Jump to content

סולל הדרך

  • פרסום הודעות

    4,078
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

116 טוב

אודות סולל הדרך

  • דירוג
    פורמוהוליק

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    נציג הפורום בקו המשווה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אני לא חושב שבמכוניות יש תהליך של החתמה. אלא המכונית הראשונה מזכירה לך את הנעורים וזאת הסיבה... והרצון לחזור לתקופה ההיא.
  2. תיעוד של נזילה בתקופת האחריות, חוסר פעולה של המוסך ותקלה סדרתית... בהחלט ראוי למענה. לגבי תקלה סדרתית תכין תיעוד ואם לא יטופל בפרק זמן סביר, תתבע. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. בתאוריה אתה לגמרי צודק. בפועל, עם כבילה סבירה ואלטרנטור תקין לא יהיו לך רעשים שתוכל להבחין בהם. אין ספק שיש יתרונות אדירים לאופטיקה השאלה היא האם האוזן האנושית בתנאי נסיעה תחוש בהבדל? אני בספק Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. כי רוב בני התמותה לא מסוגלים להבחין בהבדל. כי רק אודיופילים מבחינים (לדוגמה) בהבדל בין פיוז אדיופילי לפיוז רגיל שמעוות את השמע בניגוד לפיוז האודיופילי הטהור. Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. הרי גומיה זה דבר שמתייבש מהר. לא הייתי סומך על גומיה לאורך זמן. באמת לא יודע! מניח שלחברות הרציניות בתחום יש פתרונות מוכחים לאורך שנים Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. אני יכול רק לנחש שיש ניקוז במדף וצריך להוריד צינורית דרך קורה A היות וקשה לשמור על אטימה לאורך זמן או בכלל, מהר מאוד היו שם צרות צרורות בפעם האחרונה שהייתי בסביר אי שם בשנות ה 90 עם ה VR6 הארורה שלי. אף אחד לא ידע לטפל בגגות נפתחים כולל המרכזי של צמפיון (שהמליץ לי בכלל להחליף מנגנון קומפלט) מחוץ לסככה היו בערך 10 מכוניות חדשות (אאל"ט דיהטסו וסאנגיונג) להתקנת גגות (לפני ואחרי) הבניה של החיפוי התחליפי והוילון הקשיח היו ברמה סופר גבוהה. אבל היום זו באמת תקופה אחרת, שרוב הדגמים מאפשרים גג בתשלום או ברמות הגימור הגבוהות, לא הייתי רץ לנסר את הגג של הרכב, טוב ככל שזה יהיה.
  7. אגב... בסינגפור ה ברלינגו החדשה נמכרת תחת המותג של מרצדס http://m.sgcarmart.com/new_cars/overview.php?CarCode=11501 Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. רכב החוף מהמם, חבל שלא זכה לראות אור יום. בשלב מסוים לדעתי סביב 2008 הפסיקו לייבא את המנוע האטמוספרי והטורבו החלש היה שדרוג משמעותי ונסע ממש לא רע... הבעיה היא שהרכב זכה לתדמית של רכב אינסטלטורים ולא לרכב משפחתי מרווח. העדר אופציה לגיר אוטומטי בטח לא שיפרה את המצב. Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. התחילו לתת את החיסון הרוסי בארץ? אולי זה חלק מתופעות הלוואי. תזהר לא להתעורר באמבטית קרח בבלרוס באיזה בוקר אביבי... Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. תהיה קצת יותר ספציפי! מה קרה? יש אנשים שהחליפו נורה על חשבונם וזה "רמאות" יש אנשים שקיבלו אוטו שחובר משני חלקים... זה רמאות! מה לא היה תקין בעסקה ולמה לדעתך הפנסיונר החביב רימה אותך?
  11. תצורת open air לא מתאימה לכל רכב אבל מגניבה לאללה. מקבלים חצי קבריולט. אכן היו יבואנים שהתקינו גגות ברכבים חדשים אצלם. Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. סביר מושב גנות. צריך גם לאשר את שינוי המבנה. זול זה לא אגב.. נדיר אבל יש גגות מקוריים שיוצאים החוצה ולא נכנסים פנימה. מאזדה 5 (בדגמים בחו"ל עם גג - לא הגיע לארץ) מגאן קופה של שנות התשעים אפילו 106 xsi אאלט. יש לזה יתרון בשמירה על מרווח הראש Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. היה מעניין ללות אותך בתהליך בקריאה מרחוק. תודה על השיתוף. בהצלחה בשיפוץ הבא. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. יש לא מעט למכירה בקבוצת רכבי האספנות בפייסבוק. היתרון של רכב שהגיע ממדינה יבשה בארה"ב הוא מצב הפח. גם בפורום הזה יש שרשור יפה על אחת שמשתבחת עם השנים. אלו שלא נראות שחוטות המחיר המבוקש הוא סביב ה 80 אלף ש"ח. Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. למרות שסאנגיונג הרבתה להשתמש במכלולים מהמדף, לפעמים הם עברו התאמות או שינויים. לפחות ברקסטון דור ראשון הגיר היה שונה עם שמן גיר שלא ניתן היה למצוא בארץ ( התחליפי היה לא מתאים) ואף אחד לא רצה לשפץ את הגיר הזה. לא היו חלקים. צריך להיות מאוד זהיר בהחלטה הזאת כי חלקים באופן כללי יהיו קשים להשגה. במיוחד חלקי פח, פנים ופלסטיקים נשמע לי הרפתקה מפוקפקת. Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...