this_is_me
-
הודעות
114 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
הנקודות של this_is_me
נהג חדש (2/14)
51
מוניטין
-
תודה רבה על הסקירה ותתחדש, בחירה נבונה קניתי החודש ג'ק פרופיל נמוך של אמריקן איגלס מרים לגובה 380. עדיין לא השתמשתי בו, והוא לא יקר מדי. חסרון בולט זו הידית המצורפת - קצרה מדי, אבל חוץ מזה יש לו נתונים לא רעים יחסית למחיר. שוקל 15 ק"ג. נכון שהוא לא מקצועי כמו אלה של ה- 800+ ש"ח, אבל הוא נותן תמורה למחיר לפחות על הנייר.. עד שאחנוך אותו ואדע בוודאות.. עלה לי 300 בפארטקליק במבצע שיש להם החודש
-
בקשר לתחזוקה של הג'ק, ראיתי פוסטים שיש מקרים של נזילת שמן מהבוכנה לג'קים מסוימים. באיזה אופן נכון לשמור את הג'ק עם האריזה שלו ? שוכב / עומד ? במידה שצריך למלא שמן - איזה שמן הידראולי מומלץ למלא ?
-
משקל כולל הכל
-
וואלה האמת שרק שלשום הזמנתי קליבר דיגיטלי מעלי אקספרס, אז נכון לעכשיו המדידה שלי עם מטר לא הכי מדויקת חח.. בנוסף אני רואה שהוא מודד בחלק התחתון, בעוד שאני מדדתי את העובי בחלק העליון (אבל אולי זה זהה.. :/)
-
@Muchacho שאלה מצויינת. גובה הבסיסי הוא 28 ס"מ בשקע, ו- 29.5 ס"מ בקצוות. עובי הברזל הוא בסך הכל 3.5-4 מ"מ !! מעניין מה העובי של KASCO ?
-
@Muchacho מבין אותך, אחריות לטיב המוצר על ידי פלד הספקה טכנית בעמ. לא מצאתי ארץ יצור בשום מקום. הג'ק שקניתי מרים בטווח 8.5 עד 38 ס"מ. מקווה שלא יהיו בעיות.
-
אז בהמשך לזה, מעדכן שהזמנתי מ- KSP את ה- Signet במקום Kasco, והם הגיעו תקינים. יש הבדלים בולטים בין ה- Kasco ל- Signet: - שניהם מגיעים עם פין נעילה. - שניהם מגיעים עם תחתיות. - הריתוכים בתחתיות של הסיגנט נמצאים בצד החיצוני ורציפים, בעוד בקשקו הריתוכים בתחתיות נמצאים בצד הפנימי ולא רציפים, אלא נקודתיים - בשאר האזורים נראה לי שהריתוכים של הסיגנט עבים יותר מאשר בקשקו. - כך שבעיני הריתוכים של הסיגנט יותר טובים חד משמעית, והחיזוק לכך הוא התחתית שנפלה גם ל @שחר 1 - מבחינת העובי והמסיביות, הקשקו נראה יותר עבה, מרגיש יותר יציב וחזק יותר, וזה בא לידי ביטוח גם במשקל: - משקל קשקו - 6.7 ק"ג לעומת סיגנט - 5.1 ק"ג ! - מבחינת טווח הרמה: * קשקו: 276-420 מ"מ - טווח רחב יותר * סיגנט: 295-415 מ"מ לסיכום, אם הייתי מקבל קשקו תקין, נראה לי שהייתי מרוצה יותר, אבל זו רק דעתי הלא מקצועית. ושכל אחד יעשה את השיקולים שלו..
-
יש לי את הדגם הזה(2000A) שלהם כבר שנתיים, ותודה לאל עשה יופי של עבודה עכשיו. משמש אותי לרכב עם מנוע בנפח 2.0 250 כ"ס. https://www.aliexpress.com/item/4000639657876.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.500b1802li9LdE&gatewayAdapt=glo2isr יש עליו גם קופונים: לפני שנתיים הוא עלה לי 63$ .
-
קיבלתי, בריתוכים כן, מעדכן שהחזרתי את ה- KASCO לחנות, וקיבלתי החזר כספי. אני יודע שיש המון המלצות עליהם, אבל כנראה אני נפלתי על זוג פגום. חובה על כל אחד לבדוק לפני השימוש את כל הריתוכים: כנראה שאזמין את ה- SIGNET הפעם, או משהו אחר.. נראה...
-
הייתי מחכה רגע עם הבוקים של KASCO, קיבלתי אותם אתמול וספציפית במה שקיבלתי יש בעיה בהלחמות. אני עכשיו מול השירות לקוחות של KSP, ומבטיח לעדכן. לפני שעתיים אספתי את הג'ק של אמריקן איגל, ועכשיו בדיוק לומד אותו. בדקתי את המשקל שלו - עם המארז בדיוק 15.2 ק"ג:
-
@chrono נקודה מעניינת, לא חשבתי על זה אני יחסית מתחיל בתחום, וניזון מהפורום ומהכנופיה, ולא ראיתי שהנקודה הזו עלתה לפני כן.. נקווה שיענה לי על הצרכים.. בכל מקרה אני אעדכן פה אחרי שאקבל אותו
-
@amosbmw נכון, לקחתי את הנתונים שלו מאתר אחר שבו הוא נמכר בקצת יותר: https://www.justmotor.co.il/product/גק-עגלה-25-טון-נמוך-מותאם-לרכבי-ספורט-במזוודה-1
-
בדיוק הזמנתי לי זוג בוקים של KASCO ב- 135 ש"ח מ- KSP: https://ksp.co.il/web/item/288907 וגם ג'ק פרופיל נמוך של American Eagle, ע"מ שיתאים לרכב ספורט ב- 305 ש"ח מ- Partclick: https://www.partclick.co.il/shop/product/מגבה-עגלה-פרופיל-נמוך-גק-2-טון-לרכבים-נמוכים-וגבוהים-במיוחד גובה מינימלי - 85 מ"מ גובה מקסימלי - 380 מ"מ מחכה לקבל אותם, ולהתחיל להכנס לעניינים
-
אוי, מצאתי עכשיו סקירה נהדרת שקדמה לכתבה הקודמת: כתיבה משובחת ביותר, שי ממש סופר מדופלם
-
אממ.. רעיון טוב, אני אולי יתחיל לעבוד על משהו, יהיה נחמד לספר פה את הסיפור אהבה שלי אגב, זו אחת מהסקירות שהבעלים הראשון כתב עליה פה לפני שנים: