Jump to content

mcshmupi

  • הודעות

    1,173
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    3

mcshmupi שיחק אותה בתאריך יולי 2 2024

התכנים של mcshmupi היו האהובים ביותר!

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של mcshmupi

נהג שודים

נהג שודים (6/14)

244

מוניטין

  1. אתה משווה תפוחים לתפוחים פטיפון ודיגיטל הם שני פורמטים של אותו הדבר. אני משווה תפוחים לתפוזים, וטוען שאחד מהם יותר טעים. מכונית חשמלית ומכונית בנזין שונות אחת מהשניה בהרבה מובנים. אם המטרה היא החווייה שבהנאה מנהיגה למיטב הבנתי לבנזין יש יתרון גדול: היא מרגישה מכנית והיא עושה רעש. בנוסף, היא שוקלת פחות ואני לא חושב שיש תכונה אחרת שיש לגביה יותר קונצנזוס בקרב כל המומחים שלי יצא לשמוע שתורמת להנעה. לחשמלית יש יתרון בכוח אבל המציאות מוכיחה שזה לא הכי חשוב ויש המון דוגמאות: העדפה של מיאטה\ brz על מכוניות חזקות יותר במחיר דומה העובדה שיש עדיין פרארי אטמוספריות ולא כולן עברו לטורבו, כנ"ל פורשה, וקורבט, ומוסטנג...
  2. מחיר רכב = ייצרן + יבואן + מיסים. כל עוד יש פער כל כך גדול במיסוי בין חשמליות לבנזין ברור שהחשמליות יותר משתלמות אבל, בהתחשב בזה שהכנסות המדינה נפגעות בכל פעם שנרכשת חשמלית במקום בנזין ובגלל הפופלריות העולה אני מצפה שהמיסוי עליהן יעלה וזאת באמת המגמה. יופי הוא סובייקטיבי כמובן. בעיניי הגולף היא מכונית נאה וכל היסניות החשמליות נמצאות על הציר בין מכוער לנסבל. לגבי אבזור אני לא מכיר את הקטלוגים בעל פה, אשמח אם תספר בקצרה איזה אבזור יש בחשמליות סיניות שבגולף gti אין. לגבי הפאר, אתה מתכוון שאיכות החומרים והגימור בהן טוב יותר? ולגבי הערך המוסף: אני לא יודע מי מהן יותר מהנה לנהיגה, לא נהגתי באף אחת מהן ראיתי את הסרטון של האגרטי ואני מבין שה3 פרפורמנס היא יותר מהנה מאשר הדור היוצא. אם זאת, לגולף יש 3 יתרונות: מקשל נמוך יותר, מנוע בנזין ותיבת הילוכים. יש כנראה סיבה שיונדאי מדמים את השניים אחרונים באיוניק N הזכירו כאן מוזיקה, אנלוגיה טובה. יש סיבה שאנשים עדיין הולכים בהמוניהם להופעות בהן על הבמה יש בס\גיטרה\תופים\קלידים למרות התקדמות טכנולוגית מרשימה. כך גם במכוניות: מנוע בנזין (עדיפות לכזה שדורש סל"ד גבוהה בשביל הביצועים), גיר: או מהיר (כפול מצמדים כמו אצל פרארי) או ידני. לו הייתי מליונר הייתי טס הרבה לאירופה ושוכר לעצמי פורשה\פרארי\מקלארן\למבורגיני בדרך להופעה של מטאליקה\ איירון מיידן\ ברוס ספרינגסטין\ אואזיס.... מכיוון שאני לא אסתפק ב brz יד 2 והופעה של היהודים (היה מצויין דרך אגב, נותנים בראש כמו לפני 2 עשורים).
