית או חנייה פרטית הוא המועמד הקלאסי לרכישת רכב חשמלי אז מה הפלא שזה המצב אצלהם? כאן פות"ש שאל מפורשות על חשמלית בלי עמדת טעינה ביתית... עוד אילוץ. בתחום שלנו מחליפים עבודה (או העבודה מחליפה אותנו) כל מספר שנים, אז נראה לך שכדאי את הג'וב הבא שלו הוא יבחר תחת אילוץ שתהייה לו עמדת טעינה ו/או טווח מוגבל מהדירה שלו? זה פורום רכב עם חובבי רכב. אני ציפיתי שהשיקולים בנוגע לרכב יהיו הנאה מנהיגה ו/או ביצועים או כל נושא אחר הקשור לנסיעה. השירשור הזה נגרר להיות שירשור "מה לעשות?! האם אוכל לצאת היום עם החברה אחרי העבודה וגם לחזור הבייתה?"
  6. לא זכורה לי הרשאה כלשהי לחנייה באדום לבן באיזשהו מקום, הדבר הכי קרוב הוא הכתום של מפרצי/תחנות אוטובוס. לא היה עדיף להשאיר את הכחול-לבן ולהוסיף תמרור? במחשבה שנייה, למיטב ידיעתי עד היום לא הוספו רשמית תמרורים המיועדים רכב חשמלי/טעינה. לא נראה כי שילוט בלשהו יחשב כתקף.
  7. ליד העבודה שלי בפארק תעשיות אפק (ראש העיו) יש עמדת טעינה חשמלית שכנראה גם פעילה (ראיתי רכב מחובר לשם פעם אחת). אלא מה, ה 2-3 חניות ליד העמדה המיועדות לרכבים הנטענים מסומנות באדום-לבן. כלומר, לא רק שאסור לחנות שם אלא אפילו אסור לעצור שם... מישהו כבר נתקל בדבר כזה? יש בזה איזשהו הגיון?
  8. אני (אשתי ליתר דיוק) קונה את השקים של ה 5/7 קילו (לא ממש משנה התוצרת) ואני סוחב הבייתה😀 וכדי לפתור את הבעיה של המדידה/ליכלוך אני ממלא עם משפך מיכלי חלב ריקים של שני ליטר באבקה. הרבה יותר נוח לשימוש ולאחסנה בהשוואה לשקים המפלצתיים האלה.
  9. התמזל מזלי ומצאתי ברז אמבטייה ישן במחסן, ארכיב היום בערב. חוק מרפי, ככל שהמחסן גדול יותר תאגור יותר דברים ותאבד אותם במחסן....
  10. גם אני הייטיקסיט, רק קצת יותר וותיק, והמשפט האחרון צריך להחרט בסלע... במשבר הלפני קודם ('01) היה בחור שעבד איתי במשכורת מפוצצת + ליסיניג שקנה רכב שטח מאוד יקר שהיה מביא לחניון של העבודה מפעם לפעם כדי להשוויץ, אחרי שנת הבועה כולנו נבעטנו והוא מכר אותו בגרושים למוסך שהכרתי. המוסכניק שם סיפר לי כי אחרי כמעט שנתיים מהרכישה הרכב אפילו לא הגיע לנסועה של טיפול ראשון ותחתית הרכב הייתה אפורה (לא ביקר אפילו פעם אחת בשטח). היה קשה לי להאמין למחיר הרכישה שהמוסכניק סיפר לי אך המוכר חזר לגור עם ההורים. ובמאמר מוסגר, אני מקבל היום את אותה הרגשה של '01 ו '08... מצטער, אני פשוט לא עוקב אחריך. אני מקבל את הרושם שקודם כל ירית את החץ ואז אתה מסמן את המטרה. שני הפרמטרים הקריטיים אותם אתה צריך לספק הם ההגדרות ל: "מהנה לנהיגה" ומה התקציב שלך פחות או יותר. בנזין/דיזל/חשמלי אינו שיקול עיקרי ממה שהבנתי ממה שכתבת עד עכשיו, אתה לא "מסניף בנזין" או "מחבק עצים"... בכל מקרה, הזכרת כבר את "חרדת הטווח" אי אלו פעמים אז 'אם יש ספק אז אין ספק', לא תרגיש בנוח עם רכב חשמלי אז למה כל הכאב ראש? אני מפספס משהו? אולי כדאי להעביר את השירשור ל"יעוץ לרכישת רכב"😏
  11. מצטער, אני כנראה לא מבין משהו. איזו הנאה אתה מחפש? הרכבים האלה עולים 150+ אש"ח ובסכום כזה ישנו מבחר מכובד של רכבים לאו דוקא חשמליים עם סוגים רבים של הנאה מהנהיגה. על פניו, מבחינת נהיגה הרכב היחידי שיכול אולי להנות הוא המודל שלוש הודות להספק/מומנט מטורף שיש בו ברמות מחיר אלה. שאר הרכבים להבנתי הם (מבחינת התנהגות) פחות או יותר דומים לרכבי בנזין.
  12. שפשוף קל עם משאית... למרבה השמחה הונטיל נשאר תקין אע"פ שהופיעה מעיכה בהברגה. זו מערכת של 60 ש"ח, לא ציפיתי לסרט/פד הדבקה במחיר הזה.
  13. עידכון קצר. לפני כשבועיים חטפתי שיפשוף בגלגל שמאל והסנסור נעלם לי, פניתי לסיני ובקשתי לרכוש אחר אבל הוא אפילו לא חזר אלי. אוקצור, העפתי אותם מהגלגלים (אם מישהו נוהג על תלת-אופנוע וצריך אז הוא מוזמן לבוא ולקחת). בכל מקרה קיבלתי (סוף סוף!) בשבוע שעבר את הסוג היותר פשוט שקניתי ב 60 ש"ח לרכב של אשתי והתקנתי אצלי, למרבה ההפתעה הם עובדים ממש לא רע והתצוגה בקופסה ממש נוחה. כרגע הקופסה זרוקה במדף בדלת כי אין לי איך לחזק אותה לדשבורד (עפה מצד לצד כל סיבוב חד) אז אולי אדביק אותה עם דו"צ אם אהיה בטוח שלא ישאיר סימנים. קצת מרגיז הוא שעל הקופסה ישנם שלושה כפתורי כיוונון (ספי לחץ/טמפרטורה, יחידות מדידה וכו) אך אין אפילו דף הסבר וגם לא באתר....
  14. לא טבעת גומי לאטימה, מעין מסילה קטנטונת בצורת חצי עיגול שנועלת את החיבור של הבקבוק סבון. יש המלצה למשהו שיתחבר לי לצינור הקיים? האם ניתן לקנות לפי הצינור/החיבור של ה Power?
×
×
  • תוכן חדש...