Jump to content

מלטבשי

  • פרסום הודעות

    3,923
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

97 נייטרלי

1 עוקב

אודות מלטבשי

  • דירוג
    פורמוהוליק

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    רמת גן
  • איזה רכב יש לך?
    C3 picasso
  • תחביבים
    PSA
  • מקצוע
    טכנאי מנועי סילון

צפיות אחרונות בפרופיל

4,072 צפו בפרופיל
  1. רוב הסיכויים האלטרנטור שוב כשל. רוב המשפצים משתמשים בחלקים ברמה נמוכה כדי לעמוד במחירים שאנשים מוכנים לשלם. ההמלצה הכי טובה שמישהו יכול לתת לך זה לקנות חדש. אם מחפשים להוציא פחות - אני בעבר החלפתי אלטרנטור במוסך גבע, שם נותנו אחריות ארוכה בטענה שהם יודעים שהוא מחזיק יותר ושהשיפוץ בחלקים טובים.
  2. אחלה, תשלח לי בפרטי את שם המוסך בבקשה - אגש אליהם לבצע את הריקול. עריכה: קראתי למעלה שחיפשת להגיע למרכזי. שם?
  3. כנראה, הערכה שלי בלבד - בגלל התביעה הייצוגית, הם מעדיפים לבדוק הכל ולכסות עצמם. הם בודקים את הרצועה בעלות אפסית בכל מקרה. עדכון במחשב, חוץ מזמן עבודה אין חלקים במידה ויש רצועה תקולה, הם יכולים לבקש השתתפות של היצרן (כנראה שיקבלו).
  4. כמה כתבתם...אין בכלל חוטי הצתה בדגם הזה. כויל ההצתה - אחד לכל פלאג - יושב על הפלאג עצמו ואליו מתחבר קונקטור ישירות מהצמה. אם לא תכנס למוסך מומחה - כמו @מוסך גבע,יוכלו מוסכים שלא מכירים למכור לך מלא סיפורים
  5. בדיזל מחליפים את כל הגלגלות הקבועות (של גל זיזים, קראנק, משאבת סולר). לא ראיתי שינוי בקיט טיימינג עצמו
  6. אגב ובאמת שבלי קשר, ב-307 שלי, מנוע NFU מדברים על החלפה של פעם ב-10 שנים או 80,000 ק"מ. נבדק במחשבי היצרן, תנאים קשים
  7. איפה הנתון של כמה רכבים כבר החליפו רצועה עד שיצא הריקול?
  8. ב-307, אני משתדל לטפל לבד מה שניתן ונעזר במוסך כשצריך. מעדכן פה בשרשור של הרכב, ומבחינתי זו ההיסטוריה של הרכב. ב-C3 picasso, אני אמנם רוכש את כל החלקים לבד, אבל נכנס למוסך שרושם את כל מה שנעשה ברכב במחשב במוסך. מי שירצה היסטוריה, יש במוסך.
  9. יש אופציה שיש להם כלי עם מ(י)פתח קבוע שמודד רוחב מקסימלי. בכל מקרה, הריקול לא מסתכם רק ברצועה, הם גם מעדכנים תוכנה. אם זה היה הרכב שלי, והיו אומרים לי שהרצועה עוד תקינה, הייתי מבקש לפרק אותה בכל זאת. גם מבקש לפרק אגן. אלעד
  10. החלטתי לפנק את עצמי (מי שישמע..) ורכשתי כיסוי לתפירה להגה. בדיקה ראשונית של ההתאמה והנראות. הדבקת רצועות דבק דו"צ ההגה פורק לטובת הנוחות בעבודה בבית (מסיר ממני אחריות אם מישהו מפרק ומרכיב לבד) וגם כדי לפרק את הפלסטיק האחורי (לא צולם) כדי להכניס ביתר נוחות לסגירה מושלמת על ה"עור". רבע ראשון צילום במהלך התפירה מוצר מוגמר. צילום ברכב עצמו, אצלם בסיכום הבא, עם הטיפול המתקרב ובא.
  11. תהנה מהרכב. חבל שלא מכרו בשנים האלו את הדגם הקצר עם המנוע הזה וברמת גימור הזו
×
×
  • תוכן חדש...