Jump to content

zaf

  • פרסום הודעות

    1,350
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

245 טוב

אודות zaf

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    מרכז
  • תחביבים
    ברור לא?

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. יש ויש, לרכבי יוקרה יש את המתמחים. למשל זה : https://www.facebook.com/pages/category/Interest/Royal-Motors-רויאל-מוטורס-829079597251045/ (אין לראות את זה כהמלצה או קידום) הבחור רוכש מכוניות "יותר מיוחדות" לפעמים במחירי מחירון ואף מעט יותר, אבל מוכר במהירות , כאילו יש לו רשימת המתנה. רכב שמגיע אליו נמכר כמעט מיד. ושיטת הפרסום שלו מעידה כי הוא לא חושש ולא מסתתר . ממה שהבנתי מחבר שמכר לו מכונית לאחרונה הרכב נמכר תוך 3 ימים. השיטה ככל הנראה מימון נדיב מיידי לקהל היעד שלא יכול לרכוש רכב יוקרה יקר במלוא הסכום ולא תמיד יכול לקבל אשראי בנקאי רגיל. מכוניו
  2. חלק מספרות לימוד הנהיגה, היה מבוסס על ספרות הדרכה של הצבא הבריטי והצבא האמריקאי. בדומה לזה : וזה: ההכשרות הצבאיות נועדו לנהגים "מבצעיים" על מנת שיוכלו לאבחן ולתפעל תקלות מכאניות ללא סיוע מוסך או מכונאי בשטח. באשר לאימוץ הגישה לנהג אזרח בנהיגה יומית בתנאים רגילים וזמינות שרות דרכים כזה או אחר, הערך היה ונשאר אפסי. לפני שנים נשאלתי מה עוזר לי להבין את דרכי הפעולה של המנוע, הזכרתי שבתחילת דרכי כנהג, היה איתי מברג טסטר קטן ששימש לכוון תערובת בקרבורטור 😄 לאתר פריצת זרם בחוטי הצתה כשהרכב התחיל לקרטע 😃 ומכיוון שבזמנו החל
  3. zaf

    רוורס ליד רכב חונה

    מבלי להעליב,או כוונה לפגוע. ישנם כרגע שני פוסטים שעיניינם הוא הכרות עם רדיוס הסיבוב של הרכב ושליטה נכונה בהפנייית ההגה. הפוסטים נראים למתבונן מהצד (למשל מי שעומדת מאחורי 😄) כאילו אנשים מבקשים ללמוד נהיגה נכונה בהתכתבות. מהסתכלות שלי על הפוסטים האלה נראה שמדובר בתעודת עניות למורי הנהיגה בארצנו ופחות לגבי הנוהגים עצמם. לגבי הנושא - טיפים לחנייה נכונה בין מכוניות במאונך : ויציאה מחנייה כזו ביציאה עם הפנים קדימה, הפניית הרכב תעשה שהגלגל האחורי שלך נמצא בקו אחד עם הגלגל הקידמי (או האחורי שלו, אם הרכב לידך
  4. כזה? https://www.amazon.com/Magnetic-Bit-Holder-Extension-Construction/dp/B01BH7QGBG/ref=sr_1_8?dchild=1&keywords=extender+for+a+screwdriver+bit&qid=1618313790&sr=8-8 תוכל למצוא בחנויות כלים בארץ (קניתי בבראנד טולס) למשל סט כזה שכולל מאריך https://www.brandtools.co.il/ProductInfo.asp?ProdId=8516 או כאן https://igil.co.il/product/מחזיק-ביטים-מגנטי-100-x-1-4-ממ/
  5. zaf

