יש גם דרך להגיד דברים.
''למה אתה צריך אופנוע?'' יכול לבוא מהרבה מקומות כמו דאגה, קינאה, חוסר הבנה של חיבור אדם ומכונה. היכולת והרצון לבטא משהו כזה בדרך שמסבירה את הכוונה של הדובר בצורה שלא מבטלת את השומע לא מובנת מאליו.
לגבי התחביב הזה שלי, מעטים הבינו למה אני נוסע עם הונדה ידנית בת 26! עם חיוך ענק ומסרב למכור אותה.
עכשיו שמכרתי, אני כבר חודשים מחפש מה לקנות עכשיו. הכל meh
הקשר לשירשור? הם שני אנשים שרואים את עולם הרכב והנהיגה מקצוות שונות.
אם החליטו על רכב אחד לטובת היחסים והמשך הנהיגה ששל בת הזוג, אני אישית במצב כזה הייתי שם דגש על רכב שהיא מתחברת אליו, בתקווה שאולי יעשה לה חשק לנהוג. אם לא יעזור, את הרכב הבא כבר תיקנו משיקולים אחרים, כנראה.
מה לגבי סוזוקי קרוסאובר? 1.4 טורבו, זריז ומאוד נעים ונוח להבנתי.