Jump to content

Freak_Miky

  • פרסום הודעות

    2,614
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות Freak_Miky

  • דירוג
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)
  • תאריך לידה 23/11/1988

Personal Information

  • עמוד הבית שלכם
    https://www.facebook.com/misha.kolesnik

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אני רק שאלה: אתה מרגיש שדרוג דרמטי לעומת הפאביה שלך? שדרוג שמצדיק את ההפרש הכספי בירידת הערך? Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  2. זה לא סוחרים, פשוט רוב הישראלים בונים על 1/2 עד 3/4 מחירון עוד לפני שהם מגיעים לראות את הרכב ומשם לנסות להוריד עוד כמובן. מהיכרות אישית עם מספר סוחרים, את רוב הצי שלהם הם קונים בעד 1/3 מחירון לרכב שהיה במצב טוב לפני התאונה.
  3. כשהמוסך הגיע לנקודת "האל-חזור" רגע לפני שהחליט ללכת על כל הפירוק הזה ברכב "ניילונים" וקשה לי להאמין שיצליח לצאת מזה (יהיו עוד יותר רעשים טרום הפירוק) - לא היה כלכלי יותר ומהיר יותר אם לקחת בחשבון גם את הפגיעה במותג ובלקוחות הפוטנציאליים, פשוט להטיס את הרכב חזרה למפעל ולהחזירו?
  4. Freak_Miky

    טרייד אין - מה עושים?

    אפשר כמובן לנסות, אבל אני הייתי ממליץ לחסוך את עגמת הנפש ולדלג על שלב חיפוש האשמים, לחפש מוסך איכותי לאבחון התקלה ותיקון במחיר סביר ולסיים על זה.
  5. מה שלא יהיה, אני לא נתפס על מושגים שאני לא מבין בהם או איך להגדיר את התחושה. בוודאות כאב הראש הוא כתוצאה מהרעש הבלתי נסבל הזה, זה פשוט מאוד נצרב במוח.
  6. אני שומע את זה אם זכרוני אינו מטעה במהלך רוב רובה של הנסיעה לסירוגין, נסיעה רגועה דרך אגב - המחוג בין CHARGE ל- ECO בלי לחיצות פראיות ולמרות שמדובר ברכב חברה, מבחינתי זה בלתי סביל. דבר נוסף ומעניין שעלה לי הרגע לראש ואדאג לבדוק עם החבר - כבר תקופה ארוכה מאוד שהוא מספר לי על כאבי ראש. הנירו אצלו כשנה, הנירו החליפה אוריס הייבריד שהייתה אצלו 3 שנים. מעניין... Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  7. תופעה מוזרה שנתקלתי בה בקיה נירו של חבר שמדי פעם יוצא לי לנהוג עליה ובדרך כלל נסיעות ארוכות של שעה ויותר - אמש, הלוך חזור מחיפה לנתב"ג, בחזור התחלתי להבחין בצפצוף מעצבן בתדר גבוה (כמו כזה שרק כלבים יכולים לשמוע?) שנשמע בעיקר בלחיצות ועזיבות של דוושת התאוצה, אותי אישית זה מחרפן כי גם עם מוזיקה ברקע - אני יכול להרגיש את זה, זה חודר לתוך המוח (אין לי הסבר אחר). לא פעם ראשונה שאני חוזר מנהיגה (לא נסיעה) ארוכה ברכב הנ"ל עם כאבי ראש, מישהו נתקל בדבר? ולא, זה לא כמו רעשי זליגת חשמל וכו' אלא ממש צליל אלקטרוני מיוחד שנוצר כתוצאה ממשהו. Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  8. שיאפשרו לייבא רכבים בכל גיל. Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  9. צינורות ואקום נבדקו, לגבי חיישנים אני כבר לא בטוח שזה קשור בהם. אני שם לב שלרכב קשה מאוד לפני הטורבו (הטורבו אמור לגדוש מ-1900 סל"ד), מ-2300 סל"ד מרגישים יותר כוח אבל זה לא זה (בסל"ד כזה הרכב היה עף ונדיר שהיה לי צורך להגיע אליו). כרגע הכיוון הוא פתיחת מנוע ובדיקת קאמשפט, רק אחרי החגים לצערי. Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  10. אני הייתי משאיל את הרכב למישהו שאפשר לסמוך עליו, או פשוט מבקש לקחת אותו לנסיעה קצרה פעמיים בשבוע ופעם בשבועיים לשטיפה חיצונית. לדעתי לא בריא שהרכב יעמוד חודש שלם. Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  11. כן, עדיף לתאם עם גרישה טלפונית לפני שתגיע. Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  12. לא. הייתי רוצה לראות שינוי כלשהו במצב כדי לזרז את האבחון, אולי אפילו שהמצב היה מחמיר אבל לא - זה הפך לסוג של מצב נתון של הרכב. Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  13. אתה צודק במה שאתה כותב - על הנייר. בפועל, אני לא ביטוח לאומי ולא מחזיק ברכב ספציפי כי מר גורלי. כל הרעיון ברכב הזה הוא שימושיות, להשאיר עשן לשאר הנהגים בכביש ולשכוח מתחנות דלק. כרגע זה לא בדיוק המצב. מה שמקומם בכל הסיטואציה הוא שיכול להיות ומדובר במשהו גדול כמו מנוע עייף והכל בפנים עקום, זה יכול גם להסתכם בצינור סולר סדוק שמכניס טיפת אוויר או צמת חשמל פגומה בה אחד הכבלים מזייף נתונים למחשב. לי אין בעיה מה שצריך מסדרים, זה בכל מקרה משתלם ומחזיר אותי על דרך המלך - הבעיה היא שלאף אחד בארץ כנראה אין את היכולת המקצועית לאבחן את התקלה. אגב, כבר חודשיים אולי אפילו יותר שאני סוחב על עצמי את הנטל וכבר שוקל ברצינות לקנות רכב אחר ואת האוקטביה להשבית ולהפוך לעציץ (לא מוצא סיבה טובה להעניק אותה למישהו אחר במחירון המצחיק שלה). Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  14. הייתה לנו סיריון 2011, זה אכן לא רוכב סופר חסכוני כמו שמצפים ממנו להיות בשל צורתו ומימדיו. צריכה משולבת של 1:12 ברמה הכללית זה לא כזה גרוע. בכל אופן, היתרונות הם אמינות, אחזקה זולה, רכב ספרטני וזריז עם סחירות גבוהה. Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  15. מבחינה כלכלית ברור שזה משתלם ועדיף על רכב חדש יקר יותר שבשורה התחתונה יעלה הרבה יותר בירידת הערך השנתית, השאלה שאתה צריך לשאול את עצמך או את בעל המוסך - האם זה הכל והרכב ינסע "כמו כמעט חדש" או שזו רק ההתחלה של בור ללא תחתית (אני לא רואה בפירוט שום דבר שקשור למנוע או גיר לדוגמא). Sent from my SM-N975F using Tapatalk
×
×
  • Create New...