Coresh
-
הודעות
389 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Coresh
-
מצלמת רכב DDPAI Z50 - כרטיס זכרון לא ננעל יותר, שאלה לגבי הסרה של הדבק
Coresh פרסם הודעה בנושא של גולדן191 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש משהו דומה במקס סטוק ב 6.90 ש"ח: https://www.maxstock.co.il/product/דבק-דו-צדדי-סיליקון-2/ -
יומיים אחרונים למבצע ב Aliexpress על ה ddpi Z90 Master. הזמנתי את ערכת ה 3 מצלמות - קדמית, פנימית ואחורית הכי מורחבת שכוללת גם מודול סלולרי 4G וערכת חניה שמתחברת לפיוזים + כרטיס זיכרון 128G מתנה + פילטר CPL מקוטב - ב-$262 עם קופונים, משלוח חינם. קופונים לקחתי מכאן: https://zuzu.deals/184244/aliexpresscoupons/ וגם מהאתר הרשמי של ddpai + יש קופון של $1-$2 לדעתי שתקף ל 60 שניות : I just found this on AliExpress: DDPAI 4K+4K New Z90 Master Dual 4K Front Rear Dual HDR for Sony Car Dash Cam ADAS Parking 5GHz WiFi Camera DVR Video Recorder https://a.aliexpress.com/_c4ay7LNn ראויה לציון תמיכת הצ'ט של ddpai ב Aliexpress. תגובה כמעט מיידית של נציג אנושי, וכשאזל הקיט הנ"ל שרכשתי מהמלאי, פניתי אליהם והם הוסיפו עוד מצלמות כמעט מיד למלאי. הם גם סיפקו הסברים טכניים בהודעות ארוכות ומפורטות על שאלות ששאלתי. בתור רכישה ראשונה של מצלמת ddpai, התרשמתי מהשירות שלהם מאוד לטובה עד כה.
-
כן אני יודע שיש מבצע עכשיו, תודה. וזה המחיר בהנחה ולא ייעצר במכס..
-
אז מסתבר שיש שתי גרסאות - אחת עם 64GB שנמכרת ב Aliexpress ואחת עם 128GB שנמכרת ב Amazon US למשל, כנראה שמשם גוגל הציג לך את הגרסה עם ה 128GB.
-
באתר הרשמי של ddpi כתוב 64GB זיכרון פנימי, איפה ראית שזה 128GB? גם כתוב שזה רק לגיבוי במקרה וכרטיס הזיכרון נכשל, אז לא נראה לי שאפשר לוותר על כרטיס הזיכרון. עוד יתרון ל Z90 Master זה אפשרות ל-60fps ברזולוציה של 3k המצלמה הקדמית במקום 30fps ב 4K. בנוסף רזולוציה של 3k במצלמה הפנימית לעומת 1080 ב 70mai T800. ה Z90 Master מגיעה גם עם פילטר CPL לעדשה. חסרון קטן בעיניי ל ddpai זה שצריך להתקין עוד מצלמה פנימית בנוסף לראשית, בעוד שב-T800 הפנימית היא בתוך המצלמה הראשית, אז יש רק מצלמה אחת על השמשה הקדמית ולא שתיים כמו ב ddpai. בנוסף ל 70mai יש זויות צפייה גדולות יותר בכל המצלמות. אני כבר הרבה שנים עם מצלמה של 70mai, נראה לי שאנסה את ה Z90 Master ב Sale הבא ב Aliexpress שמתחיל ב 1 ליוני.
-
למישהו יש נסיון עם ddpai Z90 Master או 70mai T800? שתיהן בקונפיגורציית 3 מצלמות של קדמית, אחורי ופנימית.
-
Kia Sportage 2026 המחודש לאחר מתיחת הפנים - מתי אמור להגיע לארץ?
Coresh פרסם הודעה בנושא של Coresh בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כן, גם יכולת פיזית כמובן, אבל גם התכוונתי בדיוק למה שכתבתי - יכולת טכנית מוגבלת. יש אנשים שאין להם הבנה מינימלית בתפעול כלים, וזה כולל אפילו הבנה איך פותחים את הג'ק ואיך למקם אותו מתחת לאוטו, ואיך לסובב את המוט שאמור להרים את הג'ק. יש אנשים שלא רוצים להתעסק עם זה בכלל ויזמינו עזרה אפילו להחלפת גלגל. וגם לי יש נסיון לא טוב עם Fast לדו גלגלי, אבל זה בהחלט לא היה תקר סטנדרטי. בקיצור, כמו שכתבתי, ערכת הניפוח תהיה הרבה יותר נוחה לאנשים מאותגרים פיזית וטכנית, ויש בהחלט סיכוי שגם כאן הם יזמינו עזרה כדי לתפעל אותה. -
Kia Sportage 2026 המחודש לאחר מתיחת הפנים - מתי אמור להגיע לארץ?
