Jump to content

mcshmupi

  • פרסום הודעות

    677
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

39 נייטרלי

אודות mcshmupi

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. יש פוקוס אקובוסט 2012-2013 (כמו שלי). 1.6 טורבו 180 כ"ס ידנית. יש מעט כאלה , מדי פעם צצה אחת למכירה.
  2. אפשרות נוספת זה קיה סטינגר. אני לא יודע מה המחירים בפועל של ה 3.3 (סביר להניח שיש הנחות) אבל אולי ה2.0 תהיה חזקה מספיק עבורך. היא בעלת הנעה אחורית, נחשבת לבעלת התנהגות טובה מאוד ובתכלס נראית כמו מכונית שרירים. כשחושבים על זה היא מהווה מאין נקודה מעניינת באמצע בין הקמרו לסיוויק.
  3. מה זה אומר, "מנותקים". מנותקים ממי? אני תומך במדיניות שתטיב עם רוב משתמשי הכביש. האם לכל מי שתקוע בפקק באיילון ב8 בבוקר חשוב באותה המידה להיות שם? לא בטוח, לא יודע. אני כן יודע שאנשים מגיבים לתמריצים. ואני כן יודע שכשהמחיר הוא זמן אתה מכריח גם אותי לשלם אותו, אבל כשהמחיר הוא בכסף ההחלטה היא שלך ומשפיעה בעיקר עליך. כל אחד יכול להחליט לעצמו מה יותר חשוב לו: לשלם את המחיר ולנסוע בשעות שיא או לחפש פתרון אחר. הנה טד נחמד בנושא:
  4. אני מכיר שתי נקודות חשובות (כנראה שיש עוד) 1. התבחורה הציבורית מנוהלת בישראל באופן ריכוזי במיוחד: משרד התחבורה מגדיר מסלולי ותדירות קווים כמו במדינה סובייטית. זה דורש שינוי וזה קשה פוליטית 2. תחבורה ציבורית זה ממש, ממש יקר: https://mida.org.il/2015/09/29/כמה-זה-עולה-לנו-התחבורה-הציבורית-בישרא/
  5. - כפי שאמרתי פה לפני, אגרות גודש משפרות את מהירות וזמינות התחבורה הציבורית. - אנשים מקבלים מגוון החלטות ממגוון סיבות. מספיק שחלק קטן מהם יחליטו לסוע בזמן אחר או לעבור לאוטובוס או לחלוק נסיעות כדי שרוב משתשי הכביש ירגישו שיפור משמעותי - ה"מדינה" אולי "אמורה" אבל יש גבול למה שהמדינה יכולה לעשות וכאמור, אגרות גודש משפרות את איכות החיים של רוב האזרחים. - אתה אומר "תן תחב"צ נורמלי" כאילו זה פשוט עניין של החלטה. יום אחד יבואו כמה פוליטקאים עם קצת רצון טוב ואז תהיה לנו תחבורה ציבורית טובה. גם ה"פתרון" הנוכחי מפלה אנשים על סמך מקום מגורהים. אנשים שגרים במקומות שונים עומדים זמנים שו
  6. מכל האפשרויות שרשמת המכונית היפה, המיוחדת והמעניינת ביותר היא ה508. הביקורות עליה מצויינות ואם הוא מתעניין באיכות, אבזור ונוחות נסיעה ה508 כנראה תתאים לו בהחלט. האמינות של פיג'ו התשפרה בשנים האחרונות, קיים ספק לגבי שמירת ערך. מדובר במכונית נדירה למדי גם בגלל דעיכת הקטגוריה וגם בגלל מחירה הגבוהה. אני הייתי לקוח אותה לנסיעת מבחן.
  7. @sperial אגרות גודש משפרות את התחבורה הציבורית משום שהן מורידות את הגודש בכבישים. זה גורם לאוטובוסים להגיע מהר יותר ליעד ומגביר את תדירותם על הנימוקים בעד אגרות גודש (וגם על בעיית החנייה בערים) ניתן לשמוע בפרק של הפודקאסט "על המשמעות":
  8. הצעת המדיניות (של פורום קהלת) היא לקזז את האגרות עם הפחתת מיסי קניה על רכב כך שסך הנטל על האזרח לא יגדל אבל הפילוג ישתנה: מי שגר בפריפריה ולא תורם לגודש באותה המידה כמי שגר ומתנייד בגוש דן לא ישלם את אותן האגרות.
  9. כדי לפתור את בעיית הצפיפות בכבישים צריך להתיל אגרות גודש. זהו פתרון יעיל אבל קשה פוליטית. ולא תחבורה ציבורית טובה יותר היא לא תנאי מקדים לכך.
  10. אני באמת זוכר אחת למכירה, עד כמה שאני יודע היא היתה רכב הדגמה בעברה. (האצ'בק צבע תכלת). מאז לא ראיתי עוד אחת. סה"כ חדשות נמכרו 12 אם אני לא טועה
×
×
  • תוכן חדש...