Jump to content

פריג'י

  • פרסום הודעות

    3,541
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

23 נייטרלי

1 עוקב

אודות פריג'י

  • דירוג
    פורמוהוליק

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. כנראה שפילטר המזגן נמצא בתא המנוע. פילטר אוויר כל טיפול? נשמע לי הזוי.
  2. ברור שדוחפים אותנו למוסכים. גם אם היית מיליונר כבד עם ליפט ופטישי אוויר בבית, עדיין אסור היה לך, למעט הוספת נוזלים, תדלוק והחלפה של נורה, גלגל או ווישר, לעשות באופן חוקי פחות או יותר שום דבר ברכב שלך. שום דבר! לא שמנים, לא פלגים, בטח לא ברקסים. וזו עבירה פלילית. לידיעתך.
  3. היום החד קבינה נמכר כפי שציינתי בעיקר לחקלאים. החקלאי משנע את התאילנדים בארגז. אף חקלאי שפוי לא יכניס את התאילנדים אחרי יום עבודה לקבינה שמשמשת אותו ואת משפחתו. אחרי שהטנדר מתיישן הוא הופך לרכב צמוד של התאילנדים שנוהגים בו, עד שמושבת. זה קורה דיי מהר כי מבחינתם כמה שהאוטו עושה יותר רעשים מכיוון המנוע זה אומר שהוא יותר טוב.
  4. אתה אמיתי? הייתי משלם היום פי2 על מחשב כמו שתיארת כאן כולל תחנת עגינה. אשמח לקבל ה"פ...
  5. לא עובד בכלל או לא עובד בזום? בדקת בגוגל? יש בלנובו כל מיני תוכנות שלהם שמבצעות הגדרות. לפעמים נדרש לפתוח את התוכנה ולסגור אותה, ופתאום זה מסתדר. קורה לי מדי פעם עם המצלמה בזום. כנס לתפריט התחל וחפש lenovo settings, זו נקודת התחלה טובה.
  6. בטח, רפידות בלם לאופניים או מכסחת דשא צריכים לעבור.
  7. תעשה יבוא אישי מהאמירויות. זה נקרא land cruiser 70, תריץ חיפוש תמונות בגוגל ותראה שקיים בהמון תצורות, אף אחת מהן לא מגיעה לארץ. אגב, גם לארה"ב זה לא מגיע. מדובר ברכב מאוד קשיח, סוג של משאית.
  8. אין לי מילים. מישהו בלובינסקי צריך לעבור טוב טוב, לבדוק, לבחון ולאתגר את המורשים שלהם. אני הייתי מתבייש שאלו המוסכים ששמים את הלוגו שאני משווק ליד השם שלהם.
  9. אולי זו התקלה של נגד מהירות מאוורר שמכניסה את האוטו למוד חרום?
  10. הבנתי מחקלאי. הוא אמר שזה בגלל שזה לא יכול לשמש כרכב משפחתי. אולי יש החרגה רלוונטית לחקלאים? מה שבטוח, איפה שאני גר, יש מלא חד קבינה חדשים.
  11. תראה, בשום שרטוט לא איתרתי קניסטר, בתא המנוע אין (הנזילה שהייתה זה מאחד הצינורות שמתחברים לקווי דלק וממשיכים למיכל). כשכן איתרתי מק"ט קניסטר נוסף (ויקר) אז הוא לא קיים בכלל בדגם שלי, ובדגמים שהוא כן קיים אז הוא מתחבר לאיזור של הקניסטר הקטן. אז אולי אני טועה ויש קניסטר, אבל אין לי מושג איפה הוא.
  12. היום בארץ הם נמכרים כמעט רק לחקלאים. חד קבינה זה היום הטנדר היחיד שהוא לא משאית, שמקנה הכרה בהוצאות מהשקל הראשון. אגב מבחינת החקלאים הוא הרבה יותר שימושי להסעת נוסעים מאשר הדאבל קבינה, והמבין יבין.
  13. אני מבין משיטוט באינטרנט שככל הנראה ביאריס שלי אין קניסטר ראשון. הוא קיים בחלק מהדגמים שהולכים לארצות הברית. אם אני מבין נכון, בעצם הפקק של מיכל התדלוק אמור למנוע וואקום. אם הפקק לא תקין ונוצר וואקום בנסיעה, אז הקניסטר הזה שבתמונה "שותה" דלק מהמיכל, ומוצף. כאשר החום עולה, הלחץ במיכל עולה ואז בצינור המיחזור של האדים, שכרגע מוצף, הלחץ החיובי דוחף את הנוזל החוצה. יחידת המיחזור נועדה למחזר אדים ולא נוזל, ולכן יש נזילה. הוחלף היום פקק לחליפי, נראה אם התופעה תחזור...
  14. תודה על ההתיחסות, 3 נקודות: 1. שים לב שציינתי, כאשר הלחץ עלה נזל גם דלק בתא המנוע, לכן מפלס הפאניקה עלה. 2. אני מבין שצריך לדעתך באמת לחשוד בפקק התדלוק. 3. מן הסתם, אני מבין שישנם פילטרים שהוצפו. לא יהיה מנוס מייבוש או החלפה שלהם מעבר לבדיקה של כל הקו. אחד מהם כבר מצאתי באינטרנט, אבל משמו (Filter Charcoal Canister No2) אני מבין שיש עוד אחד בו נדרש לטפל...
×
×
  • תוכן חדש...