Jump to content

Coresh

  • הודעות

    256
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

1,281 צפו בפרופיל

הנקודות של Coresh

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

12

מוניטין

  1. לדעתי אופציה טובה לתפוס ונדליזם היא לצלם את הרכב מבחוץ עם מצלמת אבטחה שיש לך גישה אליה. זה בהנחה שיש לך מקום חניה קבוע מתחת או קרוב מספיק לבית/עבודה.
  2. @FiSאיזה עדכון גרם לכך שדרוש קיט חניה כדי שהמצלמה תפעל במצב חניה? זה חדש לי, אני עם גרסת Firmware אחרונה ב 70mai pro והמצלמה מצלמת במצב חניה, יש לי התראות על הקלטות שהתבצעו במצב חניה כשאני נכנס לאוטו.
  3. מדוע? איזה יתרון יש ל Z40 על ה A500S (70mai pro plus בשמה הרישמי) ? ולפי מה שקראתי ה-A500S אף עשויה לקבל עדכון מתישהו שיאפשר פקודות קוליות כמו ב- 70mai Pro הרגילה, ומניסיוני עם ה Pro הרגילה הדבר הזה מהווה יתרון, לדעתי.
  4. Coresh

    כיסא למחשב

    @Ahbarony האם זו הגרסה עם משענת-גב מרשת או מבד? הייתי בשבוע שעבר ב - Smile Office החנות שמוכרת את הכסא, ובדקתי את הTotal Comforst הנ"ל. הכיסא באמת נוח ואיכותי במחיר סביר ביותר. אך מה שלא אהבתי זה שלמרות שמשענת הרשת הרגישה עוטפת ותומכת יותר ממשענת הבד, חתיכת הפלסטיק שאמורה לתמוך בגב התחתון פשוט חפרה לי בגב לא משנה איך כיוונתי אותה. אין עליה שום ריפוד, זו חתיכת פלסטיק פשוטה לא נוחה. אז ניסיתי את הגרסה עם משענת הבד שבאמת היתה נוחה יותר מבחינת התמיכה בגב התחתון, מפני שלא הרגשתי את חתיכת הפלסטיק ההיא חופרת. אבל אז שמתי לב שהבד של המשענת צמוד ליריעת בד ניילון שחורה מאחור, מה שמונע אוורור מספיק של הגב. אז עניין אותי לשאול אותך באיזו גרסה אתה משתמש, ומהם רשמייך מהמשענת וגם אולי מהפלסטיק התחתון שאמור לתמוך בגב התחתון.
  5. אז נשמע שבאמת הכי טוב לשאול באחד ממוסכי היבואן במה הם משתמשים.
  6. תודה, מפלס השמן תקין כרגע, הרכב נסע כ- 5,700 ק"מ בסה"כ. אין לי ספר רכב פיזי, הוא קיים כקובץ PDF במולטימדיה של הרכב ולא הכי נוח לחפש שם, לכן רציתי המלצה על חברה ודגם של שמן מומלץ לרכב הזה.
  7. מניסיוני עם Auto Hold בסיאט לאון 2018, זו מערכת מאוד נוחה בעמידה מאחורי רכב אחר בפקקים או ברמזור. כשהיא היתה כבויה והרגל לא היתה על הבלם, הרכב היה לעיתים גולש לעבר הרכב שממול אם לא הייתי שם לב. הדרך שבשבילי היתה נוחה לשחרר את ה - Auto Hold היתה פשוט לתת לחיצה קצרה מאוד ועדינה יחסית על דוושת הגז לשיחרור הנעילה, ואז שוב מיד גז להמשך נסיעה רגיל. כך זה מאפשר לך בעצם לשמור על בלמים נעולים כשהרגל שלך מוכנה על דוושת הגז, במקום לעבור מדוושת הבלם לגז כשהתנועה מתחדשת. אבל כן הייתי מכבה אותה לפעמים במהלך תמרוני חניה, שם היא לעתים הפריעה.