  3. הטסלה מודל 3 פרפורמנס עולה 273 אלף שזה לא הרבה פחות ואם אני מבין נכון היא מהירה (בטרוף) אבל לא ספורטיבית. עצם העובדה שהמודל s plaid קיימת ואנשים ממשיכים לרכוש למבורגיני, פרארי, פורשה ומקלארן בהרבה יותר כסף אומרת שמהירות זה לא הדבר הכי חשוב במכוניות האלה. ספציפית לגבי ה gti קיים פער איך שהיא נתפסת בארץ (כסתם משפחתית מהירה) לבין איך שתופסים אותה באנגליה וארצות הברית (כמכונית ספורטיבת שמהווה פשרה מצויינת בין שימושיות וכיף). לגבי המחיר, בדור האחרון המחיר הכי נגיש היה לאוקטיה, מעניין אם תחזור וכמה תעלה.
  4. אני מבין את המהות של הbrz, יש לי אחת... (ולא כזה חסר לי כוח) אבל אם תחזור לעבר כשגרסאות רגילות של ה911 לא היו מהירות בטירוף היה בהחלט מקום לטורבו. זה גם נכון שהטורבו הראשונות היו מפחידות אבל פורשה למדה לאלף אותן ואם ה brz היא "פורשה לעניים" אז יכול להיות מגניב לקבל גם "פורשה טורבו לעניים"
  5. קראתי את השרשור מהתחלה ועד הסוף והסיכום די מבאס אם השאלה בכותרת היתה "על אילו מכוניות אתם חולמים?" התשובה של גולשי קארספורום ישראל בגדול היא: "לא חולמים יותר מדי" יואי דופן: 1. לנצ'יה דלתא אינטגלרה 2. הונדה S2000 3. מנוע Busso לאלפא 4. מאזדה 6 עם הנעה אחורית 5. ב.מ.וו - חזרה לעיצוב אלגנטי ומאופק שאר התגובות היו ציניות אני לא חושב שמישהו באמת רוצה טסלה דיזל סטיישן ידנית אף אחד לא מייחל ל brz sti, לפורסטר טורבו או חזרה של האימפרזה sti או למיאטה טורבו או לטסלה רודסטר חדשה או לאלפא ג'וליה (לא תלתן) ידנית או לספיידר חדשה או למכונית RX חדשה של מאזדה או לאיזושהיא גרסה ספורטיבית של פיג'ו\סיטרואן אבל היי, יותר מ60000 חשמליות עלו על כבישי ישראל מתחילת השנה
  6. נניח שפגשתם את פיית המשאלות של ייצרני הרכב. היא יכולה ללחוש לכל מנכ"ל בשנתו בקשה לייצור. לפני כמה שנים אמריקאי חובב שטח ביקש ממנה שפורד ייצרו ברונקו חדש וזה התגשם. פרופ' אחד שהיה היפי בצעירותו ביקש מפלקסווגן שיחזירו את ה"באס" המיטולוגי בגרסה חשמלית והנה הוא חוזר. היה גם רדנק אחד שביקש challanger עם 1000 כ"ס בטח יש דגמים\ גרסאות שהייתם רוצים והם לא קיימים. למשל פיג'ו 208 נראית נהדר מבחוץ ומבפנים אבל gti אין. אולי מישהו חולם על MPV בעל 7 מקומות של פרארי? לקסוס LFA חדשה אבל הפעם פחות מכוערת ועם גיר כפול מצמדים? doug demuro ביקש לא מזמן פרארי ידנית: אני חושב הייתי מבקש מהונדה VTEC אטמוספרית חדשה. סיוויק טייפ r או S3000. לא אכפת לי שהיא תהיה יותר איטית מהמוגדשות, כמו שפורשה בעידן הטורבו עדיין מציעים מנוע אטמוספרי רודף סל"ד בgt3 וב gt4 הייתי רוצה הונדה חדשה שיודעת לצעוק מה אתם הייתם מבקשים מהפיה?
