Jump to content

מלטבשי

  • פרסום הודעות

    4,088
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

122 טוב

1 עוקב

אודות מלטבשי

  • דירוג
    פורמוהוליק

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    רמת גן
  • איזה רכב יש לך?
    C3 picasso
  • תחביבים
    PSA
  • מקצוע
    טכנאי מנועי סילון

צפיות אחרונות בפרופיל

4,365 צפו בפרופיל
  1. מלטבשי

    208 bluehdi

    תרשום מספר שלדה, מה אתה צריך ומישהו יוכל לעזור.
  2. אז אתה מכיר את הכתובת והטלפון
  3. שאין לך בעיה במכסה שסתומים או באטמים שלו. אני ממליץ לך להכנס למוסך שיודע וראה כמה רכבים כאלה. אני מטפל במוסך גבע בשנים האחרונות. תושיה 24 תל אביב
  4. השמן בתקו החדש מיועד לארצות חמות. אם תזין מספר שלדה במערכות היצרן ותוציא שגרת טיפולים - בארץ יצא תקן 2297, בחו"ל יצא 2290. זה לא קשור ל-PSA בקטע של להרוויח. זה עניין של מניעת הצתה עצמית וגרימת נזק למנוע. אלעד
  5. אבל אתה לוקח חוויה עם צמיגים מטורקיה, ומשליך אותה על רפידות? הוא מדבר לגופו של עניין הבלמים בלבד, אתה זה שלקחת ועשית הכללה לתוצרת מדינה שלמה.
  6. שאתה מוציא מדיד שמן הרכש נעלם?
  7. תשקול בחיוב, אם תשאר עם הרכב, להחליף בסיבוב השני של הריקול
  8. למה ב-טון כזה? מניסיון בשנים האחרונות, בעיקר עם 3008, 5008 - הרוב המוחלט של הבלמים החליפיים שורקים ומרעישים. לא קיים במקורי בכלל. חבר החליף בלמים ב-3008, ביקש ממורשה יבואן לספק חליפי. הרכב יצא מהמוסך עם רעש נוראי. המוסך ספג את העבודה, והחליף למקורי בתוספת תשלום על החלק בלבד
  9. זה באמת חומר יחסית טוב, משתמשים בו במוסכים כדי "להציל" את המאייד ולחסוך פירוק דשבורד.
  10. גש למוסך שמכיר את הדגם. ממליץ לך על מוסך גבע בתל אביב
  11. היצרן צפה את האירוע רב נפגעים הזה. על כן, בניגוד לריקולים אחרים, נתן לאנשים רכבים חליפיים על חשבונו. היצרן מכסה את עלות החלקים, אבל משלם ליבואן ולמורשה חלק מעלות העבודה. כל זה כדי להמתיק את הטעם הרע מהצורך לתקן את האוטו באחריות. אבל, מישהו מנסה לדחוף ללקוח תוספת (לפעמים שלא לצורך) כדי להרוויח את הזמן שהרכב על הליפט, מישהו מנסה לחפף בעבודה בגלל שלא מרוויחים על העבודה, מישהו רק מזמין חלקים ולא מטפל בשורש הבעיה שלשמה הרכב הגיע למוסך, אחר כך, שתבוא להתלונן, ינפנפו אותך, שתבוא לטרייד אין, יורידו לך 15% כי בא להם וישלחו אותך להתמודד עם ש
  12. שוב חזרתי.. הפעם לא אתאר תיקון שבוצע , או יחס שקיבלתי.. בביקור האחרון, שמתי לב עד כמה החבר'ה בגבע עושים הכל כדי להשאר מעודכנים ולעמוד בדרישות המתקדמות של היצרן/יבואן שלא משתף אותם בכלום. במוסך עובדים לא פעם עם כלים מקוריים מעודכנים (אפילו כאלו שיצאו רק לאחרונה) ונועדו לחסוך ללקוח כסף ולמוסך זמן עבודה. יש כלי יעודי להחלפת טיימינג במנוע 1.2 טורבו שחוסך פירוקים רבים, עובדים עם כלי מקורי להחלפת גומיות שסתומים, כלי מקורי של ניקוי פיח בשסתומים, מחשב הדיאגנוסטיקה שלהם עם גרסה גבוהה (כל פעם שאני מגיע, הגרסה עולה) והיריעה קצרה מלהכיל ולספר. טוב להגיע למקו
  13. מילים כדורבנות. אני מכיר מקרה שדומה לאחד המקרים שתיארת ממוסך מורשה. הלקוח גילה בדרך לא דרך שמוסך לא הזמין חלק קריטי לביצוע העבודה שאליו נכנס הרכב באחריות. לא מדובר בחלק שניתן להשתמש בו שוב וחלה חובה להחליפו. אלעד
  14. בואו נחכה לשרשור של ה-3008... כדי שגם שם יהיה מה לרשום
×
×
  • תוכן חדש...