Jump to content

פריג'י

  • הודעות

    3,891
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

1 עוקב

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של פריג'י

פורמוהוליק

פורמוהוליק (9/14)

188

מוניטין

  1. מתבקש המשפך הזה... ממש ג'יג מירכוז לקפה. תתחדש ותהנה היה לי מוזר לשמוע שהמכונה צריכה רבע קילו של קפה כדי להוציא משהו בר שתייה... קצת מוגזם.
  2. כמובן! כנראה שבהודעה האחרונה לא הייתי ברור מספיק. ההפרש הכלכלי הוא העלות לרכב אחר, וזה צריך לקחת בחשבון את כל היתרונות בנוסף!
  3. זה לא אומר שהוא נוסע 400 קילומטר ביום. זה אומר שיש לו חרדת טווח רצינית. וזה אחד שקנה טסלה במחיר שהייתי קונה BRZ. לא התלבט, לא פתח שרשור. קנה. והוא לא היחיד. בסוף פות"ש צריך לקחת אקסל ולעשות חשבון, כי ההחלטה היא כלכלית. ההתלבטות שלו זה בין פחנוע עם מנוע בנזין וחשמל לפחנוע אחר שעובד על בטריה.
  4. אחלה מידה, יש מבחר טוב Goodyear efficientgrip performance עולה 350 ליחידה, כולל התקנה. יש הנחות למשל להייטקזון 12% באתר היבואן itire.co.il תקפיד שלא יהיה תוצרת טורקיה ולא את דגם eagle sport יש גם מחירים סבירים למישלן פרימסי 4 ולפאלקן ze310
  5. חיזקת את ההחלטה שלי, לקחתי איוניק לפני חודש וחצי ו-5000 קילומטר, כשהאופציה הייתה קורולה היברידית.
  6. התחרט? ישלם כבודו. אתה בוחר לוותר לו? אשריך, צדיק. אבל זה כסף שמגיע לך על פי חוזה. כל מה שתסכמו ביניכם יהיה עדיף לסיים בצורה טובה והוגנת.
  7. שטויות. יש לי ביישוב כמה טסלות 2 מהן מחוברות לשטקר 24-7 ושוב אני אומר לך, כמו בכל שרשור. אין לי אנטי לחשמליות. כתבתי לו בדיוק איזה חשבון הוא צריך לבצע. הבחירה שלו. אני לא מיסיונר של בעירה פנימית. אבל יש הפחתה של 500 שקל להיברידית, ושווי שימוש של יאריס לפני ההפחתות נמוך משל יתר החשמליות.
  8. בקרת שיוט באיוניק שהיא זהה לנירו אכן מתחרפנת בעליות לא תלולות. יש לי כאלו כל יום לכל כיוון. היא נכנסת למוד מחורפן, ומתחילה להוריד הילוכים בלי תקנה. ביצוע תוכנתי דפוק, אין לי מילים אחרות. כשזה קורה אני מיד עוצר את הבקרה, מעביר לידני ומעלה בחזרה את ההילוכים שהיא הורידה.
  9. נירו. זה כמעט כמו איוניק אבל הסוללה של פלאג אין גדולה יותר. החיסרון באיוניק שהסוללה נגמרת בתנאים מסוימים, מאמין שבנירו זה יותר טוב. מעבר לכך זה אותו רכב והנירו נוחה יותר למשפחה. קורולה רק אם תוכל לקבל סטיישן ואז המקום הנוסף מהווה שיקול.
  10. זהו, ענית לעצמך.... קח את כל החישוב של ההפרש בין תדלוק חשמל על חשבונך + שווי שימוש מול עלות שווי שימוש בלבד על יאריס היברידית. ההפרש הזה הוא התוספת שאתה משלם בשביל אוטו אחר. האם ההפרש הזה כל חודש כפול 3 שנות ליסינג שווה לך, כן או לא? שלא לדבר על התעסקות בלתדלק חשמל כל יום פעם או פעמיים, וההגבלה בלקחת את האוטו לאילת או מקום רחוק אחר שהטעינה תעלה הרבה יותר מאשר בבית. בהצלחה!
  11. ממש הכלאה בין ספורטאז' דור קודם, ראב4 ומיני קאנטרימן...
  12. לגבי הציטוט האחרון שהבאת, הוא התכוון אלי. אני עדיין בדעה שג'יפון חשמלי וכבד פחות בטוח דינמית מרכב קל ונמוך יותר, גם אם הג'יפון מאיץ כמו מטוס. לגבי הציטוט האחרון שהבאת, הוא התכוון אלי. אני עדיין בדעה שג'יפון חשמלי וכבד פחות בטוח דינמית מרכב קל ונמוך יותר, גם אם הג'יפון מאיץ כמו מטוס.
  13. לא יודע מאיפה הבאת את הנתון הזה. כנראה משני מקורות שונים וזה מייצר הבדלים לא נכונים. בנטקאר, ההבדל בין 208 בנזין לבין ראב4 בנזין 2x4 הוא 300 קילו. זה לא בשמיים. תוסיף מערכת היברידית לטויוטה ומנוע דיזל לפיז'ו, זה עוד 100 קילו לטויוטה ועוד בערך 50 קילו לפיז'ו, כלומר 350 הפרש. לא 600. האופל שנהגתי בה שוקלת בגרסת הבנזין בדיוק כמו הראב4 היברידית, כלומר בדיזל היא תשקול לפחות 50 קילו יותר. עכשיו תעשה מתמטיקה...
  14. תיכף יגיע סוף סוף @Pika007 ויסביר לך למה היופי ביפנים זה שהם מסמנים מטרה אבודה מראש ומתאבדים עליה. אחרת, מה לעשות, הם לא היו יפנים. לטוב ולרע.
×
×
  • תוכן חדש...