Jump to content

yuvalganim

  • פרסום הודעות

    1,192
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

yuvalganim שיחק אותה בתאריך מאי 13 2020

התכנים של yuvalganim היו האהובים ביותר!

מוניטין

167 טוב

אודות yuvalganim

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    Ashdod

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. נסעתי בנתיב הזה שבוע שעבר כשחזרתי מהצפון. יש לי כמה תובנות לגביו: 1) המיקום של הנתיב בצד ימין הוא גרוע ושערוריה, כל הזמן מכוניות שנכנסות ויוצאות + אוטובוסים הנתיב אינו סטרילי ולכן התנועה איטית. 2)אין שום פיקוח ואכיפה (להבדיל מדרום לצפון שם המון משטרות וביקורות) 3) הנתיב צר ומסומן רע מאוד, לא ככה עושים. 4)אחרי שכל זה נאמר, הנתיב כן חסך לי זמן והגעתי יחסית מהר לתל אביב בהתחשב בעומסים.
  2. היתרון היחיד של הרכב הזה זה שהוא זול לטיפול ואחזקה. כל השאר? גרוע עד גרוע מאוד. לאבא שלי יש כזה ללא הטורבו, אז גם אם נתעלם מהמנוע רגע. הרכב פשוט מאוד על סף הסגפני, אין מערכות בטיחות, רעשי רוח וכביש נוראיים. מולטימדיה זוועתית שהיא פשע של ממש והרכב ממש לא מרווח (לא מבין מי כתב מעליי שתא המטען מרווח? הוא קטן מאוד ולא שימושי) שום דבר טוב אין ברכב הזה בקיצר. אם נהגת ברכב ולא הרגשת שום דבר חריג אשריך. סע שבוע על רכב אחר ותחזור לסוזוקי ונראה אותך
  3. בדיוק ככה. סלילה אגרסיבית של נת"צ/+3 בכל מקום. אין שום סיבה, אבל שום סיבה שבעולם שאוטובוס עם 50 איש יעמוד אחרי רכב עם אדם אחד בפקק. כשאני רואה את זה, השיערות סומרות לי
  4. נתיבים שיתופיים זה העתיד. לא רק שלא צריך לבטל נתיב שיתופי, יש חובה להוסיף עוד ועוד נתיבים כאלה. אם מבינים שסלילת כבישים נוספים לא תפחית את העומסים כי תמיד יהיו יותר רכבים, צריכים לחשוב מה עושים עם הנתיבים הקיימים. תחבורה שיתופית יכולה לחסוך 30% מכמות הרכבים במכה אחת. אני יכול להגיד לך שאני נוסע מאשדוד לתל אביב כל יום, ובשנה האחרונה לוקח איתי נוסעים דרך הוויז קרפול (אפילו הופענו בחדשות 13 בעניין הזה לפני חודש). אנחנו נוסעים 3-4 ברכב, משתתפים בהוצאות ומגיעים לתל אביב בשעות השיא תוך 45 דקות בזכות הנתיב +3 שעשו באיילון צפון. אנחנו גם מורידים 3 רכבים מהכביש וגם מגיעים מהר ו
  5. נראה לי 2 אופציות לא מתאימות. הפג'ו יהיה קטן והקרניבל גדול מדי ויקר. באמת אולי כדאי לבדוק אקפלורר או שברולט טראווארס בת שנה- שנתיים.
  6. הקשקאי צפופה מאחור. הCX3 עוד יותר סיאט אטקה בינונית. והמיצובישי גם. ממה שרשמת הספורטאג' הכי מרווח. הייתי מוסיף לרשימה את הסיטרואן סי5 איירקרוס. היא עונה על כל הקריטריונים שביקשת בפער על כל האחרות כאן
  7. מעניין אותי למה שתרצה לעשות את זה? למה לא לקחת רכב חדש מהיבואן, לשלם את אותו הסכום החודשי בדיוק (בניכוי טיפולים וכו) ושהרכב יהיה שלך? או לחילופין למכור בסוף. זה פשוט הרבה הרבה יותר משתלם
  8. אפרופו אמריקאי. מה לגבי שברולט אקווינוקס? יש לך אופציה? היא מרווחת ונוחה לטעמי
  9. לגבי בלימה אוטונומית, אם תניע את הרכב תוכל לראות בהגדרות אם זה קיים. גם לגבי סטייה. להערכתי היה את שניהם ב-2018, אבל אני לא סגור ולכן לא אהיה נחרץ בעניין
  10. שינו שם כל כך הרבה פעמים, גם אני כבר לא יודע מה עשו איפה. אם הרכב זמין, אולי שווה לשאול את בעל הרכב?
  11. הייתי הולך בעדיפות גבוה על הטויוטה סטיישן למשפחה. רק תעשה עליה סיבוב תראה שמתאים לך.
  12. דיון מקומם בעיני. אתה רוצה לא להוציא כלום, לא לטפל כלום ולקבל אמינות עד הקבר. 100% קמצנות, אפס השקעה ו-100% תשואה. כשתמצא כזה תספר לי אני ארוץ לקנות תרשה לי לא להשתתף בדיון הזה.
  13. היא ענתה מפורשות שלא. ראיתי את הראיון איתה. עזוב שאין באישה הזאת שום אמון, היא עושה נזק בכל מקום שהיא נמצאת
  14. או ספייס טורר או חפש סי 5 איירקרוס שנתון 2019 גרסת הבסיס המאובזרת יחסית, הן נדירות אבל יהיה בתקציב ובול יתאים לכם
×
×
  • תוכן חדש...