Jump to content

Omergti

  • פרסום הודעות

    23
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

4 נייטרלי

אודות Omergti

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בדקתי מה היא בכלל P0014 ונראה שהיא קשורה לסולונאויד\שסתום הVVT שבו קיימים חרירים קטנים שבהם עובר השמן ואז התזמון שסתומים משתנה על פי הדרישות, מה שקורה עם הרכבים שראית כנראה זה שפשוט החליפו רצועת תזמון ולא ביצעו ניקוי למערכת השמן, במצב כזה עדיין נשארים כל השבבים של הרצועה במערכת השמן ונתקעים במקומות הקטנים הללו, השסתום הזה ידוע לשמצה כחייב ניקוי לאחר החלפת רצועה שהתפוררה, אצלי הוא נקי (בדקתי מזמן) גם כי ניקו מערכת שמן כשעשו רצועת טיימינג, וגם מעולם לא נתקלתי בקוד תקלה הזה. עכשיו מעניין אותי אם הסיפור עם המיכל דלק\קניסטר ברכבים האלה יכול לגרום לצלצולים הללו...
  2. P0014 בחיים לא נתקלתי.. מוזר האוטו סוחב ממש מעולה, אבל מאוד מבאס עיניין הצלצולים, מבדיקה שלי בטיימינג למעלה (2 הפולי קאמשאפט) מאוזן טוב ו2 הסימונים שעל הפוליים חופפים אחד עם השני בצורה מדוייקת, לא בדקתי למטה בקראנק ששם כנראה זה לא פחות חשוב..
  3. להלן הצלצולים ניסיתי להקליט מתא הנוסעים ההקלטה לא הכי ברורה (במציאות שומעים את זה חזק יותר), אבל מי שחד באוזן ידע על מה אני מדבר. הקלטה חדשה 12.m4a הקלטה חדשה 13.m4a
  4. דיי רחוק לי אני מהמרכז אבל תודה בכל זאת 🙂
  5. הלוואי והייתה לי גישה לשבבים ושאיבה שלהם.. בכל מקרה לבסוף ניקיתי בעזרת הרבה ספריי קרב' שהמיס את הפיח , מברשת מכחול קשה, ואכן גם מברג שטוח. אני לא יודע מה היה לפני עם הרכב הזה, מבחינת טיפולים וכו נראה לפי מה שבדקתי שטופל במורשה די הרבה זמן אבל יש גם מורשים שגם עליהם אי אפשר לסמוך. בכל מקרה מאז שהרכב אצלי מטופל רק בחלקים מקוריים ובזמן. אנסה להקליט ואם ישמעו טוב אעלה את זה לכאן. מאוד הייתי רוצה לבדוק אם אכן בוצע עדכון תוכנה המדובר שבזמנו פתר את תקלת הפלאגים הנשברים (בחברה כשבדקתי אמרו שמצוין במחשב שעשו אבל הייתי רוצה לוודא). יש ברשותי super scan אבל זה לא נותן להגיע ולבצע פונקציות כאלו.. זה יותר משהו גנרי וכללי. האם למישהו יש דיאגבוקס או משהו דומה למה שמשתמשים בחברה ויוכל לעזור לי?
  6. עדכון סגרתי הכל ונסעתי עם הרכב, כבר בהתחלה שמתי לב להבדל שדוושת הגז, אין צורך ללחוץ הרבה כמו לפני הניקוי, והתגובה טיפה יותר מהירה, ובכללי הרכב נוסע ומרגיש יותר ״חזק״. הצלצולים לצערי לא נעלמו, קיימים בדיוק באותה מידה. באופן מצחיק כשעשיתי את נסיעת המבחן עם הרכב, שמתי לב לרעש מנוע בדיוק כמו שלי בליווי הצלצולים הללו, הפנתי ראש להסתכל וראיתי בכיוון הנגדי לקראת עלייה, 208 .. אני מתחיל לחשוש שהמנועים הללו באמת סובלים ממחלת ילדות בשם הצתות ספונטניות/lspi... כנראה שכולם חיים עם זה ככה? ולא רגישים כמוני..
  7. תמונה לתוצאה סופית אין ספק שיש את השכבה המיקרו דקה של הפיח שנוצרת לדעתי גם לאחר כמה ימים שהרכב יוצא מהחברה.. החשוב פה מכל זה להוריד ולהוציא את כל השכבה העבה שרואים בתמונות הראשונות. עכשיו כל הפורטים נראים יחסית הקיים והכי חשוב ללא חסימת אוויר ועם הווליום/ נפח המקורי שהיצרן קבע. ארכיב הכל חזרה ואחזור לדווח על שינויים בהתנהגות הרכב. אני לא חושב שזה באמת תלוי כל כל בפרופיל הנסיעה באם יצטבר פיח או לא, כבר ידוע שכל ההזרקות המודרניות (ישירות 4 מזרקים בלבד ולא 8 ) עושות צרות כאלה. לפי מה ששמעתי מאנשים בתחום הזה כדאי לנקות פיזית כבר לאחר 40-50 אלף קמ או לבצע טיפול מונע כל טיפול שגרתי 10,000-15,000) , טיפול מונע אני מאמין שמתכוונים לקארבון קלינינג או תוסף כלשהוא שמשפריצים ליניקת האוויר (crc לדוגמה).
