Jump to content

BoazB11

  • הודעות

    13
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של BoazB11

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. והמבחן השני של המקסים 600: https://katnoim.co.il/sanyang-maxsym-600-abs-test/
  2. קימקו סבבה לגמרי. דאונטאון דגם מוצלח מאוד, ולנסיעות שלך ה-350 יעשה אחלה עבודה. ה-AK550 הוא תואם טימקס, עם פחות איכות והרבה פחות מחיר, ועדיין אחלה כלי. לגבי הסילברווינג - אחלה קטנועים מבחינת נוחות ואמינות, אבל מיושנים מבחינת שילדה/מתלים ושתיינים יחסית בדלק, במיוחד ה-600. הונדה אינטגרה 700/750 יכול להיות אופציה מעולה בגירסת A1 וכנ"ל NC700/750 אוטומט A1, ואפילו עם גיר רגיל אם אתה לא הרבה מדי בעירוני ובפקקים. מקסים 600 יכול להיות אופציה לא רעה, אבל יש שמועות על אמינות לא משהו אחרי כמה שנים על הכביש.
  3. אז אותה אזהרת גיר של הפלואנס תקפה גם לגבי הקשקאי עם אותו מנוע/גיר? ומה לגבי דיזל מול בנזין בקיה סיד? בעיקר מבחינת עלויות שוטפות (תחזוקה, ביטוח, טסט וכדו') תודה!
  4. או שבכלל רנו פלואנס? האלמרה הקשישה (מודל 2000 עם 360K ק"מ) קצת מפג'עת בזמן האחרון, גם 2 טסטים בשנה צריך כבר אז התחלתי לחשוב על תחליף. את הקיק המוטורי שלי אני מקבל מדו"ג אז הרכב צריך להיות סוג של מקרר או מכונת כביסה - שיעשה את העבודה בצורה יעילה - שיהיה נוח, מרווח, ולא עגלולה. חסכוני ברמה סבירה זה מספיק טוב, כי הנסועה השנתית נמוכה - 7-8K ק"מ בשנה. הרוב עירוני קל, ופעמיים שלוש בחודש עולה לגוש עציון לביקור הורים. לאחר חפירות בלוח נראה לי שקיה סיד עונה בצורה הטובה ביותר על הדרישות. יש היצע גדול, הרוב מליסינג, ויש דיזל ובנזין. 2016 נסחרות סביב ה-35 אלף שח שזה פחות או יותר הרף העליון של התקציב. אני מחבב יותר את האופי של הדיזל. האם כרכב פרטי עם נסועה נמוכה יש יתרון דווקא לבנזין, מבחינת הוצאות שוטפות? אופציה נוספת שעלתה על דעתי היא רנו פלואנס 2010-13 עם מנוע 2000 וגיר רציף של ניסאן (אותה יחידת הנעה של הקשקאי). על פניו שילוב מושלם של נוחות צרפתית עם אמינות יפנית ומחיר סופר אטרקטיבי של כ-20 אלף פלוס מינוס. יש כמה שמוצעות אפילו באיזור ה-10 אלף שקל. מה דעתכם?
  5. אתה יכול לשלם את האגרה און-ליין, לפי מספר רכב ות.ז., אין צורך היום ברישיון רכב מודפס לטסט ובכלל, זה מופיע למכון הרישוי במחשב. ביטוח בתוקף צריך להיות מודפס על נייר.
  6. BoazB11

    Ak550 המלצות

    מה הבעייה עם ב.מ.וו? לא שמעתי על בעיות מיוחדות במנועים שלהם... אבל תכלס - קטנועי ה-650 שלהם הם אמנם אחלה של קטנועים, אבל מב.מ.וו הייתי מצפה ליותר, בעיקר באבזור ובגימור. המנועים לטעמי הם דווקא נקודת חוזק אצלם. הדאונטאון הוא לא ממש קטנוע פרמיום, אבל בטח לא "כלי פשוט". אין להם באמת את העידון של הפורצה, או את העיצוב המגניב של האיקסמקס, אבל אחלה קטנוע של אמצע הדרך עם ביצועים, אמינות, ותמורה למחיר - ברמה גבוהה מאוד.
  7. BoazB11

    Ak550 המלצות

    אולי השוואה נכונה יותר תהיה - "מרצדס מתוצרת טויוטה"?! (קוראים לזה לקסוס, ובעיות אמינות הן בערך הדבר האחרון שאפשר להגיד עליהם). קימקו התגלחו כבר על ה-MyRoad 700 שהיה עדיין בוסר, וגם לא שווק גלובלית אם בכלל. ה-AK עושה רושם של מוצר בשל ומוצלח, ולזכותו (או לרעתו - תלוי מאיפה מסתכלים...) הוא בעצם מבוסס על ההנדסה המאוד מוצלחת של הטימקס (כן, סוג של חיקוי) ויחד עם כושר הייצור המוכח של קימקו (יצרן הקטנועים החמישי בגודלו בעולם) שמייצרים גם מנועים עבור יצרנים אחרים (ב.מ.וו למשל) ובעבר גם קטנועים מושלמים (קוואסקי J300) - לא הייתי חושש מתקלות כרוניות או בעיות אמינות לא שגרתיות. נכון - אין לו את ההילה של הטימקס, וגם לא את הגימור שלו, אבל גם המחיר נמוך בהרבה. ואם כבר - יש גם את ה-TL500 של סאן יאנג, שמבוסס על אותה השראה ברורה של הטימקס, אבל ממוקם דדרגה אחת מתחת ל-AK מבחינת כוח ואבזור. מצד שני - הוא עולה כמעט חצי(!) מטימקס מאובזר, ונותן אחלה תמורה למחיר.
  8. אם אתה מתייחס לעלות/תועלת - ה-250 עדיף על ה-300 וה-400. בינעירוני רגוע הוא יעשה בכיף. אם הרכיבות שלך הן באופן קבוע בינעירוניות וארוכות - עדיף באמת ה-400 שישייט בכביש מהיר בסל"ד נמוך יותר מ-250/300 ויהיה לו יותר רזרבה של כוח לעקיפות. הביטוח זהה ל-300 וגם בתחזוקה שוטפת לא צריך להיות הפרש גדול.
  9. BoazB11

    פורזה 250 או 300?

