Jump to content

mcshmupi

  • פרסום הודעות

    725
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

43 נייטרלי

אודות mcshmupi

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. יבוא מקביל אפשרי רק עבור דגם שמיובא סדיר? נגיד, למה אין יבואן קטן שמביא לכאן פורד פיאסטה או סוזוקי סוויפט ספורט?
  2. עם המטרה היא כמה שיותר לא להרגיש את הכביש/כביש עפר, וכל בור קטן שמופיע הייתי בודק גם את ה סיטרואן C5 איירקרוס. יש לו מערכת מיתלים מיוחדת ומושבים מאוד נוחים הנה המבחן של פבל https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3452/מבחנים/סיטרואן-C5-איירקרוס-במבחן--הנוח-משחית
  3. יש אפשרות לחלץ את נתוני מכירות הספורטיביות? מגאן RS, גולף gti...
  4. mcshmupi

    מבחן דרך - DS7 פלאג-אין

    "אבל בהתחשב בכך ש-DS מכוונים בלי להתנצל ללקוחות הסיניים, זו הגזמה מתקבלת. " מעניין העניין הזה של לכוון ללקוחות הסיניים. לפי האתר הזה https://www.best-selling-cars.com/brands/2020-full-year-global-psa-peugeot-citroen-ds-opel-sales-worldwide/ הם מכרו 320 מכוניות בסין ו39,481 באירופה (מתוך 43,686) גלובלי. כלומר מדובר בפועל במותג אירופי.
  5. מבחינה מספרית זה לא אמור לעניין אותם. מצד שני הם הביאו את הקופה לפני שנים רבות שגם לא בדיוק היתה להיט מכירות המונים וגם את הוולוסטר (ואפילו ניסו איזו תקופה לשווק את הטורבו במחיר גבוהה מידי) אם היה הגיוני לשווק את הI30N עם גיר ידני בלבד במחיר מוגזם בכ20-30K אז הגיוני לנסות ולשווק אותה עם הגיר האוטומטי ואז הם כבר בשוונג אז גם הגיוני להביא את הI20N.
  6. למה לא בעצם? הם לא כל כך הצליחו עם ה i30N בגלל מחיר מוגזם. מכאן יש שתי מסכנות אפשריות: פעם הבאה לוותר או להציע מחיר יותר תחרותי. לI30N לדעתי יש סיכוי לחזור בגלל תוספת הגיר האוטומטי ואם היא תגיע אז הגיוני שתגיע גם הI20N בקטע משפחתי
  7. לסובארו b4 יש אחות גדולה, האאוטבק. היא סטיישן מרווחת ובעלת יכולת שטח של ממש אגב, לסובארו 5 שנות אחריות
  8. הפריוס+ יקרה, טויוטה וורסו זול יותר. אם הנסועה לא מאוד גבוהה הוורסו משתלם יותר אגב, בשביל להסיע 3 ילדים לא חייבים 7 מושבים. לי יש 3 ילדים וסיטרואן C4 פיקאסו 5 מושבים לרכב שלושה מושבים נפרדים בשורה השנייה וכל הילדים יושבים שם בנוחות ובבטחה. הרכב כנראה לא יפגין אמינות יפנית אבל גם לא ידוע כבעייתי במיוחד. הייתרון הוא מחיר רכישה נמוך יותר ולכן אפשרות לקנות שנתון גבוהה יותר
  9. יש C5 איירקרוס ב85 אלף שקלים? לדעתי אפשרות טובה תהיה סובארו פורסטר. יש לה מושב אחורי מרווח (חבר מחזיק אחת עם שלושה מושבי בטיחות מאחור), תא המטען גדול ויכולת הטיולים טובה יותר מכל חלופה אחרת פרט לסוזוקי גרנד ויטארה או רכבי שטח של ממש. הבעיה היא שבתקציב הנתון תצטרך להסתפק בשנתון 2014-2015 כנראה
  10. אני יכול להמליץ על סיטרואן C4 פיקאסו, לי יש אחד מודל 2016 הרכב מרווח ונוח למשפחה של 5. מאחור שלושה מושבים נפרדים, לכל אחד מהם איזופיקס וניתן למקם 3 מושבי בטיחות בגודל מלא ותא המטען גדול. מבחינות אמינות: שלי אצלי יותר משנה, היתה תקלה אחת שתוקנה בעלות של כ 1000 שקלים במוסך מורשה. מבחינת בטיחות, ציון הבטיחות הפסיבי גבוהה, אקטיבית יש רק מובילאיי. אפשרויות נוספות עם שלושה מושבים נפרדים בשורה השניה הם טויוטה וורסו וקיה קארנס, שתיהן מכוניות 7 מושבים שניתן להשתמש בהן כמכוניות 5 מושבים עם תא מטען גדול כשמושבים 6+7 מקופלים, שתיהן יקרות יותר. אפשרות נוספות היא הפריוס+ היקרה אף יותר.
  11. mcshmupi

    התחדשתי בבאטמוביל

    יש תלתן ידנית אם אני לא טועה מה גם שספציפית בארה"ב יש ביקוש לרכבים כאלה. נגיד ב.מ.וו או פורשה החזירו אפשרות לידני בגלל ביקוש בארה"ב אחרי שעברו לאוטומט בלבד
  12. יש פוקוס אקובוס 1.6T 2012-2013 (לי יש אחת). היא עונה על דרישה של כוח והתנהגות בתקציב, פחות במראה (משפחתית רגילה).
  13. @בנצי מה עם המתחרות שלה, זה משהו שבכלל שוקלים? אם הבנתי נכון, רוב רוכשי S בעולם לא כל כך מתלבטים
×
×
  • תוכן חדש...