  7. מזדהה אתך בעניין המנוע. גם אני עשיתי את המעבר מה gti לאטמוספרי 2.0 בלי טורבו ואיבדתי 70 כ"ס (והמון מומנט) ואני מוצא את עצמי נהנה מהמנוע הזה יותר, מהצורך לעלות לסל"ד גבוהה. NA is the way
  8. זה נכון גם ל1.8 192 כ"ס שהופיע באיביזה קופרה ופולו gti?
  9. המחסום הפסיכולוגי הזה יכול להיות במילים אחרות דרישות הלקוחות. ניצול הטווח המרבי לעיתים רחוקות לא שונה עקרונית מרכישה של רכב שטח שרוב הזמן נוסע בכביש או קניית דירה עם מרפסת שיושבים בה לעיתים רחוקות. עוד יתרון למס גודש: היכולת לאכוף אותו יחסית בקלות.
  10. הסקפטיות היא לא להגיון במכונית חשמלית אלא לרעיון ההחלפה. לדעתי, מכונית חשמלית היא בהחלט אפשרות סבירה לחלקל מהאנשים. אבל, כפי שמכוניות היברידיות לא החליפו מכוניות בנזין כך אני גם בספק שיעשו החשמליות. הסקפתיות נובעת בעיקר מדחיפה של ממשלות. אני לא חושב שהיתה דחיפה של ממשלות להחליף את הסוסים במכוניות, אנשים בחרו בשוק חופשי את מה שמתאים להם. מכוניות חשמליות זוכות לדחיפה גדולה מממשלות רבות בעולם. למשל בישראל, מכונית חשמלית משתלמת משום שמס הקנייה עליה נמוך משמעותית וכך גם עלות ה"תדלוק". אין לי בעיה עם אף אדם שבוחר ברכב חשמלי אבל הייתי מעדיף לא לסבסד את הבחירה שלו במובן שהייתי רוצה שהמס יהיה שווה או לפחות דומה. זה יותר יקר לייצור וזה זול יותר לתדלוק הרבה בזכות הבדלי מס
  11. אני לא חושב שחשמליות יהיו הדבר היחיד. אם כן, אני לא חושב שהסינים ישלטו בשוק. יפן וקוריאה מצטיינות בייצור מכוניות וכנראה שיוכלו להצטיין גם בייצור מכוניות חשמליות. לדעתי הן בוחרות , נכון לעכשיו לדבוק בטכנולוגיה היברידית/בנזין כי ככה הן מבינות את השוק , כולל העתידי. יש הבדל גדול בין היברידי לחשמלי. גם במשקל שמשפיע על התנהגות הרכב וגם באופי המנוע. פרארי היברידית היא 80% -90% פרארי. לא יודע אם פרארי חשמלית תהיה אפילו 50% ממה שאנשים תופסים כפרארי.
  12. לדעתי הלקסוס היא גם הכי יפה בקטגוריה בנוסף, ואני מסמתך כאן על משהו שראיתי ביוטיוב (נדמה לי שהשוואה בין הNissan 370Z לבין ה Toyota 86, אם אתה רוצה תראה בעצמך) וזה הרעיון של ה80%. עד 80% הניסאן היא מכונית טובה יותר. היא חזקה יותר, נראית ונשמעת טוב אבל על המגבלות הטויוטה טובה יותר. ברור לי שלא הלקסוס ולא שום סדאן ספורטיבית אחרת תיתן לך בנהיגת מסלול על המגבלות את מה שנותנת ה Brz אבל אם היא תיתן לך 80% מזה ותהיה רכב טוב ליום יום זאת הבחירה הכי טובה לדעתי. ספציפית הלקסוס כנראה תהיה גם אמינה ותשמור על ערכה טוב יותר מהאלפה. אגב, בפינת הרעיון האיזוטרי הייתי בודק את הקיה סטינגר. https://www.lexus.co.il/new-cars/is-300
  13. איך היא בארץ? יבוא אישי?
×
×
  • תוכן חדש...