Jump to content

פריג'י

  • פרסום הודעות

    3,566
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

32 נייטרלי

1 עוקב

אודות פריג'י

  • דירוג
    פורמוהוליק

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מצאתם יום להעלות את הנושא... אני בהחלט בעד שחלקות קבורה משפחתיות יכילו את עצמות בני משפחה. לאחר מספר שנים קבוע עצמות הנקבר יפונו לחלקה המשותפת למשפחה. לגבי בתי העלמין הצבאיים, אין לפנות, ממגוון הסיבות שצוינו לעיל.
  2. קודם כל מקיף בוודאי שמכסה, אבל יש השתתפות עצמית ועליית פרמיה... אז זה יורד מהפרק. כמעט כל פוליסת מקיף או צד ג' מכילה בתוכה הרחבה לכיסוי שבר שמשות ומראות, ללא השתתפות עצמית וללא עליית פרמיה. אם לא ביטלת זאת מיוזמתך, הרי שבסבירות מאוד גבוהה יש לך את הכיסוי כחלק מהפוליסה. קרא את מפרט הפוליסה ותדע. יופיע שם גם המספר הישיר של נותן השירות.
  3. לא טענתי שום דבר נגד החשמליות. טענתי שאין שום הצדקה גם לגרוש של פטור ממס על רכב חשמלי שלא ניתן לרכב אחר. זה מה שהיה נכון שיהיה. מדרגות מיסוי לפי ערך הרכב. הקטע של המיליון שקל היה עד לא מזמן. הוא נכון! אנשים רכשו במוו i8 בתשלום מס שהוא קרוב לאפסי! חלאס להשמיץ עם אמירות כמו "אין לך מושג". זה לא לכבודכם. אני כן מודה שלא הייתי מעודכן ששמו סוף כל סוף את התקרה. צרות של אחרים אז לא התעניינתי... מקור
  4. סיבה? תקראו על הפקת סוללת ליתיום ועל הטיפול בפסולת. רכב חשמלי זה Green wash. רכב בנזין או דיזל מודרני עם כל מערכות הסינון תקינות ופעילות, מזהם מעט מאוד. בטח ובטח מחוץ לעיר. אוטובוסים ומשאיות בעיר, וכנ"ל מוניות, אותם המדינה חייבת להעביר בכפייה לחשמל. העתיד לשאר הרכבים הוא תא דלק מימני. מי דיבר על מס ישיר? מדובר במיסים עקיפים על מוצרי צריכה, פנאי, הנאה. תיכף תציע שעשיר ששילם מעל אחוז מסוים של מס הכנסה יהיה פטור ממע"מ על כל מיני דברים והעניים לא כי הם גם ככה לא משלמים מס הכנסה. ואגב במס הישיר עד מדרגה מסוימת גם העשיר לא
  5. כל יקירי איכות הסביבה והשוק החופשי שחושבים שפטור ממס זה ראוי ונדרש, אז אתם לא צודקים. אין כאן שום פופוליזם. על כל שקל שאני משלם מס קניה, ראוי שגם העשיר שרוצה להתחדש ברכב ישלם. במיוחד אם הוא לא משלם על השימוש בכביש כפי שאני משלם בלו. מס עושר. זה פופוליזם. תקרת הפטור גם גבוהה מאוד ואין לה שום הצדקה. כנ"ל ההטבה באגרת הרישוי. צריך להיות מפתח למיסים וזהו. לא משנה אם יש אוגרים שמסובבים את המנוע, אלקטרונים או אש. חופש תנועה זו זכות שצריכה להיות זהה לכולם.
  6. ואתה חושב שלתת לעשירים שיכולים לקנות רכב חשמלי במיליון שקל פטור ממס ביחס לשאר האוכלוסיה, כמו שזה היום, זה כן רעיון טוב?
  7. זה סביר, שעה אחת סך הכל. אבל שעה אחת זה 300 בערך. המחיר לשעה כתוב על קיר המוסך.
  8. אין סיבה לשלם על העבודה בחלפת המשאבה.
  9. אבל יש צורך... המסנן נמצא בחוץ ומתלכלך כל הזמן גם בלי שתפעיל מזגן. אתה תמיד יכול לקנות ולהרכיב לבד. מאוד פשוט. ממליץ לקנות עם פחם פעיל. יש מקורי, יש של מאן, קנה מחברה טובה לא סתם חליפי פשוט.
  10. מציע לך להמשיך לטפל במוסכי טויוטה, המחירים לאבשמיים ואם קיבלת מהבעלים הקודם את החשבוניות אז אתה יודע כמה אמור לעלות כל טיפול. כשתגיע למוסך תבקש מהם לבדוק את הרעש. בדוק שהוחלף נוזל קירור ברכב, זה צריך היה להתבצע אחרי 150 אלף או 10 שנים. מאוד חשוב להחליף בנוזל מקורי של טויוטה. אני לא חושב שנדרש לך יישור קו... פשוט תמשיך לטפל בזמן במוסך שיודע מה לעשות. אני כמו שכבר הבנת ממליץ כן להישאר במוסכי הרשת.
  11. כן אבל במתיחת הפנים הורידו לקקטוס את הקוצים והמסילות בגג והפכו אותו לסתם רכב.
  12. מה שלא נסלח זה שברכב עם צג מחוונים דיגיטלי ולא מכני, אין מד סלד. ברכב עם מחוונים מכניים אכן מדובר בעלות נוספת. ברכב שהצג הוא LCD זו סתם פטרונות של היצרן. טויוטה עשו את זה יפה מאוד ביאריסים הקודמים דור 1 ו-2. מד סלד מינימלי ומוצנע.
  13. זה נגד מהירויות מאוורר. רכיב דפוק שמתקלקל להרבה דגמים שלהם. תיקון ואבחון יחסית פשוטים, אבל התראת המסך אכן היסטרית ומלחיצה... ההחלפה לוקחת כ10 דקות, החלק בין 200 ל-300 שקלים.
  14. הגודייר מעולה, חשוב לשים לב ולא לקנות מתוצרת טורקיה.
×
×
  • תוכן חדש...