Jump to content

סולל הדרך

  • פרסום הודעות

    3,954
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

55 נייטרלי

אודות סולל הדרך

  • דירוג
    פורמוהוליק

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    נציג הפורום בקו המשווה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לפני שאתה רץ לחפש מייצב הייתי מנתק את המייצב ומחבר במקומו 3 סוללות בטור (4.5 וולט) או ספק של 5V אם יש לך ואז בודק בכלל עם הבקר עובד (קרי, נורות נדלקות) זה יעזור לך לזהות את הרגלים. חבר (-) לאמצעית ו (+) לשמאלית. את הימנית תשאיר מנותקת
  2. מהמעט ניסיון שישי לי קשה מאוד לשרוף מיצב 78. למיטב זכרוני הוא עמיד עד -+ 32 וולט. יש 2 טרנזיסטור שטוחים על המעגל המודפס, לא ברור לי מה תפקידם, אני הייתי בודק שהם תקינים. כנ"ל הזנר שלצידם Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. לא יודע מה זה אומר, כי אני לא יודע אם יש במוצא DCת או AC חד ערכי או דו ערכי... ע"פ נראה שהשנאי מוציא מתח ללוח. צריך לבדוק את הטרנזיסטורים
  4. טרנזיסטורים Q2 -Q3 וגם איזה דוידת זנר שבסביבה. ע"פ אני לא ממש מבין איזה מטען זה תבדוק גם שהשנאי מוציא בכלל AC או DC ללא חיבור לבקר הטעינה יכול להיות שמשהו בו או במיישר שלו נשרף
  5. בסה"כ הוועדים לא לא מנהלים את החברה ושלושה מתוך הארבעה הגיעו מיד לויתורים גדולים. יש ועד אחד שכל השנים, כן מנהל את החברה ומנהל עיצומים מעת לעת... את הועד הזה צריך לישר. היה לועד הזה יו"ר שלדעת הטייסים לא היה מספיק מיליטנטי ולכן הביאו את אחד המיליטנטים הבכירים בחברה. בל נשכח שמי שדפק על המסמר האחרון בארון המתים והפעילות הנוכחית היה ועד הטייסים. טוב עשתה ההסתדרות שמנסה לנער את הועד הזה כמו שכתבתי, שידפיסו סטנסילים עם חוזים מעודכנים. מי שירצה לעבוד שיחתום, מי שלא שיחפש במקום אחר.
  6. את עלות הפרישה המוקדמת צריך לחשב באופן שיהיה סביר לכל הצדדים. צריך לקחת בחשבון את מצב החברה מול המצב הכלכלי של המגזר הספציפי. אתם חושבים שהם יוותרו... אני בספק Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. האנלוגיה שלך מחזקת את דעותי. אתה תופש את המגזרים האחרים כחנות מתחרה ולא חלק סינרגי מהעסק שלך אצל המתחרים... מה אכפת לך תן להם להרקב אבל אצל בני ביתך... עשה את סדר כראש השבט ותדאג להם אם הם לא מסוגלים וכל זה לא מתיישב עם הויתורים המאוד כואבים שכל המגזרים עשו - היות והם הבינו את צו השעה בשעה שמגזר הטייסים מחפש כפיות בכדי ללק את הקרם מהסיר. וגם כשיהיו פיטורים - הרי אצלכם סניוריטי זה לוחות הברית. טייסים בני 65 ישארו במשכורת גבוהה מבלי לתרום לחברה - כי סניוריטי ולא יפטרו את הוותקים את מי יפטרו? את הצעירים, היחסית זולים, שבטווח הארוך הם אלו שיעילים לחברה. אגב... כפי שכתבתי זה לא לגופו של אדם. היו אנשים טובים ונחמדים והיו כאלו שלא. לפחות לפני 25 שנה, האחרונים היו הרוב. מאחל לכם לרדת מהעץ, לחזור לטוס ולפרנס בכבוד את משפחות העובדים המסורים.
