Jump to content

SlowRide

חברי המעגל הראשון
  • פרסום הודעות

    13,964
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    9

SlowRide שיחק אותה בתאריך יוני 3

התכנים של SlowRide היו האהובים ביותר!

מוניטין

1,383 יודע על מה הוא מדבר

2 עוקבים

אודות SlowRide

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אצל ההורים
  • איזה רכב יש לך?
    אחלה רכב

צפיות אחרונות בפרופיל

7,592 צפו בפרופיל
  1. קודם כל, יפה מאד שאת דואגת לבדוק מפלסי נוזלים פעם ב, רוב הנהגים לא. וכמו שנאמר, הכל תקין.
  2. בגלל זה העסקה הזאת נשמעת חשודה. ממיר חליפי עולה 2000 שקל? אז הממיר המקורי המשומש שלך עולה יותר מ5000, אחרת ההצעה לא משתלמת לו. קשה לי להאמין שזה המצב אבל אני לא מומחה למחירי מתכות.
  3. אמור. תבדוק על מה אתה משלם, זה הכל. שיראה לך איפה זה מיוצר, תחפש קצת מידע על המוצר לפני שאתה מחליף. שלא תישאר קירח מכאן ומכאן.
  4. תראה, כרגע אתה עם ממיר מקורי והכל טוב. במידה ויגנב הממיר, תתקין ממיר חליפי. לא ברורה גם ההצעה המוזרה הזו, הרי גונבים את הממיר כי יש בו מתכות יקרות. גם בממיר תחליפי יש את אותן מתכות. אולי נותנים לך ממיר דפוק שלא באמת יעשה את העבודה ותידלק לך נורת תקלה בגלל זיהום? טסט אתה לא תעבור ככה.
  5. הבדיקה מטעמך או מטעם המגרש? הצביעה נראית חובבנית מאד, אבל לא מאמין שיעשו על זה בעיה בטסט. במקומך, הייתי מחפש רכב אחר דומה או פשוט מבקש הנחה משמעותית על המצב של הרכב כי זה נראה רע.
  6. את הכישלונות הוא מחזיק בשביל חלפים. אבל ברור שזה לא עיקר הפרנסה שלו.
  7. יותר טוב למכור את כל הרכב בכמה עשרות אלפים, לקנות ב2000 שקל אוטו משנת 1990 בלי ממיר וככה גם תרוויח מלא כסף וגם לא יגנבו לך את הממיר, כי אין. אבל ברצינות, לא חושב שמחיר חליפי ישפיע על צריכת דלק. 😄
  8. יש מכונאים שעושים את זה. לקוח מגיע למוסך ברכב שלא שווה הרבה, שהלך לו ראש מנוע/ גיר/ מחשב/ אז המכונאי מציע לבן אדם כמה מאות שקלים תמורת הרכב. הוא גם ככה ישמח להיפטר ממנו ולא מתחשק לו לשלם על תיקון שעולה כמו הרכב אז הוא מסכים. המכונאי עושה לו ראש מנוע בשישי שבת/ מחליף את הגיר/ מחשב באחד שהוא פירק פעם וזרוק לו במחסן. עכשיו יש לו רכב תקין שאפשר למכור בכמה אלפים בודדים.
  9. שוב, אתה מציע להוריד את המעקות ואנשים לא יפלו כי לא יהיה להם נח להתקרב לקצה. אם אין לך שדה ראיה אתה לא רק תאט, אתה תהסס, תסתכל לצדדים, תתרכז כל פעם בנקודה ספציפית על הכביש ולא תקלוט את כל הסיטואציה. זה רק מקטין את הבטיחות, גם אם אתה מאט. מיסעה מפותלת בזיג זג לא מאפשרת פיזית נסיעה מהירה. בנוסף על זה אתה רוצה לחסום את שדה הראייה. אולי גם נציע ליצרני המכוניות לייצר רכבים עם חרכי ירי במקום חלונות? ככה כולם ינהגו הרבה יותר בזהירות. אתה לא רוצה שהנהג "ירגיש לא בנח", אתה רוצה שהוא יאט. הנהג צריך להרגיש ביטחון בנהיגה כי חוסר ביטחון יכול לגרום למצבים מסוכנים והולך הרגל צריך להרגיש ביטחון
  10. למי זה לא קרה? שים פקקים שחורים ושכח מהעניין.
  11. ובהמשך למה שנכתב קודם, צמצום שדה הראיה של הנהג זה בדיוק ההפך מתשתית סלחנית.
  12. זה בדיוק העניין, ואם אתה כן דלביוב? יקפוץ לך ילד 5 סנטימטר מהאוטו מאחורי השיח ובגלל שנסעת כמו ווין דיזל אתה תקלוט אותו מאוחר מדי. המכשול הטכני שמאלץ אותך להאט בשביל התמרון מספיק לחלוטין. אני מאד בעד מיתון תנועה. עזוב את השאלה כמה זה משפיע על כמות ההרוגים בתוך הערים, עובדתית הרבה יותר נעים ללכת ברחוב שנוסעים בו לאט ועובדתית מיתון תנועה מאט את מהירות התנועה. אם רוצים לעודד אנשים ללכת ברגל, צריך לתכנן רחובות שירצו ללכת בהם. אבל אני גם נהג, וכנהג, אני רוצה שדה ראיה אופטימלי. הסיבה לזה די ברורה, נכון?
  13. ברמת השרון אם אין לך ג'יפ, אתה מקרה של ביטוח לאומי. לדעתי זו טעות. המכשול הפיזי הוא זה שאמור לגרום לך להאט - הצורך לתמרן בעיקול. לא שדה ראיה מצומצם. אין שום היגיון בלהקטין את שדה הראיה של נהגים, זה כמו שתגיד שאתה מבטל את כל המעקות בבניינים. ככה יפלו פחות כי אנשים יפחדו ליפול בגלל שאין מעקה...
  14. צמחיה צריכה להיות במדרכות ולא על המיסעה. במיוחד עצים גבוהים שאמורים לתת צל להולכי רגל, מה הטעם לתקוע אותם בכביש?
  15. דווקא מה שבתמונה זה פחות טוב, בגלל הצמחיה. ניתן לעשות בדיוק אותו דבר גם בלי צמחיה ובלי לפגוע בשדה הראיה. בתכלס כל הדברים האלה מפחיתים מהירות, זה בוודאות. השאלה כמה הם תורמים להפחתת התאונות עם הולכי רגל, את זה קשה לדעת.
×
×
  • תוכן חדש...