    ה-250 סבבה לגמרי, גם מחוץ לעיר מגיע בקצה לכ-140 על השעון, ומשייט על 120 בלי בעייה. ל-300 יש עוד קצת כוח, שזה תמיד נחמד - אבל כמו שאמרת, יש לזה מחיר בביטוח חובה - משהו כמו 100 שקל בחודש בהתאם לנתונים האישיים שלך, גיל, ותק רישיון, ותביעות בעבר. לדעתי - אם אתה רוכב רגוע ומשלם את הביטוח מכיסך, ה-250 עדיף על ה-300. ה-300 אגב יוחלף השנה בדגם ה-350 עם עוד קצת כוח, אז אם כבר שווה לחכות לו ולא לקחת את ה-300.
  10. מה זה קימקו מקסר? מה זה טורבו לד? ולמה?🙄
  11. בוא נתחיל עם זה ש-400₪ לצמיג כולל עבודה זה מחיר סביר לגמרי. תוסיף לכך את העובדה שמיסבי היגוי ל-א כלולים באחריות (רכיב מתבלה) והם בד"כ 'הולכים' בעקבות טראומה, מכה בפרונט, כניסה לא טובה לבור בכביש וכדו', מסוג הדברים שלא תוכל להוכיח שלא קרו לך ולפעמים אתה באמת לא מודע לכך שבור עם שפה חדה ביציאה גרם נזק. נכון - יש אפשרות שהמיסבים היו תקולים מהייצור, אז מניסיוני כל יבואן אחר היה בוודאות מתנער מאחריות על תקלה כזו, וכאן קיבלת אישור לתיקון לפנים משורת הדין, אבל אתה מתנהג כאילו ב-100% חייבים לך את התיקון הזה, וזה ממש לא ככה. אני מניח שההתעקשות שלהם נובעת מחשד שהצמיג גרם לבלאי במיסבים בגלל איזה עיוות או משהו, ושלא תמשיך להשתמש בו ולדפוק שוב את המיסבים, ובמקביל לסכן את עצמך ברכיבה על כלי שהוא לא תקין במאה אחוז. עצה שלי - שתה מים, תירגע. במקרה הזה אף אחד לא מנסה לדפוק אותך. כנראה שבדיוק ההיפך. תרים טלפון ותאשר החלפת צמיג, ובסוף גם תגיד תודה יפה. אציין שאני לא עובד אצלם או בשבילם, אבל אני לקוח מרוצה לאורך שנים רבות, כולל כמה פעמים שהפעלתי אחריות וקיבלתי שירות ויחס מצויינים.
  12. קצת סדר בדברים: - קסדות: קסדה טובה ובטיחותית היא כזו שיושבת טוב על הראש, לא הדוק מדי ולא רופף, עם תקן רשמי כמובן, והכי חשוב שתהיה רכוסה כמו שצריך ולא תעוף מהראש בדיוק כשצריך אותה. אין שום קורלציה בין המחיר לבטיחות. הקסדות היקרות עולות כך בעיקר בגלל המיתוג, הצביעה, איכות הריפודים והמשקף. אפשר להיכנס לאתר של sharp ולראות דירוג בטיחות. אני מעדיף להחליף קסדה זולה כמו LS2 פעם בשנה שנתיים, מאשר להשקיע הון בשואי או אראי ולהחזיק אותה 10 שנים. בטיחות תל"ג - התלתים בטוחים יותר אקטיבית, יש יותר אחיזה בפרונט, חלוקת המשקל טובה יותר, הבלימה חזקה יותר, ותיקול מהמורות ומכשולים עדיף. בצד השלילי כמו שאמרו יש את המשקל הגבוה יותר וזה נכון בעיקר לכלים הגדולים של פיאג'ו. הטריסיטי מרגיש קטן ונוח וקל להסתדר איתו. צריך לקחת בחשבון שהבטיחות שלהם היא בצד האקטיבי. פסיבית הם פגיעים בדיוק כמו דו"ג מקביל. אופנוע מול קטנוע - עברו הימים שבהם הקטנועים היו קטנים ונחותים. יש קטנועים שמתנהגים טוב יותר מאופנועים מקבילים, וגם לרוב המוחלט של הקטנועים הקטנים יש התנהגות כביש בטוחה, וכמובן יש את התפעול הקל והנוח שתורם גם הוא לבטיחות. דיבורית קסדה - תעשו טובה לעצמכם ואל תתקינו דיבורית. כנ"ל עם לשים את הנייד על הכידון. מספיק לראות את כל הנהגים הסלולריים איך הם נוהגים כמו שיכורים. להם יש פח מסביבם שמגן עליהם. לנו לא. כשיש שיחה עוצרים בצד, או שחוזרים אחר כך. ווייז - כן, אני יודע... אני אישית לומד את המסלול וזוכר בראש. או שמדי פעם עוצר להתאפס על המשך המסלול וממשיך הלאה. בגדול אנחנו צריכים 100% מהריכוז לטובת ההישרדות על הכביש. מדריך לרכישת קטנוע יד שנייה https://katnoim.co.il/second-hand-scooter-guide/
×
×
  • תוכן חדש...