Coresh פרסם הודעה בנושא של Coresh בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בסדר, נכון, ברור לכולם שגלגל חליפי טוב יותר לטיפול בכל סוגי התקרים. אבל גם ברור שהוא לא נוח להתקנה ודורש פעולות פיזיות שלא כולם יכולים לבצע, ולכן לעיתים גם אנשים עם רכב שיש בו גלגל רזרבי יזמינו "ידידים" או עזרה להחלפת הגלגל. לכן לי נראה שערכת הניפוח שמסופקת בגרסת הספורטאז LONG תהיה נוחה יותר, לפחות במקרים של תקר סטנדרטי, לאנשים עם יכולת טכנית מוגבלת להחלפת גלגל. -
Kia Sportage 2026 המחודש לאחר מתיחת הפנים - מתי אמור להגיע לארץ?
Coresh פרסם הודעה בנושא של Coresh בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מדוע לא תמיד עובד? אולי אתה מתכוון לתקרים שלא ניתנים לתיקון ע"י חומר איטום, ואז צריך להזמין גרר. אבל בתקר שכן ניתן לתיקון ע"י חומר האיטום, נשמע שזה תיקון נוח וקל יותר מהחלפת גלגל. -
Kia Sportage 2026 המחודש לאחר מתיחת הפנים - מתי אמור להגיע לארץ?
Coresh פרסם הודעה בנושא של Coresh בתוך ייעוץ ברכישת רכב
חושב ותוהה האם ערכת הניפוח במקום הגלגל החליפי לא בעצם נוחה יותר מגלגל חליפי. כי לא צריך את כל האופרציה של החלפת הגלגל - להרים על ג'ק, לפרק את הגלגל ולהתקין את החליפי. במקום זה פשוט מחברים לונטיל של הגלגל המנוקב צינורית, מפעילים מדחס עם חומר מילוי ונוסעים. נשמע רבה יותר נוח, בטח לזוג אנשים מבוגרים, לא? -
Kia Sportage 2026 המחודש לאחר מתיחת הפנים - מתי אמור להגיע לארץ?
Coresh פרסם הודעה בנושא של Coresh בתוך ייעוץ ברכישת רכב
וזה גם כתוב בספר רכב -
Kia Sportage 2026 המחודש לאחר מתיחת הפנים - מתי אמור להגיע לארץ?
Coresh פרסם הודעה בנושא של Coresh בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בהצלחה, יהיה מעולה אם תוכל לעדכן לגביי זה. כידוע גם אנחנו היינו שמחים לאפשרות רכישה של גלגל רזרבי מקורי, שאגב מעניין אם הוא יכלול גם ג'ק ומפתח ברגים מקוריים. -
Kia Sportage 2026 המחודש לאחר מתיחת הפנים - מתי אמור להגיע לארץ?
Coresh פרסם הודעה בנושא של Coresh בתוך ייעוץ ברכישת רכב
יש, שלחתי בהודעה קודמת נראה לי שהוא פשוט התכוון שיש כזו המלצה בהודעה שלך.. יפה, עדכן בבקשה אם תהיה אפשרות רכישה כזו -
Kia Sportage 2026 המחודש לאחר מתיחת הפנים - מתי אמור להגיע לארץ?
Coresh פרסם הודעה בנושא של Coresh בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שאלה טכנית מהירה - היום ההורים ניסו להניע את ה-LONG החדש והוא לא הניע, ולאחר שיחה עם נציג המכירות הם הניעו עם כפתור ה-Boost (לא בטוח שכך הוא נקרא) שאמור לעזור בהנעה במצב כזה והרכב הניע. ראוי לציין שהרכב מסיבות שונות נסע אולי 15 ק"מ מקסימום מאז שהתקבל לפני כשבוע, כך שיש מצב שהסוללה ההיברידית היתה ריקה. בדקתי בספר רכב באתר של קאיה ולא מצאתי איזכור למצב כזה, וגם לא באתר קאיה האמריקאי, אמשיך לבדוק. שאלות, היות ואני לא ליד הרכב: האם זו תקלה? מה מתניע האוטו בגרסה היברידית הזו? האם מצבר 12V כמו בגרסת הבנזין הרגילה, או שאולי אין מצבר וההתנעה מתבצעת רק ע"י הסוללה ההיברידית? מאיפה מגיע כוח ההתנעה כשלוחצים על כפתור ה-Boost? -
Kia Sportage 2026 המחודש לאחר מתיחת הפנים - מתי אמור להגיע לארץ?