  8. אתה צודק אף אחד מאיתנו לא השתייך למגזר האצ״א, אבל זיהית את זה לא בגלל הטונים כי מי שמלקק את סיר הבשר, הפה שלו מלא מכדי לדבר. עזבתי למרות הקביעות לפני יותר מעשרים שנה כי החברה הזאת היתה כבר אז רקובה והיה לי את השכל להבין את זה. במבט לאחור... הדבר כמעט הכי טוב שקרה לי. ראיתי איך לא משדרגים נוסעי גולד (שהם הלחם של החברה) כדי להושיב את בני המשפחות שלכם בביזנס. ראיתי איך מאריכים את הטיסה כדי לנחות אחרי חצות בשביל עוד כמה שקלים בחוזה שלכם. איך מאריכים את הבלוק כדי לקבל מושבי מנוחה בביזנס, איך הצעת יעול של שינוי גבהים היתה חוסכת לחברה 6 מליון דולר בשנה ורק ב אל-על היא לא מתקבלת על הדעת כשבחברות אחרות זה סטנדרטי. ראיתי קברניט מקים דיילת באוטובוס אחרי 17 שעות דיוטי בבנגקוק בשביל המשפחה שלו. מקום שהיה שייך לה בזכות כי הוא התקמצן על מונית למשפחה שלו. ראיתי דברים שאח"כ כשעבדתי בחברה אמריקאית לא היו מתקבלים על הדעת שלא לומר אפילו פליליים. אח"כ עברתי לחברה ישראלית פרטית גדולה שרוב עובדיה היו מיוצגים. הפעם נמנתי על המגזר החזק בחברה ובכל סכסוכי העבודה שהיו קודם כל המגזר החזק הגן על החלשים. בכל ההיסטוריה שלכם מעולם לא נקפתם אצבע כלפי אף מגזר ולא ראיתם איש (כולל נוסעים) בכל סכסוכי העבודה והעיצומים והסייקים שפתחתם. אתה צודק בדבר אחד, מדובר במנכל הנוכחי. לאחר החתימה על ההסכם הנוכחי הוא עשה למנכ"ל אצבע כדי להראות לו מי שולט בחברה. לאורך כל השנים הוכחתם שאתם קבוצה של חזירים ונגסתם בחלק הארי של השפע בחברה ולאחרים השארתם את הבוץ יכול להיות שאתה בנאדם נחמד ואתה ממש לא כזה... הדברים הם לא לגופו של אדם אלא לגופו של מגזר. ככה העובדים תופסים אתכם וככה גם חלק מהציבור. זה הזמן לחלק את העוגה באופן שיוויוני לכלל המגזרים, לדאוג לחלשים ולהבין שמה שהיה לא יכול לחזור כי העולם משתנה. ואם זה לא מתאים לכם... אז שיסגרו את החברה האומללה הזאת כי בטווח הארוך היא לא תשרוד. אני באמת לא הייתי רוצה לראות את אלעל נסגרת!....הייתי רוצה לראות אותה משתנה, מבריאה וממשיכה להביא כבוד ואת דגל ישראל לרחבי העולם. ואגב יו"ר הוועד הקודם שלכם עבד משרד מולי אחרי שהשתחרר... תשאל אותו איך הועד התנהג באותה החברה. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. אבא שלי עבד 45 שנה באל-על וגם אני בעוונותי עבדתי 7 שנים ויש לי עדיין חברים שעובדים באל-על במגזרים שונים כולל אצ"א ואצד"א אני לא מאחל לאף אחד אבטלה ולא רוצה לראות את אל-על נסגרת. צריך להתייחס לאל-על כמו שסינגפור מתייחסת לסינגפורי איירליינס, כנכס לאומי. אבל! וזה אבל מאוד גדול. מההכרות עם מגזר הטייסים כל ה גפוילה שטייקים שלכם (אני אחסוך מפאת כבודם את הסיפורים), המשכורת הגבוהות ביחס למגזרים האחרים בחברה, דיילים קבועים שמקבלים הבטחת הכנסה, זה שאתם מחזיקים את החברה בביצים שנים... די... באמת הגזמתם. יש לכם יו"ר ועד חמום מוח, שכבר עשה כמה פעמים אצבע משולשת למנכ"ל הקודם - עכשיו הגיע הזמן ללמד אותו שהשמש לא זורחת לכם מהת#ת. מה שצריך לעשות זה לסגור את החברה ולפתוח אותה מחדש עם חוזים אחידים. נגמרו ימי הזוהר והספיישל קול... מי שירצה לעבוד יחתום על חוזה הוגן ומי שלא מתאים לו שילך הביתה.