    רשמית: טסלה בישראל

    סקירה מעניינת שקראתי היום. https://www.geektime.co.il/tesla-model-3-in-israel-full-review/ עם כמה אנקדוטות - טכנית, המערכת של טסלה מציגה גופנים בעברית, אבל בבעיה שחשבתי שכבר פתרנו ב-2010, היא מציגה טקסט בעברית בצורה הפוכה. אם זו רק אי נוחות כללית, כדאי לקחת בחשבון שהממשק של המערכת לא הותאם כלל לעברית, כך שאם זהו חסם מבחינתכם, אין לכם מה לחפש כאן כרגע. אגב, זה גם אומר שאם אתם רוצים לנווט למקום מסוים, כדאי שתתחילו לחזק את ההיבריש שלכם, כדי לנסות ולאיית שמות רחובות עבריים בכתיב אנגלי מכיוון שיש לא מעט חברות שונות שמקימות את התחנות הללו.(תחנות טעינה) כ
  6. https://www.amazon.com/dp/B07FM9D98W/ref=sspa_dk_detail_0?psc=1&pd_rd_i=B07FM9D98W&pd_rd_w=bnbWP&pf_rd_p=085568d9-3b13-4ac1-8ae4-24a26c00cb0c&pd_rd_wg=fl1Kl&pf_rd_r=9N39DJCE4Y9EZA8XM5PY&pd_rd_r=072f27fe-16e2-4b8d-a6de-9ad675014bcd&smid=AN8J1Z9FFIU0C&spLa=ZW5jcnlwdGVkUXVhbGlmaWVyPUExQVFKOUFaOFZGNzFRJmVuY3J5cHRlZElkPUEwNDQzODU5MlA4VE5USzBVVVdMWSZlbmNyeXB0ZWRBZElkPUEwNTA0NDA4M1ZPN1o0UU1XRjJFRCZ3aWRnZXROYW1lPXNwX2RldGFpbCZhY3Rpb249Y2xpY2tSZWRpcmVjdCZkb05vdExvZ0NsaWNrPXRydWU=
  7. אצלי מותקן מערך כפול בדומה לזה : https://www.merital.co.il/p/אבניתון_כפול_בכניסה_לבית_עם_פילטר_USA?refc=87363
  8. הבדל מינורי בין אחזקה יזומה למונעת. באחזקה מונעת לעיתים מחליפים מכלולים שעשויים להכשל ולנצל את המצב שהרכב כבר "על הליפט" או פורק ממנו כבר חלק שמאפשר גישה קלה למכלול שמבקשים להחליף. למשל אילו נאלצת לתקן נזילה מהרדיאטור, חלק מתחזוקה מונעת יהיה להחליף גם את צנרת הגומי המקושרת אליו. או אטמים שונים, או למשל אם החלפת רצועות, מומלץ להחליף גם את המותחנים. ואם הורדת גיר, לנצל את ההזדמנות להחלפת מחזירי שמן או מצמדים (ברכב ידני) למרות שאלו אולי טרם כשלו. אחזקה יזומה היא יותר בכיוון של החלפות נוזלים ופילטרים בשיגרה יזומה על זמן או קילומטרים שנצברו מבלי להמתין למחזור אחזקה מומלץ
  9. וגם זה: למשל רבע הגה קבוע לאורך כל הפניה או חצי הגה ברדיוס גדול יותר.
  10. מצאתי קטע שממחיש יותר את הדרך להכנס לפניה ותיפעול ההגה בזמן פניה עם רדיוסים קבועים ומשתנים. מקווה שזה ממחיש את מה שכתבתי קודם.
  11. אתה נוגע כאן בנקודה מהותית. מרבית הנהגים כיום גם כאלה המחשיבים עצמם כמצויינים, לא מתפעלים נכון את ההגה (אין לי ביקורת עליך) בעת פניה. תפעול הגה נכון ומדוייק דורש תרגול והכרות עם ממדי הרכב. לכל רכב יש רדיוס סיבוב שונה וההבדל בין האיביזה והניסן הינו קטן אבל עדיין משמעותי, ולראייה הבעיה שלך. לכל רכב יש "נקודות מתות" שקשה עד כמעט בלתי אפשרי לראות וככל שהרכב גבוה יותר האתגר גדל במעט במיוחד בהתקרבות לעצמים נמוכים כמו שפת המדרכה המתעגלת. לעיניינך, תבצע את הירידה באיטיות גדולה יותר, ונסה לאתר נקודות על גבי הקיר כנקודות התייחסות למידת הפניית ההגה. בעיקרון,בהנחה שהקבלן שמר
  12. zaf

    איך הפסדנו אלפא תוצרת הארץ.

    לא אלפא, אבל היו כאן, פורד, דודג' , הינו (קונטסה) ואפילו תוצרת מקומית של אופניים עם מנוע עזר (טוסטוס) עם מנועים של שטייר-פוך
×
×
  • תוכן חדש...