Coresh פרסם הודעה בנושא של Coresh בתוך ייעוץ ברכישת רכב
-
Kia Sportage 2026 המחודש לאחר מתיחת הפנים - מתי אמור להגיע לארץ?
Coresh פרסם הודעה בנושא של Coresh בתוך ייעוץ ברכישת רכב
נכנסתי לאתר, נראה שזו גרסה היברידית אירופאית קצרה, מעניין. מבחינת ההרגשה שלך - אני עכשיו עם אופל מוקה 2025 הגרסה לפני מתיחת הפנים. לפני שלקחתי אותה הייתי בסוכנות 3-4 פעמים ושאלתי מתי הדגם MHEV עם מתיחת הפנים מגיע, אף אחד לא ידע על מה אני מדבר, שלא ידוע מתי צפוי. חודשיים אחר כך ה MHEV הופיע באתר שלהם. -
Kia Sportage 2026 המחודש לאחר מתיחת הפנים - מתי אמור להגיע לארץ?
Coresh פרסם הודעה בנושא של Coresh בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה רבה! 🙂 שאלות: האם זה מישהו מוכר? ההורים מהצפון, האם יש מקום דומה בצפון? אם לא, נשקול לבדוק את המקום הזה ששלחת האם פרט לקוטר של 17 אינץ', שאר המידות לגלגל רזרבי הן סטנדרטיות? האם במקום גלגל פלדה לא עדיף גלגל מאלומיניום שקל יותר? -
Kia Sportage 2026 המחודש לאחר מתיחת הפנים - מתי אמור להגיע לארץ?
Coresh פרסם הודעה בנושא של Coresh בתוך ייעוץ ברכישת רכב
האם מישהו מאלו שקיבלו כבר את הרכב מתכנן לרכוש גלגל רזרבי? אנחנו חושבים איך ומאיפה לעשות את זה. -
גם אני ממתין לו כדי לעשות נסיעת מבחן.
-
Kia Sportage 2026 המחודש לאחר מתיחת הפנים - מתי אמור להגיע לארץ?
Coresh פרסם הודעה בנושא של Coresh בתוך ייעוץ ברכישת רכב
זה בהראל או אצל המתחרים? ומה ההצעה הכי טובה שקיבלת עד כה עבור שני קשישים ללא תביעות? -
Kia Sportage 2026 המחודש לאחר מתיחת הפנים - מתי אמור להגיע לארץ?
Coresh פרסם הודעה בנושא של Coresh בתוך ייעוץ ברכישת רכב
קיבלת? -
Kia Sportage 2026 המחודש לאחר מתיחת הפנים - מתי אמור להגיע לארץ?
Coresh פרסם הודעה בנושא של Coresh בתוך ייעוץ ברכישת רכב
האם "פטור מנשיאת גלגל חילוף" זה אומר שעדיין מותר להוסיף גלגל רזרבי באופן עצמאי? -
Kia Sportage 2026 המחודש לאחר מתיחת הפנים - מתי אמור להגיע לארץ?
Coresh פרסם הודעה בנושא של Coresh בתוך ייעוץ ברכישת רכב
זה נשמע כמו הרבה יותר מ-18 יום אספקה. עקרונית זה גם מה שנאמר לנו (לזוג המבוגרים שלי, יותר נכון). -
Kia Sportage 2026 המחודש לאחר מתיחת הפנים - מתי אמור להגיע לארץ?
Coresh פרסם הודעה בנושא של Coresh בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה, זה כתוב איפשהו אצלך? אצלנו לא ראינו משהו כזה -
Kia Sportage 2026 המחודש לאחר מתיחת הפנים - מתי אמור להגיע לארץ?
Coresh פרסם הודעה בנושא של Coresh בתוך ייעוץ ברכישת רכב
למה דווקא 18, זה חוק כלשהו?