  8. כן התמונות לצערי באיכות לא משהו האנדרןאיד שמשמש אותי לאנדוסקופ לא מחובר לוויפי או משהו אז אין לי קופציה להעביר את התמונות או להשתמש בו בכדיי להציג אותן החוצה. בכל מקרה ברור שישנה עוד עבודה שם, זה רק תמונה לאחר כמה התזות ספריי קרב'.. היום מקווה להכנס לשם שוב עם הספריי ואיזו מברשת קטנה לפיניש נורמלי. תודה
  9. לא רלוונטי כבר לנסות אחריות מכיוון שהרכב כבר מפורק בחניייה ובעזרת ספריי קרב׳ בלבד רוב הג׳יפה יצאה.. עדיין לא סיימתי סופית אבל כבר נראה יותר טוב. לא צריך להסחף שרק תותח אגוזים יעזור פה.. תהיו יצירתיים חברים.
  10. מעדכן שהייתי לא רגוע בראש מהנושא, והתחלתי לפרק תיבת אוויר, צינורות וואקום חיישנים וכו ולבסוף גם סעפת יניקה ( משהו כמו חצי שעה עד שעה) נכנסתי לשם עם מצלמת אנדוסקופ וגיליתי אחלה פיח על השסתומים וגם בסעפת היניקה ( הרכב עם 99000 קמ וכנראה שמעולם לא ניקו שם). מחר אתחיל בניקוי, יש המלצות? חשבתי על ספריי קרב׳ ומברשת שיניים/ ״ברזל״..
  11. לגבי מצתים ברכב הזה כמו שכבר ציינתי היו תקינים תואמים שהוחלפו בטיפול אחרון (ngk( , החלפתי שוב בכל זאת למצתים מקוריים מהחברה על פי רישיון רכב (לא חושב שאפשר לטעות בזה), ועדיין הצלצולים נשמעים כרגיל. לגבי עדכון תוכנה בדקתי כבר פעמיים ב2 מוסכים מורשי יבואן לגבי ריקולים ועדכונים בהסטוריה של הרכב ואצל כולם כתוב שבוצע עדכון תוכנה ושכרגע אין ריקולים לפי מס רכב במחשבי החברה/מוסך. לגבי זיופים וחוסר סחיבה הדבר לא קיים, האוטו נוסע וסוחב מעולה, אני רק חושש שיש לו קצת ״אדישות״ או השתהות בתגובת הדוושה אבל לאחר שנייה או שתיים הוא מתחיל למשוך חזק בדיוק על פי כמה שלחצתי בדוושה. קיבלתי הצעת מחיר טלפונית ממוסך מורשה לגבי ניקוי שסתומים בסך של 4400 שח לפני מעמ. מישהו מכיר פתרון קצת יותר זול ? מה גם שאף אחד לא ידע עד עכשיו במוסכים להגיד לי שזה בוודאות יפתור לי את הבעיה.. תודה
  12. בטח שיש דבר כזה שמן מקורי, זה השמן ששמים במוסך המורשה ומה שהיצרן ממליץ עליו (כמובן שלפי התקן ועומד בדרישות), במקרה הזה מה שהיצרן ממליץ זה total qwartz , כמובן שיש אחרים שהם לא מה ששמים במורשים אבל כל עוד עומדים בתקנים יכולים להתאים ולהיות איכותיים לא פחות. הרכב שנת 2014 ככה אחריות כבר לפי מה שאני מבין לא תופסת. באיזו דרך אני יכול לפתור את הבעיה הזו ? יש מקום מומלץ שידע לאבחן ולאשר שבזה מדובר ויבצע את העבודה במחיר ריאלי?
  13. פלאגים שהיו ברכב כשקניתי אותו היו ngk מתאימים (שהוחלפו בטיפול גדול אחרון שבוצע במוסך), החלפתי בכל מקרה לאחר מכן למקוריים מהחברה על פי רישיון רכב/מס׳ שלדה. לגבי רעשים אחרים או תושבת אז לא, מדובר בצלצולים 100%, גם מכונאים אחרים שהקשיבו לזה טענו שאכן מדובר בצלצולים( להתחיל מניקוי שסתומים בלחץ אוויר ושבבים-2200 שח ומעלה, החלפות חיישנים וכו, פחות מתאים לי אם לא יודעים בוודאות מה הבעיה). אם מתנהלים עם הרכב רגיל לא שומעים כלום, גם כשהרכב עומד במקום מונע נשמע מעולה ורגיל. אבל ברגע שהרכב בנסיעה ורוצים לעקוף / מאיצים חזק תחת עומס שומעים את רעש המנוע בליווי צלצולים. אנסה להקליט אבל מקווה שיצליחו לשמוע.
×
×
  • Create New...