  8. זה כאמור 2021 עם מנוע 1 ליטר טורבו 100 כ"ס, הדגם שלפני הצורה החדשה שהגיעה השנה. אני רוצה לקנות ליטר שמן שיהיה למילוי חוסרים אם צריך. איזה לקנות?
  9. חזרנו עכשיו מקיבוץ חולדה -כרגע באמת יש שם שדה כותנה ולא חמניות, וגם מישהו מהקיבוץ אמר ש"כבר הורידו את כל החמניות". היינו גם ליד "מיני ישראל " ליד לטרון, גם שם הבנתי שאמור להיות שדה חמניות אבל לא היה כלום. לא נורא, העיקר שעשינו סיבוב התאווררות קטן.
  10. ולפי מה שהבנתי עונת החמניות היא בין מאי לספטמבר, מה שאומר שאנחנו בסוף העונה כבר. האם יש עדיין מה לראות?
  11. דווקא הכסא של הפיג'ו יותר נוח לי. היתרון בעיניי הוא שהיונדאי נראה לדעתי טוב יותר מבחוץ מזה (פחות חשוב לי), יותר מודרני, מרווח ונעים מבפנים, עם מערכת מולטימדיה טובה יותר, לוח שעונים טוב יותר, ובידוד רעשים טוב יותר מה-208. הוא גם חדש יותר - עם 2400 ק"מ לעומת 17 אלף של הפיג'ו. הבעיה ביונדאי היא מחסור באבזור ומושב פחות נוח.
  12. לא זה לא הדגם החדש. זה דגם אחד לפני החדש, למרות שהוא 2021,הוא עלה על הכביש בינואר 2021. עדיין מעדיף את היונדאי?
  13. כאמור בשניהן מדובר בדור אחד לפני האחרון, כלומר לא זה עם הצורה החדשה. היונדאי ברמת גימור Intense עם כ-2,000 ק"מ בלבד. יתרונות - הרכב נראה בפנים יחסית יותר מודרני ביחס לפיג'ו, עם מערכת מולטימדיה טובה יותר ומסך גדול יותר, לוח שעונים נוח יותר, מצלמת רוורס טובה מאוד, בידוד רעשים טוב מאוד. חסרונות - משענת מושב צרה יחסית באיזור הצלעות, והמושב עצמו נוקשה יותר. אין בלימת חירום אוטונומית, אין קיפול מראות אוטומטי, רק חלון הנהג אוטומטי, כל השאר דורשים לחיצה מתמשכת להורדה או העלאה, אין משענת יד, אין מראה שמתכהה אוטומטית נגד סינוור, יש קודנית, מנוע 1.0 ליטר עם כ-100 כ"ס וכ-17 קג"מ. הפיג'ו ברמת גימור ACTIVE עם כ-17,000 ק"מ ועבר כבר לא מעט ידיים. יתרונות - מושב יחסית רך נוח יותר, משענת מושב רחבה יותר באיזור הצלעות - אבל באופן כללי המשענת עדיין לא נוחה בצורה מושלמת. בלימת חירום אוטונומית, קיפול מראות אוטומטי, כל החלונות אוטומטיים, משענת יד, מראה שמתכהה אוטומטית נגד סינוור, אין קודנית, מנוע 1.2 ליטר עם 110 כ"ס וכ-20 קג"מ. חסרונות- פנים הרכב נראה בפנים מיושן מאוד בעיניי, אין מצלמת רוורס או חיישני רוורס, מערכת מולטימדיה נוראית, לוח שעונים פחות טוב משמעותית מהיונדאי, והגה שצריך להיות מתחת ללוח השעונים כדי שלא יסתיר אותו, בידוד רעשים פחות טוב משל היונדאי. המושבים של שניהם לא נוחים לי לגמרי, היונדאי פחות נוח משל הפיג'ו. למרות היתרונות של הפיג'ו - בעיקר הבלימה האוטונומית, אני עדיין מתלבט בינה לבין היונדאי שמרגיש חדש יותר בנהיגה בו, ונראה מודרני יותר בעיניי. במה אתם הייתם בוחרים?
×
×
  • תוכן חדש...