  10. אגב, נתקלתי בסרטונים של הודה ב YouTube בהם ביצעו קצר בין חוטים במתג המקורי והפונקציה התבטלה. לא מכיר לא יודע לא לוקח אחריות אבל יש מצב שאם מחשב הרכב ״מתעורר״ למגע מקצר אז הוא מגיב כאילו שהכפתור נלחץ והוא מתעלם מלחיצה הממושכת. אפשר לסמלץ את זה בקלות סוויטש כבוי לחיצה רצופה על כפתור הSS הנעה להחזיק את הכפתור לחוץ לראות עם המערכת מתנתקת ולחיצה הארוכה לא מטריפה את המחשב. מוגש כחומר למחשבה Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. בגלל שהדיון סטה מהנושא המקורי אני לא בנאדם דתי וגר בחו"ל כבר 10 שנים אבל מתגעגע לשקט שיורד על הארץ ביום שישי ובערבי חג על השקט של יום השבת זה מייחד אותנו מכל העמים וחשוב לשמור על זה. צריך לאפשר תחבורה ציבורית בשבת וצריך לפתוח חנויות שלא במרכזי הערים אבל גם חשוב לשמור על הצביון היחודי שיש בישראל.
  12. קופאית דתיה שלא מוכנה לקחת כ"א מגבר לא יכולה לעבוד במגזר החילוני כנ"ל קופאית ערביה שלא מוכנה להעביר יין. ואם אני צמחוני ואני לא מוכן להעביר מוצרי בשר בסופר? איפה עובר הגבול של הסובלנות. אתה לא רוצה לגעת ביין או בבשר או בכ"א שנגע בו גבר, תעבוד במקצוע שלא דורש את זה. קופאי בסופר... זה דרישות התפקיד ולא קשור בכלל לדת או אמונה. וזה שהם לא עושים את עבודתם אומר שהם לא מכבדים אותי.
  13. המערכת מיועדת לכיבוי קבוע. זא שלאחר כל הדממה המערכת תנוטרל בהתנעה הבאה. לא חושב שמי שמתקן אותה רוצה אחרת. אם זאת, אפשר להוסיף בקלות פונקציה שבמידה והנהג ביטל את הביטול ידנית המערכת לא תידרך מחדש. לא הייתי מכנה את הפונקציה הזאת זיכרון.... אבל מה שנוח. ועדיין זו מערכת סופר פשוטה לתכנון וביצוע. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. אין פה שום עניין של תחרות את הגביה עושה רשות ממשלתית שסולקת לכולם לכבישים מהירים וחניונים רוצה כבודו לפתוח חניון? יתקין שער חכם ממספר יצרנים גדול. המערכת קוראת את הIU - In-Vehicle Unit ומחייבת לפי התעריף שקובע המפעיל. רוצה לגבות 0.04 סנט לדקה או 5 דולר לשעה... החלטה שלך. בכל ביקור שלי בארץ, אני שוכר רכב ועושה מנוי לכביש 6, כביש 6 צפון, משלם בנפרד למנהרות וכל חניון זה עולם ומלואו... למה? ככה נראה הפלא הזה. https://www.motorist.sg/article/524/everything-you-need-to-know-about-your-in-vehicle-unit-iu
  15. אני אסביר לך לאט כדי שתבין מהר. כשמניעים את הרכב, מחשב הרכב דורך את מערכת ה SS הנהג לוחץ לחיצה רגעית על הכפתור ששולח הודעת ביטול למחשב הרכב. כדי לייצר מערכת אוטומטית שעושה את זה בשביל הנהג... מחברים רב רטט (למשל 555) במוד חד יציב. את הטריגר שלו לוקחים דרך קבל ונגד ממתח הסויטש (כדי לייצר השהיה של כמה שניות מרגע ההנעה) ברגע שאתה נותן סויטש... הקבל מתחיל להיטען עד לסף מסויים שמטריג את ה 555 ששולח פולס (בדיוק כמו שהנהג היה עושה) למחשב הרכב הפולס הזה ניתן במקביל לכפור הפיזי של ה SS משמע ירצה הנהג להחזיר את ה SS לפעולה ילחץ שוב אין פה שום אלמט של זיכרון וגם לא נדרש כזה הדר או מי שירצה יכול לספר לך שמושתלת גם בינה מלאכותית בפטנט שלו או DNA של חוצנים. יתכן...כי אין לי דרך לוודא אבל... אין צורך בשום אלמט זיכרון. אולי אין לך אינטרס לשקר אבל אתה לא באמת בנאדם טכני... נכון?
×
×
  • Create New...