Jump to content

this_is_me

  • פרסום הודעות

    34
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

13 נייטרלי

אודות this_is_me

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

1,879 צפו בפרופיל
  1. הלינק השני לא נכון, אולי זה מתאים יותר נראה לי: https://www.autodoc.co.uk/spares/ford/focus/focus-iii/107871-1-5-ecoboost בכל מקרה זה אתר של חלקי חילוף בעיקר.. הלינק הראשון זה אתר שמכיל מק"טים וחלקים מקוריים ממה שיצא לי לראות
  2. אפשר למצוא מק"טים באתרים האלה: https://www.carid.com/2017-ford-focus-accessories/ https://www.autodoc.co.uk/spares/ford/focus/focus-iii-box-body-hatchback/121238-1-5-ecoboost
  3. אם באמת חשוב לך הגנה של LSPI הייתי ממליץ לך לבדוק גם את השמן של AmsOil, ישנן 3 סדרות, שיתאימו לך מבחינת עמידה בתקנים: SN-PLUS Ford WSS-M2C946-A, WSS-M2C929-A ACEA A5/B5 השמן הזה נחשב לאחד היקרים, אך כיוון ששאלת חשוב שתכיר גם את האופציה הזו.. (אני לא סגור על המחירים היום, זה מה שאני יודע שקניתי לפני כמה חודשים, אבל היום אולי התפוצה עלתה והמחיר ירד.. שווה בדיקה) 1. סדרת OE - בסביבות 200 ש"ח לגלון https://www.amsoil.com/p/oe-5w-30-synthetic-motor-oil-oef/ 2. סדרת XL - סביבות 220 ש"ח לגלון - מספיק ל- 12K miles נסיעה - שזה כ- 19K ק"מ. (אני משתמש כרגע
  4. לא ניסיתי בעצמי שימוש ללא מסנן, המסנן עצמו נכנס בפתח, וזה טוב שהוא לא נכנס בקלות - כך הוא גם לא יוצא בקלות.. במידה ולא תשתמש במסנן, הצינור עשוי לצאת מתוך המיכל, כך שלפי דעתי עדיף להשתמש במסנן ולהכניס אותו בסבלנות.. תתחדש ותהנה
  5. אז בהודעה שלך לא היית ברור אם אתה ציני או לא, כי זה הובן כאילו אתה יורד דווקא על הפות"ש..
  6. @מיץ פטל הממ.. לשתף ? אני מנחש שהתכוונת לאסתי ולא לאחרות נכון ? אני דיברתי על התנהלות היבואן בהקשר לפוקוס 2012 1.6 125 כ"ס הידועה לשמצה.. אני רק יכול להגיד שאני חייב לפורום הזה הרבה, הוא הוביל אותי לאהבה הגדולה שלי , (בגלל זה אמרתי שהוא מוביל חחח..) נראה לי שיום אחד אמשיך את הפוסט הזה בשמחה ^^..
  7. אני לא יודע אם אני מחדש לך, אבל אנשים נכנסים לכאן, כמו במקרה של ההונדה סיוויק 1.5 טורבו עם הבעיית שמן מנוע שיכול לעשות בעיות בהנעה קרה כביכול, והיה ריקול בחו"ל, שבפועל הבעיה לא קיימת בארץ, קוראים תגובות, ומחליטים לרדת מהרכב הזה, מסיבה שהיא לא אמיתית ולא רלוונטית.. ועם זאת אני מאוד מעריך את יגאל, פותח אותו שרשור שעזר וחקר ותרם להבין מה קורה עם הרכב בישראל ובחו"ל.. אכן מדובר בבעיה וחשש אמיתי.. אותו דבר עשוי לקרות במקרה הזה - פירסמת תגובה שלילית על רכב שעדיין לא נתגלו בו בעיות וחבל.. זה כשלעצמו עשוי להרחיק קונים ולהוריד ערך בעתיד ושוב - בלי סיבה אמיתית.. לא צריך לזלזל בפורום הזה,
  8. חזר למלאי: https://ali-buy.com/jimmy-jw31-gb/?fbclid=IwAR17tnngzR-dv2PggqZTulacd3CtzvSz6LCzCNqQkxhJUA1XqIjPOycoDXY
  9. פרסמתי קישור אם זה עוזר ^^ ואלתרתי חיבור נוסף לצינור עם צינור גינה קשיח יותר, לחלק התחתון, כך שתמיד ישאר בג'ריקן ולא יברח.. וגם בגלל שקוטר הפייה בג'ריקן היה צר יותר מהמחבר למסנן:
  10. נראה לי שבאופן כללי עם המכשיר הזה, עדיף ג'ריקן ולא דלי, כי לצינור יש נטיה לברוח מהדלי
  11. דלי מים מכיל כ-8-12 ליטר ולא יספיק לך, אתה חייב לקנות ג'ריקן/ג'ריקנים בתפוסה כוללת של 20-30 ליטר לפחות. היות וזה כבד לסחוב ג'ריקן של 30 ליטר, אני קניתי שניים מתקפלים של 15 ליטר כ"א בעלות של 20 שקל לאחד בהומסנטר, לצורך איזון המשקל.. https://www.homecenter.co.il/collars/product-page/24457 בנוסף ניתן כאן פיתרון באחד הפוסטים של עגלה', במידה וקנית ג'ריקן 20-25 ליטר מה שלא יהיה, תסגור טוב שלא ישפכו לך מים ברכב בזמן הובלה שלהם בנסיעה.. זה עושה סירחון שלא תדע.. ;/
  12. זהו שאין מה לקרוא לזה תופעה או בעיה. הכל תקין עם זה: הלוח שעונים בהונדה בכוונה מתריע ע"י נורה 3,000 ק"מ לפני שצריך לבצע טיפול שמנים מסוג A(שמן בלבד) הלוח שעונים בהונדה בכוונה מתריע ע"י נורה 1,500 ק"מ לפני שצריך לבצע טיפול שמנים מסוג B(שמן + פילטר שמן) ניתן לראות בלוח שעונים מונה קילומטרים שהולך ופוחת בעצם עם כל נסיעה. בערך 200 ק"מ לפני שמתאפס אפשר לגשת למוסך, בכל אופן לא צריך לגשת למוסך להחלפה שמן מיד כשנדלקת הנורה, אלא לבדוק את המונה שמופיע שם כל פעם, ולראות עוד כמה נשאר עד לטיפול.. כי כשתגיעו למוסך הם לא יגידו ביזמתם - חבר יש לך עוד 2,000-3,000 ק"מ לסוע ככה
×
×
  • Create New...